Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Saugaus eismo salelės pavojingose kelių vietose
    2008-08-06

    Eismo dalyviai jau atkreipė dėmesį į iškiliąsias saugaus eismo saleles, kurių vis daugiau atsiranda valstybinės reikšmės keliuose. Jos tarsi pažymi pavojingus mūsų kelių ruožus. Šios salelės – ypač svarbi inžinerinė eismo saugumo priemonė, kuri reikalinga ir pėstiesiems, ir vairuotojams. Kelininkai pasistengia, kad judresnėse užmiesčių sankryžose, nutolusiose nuo apšviestų priemiesčių gatvių, dažnai miškingose ir kalvotose vietovėse, šios salelės būtų gerai matomos ir vairuotojai apie jas būtų informuoti iš tolo
    Visas pranešimas: http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/s...u_vietose/5122

    Gana dažnai užmirštama perdažyti juostas ir važiuojantis antra juosta staiga atsiduria per pusę mašinos pločio pirmoje juostoje.

    Comment


      #22
      Greičio matuoklių išdėstymo žemėlapis

      Comment


        #23
        Žemėlapio šaltinis:

        Greičio matuokliai
        Vykdant Saugaus eismo gerinimo keliuose programą, Lietuvos keliuose bus įrengiama vis daugiau stacionarių greičio matuoklių. Iki 2009-08-01 planuojama įrengti iš viso 151 . Be to, šalies policija bus aprūpinta 11 mobilių greičio matuoklių.

        Stacionarūs greičio matuokliai bus įrengiami avaringiausiose vietose – daugiausia ten, kur yra susiformavusios „juodosios dėmės“ bei padidinto avaringumo ruožuose. Matuoklių įrengimo vietos parinktos bendradarbiaujant su VĮ Transporto ir kelių tyrimo institutu, suderintos su Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnyba bei kelius prižiūrinčiomis valstybinėmis įmonėmis
        http://www.lra.lt/lt.php/eismo_saugu...atuokliai/5125

        Comment


          #24
          2009-11-19
          Kalėdų proga – 150 greičio matuoklių (žemėlapis)
          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...melapis-249060
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #25
            Užmiesčio kelyje naktį be pėdsakų dingo greičio matuoklis

            Kazlų Rūdos savivaldybėje pagrobta brangi eismo kontrolės įranga.

            Trečiadienio rytą Marijampolės apskrities VPK informuoja, jog praėjusią naktį buvo pagrobtas prie kelio Puskelniai–Vinčai–Mauručiai stovintis greičio matuoklis.
            Pareigūnai 2.02 val. gavo pranešimą, kad suveikė šios eismo kontrolės įrangos apsaugos signalizacija.
            2.11 val. nuvykę į įvykio vietą policininkai nustėro – pažeidėjų greitį fiksuojantis ir jų veidus fotografuojantis robotas buvo demontuotas ir pavogtas!
            Teigiama, kad padaryta materialinė žala kol kas tikslinama. Ilgapirščių ieško Kazlų Rūdos ir visos šalies policija.
            15min.lt dažnai pasakoja, kad pakelėse įrengti greičio matuokliai nuolat sulaukia piktavalių dėmesio: dažniausiai daužomi jų stiklai, kartais bandoma įrangą sudeginti ar tiesiog nuversti (žr. susijusius straipsnius).
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              #26
              Elektroninis kelių „erelių” tramdytojas Lietuvoje atsiras po poros metų
              http://auto.delfi.lt/autonews/elektr....d?id=37894499
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #27
                Kalneliai - vairuotojų psichofiziologijai keisti



                Kas 300 metrų - greičio slopinimo kalnelis. Tokia naujovė "pradžiugino" ką tik baigtu rekonstruoti Klaipėdos pašonėje esančiu keliu Slengiai-Baukštininkai pradėjusius važinėti vairuotojus.

                Remiantis praėjusių metų balandį pasirašyta sutartimi, turėjo būti rekonstruotas visas 4,89 km ilgio kelias Nr. 2216 Slengiai-Baukštininkai. Šie darbai, įvertinti daugiau nei 8 mln. 400 tūkst. Lt, ir buvo atlikti. Šiuo metu kelią rangovas - VĮ "Klaipėdos regiono keliai" - jau pridavė užsakovui - Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD). O pastaroji netrukus - maždaug po poros savaičių - kelią priduos valstybinei komisijai.

                Tačiau ne terminai ar sumos, o net aštuoni greičio slopinimo kalneliai šiame kelyje papiktino kai kuriuos vairuotojus.

                "Kone kasdien tenka važinėti į Jokūbavą, pro Slengius man patogiausia. Bet kai vien palyginti trumpoje - 1 800 metrų - atkarpoje pamačiau net 6 tokius kalnelius, buvau lengvai šokiruotas", - "Autosalonui" sakė klaipėdietis Gediminas.
                http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...607838/,page.1
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #28
                  KK 171 Sudervė - Dukštos
                  Foto 2012.01

                  171 kelyje prieš gyvenvietes įrengtos labai efektyvios saugumo salelės
                  Tik važiuojant iš Sudervės kryptys supainiotos - atseit važiuojant dideliu greičiu nuo Dūkštų galima išsitėkšti






                  Dūkštos
                  Čia salelės ženklai sustatyti teisingai
                  Paskutinis taisė Romas; 2018.03.21, 23:11.

                  Comment


                    #29
                    Lietuvoje montuojama unikali eismo kontrolės sistema
                    Pagrindiniuose šalies keliuose pradedama diegti bandomoji daugiafunkcė pažeidimų kontrolės sistema. Pirmadienį magistralinio kelio A6 ruože tarp Karmėlavos ir Jonavos darbininkai pradėjo ardyti kelio dangą – čia pradedama montuoti unikali įranga, galinti pasverti įprastu greičiu važiuojančius automobilius. Dėl to šiame kelio ruože bus ribojamas eismas, informavo Lietuvos automobilių kelių direkcija.

                    Iš viso keliuose bus įrengti trys tokie kontrolės postai. Planuojama, kad visa įranga keliuose bus įdiegta iki lapkričio pabaigos. Sistema ne tik pasvers automobilius, bet ir fiksuos jų gabaritus, nuskaitys automobilių valstybinius numerius, rinks statistiką apie eismo intensyvumą. Šios sistemos renkami duomenys galės būti taikomi tikrinti, ar sumokėtas kelių naudotojo mokestis, ar transporto priemonė yra apdrausta, turi galiojančią techninę apžiūrą. Siekiama, kad ateityje ši sistema galėtų automatiškai išsiųsti baudos kvitą svorį viršijusių ir kitus reikalavimus pažeidusių transporto priemonių valdytojams – taip pat, kaip automatiškai baudos kvitą dabar gauna stacionaraus greičio matuoklio užfiksuotas pažeidėjas.
                    Tai bus pirmasis toks bandymas Europoje – niekur kitur baudos automatiškai nėra išrašomos. „Su pažeidėjais siekiame kovoti šiuolaikinėmis priemonėmis – intelektualiais sprendimais, kurie yra efektyvūs. Tyrimai rodo, kad maždaug ketvirtadalis sunkiojo transporto Lietuvoje viršija leistiną svorį. Tiesiant kelius atsižvelgiama į maksimalias leistinas apkrovas, todėl jas viršijus kelių danga greičiau dėvisi, o sugadintus kelius reikia remontuoti už visuomenės lėšas. Be to, bloga kelių būklė – duobės, provėžos – turi įtakos eismo saugumui. Nereikėtų pamiršti, kad perkrauto sunkvežimio stabdymo kelias ilgesnis, tad ir pavojus didesnis“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis.

                    Lietuva – pirmoji iš kaimyninių šalių, diegianti tokią kompleksinę sistemą. Nei Lenkijoje, nei Latvijoje, nei Estijoje panašių intelektinių transporto sistemų (ITS) iki šiol nėra įdiegta. Pažeidimų kontrolės sistema diegiama trijuose intensyvaus eismo ruožuose Lietuvoje – greitkelyje Vilnius–Kaunas ties Kauno mariomis, kelyje „Via Baltica“ tarp Kalvarijos ir Lietuvos–Lenkijos sienos bei kelyje Kaunas–Zarasai–Daugpilis ties Jonava.
                    www.delfi.lt/auto/patarimai/lietuvoje-montuojama-unikali-eismo-kontroles-sistema.d?id=75363979
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      #30
                      Svarbu, kad būtų neapvažiuojamose vietose.

                      Tokių sistemų verkiant reikia krašto keliuose. Baisu kaip išlūžę po metrą nuo krašto. Tikėtina, kad miškovežiai? ūkininkai? veža tiek, kiek negalima.

                      Comment


                        #31
                        Visi vidutinio greičio matuokliai – kaip ant delno: pažiūrėkite, ar bus šalia jūsų

                        http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...-jusu-2156439/
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          #32
                          Galetu ir A1 idet

                          Comment


                            #33
                            Lietuvoje kuriamas pirmasis išmanusis kelias

                            Visai neseniai Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pranešė, kad trijuose pagrindiniuose šalies keliuose bus diegiama išmanioji sistema, kuri galės pasverti įprastu greičiu važiuojančius automobilius. Be to, ji fiksuos didžiagabarites transporto priemones, važiuojančias be leidimo, be techninės apžiūros, neapdraustas civilinės atsakomybės draudimu, ir kitus duomenis.
                            Siekiama, kad ateityje ši sistema galėtų automatiškai išsiųsti baudos kvitą svorį viršijusių ir kitus reikalavimus pažeidusių transporto priemonių valdytojams.
                            Labai panašiai dabar veikia ir greičio matuokliai. Greitį viršijusios transporto priemonės valdytoją pasiekia baudos kvitas, kuris yra sugeneruojamas automatiškai.
                            Tai būtų pirmasis toks bandymas – visoje Europoje niekur kitur baudos nėra automatiškai išrašomos. Tačiau tai nėra vienintelė Lietuvos keliuose diegiama išmanioji sistema...
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              #34
                              Laimėjo bylą prieš policiją – radarų detektoriai Lietuvoje nedraudžiami

                              http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...e_nedraudziami
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                #35
                                Unikali sistema Lietuvos keliuose: apie jūsų automobilį ir pažeidimus žinos viską
                                http://auto.lrytas.lt/radaras/2017/1...viska-2871163/
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  #36
                                  Pagaliau imasi problemos iš tikro.
                                  O ne "greitis, greitis".

                                  Comment


                                    #37
                                    ar saugu mažinti greitį iškart už pervažos? nauji kalneliai ties Karčemų kaimu, Radviliškio raj.
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      #38
                                      Būtų nesaugiau jei kalniukas būtų tik vienoj pusėj ir jį visi apvažinėtų per priešpriešinę

                                      Comment


                                        #39
                                        Sukurta atskira tema

                                        Sukurta tema apie eismo saugumo priemones, skirtas mažinti greitį :
                                        - paprastus, sektorinius ir išmaniuosius greičio matuoklius ("radarus");
                                        - bičių kalnelius ("gulinčius policininkus"), įvairias saugaus eismo saleles;
                                        - ne visai vietoje statomus kelio ženklus, įskaitant už kilometro nuo gyvenviečių statomus riboženklius (čia į temą ir anekdotai, kai policininkas 40-mečio proga gavo dovaną su greičio ribojimo ženklu "40")
                                        - šviesoforus vidury laukų (A6 Kaunas - Jonava, A11 Šiauliai - Kuršėnai) ar "išmaniuosius šviesoforus (A12 Aukštelkėje);
                                        - baudas;
                                        - ir t.t. ir pan.

                                        Pastaruoju metu Lietuvos apgailėtinai menkai investuojama į kelius. Išimtis yra tik "Via Baltica" ir nuo anos vyriausybės užsilikusi žvyrkelių asfaltavimo programa. Lietuvos kelių kokybė per porą dešimtmečių atsiliko ne tik nuo Lenkijos ir Baltarusijos, bet greit gali atsilikti ir nuo Latvijos.

                                        Lietuvoje pasikeitus sąlygoms prireikė naujų kelio ženklų.
                                        Kad būtent tokie papildomi ženklai atsirado, labai gerai atspindi Lietuvos kelių tendencijas:


                                        Eismą daro saugiu (t. y. lėtian greitį ) ir tokie vietoje bei ne visai vietoje prismaigstyti ženklai nekalti ženklai, kurių tik gausėja:

                                        http://www.keliueismotaisykles.info/...priedais_1.pdf

                                        Kadangi realių darbų užtikrinant saugų greitį tiesiant autostradas ir rekonstruojant kitus kelius nelabai matosi, tai darbą lengva imituoti sekant pasakas apie "eismo saugumą" ir "geriausius ministrus".

                                        Viešųjų pirkimų portale paskutinis Kelių direkcijos skelbimas prieš darbų sezoną paskelbtas tik ... gruodžio 22 dieną.

                                        http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003699298

                                        Pastaruoju metu yra mažai straipsnių apie naujus kelius kelius, bet daug - apie vis modernesnius radarus.
                                        Radarai ir kitos eismo saugumo (t.y. lėtinimo) priemonės nusipelno atskiros temos.

                                        Kaip sakė vienas Teismo ekspertizės instituto ekspertas, "saugiausias greitis yra nulinis".
                                        Gerų diskusijų apie greičio mažinimo priemones.

                                        Comment


                                          #40
                                          Atskirą temą apie radarus sukurti paskatino vos ne kasdien pasirodantys straipsniai 15min.lt, delfyje ir kitur.
                                          Šiandien pasirodė dar vienas straipsnis.

                                          Delfi.lt 2018.03.21
                                          Lietuvos vairuotojų laukia naujovės
                                          Priešpriešinių susidūrimų metu Lietuvos keliuose 2012-2017 m. žuvo 230 eismo dalyvių, o net 2334 buvo sužeisti. (...) įvertinus nesaugių priešpriešinių lenkimų keliamą pavojų, buvo nutarta diegti neleistino priešpriešinio lenkimo fiksavimo prietaisus. (...)

                                          Priešpriešinių lenkimų fiksavimas Europos Sąjungos šalyse pradėtas prieš dvejus metus Vokietijos užmiesčio keliuose (išskyrus automagistrales ir greitkelius). Šios šalies pavyzdžiu pasekė ir Austrija, Prancūzija, Šveicarija, o dabar lygiuotis bando ir Lietuva

                                          https://m.delfi.lt/auto/patarimai/ar...hp?id=77477773

                                          Comment

                                          Working...
                                          X