Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Iki Radvilėnų pl yra Baršausko g.
    Apart Google Maps, visur rodo (netgi regia.lt), kad Tunelio g. prasideda nuo Breslaujos g. Net pvz. tokia Jono Laužiko mokykla, esanti tarp Breslaujos g. ir Radvilėnų pl, turi Tunelio gatvės adresą ir įvažą nuo gatvės. Galbūt seniau kitaip būdavo.

    Tačiau visi žemėlapiai rodo, kad kitas K. Baršausko g. galas tęsiasi link Petrašiūnų geležinkelio viaduko

    Comment


      #82
      Paaiškėjo nutylėta greičio matuoklių naujovė: fiksuoja daugiau, nei galvojo https://auto.lrytas.lt/saugus-eismas...lvojo-6021769/
      Tačiau nuo šių metų pradžios praktiškai visi radarai fiksuoja daugiau, nei vairuotojai galvojo. Nuvažiuojančius automobilius ėmė fiksuoti dauguma šalies keliuose veikiančių stacionarių prietaisų. Visi greičio matuokliai tokiu režimu buvo tyliai perjungti nuo šių metų sausio 1 dienos.
      https://www.google.com/maps/d/viewer...5000000023&z=7
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        #83
        15min.lt 2018.05.28
        Jau aišku, kada ir kur Lietuvoje ims veikti vidutinio greičio matuokliai
        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ami-787-978226

        Lrytas.lt 2018.06.04
        Baudos iš vidutinio greičio matuoklių ateis kitaip: svarbios dvi datos
        Kurį laiką pranešimai bus siunčiami tokia pat tvarka, kaip ir užfiksavus greičio viršijimą stacionariu greičio matuokliu. Nuo kitų metų turėtų pradėti veikti automatinė nusižengimų protokolų formavimo sistema, leisianti pagreitinti vairuotojų informavimo procesą. Jau dabar prieš kiekvieną sektorinio greičio kontrolės ruožą yra pastatyti kelio ženklai, informuojantys apie sektorinius greičio matuoklius ir ruožo, kuriame matuojamas greitis, ilgį (kelio ženklai Nr. 636 „Automatinė eismo kontrolė“ ir Nr. 805 „Galiojimo zona į priekį“). Šiuo metu atliekama kiekvieno ruožo metrologinė patikra. Atlikus patikrą, viršiję greitį vairuotojai bus baudžiami. Planuojama, kad metrologinė patikra visuose ruožuose bus atlikta iki birželio mėnesio pabaigos“, – pranešė direkcijos atstovai.

        O nuo kitų metų teks atsakyti net ir už menkiausią pažeidimą. LAKD atkreipė dėmesį, kad greičio palaikymo sistemos tikslas nėra bausti, svarbiausia – užtikrinti eismo saugą, skatinti vairuotojus važiuoti leistinu greičiu. Leistino greičio viršijimas yra viena iš pagrindinių skaudžių eismo įvykių priežasčių. Preliminariais duomenimis, apie 70 proc. eismo įvykių įvyksta dėl greičio viršijimo. Per penkis šių metų mėnesius vidutinio greičio matuokliai užfiksavo net 2.835.918 pažeidimus. 685 953 vairuotojai greitį viršijo 10-20 km/val, 164 537 vairuotojai lėkė vidutiniškai 20-30 km/val. greičiau, 39 821 vairuotojas viršijo greitį 30-40 val, net 10 138 automobiliai skriejo 40-50 km/val. greičiau, o 4886 vairuotojai greitį viršijo 50 km/val. ir daugiau.

        https://www.lrytas.lt/auto/naujienos...datos-6520060/
        Kadangi daugumą iš 25 porų sektorinių greičio matuoklių Kelių direkcija pastatė tose vietose, kur nėra jokių "juodų dėmių" ir iš principo galima būtų statyti greičio ribojimą kaip Estijoje 100 km/h, tai nieko keisto, kad per 5 mėnesius matuokliai užfiksavo 2.835.918 pažeidimus

        Comment


          #84
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          15min.lt 2018.05.28

          Kadangi daugumą iš 25 porų sektorinių greičio matuoklių Kelių direkcija pastatė tose vietose, kur nėra jokių "juodų dėmių" ir iš principo galima būtų statyti greičio ribojimą kaip Estijoje 100 km/h, tai nieko keisto, kad per 5 mėnesius matuokliai užfiksavo 2.835.918 pažeidimus
          Skaičiuojant bent minimalias baudas būtų surinkta beveik 20 mln. EUR

          O kad tokie pinigai nueitų ten, kur reikia...

          Comment


            #85
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            15min.lt 2018.05.28
            Jau aišku, kada ir kur Lietuvoje ims veikti vidutinio greičio matuokliai
            https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ami-787-978226

            Lrytas.lt 2018.06.04
            Baudos iš vidutinio greičio matuoklių ateis kitaip: svarbios dvi datos


            Kadangi daugumą iš 25 porų sektorinių greičio matuoklių Kelių direkcija pastatė tose vietose, kur nėra jokių "juodų dėmių" ir iš principo galima būtų statyti greičio ribojimą kaip Estijoje 100 km/h, tai nieko keisto, kad per 5 mėnesius matuokliai užfiksavo 2.835.918 pažeidimus
            Be to, kaip LAKD teigia, kad apie 70 proc. eismo įvykių įvyksta dėl greičio viršijimo, o užfiksavo beveik 3 mln greičio viršijimų. Įdomu, kiek ten buvo eismo įvykių iš tų viršijimų? Koks procentas? Ar išvis buvo? Jei nebuvo įvykių, bet greičiai viršijami, tai reiškia yra neprotingai sudėti ribojimai ir eismo įvykių priežastys nebūtinai yra tik greičio viršijimas, kaip čia bando mums įteigti. Ir tie greičio matuokliai tuose vietose, yra sudėti kaip tik pasipinigavimui.

            Comment


              #86
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              15min.lt 2018.05.28
              Jau aišku, kada ir kur Lietuvoje ims veikti vidutinio greičio matuokliai
              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ami-787-978226

              Lrytas.lt 2018.06.04
              Baudos iš vidutinio greičio matuoklių ateis kitaip: svarbios dvi datos


              Kadangi daugumą iš 25 porų sektorinių greičio matuoklių Kelių direkcija pastatė tose vietose, kur nėra jokių "juodų dėmių" ir iš principo galima būtų statyti greičio ribojimą kaip Estijoje 100 km/h, tai nieko keisto, kad per 5 mėnesius matuokliai užfiksavo 2.835.918 pažeidimus
              Kiek pastatyta pažįstamose vietose - ten net ne juodosios dėmėse pastatyta, o neretai būtent saugesnėse atkarpose lenkimui. Kas labai norės - lenks už matavimo zonų ribų, kur didesnė rizika. Ir dar lenks ilgesnes kolonas, nes su protu važinėjantys saugiose vietose nebelenks, nes matuoklis, o nesaugiose tuo labiau. Rezultatas gali būti dar daugiau avarijų per lenkimus

              Comment


                #87
                Iš 3 mln. pažeidėjų, 2 mln. viršijo iki 10 km/h. Įdomu ar tokiems ateityje irgi siųs nuobaudas (įspėjimus)?

                Comment


                  #88
                  Delfi.lt 2018.06.11
                  Po kelių rekonstrukcijos dalis transporto į juos nebetelpa
                  Lietuvoje remontuojami krašto keliai, įrenginėjamos saugumo salelės ir borteliai. Iš pažiūros, atrodo, puiki prevencija saugumui užtikrinti, tačiau kelininkų darbai turi ir kitą medalio pusę. Ūkininkų teigimu, po remonto darbų, keliai sunkiajai žemės ūkio technikai tapo nebepravažiuojami

                  https://www.delfi.lt/agro/kaimo-port....d?id=78200875

                  Comment


                    #89
                    Delfi.lt 2018.06.28
                    Sektorinių greičio matuoklių mįslė – ar jau derėtų vairuotojams pradėti nerimauti?
                    Nuo 2017 m. gruodžio mėn. visoje šalyje buvo įrengti 25 nauji vidutinio arba kitaip dar vadinami sektoriniai greičio matuokliai bei pradėti testavimo darbai. Pateikiame interaktyvų žemėlapį, kuriame yra sužymėti Lietuvoje esantys sektoriniai greičio matuokliai


                    Anksčiau buvo planuota, kad sistema pilnu pajėgumu pradės veikti 2018 m. vasario pabaigoje ar kovo pradžioje, tačiau Kelių direkcija revoliuciją Lietuvos keliuose galinčios tapti sistemos startą atidėjo. (...)

                    DELFI susisiekus su Kelių direkcijos Ryšių su žiniasklaida specialistu Evaldas Tamariūnu, šis teigė, kad kol kas vidutinio greičio matuoklių sistemos veikimas atidėdamas neribotam laikui. „Dėl metrologinių matavimo netikslumų, sektorinių greičio matuoklių funkcionavimas neprasidės kaip žadėta", – sakė direkcijos atstovas.

                    https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78436711
                    Šiandien jau pasipylė straipsniai apie matuoklius ...

                    Comment


                      #90
                      Delfi.lt 2018.07.02
                      Konfliktas sustabdė darbus: sektoriniai greičio matuokliai neveikia
                      https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78466901

                      15min.lt 2018.07.02
                      Sektorinių greičio matuoklių projektas stringa: vasarą, ko gero, neveiks
                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iks-787-995676

                      Comment


                        #91
                        Žvėryne, Kęstučio gatvėje, visose perėjose įrenginėjami kalneliai. Darbai jau prasidėjo. Kodėl Vilnius netaiko praktikos kaip pvz Klaipėdoj, su kvadratainiais iškilimais tarp autobusų/troelibusų ratų, kad nelaužyt savo transporto ?

                        Comment


                          #92
                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Žvėryne, Kęstučio gatvėje, visose perėjose įrenginėjami kalneliai. Darbai jau prasidėjo. Kodėl Vilnius netaiko praktikos kaip pvz Klaipėdoj, su kvadratainiais iškilimais tarp autobusų/troelibusų ratų, kad nelaužyt savo transporto ?
                          Manau dėl to, kad tie kalneliai labai laužo automobilius, kai ratai išskėsti į šonus ir gauna smūgį.
                          Flickr

                          Comment


                            #93
                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Žvėryne, Kęstučio gatvėje, visose perėjose įrenginėjami kalneliai. Darbai jau prasidėjo. Kodėl Vilnius netaiko praktikos kaip pvz Klaipėdoj, su kvadratainiais iškilimais tarp autobusų/troelibusų ratų, kad nelaužyt savo transporto ?
                            Klaipėdoj išvis kosmonautai sugalvojo tuos kvadratinius iškilimus. Margin of error nedidelis, jei kas, gauni geroką smūgį. Turi būti protingas balansas

                            Comment


                              #94
                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                              Klaipėdoj išvis kosmonautai sugalvojo tuos kvadratinius iškilimus. Margin of error nedidelis, jei kas, gauni geroką smūgį. Turi būti protingas balansas
                              Gal gali kokią nuorodą mestelt kur gal kas nuotraukų įmetęs? Šiaip tokie kvadratiniai paprasttai vakaruose rengiami tokiose vietose, kur greitis beveik nulinis. Bet pas mus dažnai būna, kad gatvėje lekia ant 100, staiga kerta per stabdžius, nes kalnelis, o dar net nesustojus jau bamperis braukia kalnelį. Tai jei keliuose žaidžiam dakarą, tai priimkim ir riziką nepasiekti finišo be remonto.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Gal gali kokią nuorodą mestelt kur gal kas nuotraukų įmetęs? Šiaip tokie kvadratiniai paprasttai vakaruose rengiami tokiose vietose, kur greitis beveik nulinis. Bet pas mus dažnai būna, kad gatvėje lekia ant 100, staiga kerta per stabdžius, nes kalnelis, o dar net nesustojus jau bamperis braukia kalnelį. Tai jei keliuose žaidžiam dakarą, tai priimkim ir riziką nepasiekti finišo be remonto.
                                Baltijos prospekte užkliuvo „skaudūs“ kalneliai
                                http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...lneliai-839956
                                Konkrečiai šitie labai "skaudūs", reikia gerai pristabdyti. Bet yra ir tokių, kur galima prašokt nemažinant greičio. Blogai tik, kad fūroms ir autobusams tokie kvadratai neveiksmingi.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                                  Baltijos prospekte užkliuvo „skaudūs“ kalneliai
                                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...lneliai-839956


                                  Konkrečiai šitie labai "skaudūs", reikia gerai pristabdyti. Bet yra ir tokių, kur galima prašokt nemažinant greičio. Blogai tik, kad fūroms ir autobusams tokie kvadratai neveiksmingi.
                                  Sitie labai skaudus, taip. Bet ko tiketis kai padaro 3 juostu tiesia atkarpa? O viduryje jos nereguliuojama pesciuju pereja? Situacija panasi kaip Vilniuje - gatviu ribas irase i tarybinio paveldo apsauga, liest negalima.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    Sitie labai skaudus, taip. Bet ko tiketis kai padaro 3 juostu tiesia atkarpa? O viduryje jos nereguliuojama pesciuju pereja? Situacija panasi kaip Vilniuje - gatviu ribas irase i tarybinio paveldo apsauga, liest negalima.
                                    "Skaudūs" važiuojant leistinu greičiu ar jį viršijant?

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                      "Skaudūs" važiuojant leistinu greičiu ar jį viršijant?
                                      man nepatinka kad uzvaziuoji vienu sonu, nemalonus jausmas, pataikyt kad butu tiksliai per centra faktiskai be sansu.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        man nepatinka kad uzvaziuoji vienu sonu, nemalonus jausmas, pataikyt kad butu tiksliai per centra faktiskai be sansu.
                                        Taip, ten važiuojant leistinu greičiu ir vos vos nepataikius, gali gal ir į servisą važiuot

                                        Comment


                                          Su didesniu automobiliu galima ir leistinu greičiu pralėkti, mažesnius gali net sumėtyti. Įprastai vairuotojai ties jais greitį sulėtina iki 30-40km/h, jei prošvaisa žemesnė - dar lėčiau.

                                          Sutinkant tokius kalniukus kasdien, nepataikyti per jų centrą tampa praktiškai neįmanoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X