Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Važiuojančio 85km/h juk nelenksi lygiai 90km/h. Turbūt bus ir 100, ir 110. Reiks įsibėgėt ir po to kirst ant stabdžių irgi nesinori. O dar jei nori aplenkti kelias auto per tą patį ruoža. Matuojama vos kelių kilometrų ruože, tad prie vidutinio greičio prisidės ne tiek ir mažai. Kažkuriam straipsnyje buvo minėta, kad atseit tolerancija bus mažesnė nei įprasti 20km/h.
Bet labiau turėjau omenyje tuos, kurie važiuoja ryškiai greičiau. Seniau skraidantys važiuojančius 90-100 ramiai aplenkdavo tokiose vietose ir nuskubėdavo savais keliais. Dabar lenks kitose vietose.
Jeigu aplenksi penkis automobilius ir važiuosi priešais juos, 10 sek. priekyje. tai nuvažiuosi atkarpą per 2 min 30 sek. ir tai bus 96km/h.
10 sekundžių yra 250 metrų važiuojant 90km/h, o tai yra 5 automobiliai kas 50 metrų.
Tai tik matematiniai skaičiavimai ir dėl jūsų ir mūsų saugumo, prašome nelakstyti tose atkarpose bet kuriuo atveju .
https://www.countcalculate.com/cars-...e-speed/resultAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Bet juk tikslas ir turėtų būti, kad skraidytojai lenktų kitose, potencialiai saugesnėse atkarpose, kuriose mažiau sankryžų, vingių ir kalnelių.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne visas matuoklių vietas pažįstu, bet ten kur tenka dažnai važiuot - matuokliai stovės būtent saugesnėse atkarpose.
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąTaip ir yra, ir dar su gera kelio danga.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKoks skirtumas - kokia yra kelio danga ir eismo srauto intesyvumas? Jeigu maksimalus leidžiamas greitis yra 90km/h, tai ir važiuok ne daugiau kaip 90km/h.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKartais tos pavojingos atkarpos turi nuvažiavimus ar įvažiavimus, t.y. kur nors ties sankryža, ir tada ne visų važiuojančių greitis bus išmatuotas.
Comment
-
Dabar tik 25 atkarpos. Netolimas tikslas 100 atkarpų. Nebeapsimokės strateguoti kur spausti, kur saugotis radarų. Reikia keisti mąstymą. Aš jau pakeičiau, ypač grįžęs iš AT/DE. Jei yra 90km/h, statau 92-93km/h ir visur saugiai laiku nuvažiuoju, turiu sekundę daugiau sureaguoti į pvz. išbėgusį briedį. stirną ar pan. Tolygus važiavimas lemia dar geresnes kuro sąnaudas, ramų vairavimą, kai gali labiau pailsėti, o ne pavargti lenkdamas, lėkdamas ir strateguodamas kur čia radaras, kad neužšoktum, spėsi aplenkti, nespėsi, nardyti ir tt... Pabandykit kelis kartus, priprasit, verta.
- 4 patinka
Comment
-
O kiniečiai ar tai korėjiečiai naudoja spec.programėles ir turi daug poilsio aikštelių. Spaudžia kiek nori, o programėlė paskaičiuoja, kiek poilsio aikštelėj reikia pastovėt, kad vidurkis išliktų geras tuo metų saugiau pafacebookina ar ką nors kitko nuveikia. Aišku tai priklauso nuo matavimo tinklo ir daugiau faktorių. Ir vėlgi, keliuose be priešpriešinio eismo yra viena viršyti, o su - kita...
Comment
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąDabar tik 25 atkarpos. Netolimas tikslas 100 atkarpų. Nebeapsimokės strateguoti kur spausti, kur saugotis radarų. Reikia keisti mąstymą. Aš jau pakeičiau, ypač grįžęs iš AT/DE. Jei yra 90km/h, statau 92-93km/h ir visur saugiai laiku nuvažiuoju, turiu sekundę daugiau sureaguoti į pvz. išbėgusį briedį. stirną ar pan. Tolygus važiavimas lemia dar geresnes kuro sąnaudas, ramų vairavimą, kai gali labiau pailsėti, o ne pavargti lenkdamas, lėkdamas ir strateguodamas kur čia radaras, kad neužšoktum, spėsi aplenkti, nespėsi, nardyti ir tt... Pabandykit kelis kartus, priprasit, verta.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geriau tegu mane aplenkia saugesnėj atkarpoj, o ne aklam posūky. Nuo savo greičio ir vairavimo stiliaus nepriklauso, kokia dovanėlė iš priešais atvažiuos. Nebent greičiau pravažiuosi - su mažiau psichų teks prasilenkt...
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąO kiniečiai ar tai korėjiečiai naudoja spec.programėles ir turi daug poilsio aikštelių. Spaudžia kiek nori, o programėlė paskaičiuoja, kiek poilsio aikštelėj reikia pastovėt, kad vidurkis išliktų geras tuo metų saugiau pafacebookina ar ką nors kitko nuveikia. Aišku tai priklauso nuo matavimo tinklo ir daugiau faktorių. Ir vėlgi, keliuose be priešpriešinio eismo yra viena viršyti, o su - kita...
Comment
-
Problemėlė šiuose ruožuose dar tokia, kad lietuviams nepakanka žinių, švietimo ar dar ko, nes tik pamatę ženklą matuojamo ruožo ir šnai per stabdžius ir birbina 70km/h. Konkrečiai jei, nuolat važinėju Marijampolė - Vilkaviškis, ten ruožas 90 - 70 - 90. Gerai jei toks pakliūva vienas ar du - aplenki, bet kartais tokių "žioptelėjusių" pakliūva kolona, nei aplenksi nei ką, nors kelias ten tiesus, lygus, tiesa srautas ten nemažas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLabai gerai kad žmonės važiuoja pagal taisykles. Kad kuo daugiau tokių būtų.
Daugiau kaip ir neturiu ką pasakyti. Na nebent būtų galima pasiūlyti, kad automobiliai būtų stumiami - avarijų turbūt sumažintume iki 0 (nulio)...
Įdomu tai, kad matavimo ruože įtraukta Gižų sankryža (A7 - 5110 - 5123) avaringumas ten iš esmės nulinis, bet štai A7 - 187, kur žuvusių gal jau dešimtys - į matavimo ruožą neįtraukta...
- 3 patinka
Comment
-
Ženklas 90 neverčia vairuotojo važiuoti būtinai 90km/h, jis nurodo maksimalų leistina greitį -- IKI 90kmh.
Šiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė _Valdas_ Rodyti pranešimąvisa bėda, kad ruožas 2700m. 70km/h tarpas tame ruože - apie 400m. Važiuoti visą laiką 70km/h............
Comment
-
Parašė dinux Rodyti pranešimąŽenklas 90 neverčia vairuotojo važiuoti būtinai 90km/h, jis nurodo maksimalų leistina greitį -- IKI 90kmh.
Šiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.
Comment
-
Parašė dinux Rodyti pranešimąŠiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.
Keliai kuriuose statyt matuoklius gerai atrinkti ir tikrai su daugiausia problemų. Nebent Molėtų plente trūksta, bet matyt nenori įrenginėt su rekonstrukcija ant nosies. Bet konkretūs ruožai ir jų ilgiai parinkti tikrai "įdomiai" :/
- 2 patinka
Comment
Comment