Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Lrytas 2018.04.02
Navigacija per programėlę "Waze" besinaudojantys vairuotojai jau įspėjami apie ruožus, kuriuose bus įjungti vidutinio greičio matuokliai.
Žemėlapio nuoroda su pažymėtais radarais ir 25 sektorinių greičio matuoklių porų sąrašu: https://www.google.com/maps/d/viewer...7257812518&z=8
https://auto.lrytas.lt/radaras/2018/...kliai-5554476/
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kokia bus sektorinių matuoklių tolerancijos riba? Ar išvis jos nebus? Momentiniai matuokliai leidžia berods 5 (ar 10?) paklaidą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Spėčiau, kad bent 10 km/h bus. Ir tai ne dėl techninių niuansų, o tiesiog dėl administracinės naštos sumažinimo, nes už tiek skiriamas tik įspėjimas, o daugybei pažeidėjų niekas nespės tiek įspėjimų siuntinėti
Nesicackinant užsuktų automatinį mechanizmą, laiku nepateikei pretenzijos ar savanoriškai skubiai nesumokėjai per 10 dienų 50% baudos ir žinokis. Turi skolų - jokių paslaugų iš valstybės (pašalpos, dokumentų tvarkymas,registravimas ir t.t.). Čia tik vaizduotės truputį reikia ir valios. Problemų didelių nebūtų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Čia ne pirminio automatinio pranešimo išsiuntimo klausimas. Tokių pranešimų, kurie siunčiami automobilio savininkui, automatizavimas nėra sudėtingas. Po pranešimo, kad toks ir toks automobilis užfiksuotas pažeidęs taisykles įsijungia gyvų pareigūnų darbas, nes savininkas (pvz. įmonė) arba nurodo kas vairavo ir tą info reikia apdoroti, arba jau į policiją kreipiasi pats nusižengęs asmuo, kad jam paskirtų nuobaudą. Taigi jeigu tokių, kurie kreipiasi į nuobaudas nagrinėjančius pareigūnus dėl protokolo surašymo, padaugėtų dvigubai, tai baudų paskyrimas vėluotų kokį pusę metų, nes reikėtų skirti krūvą įspėjimų, kurie iš esmės nieko neduoda.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal klystu, bet Estijoje yra kiekvienam prilipdytas valstybinis emailas ir ten siunčia visus pranešimus apie baudas net ir viršijus keliais km/h. Padarytų ir pas mus automatinį siuntimą ir tavo problema, jei nesitikrini, juk ir dabar yra tam tikrais atvejais pranešimų spausdinimas laikraščiuose ir nesvarbu ar nors vieną laikraštį buvai paėmęs į rankas per metus.
Nesicackinant užsuktų automatinį mechanizmą, laiku nepateikei pretenzijos ar savanoriškai skubiai nesumokėjai per 10 dienų 50% baudos ir žinokis. Turi skolų - jokių paslaugų iš valstybės (pašalpos, dokumentų tvarkymas,registravimas ir t.t.). Čia tik vaizduotės truputį reikia ir valios. Problemų didelių nebūtų.
Comment
-
Studijuojant radarų žemėlapį susidarė įspūdis , kad sektorinių greičio radarų montavimas mažai ką bendro turi su eismo saugumu ir avaringumu.
Jau pirmasis radaras buvo pastatytas vieninteliame A5 ruože, kur galima buvo saugiai aplenkti.
Tos priemonėms iniciatoriams svarbiausia buvo kuo daugiau nubausti "pažeidėjų" ir kuo daugiau pasiPiaRrinti apie vad. "eismo saugumą", o ne realiai sumažinti avaringumą.
Palyginimui 2007 ir 2017 metų "juodųjų dangų" TKTI žemėlapiai:
https://www.ktti.lt/naudinga-informa...iu-zemelapiai/Paskutinis taisė Romas; 2018.04.03, 02:18.
- 1 patinka
Comment
-
O dabar dar kartą palyginkime su numatomų sektorinių grečio matuoklių žemėlapiu
Kadangi sąraše surašytas kilometražas, tai preliminariai pažymėtos kryptys.
Dar neaišku, ar tie vidutinio greičio matuokliai veiks abiem kryptimis
https://www.google.com/maps/d/viewer...4746885213&z=9
Vidutinio greičio (sektorinių) radarų sarąšas su nurodytais atkarpų ilgiais:
Labai lengva įkliūti ir itin ilguose ruožuose (A4, A ir A11), ir labai trumpuose ruožuose (A7 prie Marijampolės), kur ir buvo fiksuoti didžiausi pažeidimai.
Kai kurių sektorių vietos yra akivaizdžai savitikslės. Tie radarai specialiai statomi ten, kur sumažėja eismo intensyvumas ir daugelis "pažeidėjų" nejučia spaužia gazą:
Abu A6 ruožai yra suremontuoti po 2008 metų, ištiesinti ir toli nuo gyvenviečių
A10 iškart už Pasvalio Neste degalinės, kai pusė eismo nusuka į Biržus, o kelio danga yra puiki.
A11 už Kuršėnų - be komentarų. Šis kelias dėl salelių, greičio ribojimų ir šviesoforų gali vadintis ne tik "Via Luxoforica", bet ir kokiu nors vaizdingesniu pavadinimu.
KK130 už Prienų - radaras įrengiams pasibagus blogos būklės intensyvaus eismo ruožui Garliava -Prienai
KK141 už Seredžiaus - pasibaigus Kauno priemiesčio eismui prastos būklės kelyje iki Vilkijos Vilkija. Ruožas už Seredžiaus yra nekonlfliktiškas - nėra gyvenviečių , o iš vienos pusės teka Nemunas
Ir t.t. ir pan.
Panašu, kad šie matuoklai neblogai atliks asignavimų įsisavinimo funkciją.
Reikia pasistengti surasti ruožą (gal nebent A8 ir A9 šalia Panevėžio ar kai kurie ruožai šalia didesnių miestų), kur tie matuokliai turės kažkokį poveikį avaringumo sumažėjimui.Paskutinis taisė Romas; 2018.04.04, 09:10.
- 3 patinka
Comment
-
-
Vakar Kelių direkcija pasiPiaRino sovietinių 1937-ųjų stiliumi
lrt.lt 2018.04.03
Keis greičio mėgėjų įpročius: kai gaus baudas – efektas bus dar didesnis
http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/4...s-dar-didesnis
Lrytas.lt 2018.04.03
Keis greičio mėgėjų įpročius: kai gaus baudas – efektas bus dar didesnis
https://auto.lrytas.lt/saugus-eismas...esnis-5654540/
Delfi.lt 2018.04.03
Keis greičio mėgėjų įpročius: kai gaus baudas – efektas bus dar didesnis
https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=77602977
Sputnik
Sektoriniai matuokliai keis greičio mėgėjų įpročius
https://sputniknews.lt/society/20180...-iprocius.html
- 1 patinka
Comment
-
Lrytas 2018.04.11
Klastingas matuoklis Vilniaus centre siutina vairuotojus: pažeidėjų skaičius – neįtikėtinas
Vilniaus savivaldybė oficialiai taip ir nepranešė, kada pradėjo veikti kovo pradžioje į kitą Konstitucijos prospekto vietą perkeltas naujos kartos matuoklis. Tačiau sostinės vairuotojai permainas netruko pastebėti ir patys – vos per dvi savaites daugiau nei 1000 jų įsiamžino skaitmeninėse nuotraukose
https://auto.lrytas.lt/saugus-eismas...tinas-5848345/
- 1 patinka
Comment
-
Jeigų pažeidimų tūkstančiai, bet nėra jokių autoįvykių, nėra jokių nukentėjusiųjų, iš esmės netrikdomas eismas, tai ar nevertėtų pagalvoti, kad apribojimai yra pertekliniai ir dirbtiniai?
Pats dažniausiais, kasdienis pavyzdys yra KET p.126 praktinis nesilaikymas. Jei visi laikytųsi teoriškai "saugios" distancijos, tai miesto kamščiai driektųsi toli už Riešės, Grigiškių ir Naujosios Vilnios.
- 4 patinka
Comment
-
Vakar Kelių direkcija pasiPiaRino sovietinių 1937-ųjų stiliumi
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJeigų pažeidimų tūkstančiai, bet nėra jokių autoįvykių, nėra jokių nukentėjusiųjų, iš esmės netrikdomas eismas, tai ar nevertėtų pagalvoti, kad apribojimai yra pertekliniai ir dirbtiniai?
Pats dažniausiais, kasdienis pavyzdys yra KET p.126 praktinis nesilaikymas. Jei visi laikytųsi teoriškai "saugios" distancijos, tai miesto kamščiai driektųsi toli už Riešės, Grigiškių ir Naujosios Vilnios.
P.S.
Kamščių problemą reikia spręsti infrastruktūros gerinimu, o ne KET pažeidinėjimu.Paskutinis taisė J.U.; 2018.04.12, 09:22.
- 2 patinka
Comment
-
Delfi.lt 2018.04.11
Išbandomi nauji radarai Kaune: atsiras aštuoniose vietose
Ne vienas kaunietis antradienį pastebėjo įrangos, panašios į greičio matavimo radarus, sankaupą Nuokalnės gatvėje. "Kas vyksta Kaune" duomenimis trečiadienį įrenginiai bus išbandomi, o remiantis surinktais duomenimis bus nustatyta, kurio tiekėjo aštuoni radarai šiemet atsiras įvairiose miesto vietose. (...)
Bandymai bus atliekami tik Nuokalnės gatvėje, o jau paaiškėjus šio viešojo pirkimo laimėtojui, per šešis mėnesius nauji stacionarūs greičio radarai bus įrengti aštuoniose miesto vietose:
Baltų prospekte ties sankryža su Žemaičių plentu,
Šiaurės prospekto įkalnėje,
Jonavos gatvėje ties stotele „Mokyklos bendrabučiai“,
Nuokalnės gatvės nuokalnėje,
Savanorių prospekto įkalnėje,
Karaliaus Mindaugo prospekte ties S. Daukanto pėsčiųjų tiltu,
K. Baršausko gatvės nuokalnėje
ir Europos prospekto nuokalnėje.
Taip pat yra ketinimų Tunelio gatvėje įrengti sektorinį greičio matuoklį, nors šis prietaisas vykdomame viešajame pirkime nefigūruoja.
Galima pridurti, kad pagal praėjusių metų spalį paskelbtą pirkimo techninės specifikacijos projektą, įsigyti ruošiamasi penkis greičio matuoklius su korpusais ir tris matuoklių korpusus – vadinasi, pažeidėjai fiksuojami ir transporto srautai matuojami bus tik penkiose iš minėtų aštuonių vietų.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=77674515
Kauno diena 2018.04.11
Kaune išbandė greičio matuoklius: kuriose vietose atsiras?
http://www.diena.lt/naujienos/kaunas...uoklius-858857
Comment
-
Tie kas planavo radarų vietas Kaune aiškiai apsiskaičiavo, nes matyt manė, kad surinktos baudos patenka į savivaldybės biudžetą, bet iš tikrųjų jos keliauja į VMI sąskaitą
4 vietos yra nuokalnėse, kur greitis natūraliai yra didesnis, bet blogiausia, kad tai nėr problematiškos vietos, kuriose reikėtų mažesnio greičio, gal tik K.Baršausko nuokalnė yra arčiau tos, kur reikėtų radaro. Europos pr., Šiaurės pr. ir Nuokalnės g. vietos tai klasikinis pinigų rinkimo atvejis.... Nieko bendro su eismo saugumu.
O ten kur nuolat nuskina perėjose žmones: pvz. Juozapavičiaus pr. ir radaras tikrai tarnautų eismo ir žmonių saugumui, tai ten jokio veiksmo nėra.As much power as necessary, as much freedom as possible
- 2 patinka
Comment
-
Iki šiol galvojau, kad Baršausko g. yra tik viena nuokalnė, bet ne, pasirodo jos ten dvi. Ten kur radaras būtų gerai, yra link Dainų slėnio, bet jei įdės link Petrašiūnų, tai tuomet bus eilinė lesykla. Iš tikrųjų, būtų sunku sugalvoti blogesnes vietas radarams nei tos pasiūlytos....As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
Comment