Man irgi keista kaip jie čia paskičiavo 0,75 transporto priemonės. Kaikuriuose gatvėse ir 0,03 transporto priemonių pasitaiko....
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMan irgi keista kaip jie čia paskičiavo 0,75 transporto priemonės. Kaikuriuose gatvėse ir 0,03 transporto priemonių pasitaiko....
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vienas dalykas, kuris, kaip pastebėjau, veikia geriau už absoliučiai viską, yra vodutinio greičio matavimo sektoriai. Kaip koks stebuklas: visi BMWistai, lenkikai ir panaši fauna staiga tampa pavyzdingais vairuotojais, kaip kokioje Švedijoje. Visi kaip susitarę važiuoja -5km/h mažiau leistino greičio, apie lenkimą net kalbos nėra. Nu nebent atsiranda koks važiuojantis 50km/h. Bent jau iki tol, kol baigiasi kontrolės sektorius. Išvada manau aiški: Lietuvoje turi būti kuo daugiau vidutinio greičio matavimo sektorių. Nebereiks jokių registratorių, nes nebeliks ką įdavinėti, bo visi ir taip ramūs kaip avinėliai vairuos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTurbūt dėl to, kad darant kalniuką/gulintį policininką prieš perėją, kitoje kelio pusėje jis bus tik už perėjos, ir vairuotojai pradės stabdyti vėliau. Tokiu atveju reikia dviejų kalniukų, kas, mano nuomone, būtų šiek tiek too much.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąPerskaičiau metų įrašus ir nepastebėjau klausimo „kodėl perėja sutapdinama su greičio mažinimo kalneliu“?
Mano manymu, greitis turi būti sumažintas IKI perėjos, kad kuo mažiau apkrauti vairuotojo smegenis pašaliniais dirgikliais ir ties perėja jis koncentruotųsi tik į pėsčiųjų praleidimą, o ne vien į savo automobilio pakabos ar bamperių saugojimą.
Panašiai juk rašo ir R ISEP 10, ką jau kalbėti apie Duurzaam Veilig.
- 2 patinka
Comment
-
Yra pavyzdžių su kalniukais prieš perėją: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Tik įdomu ar nėra panaikintos trinkelės ir ar išliko pačios perėjos iškylumas (nors vizualiai panašu, jo ten nelabai ir buvo). Iš orto foto panašu, kad išasfaltuota ir galimai kalniuko nebėra: https://www.google.com/maps/@54.7171...7i13312!8i6656
Beje, mūsų John pramušė tuos kalniukus.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąYra pavyzdžių su kalniukais prieš perėją: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Tik įdomu ar nėra panaikintos trinkelės ir ar išliko pačios perėjos iškylumas (nors vizualiai panašu, jo ten nelabai ir buvo). Iš orto foto panašu, kad išasfaltuota ir galimai kalniuko nebėra: https://www.google.com/maps/@54.7171...7i13312!8i6656
Beje, mūsų John pramušė tuos kalniukus.
Įsrūties g. neseniai padaryta taip:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, iškili perėja juk irgi skatina pristabdyti prieš ją, o ne ant jos. Jos gana aukštos, per jas greit važiuojant pašokdina kaip reikiant. IMO žymiai geriau, negu "gulintys policininkai" - per tuos didesnės transporto priemonės važiuoja nestabdydamos.
Sakyčiau, Lietuvoje yra smarkiai perlenkta tiek su iškiliomis perėjomis, tiek su visokiais plastikiniais kuoliukais ir guminėmis salelėmis. Vakaruose tokių dalykų yra žymiai mažiau ir vertikalios greičio mažinimo priemonės dažniausiai tapdinamos su nežymėtomis perėjomis, o kuoliukų ir guminių salelių beveik nėra.
Net ir mūsiškis R ISEP 10 rašo, kad plato negali būti įrengiamas ten, kur važiuoja VT ar sunkusis transportas, A, B kategorijų gatvėse. Senasis R ISEP, kuriuo vis dar deklaruoja besinaudojantis Vilniius, reikalavo gulinčius mentus dėti 10m iki perėjos. Gal ne be reikalo?
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.375622/asr
Valstybinės reikšmės magistralinių ir krašto kelių ruožuose, kurie yra gyvenvietėse ir turi gatvės požymių (šaligatviai, apšvietimas ir pan.) ir kurių paskirtis yra tranzitinė ar skirstomoji, iškilios greičio mažinimo priemonės yra taikomos tik tokiais atvejais, kai yra tenkinamos visos toliau išvardytos sąlygos:
75.1. leistinas greitis visame kelio ruože, esančiame gyvenvietėje, yra ≤ 50 km/h;
75.2. nustatytas faktinis važiavimo greitis pagal 85-ojo procentilio reikšmę (t. y. greičio ribą, kurios neviršija 85 % automobilių) ne mažiau kaip 8 km/h didesnis už leistiną;
75.3. kelio ruožas, kuriame norima įrengti iškilią greičio mažinimo priemonę, nėra horizontalioje ar vertikalioje kreivėje, netenkinančioje matomumo reikalavimo pagal kelių techninį reglamentą KTR 1.01:2008 [4.1];
75.4. vidutinis metinis paros eismo intensyvumas < 2000 aut./parą, o vidutinis metinis sunkiojo transporto paros eismo intensyvumas < 150 aut./parą;
75.5. 30 m spinduliu aplink planuojamą iškilios greičio mažinimo priemonės taikymo vietą nėra gyvenamųjų pastatų;
75.6. dėl techninių kliūčių, aplinkinių žemės sklypų ir kitų priežasčių nėra galimybės įrengti horizontalių greičio mažinimo priemonių, arba jei tokių priemonių taikymas nedavė laukiamo rezultato.
Paskutinis taisė KEdas; 2020.06.21, 13:44.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąYra pavyzdžių su kalniukais prieš perėją: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Tik įdomu ar nėra panaikintos trinkelės ir ar išliko pačios perėjos iškylumas (nors vizualiai panašu, jo ten nelabai ir buvo). Iš orto foto panašu, kad išasfaltuota ir galimai kalniuko nebėra: https://www.google.com/maps/@54.7171...7i13312!8i6656
Beje, mūsų John pramušė tuos kalniukus.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKad nebūtų "too much" galima padaryti klaipėdietiškus kvadratus. Kiekvienai eismo juostai po vieną prieš perėją.
Parašė dondc Rodyti pranešimąYra pavyzdžių su kalniukais prieš perėją: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Tik įdomu ar nėra panaikintos trinkelės ir ar išliko pačios perėjos iškylumas (nors vizualiai panašu, jo ten nelabai ir buvo). Iš orto foto panašu, kad išasfaltuota ir galimai kalniuko nebėra: https://www.google.com/maps/@54.7171...7i13312!8i6656
Beje, mūsų John pramušė tuos kalniukus.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tame ir problema, kad vienu metu reikia ir žiūrėti į pėsčiuosius, ir sekti, kad ne per aukštai šokteltum.
Sakyčiau, Lietuvoje yra smarkiai perlenkta tiek su iškiliomis perėjomis, tiek su visokiais plastikiniais kuoliukais ir guminėmis salelėmis. Vakaruose tokių dalykų yra žymiai mažiau ir vertikalios greičio mažinimo priemonės dažniausiai tapdinamos su nežymėtomis perėjomis, o kuoliukų ir guminių salelių beveik nėra.
Net ir mūsiškis R ISEP 10 rašo, kad plato negali būti įrengiamas ten, kur važiuoja VT ar sunkusis transportas, A, B kategorijų gatvėse. Senasis R ISEP, kuriuo vis dar deklaruoja besinaudojantis Vilniius, reikalavo gulinčius mentus dėti 10m iki perėjos. Gal ne be reikalo?
Greičio megėjai labai mėgsta lyginti su vakarais, bet dažniausiai kažkodėl lygina paprastą lietuvišką miesto gatvę arba regioninį kelią per gyvenvietę su vakarų autobanais arba USA didmiesčiais. Vakarų Europos miestuose pilna kuoliukų siaurinančių eismo juostas, salelių, žiedelių, kalnelių ir ko tik nepanorėsi. Olandijoje netgi yra užtvarai, kurie pasikelia tik pilnai sustojus ir skirti tik lėtinti greitį ir apsunkinti eismą, t.y. eismo nefiltruoja ir numerių nefiksuoja.Paskutinis taisė themanual; 2020.06.21, 14:28.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąExactly, šituos John pastatė. Ir jie tikrai padeda, nes anksčiau ten tikrai dauguma net nepristabdydavo ir lėkdavo 50-70km/h, nors visą laiką ten stovėjo 20km/h Gyvenamosios zonos ženklas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąReikėjo pastatyti radarą ir siųsti kelių gaidžiams baudos laiškus - tai greit atpratintų juos nuo didelio greičio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąIš principo turbūt galimas variantas, bet spėju žymiai brangesnis.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGal galima nuorodą?
https://www.ve.lt/naujienos/ekonomik...iu-dar-dauges/
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...liutys-56-4208
Raudonieji egzistavo kelis metus, vėliau dėl nuolatinės priežiūros poreikio buvo pakeisti asfaltiniais.
https://www.ve.lt/naujienos/ekonomik...o-iki-vasaros/
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...lneliai-839956
https://kauno.diena.lt/naujienos/kla...inimo-kalnelis
https://www.diena.lt/naujienos/klaip...lneliai-846467
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKad nebūtų "too much" galima padaryti klaipėdietiškus kvadratus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVienas iš lietuviško absurdo pavydžių. Užuojauta klaipėdiečiams.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVienas iš lietuviško absurdo pavydžių. Užuojauta klaipėdiečiams.
- 1 patinka
Comment
Comment