Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Vadovaujantis tokia logika, padarom visoj Lietuvoj, visuose keliuose maks. leistiną greitį 30 km/h. Garantuoju, kad liks tik techninės avarijos. Tiesa, kad nebūtų milijonų greičio viršytojų, teks visus kelius padaryti su vidutinio greičio matuokliais... Vizija - 0, tskant.
    Ateityje įves automatinius greičio ribotuvus kaip privalomą įrangą, ir tiek žinių...

    Comment


      Man tiesiog juokas ima iš vietos parinkimo Šiaulių mieste. Visus sustatys aplinkeliuose (tiksliau viename aplinkelyje visas ruožas bus po kontrole 4 matuokliai visame ruože gal koks 1km be matuoklių zonos) (kur nėra gyvenviečių palei gatvę ir kur nėra avarijų) greitkelyje iki radviliškio kur 4 juostų kelias ir t.t. vienžo jei seniau inkilai stovėjo kur tikrai reikėjo dėl saugumo tai dabar sustato ten kur to saugumo nereikia o reikalingas pasipinigavimas.

      Comment


        Dar pora straipsnių apie vidutinio greičio matuoklius.

        Delfi.lt 2019.06.18
        Ką galės padaryti nauji greičio matuokliai
        https://m.delfi.lt/auto/baudos-kvita...hp?id=81498653

        Diena.lt 2019.06.19
        Į PAJŪRĮ – GREIČIO MATUOKLIŲ MIŠKU
        https://m.diena.lt/naujienos/klaiped...u-misku-918630

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Ateityje įves automatinius greičio ribotuvus kaip privalomą įrangą, ir tiek žinių...
          Jau įsivaizduoju kokį Remi Gaillard statantį 10km/h kartoninį ženklą ir juokinantį pasaulį, kai visas srautas laikosi tokio greičio

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Delfi.lt 2019.06.18
            Ką galės padaryti nauji greičio matuokliai
            https://m.delfi.lt/auto/baudos-kvita...hp?id=81498653
            A2 Vilnius-Panevėžys 11,77 24,85 13,08
            A2 Vilnius-Panevėžys 45,46 64,07 18,61
            A2 Vilnius-Panevėžys 26,24 44,55 18,31
            ar jie išprotėjo? visa atkarpa iki Ukmergės, vienas ilgas matuojamas atstumas. kai tuo tarpu visos pavojingos vietos yra būtent jau už Ukmergės, link Panevėžio, kur apstu vieno lygio sankryžų.

            taip pat, klausimas - niekur atskirai nepabrėžia, bet matavimas turbūt vyks į abi kryptis?

            Comment


              Sakykit koks turetu buti tas vidutinis greitis? Na jei matuoja tarkim A2, tai ir yra riba ant 130 kmh ar ne? Jie turi kazkokia paklaida?

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Sakykit koks turetu buti tas vidutinis greitis? Na jei matuoja tarkim A2, tai ir yra riba ant 130 kmh ar ne? Jie turi kazkokia paklaida?
                Matavimo paklaida 1 - 2 km/h, apie toleranciją nėra niekur pasakyta. Buvo žadėta kad veiks ten automatiniai baudos suformavimai ir išsiuntimai prasižengusiems, bet tokia sistema lig šiol neveikia, o kol neveikia, akivaizdu kad už 10 - 20 km/h viršijimus nėra resursų išrašinėt.
                Tačiau realią ribą, kurią viršijus pradedami fiksuoti pažeidimai už leistino greičio viršijimą, gali būti nustatoma kiekvieną dieną vis kitokia. Tai daro Kelių policijos pareigūnai.
                Vis dėlto kaip ir momentiniai matuokliai buvo su tolerancija +- 20km/h taip ir čia logiškai turėtų būti. Kadangi informacija niekur neviešinama, belieka kad kas savo patirtimi pasidalintų jei yra gavę baudas.

                Comment


                  greičiausiai tolerancijos mažėja. gegužę gavau visą kuokštą (na, ok, iš viso 4) pranešimų apie pažeidimus, tarp kurių 2 buvo už viršijimus 12 ir 15 km/h. taip pat vienas jų buvo už greitį viršytą motociklu, t.y. fotografuojant iš galo.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Tiesiog yra šleifas besivelkančių senų projektų. Su tuo reikia susitaikyti turbūt. Svarbiausia yra, kad nauji projektai būtų kitokie.

                    Pavyzdžiui, šiandien paskelbtas rangos darbų pirkimas Širvintų g. rekonstrukcijai Šnipiškėse (toje šiaurinėje privačių namų dalyje). Gatvė suprojektuota pagal olandišką pavyzdį: viename lygyje bendra judėjimo erdvė, iškreivintas eismas, apželdinimas: https://citify.eu/sirvintu-g/
                    Taip, pagaliau prasideda teigiami pokyčiai. Nors ir ten yra keistokų dprendimų: nesupratau, kam ten vienoj vietoj tiek prikoncentruota dryžių iš trinkelių ir asfalto skersai gatvės, kitoj vietoj sugrūsti vien želdiniai. Matomai vis dar sunku persilaužti nuo sistemingo visko atskyrimo prie bendro mixo.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Taip, pagaliau prasideda teigiami pokyčiai. Nors ir ten yra keistokų dprendimų: nesupratau, kam ten vienoj vietoj tiek prikoncentruota dryžių iš trinkelių ir asfalto skersai gatvės, kitoj vietoj sugrūsti vien želdiniai. Matomai vis dar sunku persilaužti nuo sistemingo visko atskyrimo prie bendro mixo.
                      Dryžiai, suprantu, yra iš dalies dizaino sprendimas, iš dalies greičio mažinimo priemonė. T.y. turėtų veikti vos ne kaip gulintys policininkai, tik neiškilę.

                      Comment


                        Ar yra kažkokios trapecinių kalnelių įrengimo taisyklės? Kokio aukščio ir kokio statumo jie turėtų būti?
                        Ar su laiku jiems nusidėvėjus ir tapus statesniems juos galima eksploatuoti?

                        Comment


                          Klasimas geras. Nes vieni tokie, kad galima pervažiuoti rimtai nestabdant 60-70 km/h greičiu, o per kitus ir 30 yra per daug...

                          Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                          greičiausiai tolerancijos mažėja. gegužę gavau visą kuokštą (na, ok, iš viso 4) pranešimų apie pažeidimus, tarp kurių 2 buvo už viršijimus 12 ir 15 km/h. taip pat vienas jų buvo už greitį viršytą motociklu, t.y. fotografuojant iš galo.
                          Na tai už viršijimą virš 10 km/h yra bauda, bet ji maža ir policija nesivargino bausti, nes daug darbo išrašinėti, be to kyšio paimti negalima buvo, nes maža suma.
                          O kai dalis darbo padaroma automatiškai, tai matyt pradės bausti ir už tokius pažeidimus.
                          Paskutinis taisė Al1; 2019.08.26, 18:09.

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	image_93603.jpg
Views:	176
Size:	242,5 kB
ID:	1763902
                            Tvarkoma turbūt paskutinė mieste likusi nereguliuojama ir be saugumo salelės 4 juostas kertanti perėja.

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20191118_081026.jpg Views:	1 Size:	242,5 kB ID:	1763337
                            Paskutinis taisė Romas; 2019.11.20, 10:05. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus pėsčiųjų perėjos"
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Tvarkoma turbūt paskutinė mieste likusi nereguliuojama ir be saugumo salelės 4 juostas kertanti perėja.

                              Click image for larger version Name:	IMG_20191118_081026.jpg Views:	1 Size:	242,5 kB ID:	1763337
                              Atnaujintoje Lukšio gatvės perėjoje yra pastatyti greičio ribojimo ženklai "30".
                              To ribojimo rekomenduojama laikytis, ypač važiuojant nuo Žirmūnų link Kalvarijų gatvės.

                              Už iškiliosios perėjos dešinėje pusėje liko nedidelė įduba. Kas pirma juosta važiuoja greičiau, dažnai pravažiavę kalnelį kabina mašinos priekį arba galą - net ir "miesto džipai". Turbūt miestas netruks sulauks ieškinių už sugadintas mašinas, o greičio viršytojai - baudų.

                              Comment


                                Delfi.lt 2019.12.10
                                Staigmena Vilniaus vairuotojams: greičio matuokliai Vakariniame aplinkkelyje ėmė veikti kitaip
                                Prie Vilniaus Vakarinio aplinkkelio eismo tvarkos įpratę vairuotojai sulaukė staigmenos. Trys greičio matuokliai, esantys aplinkkelio atkarpoje nuo Pilaitės prospekto viaduko, iki pat išvažiavimo iš aplinkkelio, ėmė veikti kitaip.
                                (...)
                                Su DELFI redakcija susisiekęs skaitytojas piktinosi, kad tokie pokyčiai – greičiausiai vandalų darbas. Pasak jo, pirmasis greičio matuoklis netoli Pilaitės prospekto viaduko nusuktas taip, kad jo nė nesimato.„Jis ir nefotografuoja nieko“, – pastebėjo vyras. Antrasis matuoklis, esantis prie „Circle K“ degalinės aplinkkelyje, nusuktas į priešingą eismo pusę. Anot DELFI skaitytojo, jis fotografuoja, tačiau klaidina eismo dalyvius, mat, esą, apie matuoklį perspėjančių ženklų nėra.
                                „Fotografuoja galimai akindamas eismo dalyvius. Teko matyti, kaip staigiai visi stabdo pamatę blykstę“, – tikino vyras.
                                (...)

                                Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksejus Apanovič, DELFI sakė, kad šiuo metu vykdoma visų keturių Vakariniame aplinkkelyje įrengtų greičio matuoklių periodinė patikra. „Kartu atliktas ir pažeidėjų fiksavimo krypties pakeitimas. Greičio matuokliai bus laikinai palikti būtent tokia kryptimi, kaip veikia šiuo metu – bus fiksuojamos visos tolstančios transporto priemonės“, – kalbėjo A. Apanovič.

                                Jis pabrėžė, kad toks sprendimas priimtas norint patikrinti greičio matuoklių veikimo efektyvumą, juos pasukus taip, kad būtų matuojamas tolstančio eismo srautas. Miesto eismo organizavimo departamento vadovas akcentavo ir tai, kad prieš matuoklius įrengti visi reikalingi ženklai.

                                https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=83012861
                                Taip ir liko neaišku, ar yra įspėjantys ženklai

                                Comment


                                  Prie degalinės Circle-K neaiškūs asmenys (galimai profesionalai) greičio matuoklį, esantį skiriamojoje juostoje persuko į kitą pusę t.y. jis sėkmingai fotkina ,,tolstančias transporto priemones", kartu fotkina ir artėjančias iš priešpriešinio eismo. Ar reaguoja į abi puses vienodai - gali būti, nes persukimo kampas gan nedidelis.

                                  Kur ženklai įspėjantys, kad tave gali fotkinti, akinti greičio matuoklis, nors jis neva fotkina ,,tolstančiuosius iš kitos eismo krypties"? Nes kolega vairuotojas priešais gali lėkti su vėjeliu ir staiga išsigandęs neaišku iš kur atsiradusios blykstės dės ant stabdžių (refleksas, tai natūralu). Kokios pasekmės? Neaišku, kokios, bet gali būti nesmagios.

                                  Be to greičio matuoklio funkcija - sulėtinti greitį prieš jį t.y. pavojingas kelio ruožas prieš matuoklį, o ne už matuoklio, nebent tai matuokliai skirti motociklams fotkinti. Vilniuje eksperimentai tęsiasi. Eismo dalyviai - eksperimentiniai triušiai.

                                  Comment


                                    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                                    kartu fotkina ir artėjančias iš priešpriešinio eismo. Ar reaguoja į abi puses vienodai - gali būti, nes persukimo kampas gan nedidelis.
                                    Iš kur tai ištraukta, kad fotografuoja abi kryptis? Nuo priešpriešinio eismo jis nusuktas ir nieko ten nefotografuoja.

                                    Be to greičio matuoklio funkcija - sulėtinti greitį prieš jį t.y. pavojingas kelio ruožas prieš matuoklį, o ne už matuoklio, nebent tai matuokliai skirti motociklams fotkinti.
                                    Kas čia per nauja funkcija? Šiaip greičio ribojimo ženklų funkcija yra mažinti greiti prieš pavojingus ruožus, matuoklių tik kontroliuoti.

                                    Comment


                                      Ne fantazija, bet reali situacija: 3-ąja eismo juosta važiuoja automobilis, kurį matau iš toli (1-oje juostoje) ir prieš pat jam artėjant (važiuoja ~100 km/val) priešais apsuktą greičio matuoklį, šis sublyksi. Ar jis fotografuoja ne tą kryptį per klaidą, ar tuo metu priešingoje eismo krypties pusėje važiavo kažkas per greitai ir jį fotkino, kas yra mažai tikėtinas sutapimas - neaišku, bet atrodo, kad fotkina būtent 3-osios eismo juostos automobilį. Rezultatas? Staigus stabdymas, nors tai diena, bet kas būtų tamsiu paros metu - neaišku. Jei įrenginys sumontuotas skiriamojoje juostoje, tai gali sukelti problemų, kai šis persukamas, nes jo blykstė gali suklaidinti, o jei dar fotkina ne tuos, kuriuos reikia - dar ir atlikti neteisėtą veiksmą.

                                      Comment


                                        Nereikia viršyti leistino greičio, nebus problemų.

                                        Comment


                                          O kam stabdyti jeigu jau nufotografavo? Nėra ta blykstė kažkoks labai gąsdinantis dalykas, man atrodo pergyvena tie, kuriems dar neteko nusifotkint ir gal nežino kaip visą tai atrodo, o tuos kuriem jau teko sunku patikėti, kad išgąsdintų ypač jau ne pirmą kartą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X