Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąRomai, sutinku, kad kai kur matavimas perteklinis, tačiau tai visai nereiškia, kad galite skelbti dezinformaciją. 130 kelias nuo Kauno iki Rokų sankryžos su 1911 keliu už Išlaužo (24-tas km) yra su nauja, puikios kokybės asfalto danga, ten tikrai galima spustelėti. Kituose ruožuose irgi galima važiuoti iki 90 km/h nejaučiant didesnio diskomforto. Apie kokį fiziškai neįmanomą 70 km/h kalbate?
Tačiau apgailėtini LAKD prioritetai - kelio rekonstrukcija numatyta tik po dešimtmečio, o visas ruožas iki Prienų pristačius eismą ribojančių papildomai stabdomas vidutinio greičio matuokliais imituojant rūpestį dėl eismo saugumo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDidžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
Kiek per metus įvyksta avarijų A2 dėl leistino greičio viršijimo?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
Dabar tai kvepia ne kažkokiu tiksliniu avaringumo mažinimu, o tiesiog būdu pasipinigauti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEilinis paverskslenimas, bet nora pasipinigauti, laisvai gali isnaudoti parkavimo pazeidimam fiksuoti, as dar rankas jiem paspausciau
Comment
-
Kad anksčiau sakydavo, kad juodas nuostolis tie matuokliai, administravimas/priežiūra daug kainuoja, o ir daugiau negu pusę baudų nemoka??? Iš tikrųjų bandoma, teigti, kad labiau Veryginis modelis taikomas kaip su alkoholiu, kad grįždamas iš darbo vėlai arba sekmadienį prisiminęs, kad nori vyno, suprasi, kad jo negausi ir toliau sau ramiai gyvensi. Taip ir čia, nėra ko viršyt greičio, kad lyg ir nieko blogo jei kiek lygiam kely spustelsi, bet neva atpratins apskritai viršyt greitį
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąMatuoklių tikslas ar užtikrinti eismo saugumą, ar prižiūrėti įstatymo raidę tiesiog vardan prižiūrėjimo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu tu kažkodėl galvoji kad problemų nėra, tai visai nereiškia kad problemų nėra.
Ir šiaip kiek tenka važiuot labai labai retai matau realius greičio viršyjimo atvejus. T.y. ne pusiau legalius +10, o kur rimtai praskrenda.
- 1 patinka
Comment
-
Pakankamai dažnai važiuoju A2 keliu. Visų pirma pati automagistralė nėra avaringa - stovi geltoni avaringumo ženklai, tai kaskart matai statistiką. Avarijų tikrai nedaug, ir kaip minėjo - didžioji dalis avarijų - susidūrimai su briedžiais. O jei patį kelią dalint atkarpomis, tai ne atkarpa Vilnius - Ukmergė yra pavojingesnė, o atkarpa artėjant prie Panevėžio, kurioje yra aibė vieno lygio sankryžų.
Na ir reikia prisimint, kad pradėdami vidutinio greičio matuoklių projektą, garsiai skelbė, kad magistralėse matuoklių nebus. Kas pasikeite?
PS ar kas esat gave baudą?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą23 km ruože tarp Garliavos sankryžos (A5) ir Prienų yra visokių atkarpų.
Nuo Garliavos sankryžos iki Prienų žiedo tėra 19 km. Tame ruože greitis bus matuojamas 16,87 km ilgio atkarpose, iš kurių pirmos dvi atkarpos 10,42 km yra puikios kokybės asfalto danga. Čia dėl tikslumo. Kaip tik manau, kad tarp Garliavos ir Prienų yra tikslingas greičio matavimas, nes kelias siauras, kalvotas, vingiuotas ir tikrai pavojingas. Tačiau, žinoma, esu prieš matuoklius kur jie tikrai nebūtini, pvz automagistralėse.
Comment
-
Reikėtų apsispręsti - kelias KK 130 Kaunas - Prienai yra siauras, kalvotas ir vingiuotas, ar Lietuvos kelininkų sukurtas technikos stebuklas su lygutėle asfalto danga.
Ir ką, abiem atvejais reikalingi net trys radarų ruožai?
Mano supratimu, tą kelią dėl didelio eismo intensyvumo reikia kuo greičiau rekonstruoti nealukiant 10 ar 15 metų.
Radarų statymas visame ruože iki Prienų tėra brangiai kainuojanti veiklos imitacija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDidžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.
1. Išleista krūva pinigų kelio rekonstrukcijai ir eismo saugumo priemonėms (Lietuvoje kažkodėl labai mėgstama nutiesti kilometrus metalinių atitavarų), kartai net ir apšvietimui.
2. Pastatomi greičio ribojimo ženklai. Ten, kur galima saugiai važiuoti 110-120 km/h statomas ženklas "90" (pvz., Molėtų plente ties Rieše ), o kur būtų važiuoti 90-100 km/h, ten stovi ženklas "70" (pvz., Nemenčinės plente).
3. Pastatomi sektoriniai greičio matuokliai.
Numatomi sektoriniai greičio matuokliai 2*2 juostų keliuose:
1. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 11,77 iki 24,85 km (13,08),
2. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 26,24 iki 44,55 km (18,31 km),
3. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 45,46 iki 64,07 km (18,61 km)
6. A5: Kaunas-Marijampolė-Suvalkai, nuo 7,02 iki 15,22 km (8,2 km),
7. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 14,83 iki 17,67 km (2,84 km),
8. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 28,43 iki 30,08 (1,65 km),
9. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 7 iki 10,05 km (3,05 km),
11. A9: Panevėžys-Šiauliai, nuo 6,8 iki 8,26 km (1,46 km),
12. A9: Panevėžys-Šiauliai, nuo 61,73 iki 67,13 km (5,4 km)
18. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 0,73 iki 2,86 km (2,13 km),
19. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 11,8 iki 18,62 km (6,82 km).
20. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 3,9 iki 9,66 km (5,76 km),
21. A14: Vilnius-Utena, nuo 11,72 iki 13,89 km (2,17 km),
30. 102: Vilnius-Švenčionys-Zarasai, nuo 17,38 iki 21,04 km (3,66 km)
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai jeigu saugu viršyti greitį reikia didinti leistiną greitį. Jie nedidina, tai gal visgi didesnis nebesaugu?
Politika irgi ne paskutinėj vietoj. Rodos Australijoje bandė vokišku pavyzdžiu neriboti greičio autostradose geru oru. Pagal skaičius buvo viskas tvarkoj, autoįvykių sumažėjo, policija nesiskundė. Bet pasikeitė valdžia ir grįžo prie senos tvarkos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.
- 4 patinka
Comment
Comment