Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    33. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 11,79 iki 20,06 km (8,27 km),
    34. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 21,04 iki 23,19 km (2,15 km),
    35. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 23,55 iki 30 km (6,45 km),

    Kelią KK 130 Kaunas - Prienai LAKD numato taisyti tik po 15 metų, o greičiui matuoti numato tris ruožus, kur dėl prastos kelio būklės net fiziškai neįmanoma išvystyti leistino 70 km / h greičio.
    Romai, sutinku, kad kai kur matavimas perteklinis, tačiau tai visai nereiškia, kad galite skelbti dezinformaciją. 130 kelias nuo Kauno iki Rokų sankryžos su 1911 keliu už Išlaužo (24-tas km) yra su nauja, puikios kokybės asfalto danga, ten tikrai galima spustelėti. Kituose ruožuose irgi galima važiuoti iki 90 km/h nejaučiant didesnio diskomforto. Apie kokį fiziškai neįmanomą 70 km/h kalbate?

    Comment


      Didžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.

      Comment


        Parašė Austras Rodyti pranešimą
        Romai, sutinku, kad kai kur matavimas perteklinis, tačiau tai visai nereiškia, kad galite skelbti dezinformaciją. 130 kelias nuo Kauno iki Rokų sankryžos su 1911 keliu už Išlaužo (24-tas km) yra su nauja, puikios kokybės asfalto danga, ten tikrai galima spustelėti. Kituose ruožuose irgi galima važiuoti iki 90 km/h nejaučiant didesnio diskomforto. Apie kokį fiziškai neįmanomą 70 km/h kalbate?
        Niekas nesako, kad visas kelias KK130 Kaunas - Prienai yra griuvena. Lygiai taip pat to kelio negalima vadinti pavyzdiniu. 23 km ruože tarp Garliavos sankryžos (A5) ir Prienų yra visokių atkarpų. Atsižvelgiant į eismo intensyvumą kelio kategorija yra per žema.
        Tačiau apgailėtini LAKD prioritetai - kelio rekonstrukcija numatyta tik po dešimtmečio, o visas ruožas iki Prienų pristačius eismą ribojančių papildomai stabdomas vidutinio greičio matuokliais imituojant rūpestį dėl eismo saugumo.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Didžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.
          Jeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Jeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
            Matuoklių tikslas ar užtikrinti eismo saugumą, ar prižiūrėti įstatymo raidę tiesiog vardan prižiūrėjimo? Čia tiesiog lėšų švaistymas arba noras pasipinigauti iš baudų.

            Kiek per metus įvyksta avarijų A2 dėl leistino greičio viršijimo?

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Jeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
              Ir kiek tokių važiuotojų ten yra? Spresti problemą reikia, jeigu tokia egzistuoja ir tokiomis priemonėmis, kurios būtų skirtos būtent tokios problemos sprendimui. Vargu ar ten yra kažks avaringumo padidėjimas ar bent avaringumo rizika keliasdešimties kilometrų ruože dėl greičio viršijimo. Yra ten probleminių taškų, bet yra ir taškinės greičio matavimo priemonės, kurios veiktų efektyviau būtent tame kritiniame taške. Kadangi vidutinis greitis nereiškia, kad būtent tame taške aš pravažiuosiu ne greičiau nei leistina, gal čia pralėksiu 200 km/h, o kitus keliolika saugių km pavažiuosiu ant 80.
              Dabar tai kvepia ne kažkokiu tiksliniu avaringumo mažinimu, o tiesiog būdu pasipinigauti.

              Comment


                Eilinis paverkslenimas, bet nora pasipinigauti, laisvai gali isnaudoti parkavimo pazeidimam fiksuoti, as dar rankas jiem paspausciau
                Paskutinis taisė Garbanius; 2019.06.13, 19:19.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Eilinis paverskslenimas, bet nora pasipinigauti, laisvai gali isnaudoti parkavimo pazeidimam fiksuoti, as dar rankas jiem paspausciau
                  Pinigavimasi iš parkavimo sunku automatizuoti, o čia radaras automatinis, baudos siunčiamos automatiškai. Pinigai už dyką.

                  Comment


                    Kad anksčiau sakydavo, kad juodas nuostolis tie matuokliai, administravimas/priežiūra daug kainuoja, o ir daugiau negu pusę baudų nemoka??? Iš tikrųjų bandoma, teigti, kad labiau Veryginis modelis taikomas kaip su alkoholiu, kad grįždamas iš darbo vėlai arba sekmadienį prisiminęs, kad nori vyno, suprasi, kad jo negausi ir toliau sau ramiai gyvensi. Taip ir čia, nėra ko viršyt greičio, kad lyg ir nieko blogo jei kiek lygiam kely spustelsi, bet neva atpratins apskritai viršyt greitį

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Matuoklių tikslas ar užtikrinti eismo saugumą, ar prižiūrėti įstatymo raidę tiesiog vardan prižiūrėjimo?
                      Tikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Tikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.
                        Kaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Kaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?
                          Jeigu tu kažkodėl galvoji kad problemų nėra, tai visai nereiškia kad problemų nėra.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Jeigu tu kažkodėl galvoji kad problemų nėra, tai visai nereiškia kad problemų nėra.
                            Na avaringumas minimalus. Kiek įvyksta avarijų - žiemą nučiuožia ant plikledžio arba susiduria su laukiniais gyvūnais. Abiem atvejais minimaliai skirtumo 20 km/h ten ar ten.

                            Ir šiaip kiek tenka važiuot labai labai retai matau realius greičio viršyjimo atvejus. T.y. ne pusiau legalius +10, o kur rimtai praskrenda.

                            Comment


                              Pakankamai dažnai važiuoju A2 keliu. Visų pirma pati automagistralė nėra avaringa - stovi geltoni avaringumo ženklai, tai kaskart matai statistiką. Avarijų tikrai nedaug, ir kaip minėjo - didžioji dalis avarijų - susidūrimai su briedžiais. O jei patį kelią dalint atkarpomis, tai ne atkarpa Vilnius - Ukmergė yra pavojingesnė, o atkarpa artėjant prie Panevėžio, kurioje yra aibė vieno lygio sankryžų.

                              Na ir reikia prisimint, kad pradėdami vidutinio greičio matuoklių projektą, garsiai skelbė, kad magistralėse matuoklių nebus. Kas pasikeite?

                              PS ar kas esat gave baudą?

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                23 km ruože tarp Garliavos sankryžos (A5) ir Prienų yra visokių atkarpų.

                                Nuo Garliavos sankryžos iki Prienų žiedo tėra 19 km. Tame ruože greitis bus matuojamas 16,87 km ilgio atkarpose, iš kurių pirmos dvi atkarpos 10,42 km yra puikios kokybės asfalto danga. Čia dėl tikslumo. Kaip tik manau, kad tarp Garliavos ir Prienų yra tikslingas greičio matavimas, nes kelias siauras, kalvotas, vingiuotas ir tikrai pavojingas. Tačiau, žinoma, esu prieš matuoklius kur jie tikrai nebūtini, pvz automagistralėse.

                                Comment


                                  Reikėtų apsispręsti - kelias KK 130 Kaunas - Prienai yra siauras, kalvotas ir vingiuotas, ar Lietuvos kelininkų sukurtas technikos stebuklas su lygutėle asfalto danga.
                                  Ir ką, abiem atvejais reikalingi net trys radarų ruožai?

                                  Mano supratimu, tą kelią dėl didelio eismo intensyvumo reikia kuo greičiau rekonstruoti nealukiant 10 ar 15 metų.
                                  Radarų statymas visame ruože iki Prienų tėra brangiai kainuojanti veiklos imitacija.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Didžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.
                                    Absurdas kubu, kai vidutinio greičio radarai statomi 2*2 juostų keliuose.

                                    1. Išleista krūva pinigų kelio rekonstrukcijai ir eismo saugumo priemonėms (Lietuvoje kažkodėl labai mėgstama nutiesti kilometrus metalinių atitavarų), kartai net ir apšvietimui.
                                    2. Pastatomi greičio ribojimo ženklai. Ten, kur galima saugiai važiuoti 110-120 km/h statomas ženklas "90" (pvz., Molėtų plente ties Rieše ), o kur būtų važiuoti 90-100 km/h, ten stovi ženklas "70" (pvz., Nemenčinės plente).
                                    3. Pastatomi sektoriniai greičio matuokliai.


                                    Numatomi sektoriniai greičio matuokliai 2*2 juostų keliuose:
                                    1. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 11,77 iki 24,85 km (13,08),
                                    2. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 26,24 iki 44,55 km (18,31 km),
                                    3. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 45,46 iki 64,07 km (18,61 km)

                                    6. A5: Kaunas-Marijampolė-Suvalkai, nuo 7,02 iki 15,22 km (8,2 km),

                                    7. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 14,83 iki 17,67 km (2,84 km),
                                    8. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 28,43 iki 30,08 (1,65 km),
                                    9. A6: Kaunas-Zarasai-Daugpilis, nuo 7 iki 10,05 km (3,05 km),

                                    11. A9: Panevėžys-Šiauliai, nuo 6,8 iki 8,26 km (1,46 km),
                                    12. A9: Panevėžys-Šiauliai, nuo 61,73 iki 67,13 km (5,4 km)

                                    18. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 0,73 iki 2,86 km (2,13 km),
                                    19. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 11,8 iki 18,62 km (6,82 km).
                                    20. A13: Klaipėda-Liepoja, nuo 3,9 iki 9,66 km (5,76 km),

                                    21. A14: Vilnius-Utena, nuo 11,72 iki 13,89 km (2,17 km),

                                    30. 102: Vilnius-Švenčionys-Zarasai, nuo 17,38 iki 21,04 km (3,66 km)

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Kaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?
                                      Tai jeigu saugu viršyti greitį reikia didinti leistiną greitį. Jie nedidina, tai gal visgi didesnis nebesaugu?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Tai jeigu saugu viršyti greitį reikia didinti leistiną greitį. Jie nedidina, tai gal visgi didesnis nebesaugu?
                                        Biurokratija. Vilniuje kokius kryžiaus kelius turėjo nueiti kol vakariniame aplinkelyje leido 90km/h. Nors lėtėjimo/greitėjimo juostos ne prastesnės nei autostradose, visi kiti parametrai irgi labai geri apart išvažiavimų tankio.

                                        Politika irgi ne paskutinėj vietoj. Rodos Australijoje bandė vokišku pavyzdžiu neriboti greičio autostradose geru oru. Pagal skaičius buvo viskas tvarkoj, autoįvykių sumažėjo, policija nesiskundė. Bet pasikeitė valdžia ir grįžo prie senos tvarkos.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Tikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.
                                          Vadovaujantis tokia logika, padarom visoj Lietuvoj, visuose keliuose maks. leistiną greitį 30 km/h. Garantuoju, kad liks tik techninės avarijos. Tiesa, kad nebūtų milijonų greičio viršytojų, teks visus kelius padaryti su vidutinio greičio matuokliais... Vizija - 0, tskant.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X