Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Blemba klausant to "dudeno" tai taip norejosi vozti jam i snuki. Koks ten runkelis, kad wtf. Net nesigaudo visiskai kas vyksta apart kad visur vaziuoja automobiliu.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

      Kalvarijų gatvės "remontas" yra dar viena p*zda. Daryti viešinimai, teikti pasiūlymai, žadėta keisti danga. Dabar tiesiog padarė A juostos ženklinimą, panaikino VT įvažą prie turgaus ir "padarita".

      Tai, kad nieko nedaroma su provėžomis, su labai stipriai įdubusiais šuliniais, kad neatsižvelgiama jog VT net ir dabar ten važiuoja antrąja juosta, kuri, nors ir pakenčiamesnė, irgi yra duobėta, yra tiesiog p*zda.

      Nebent čia toks durnas tvarumas iš pradžių padaryti juostų ženklinimą, vėliau keisti asfalto dangą ir vėliau vėl daryti ženklinimą.
      Kol buvau gatvėje kažkuris G maršrutas, naujas MAN, važiavo antra juosta, kairinius ratus užleidęs ant priešpriešinės juostos.

      Taip pat, MAX keista, kad geros būklės šaligatvius atnaujino, o arčiausiai savivaldybės esančius, paliko neaišku vėl kuriam laikui

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Dar vienas perlas iš PP viešinimo (ties 1:39:30):

        Projektuotojas: gatvė čia nėra siaurinama

        Eduardas: o tai kieno sąskaita bus padaryta nauja eismo salelė?

        Projektuotojas: eismo juostų pločio sąskaita


        Na čia tai yra teisingai - salelė įrengiama eismo juostų pločio sąskaita bet gatvės plotis nesikeičia. Gatvė nėra tik važiuojamoji dalis.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Gatvė nėra tik važiuojamoji dalis.
          Tamsta esate labai naivus, jeigu manote, kad tą suvokia žmogus, atvirai pripažinęs jog dzin jam yra kitų eismo dalyvių interesai, nes "aš važiuoju automobiliūūū, cha".

          Bendrai paėmus, labiau žudo net ne tai, kad už projekto ribų arba į pasiūlymus atsižvelgti negalime, o kad pas žmogų (inžinierių), atsakingą už patogumus visuomenei, yra toks tragiškas požiūris.

          Ta prasme, kaip stipriai reikia būti nupušusiu, kad taip elgtis ne kur nors privačiame pokalbyje su draugeliu, o per viešą projekto aptarimą. Normalus darbdavys vien už tokius pasisakymus siųstų velniop tokį darbuotoją.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

            Normalus darbdavys vien už tokius pasisakymus siųstų velniop tokį darbuotoją.
            Na matot jis neturi darbdavio, tai pats savęs nesiųs niekur
            O šiaip liūdna girdėti tokius dalykus apie žmogų, kuris kadaise studijavo viešojo transporto tema Vokietijoje
            Paskutinis taisė Ginthus; 2022.07.20, 10:17.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Na matot jis neturi darbdavio, tai pats savęs nesiųs niekur
              O šiaip liūdna girdėti tokius dalykus apie žmogų, kuris kadaise gynėsi bakalaurą viešojo transporto tema Vokietijoje
              Egzistuoja toks dalykas, kaip "bakalauro parašymas už pinigus" : )
              Paskutinis taisė Kaid; 2022.07.20, 10:37.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                O šiaip liūdna girdėti tokius dalykus apie žmogų, kuris kadaise studijavo viešojo transporto tema Vokietijoje
                Sunku patikėti, kad jis buvo išvažiavęs iš Lietuvos. Kažkada teko bendrauti, tai susidariau įspūdį, kad jis nemoka jokios užsienio kalbos (gal nebent rusų), todėl vienintelė jam prieinama informacija yra STR ir gyvi pavyzdžiai iš Lietuvos. Užsienietiški pavyzdžiai Dudėnui netiko, būtinai reikėjo rodyti lietuviškus.

                Comment


                  Vilniaus pinigų švaistymas. Neseniai Kalvarijų Turgaus st. tvarkė šaligatvius ir įvažas. Turgaus pusės stotelėje atnaujino įvažą, sudėjo naujus bortus. Keisčiausia, kad A juostų įrengimo projekte toje stotelėje numatyta naikinti įvažą. Užregistravus į TvarkauMiesta, gavau atsakymą:

                  Dėkojame, kad kreipiatės. Informuojame, kad šiuo metu Kalvarijų turgaus stotelėje (Ozo gatvės kryptimi) atliekami stotelės prieigų tvarkymo ir infrastruktūros atnaujinimo darbai pagal parengtas schemas. A juostos įvedimo projekto sprendiniai, kuriuos komentuojate, planuojami įrengti ateityje, kai bus pradėtas šio projekto įgyvendinimas (kai tik bus sutvarkyti požeminiai inžineriniai tinklai) ir įvaža bus naikinama pagal projekto sprendinius. Papildomai informuojame, kad kitoje gatvės pusėje esančios Kalvarijų turgaus stotelės (Centro kryptimi) įvaža panaikinta, nes toje gatvės dalyje buvo mažai vietos stotelės infrastruktūrai, keleiviams laukiantiems viešojo transporto ir pėstiesiems, todėl eismo dalyvių saugumui buvo nuspręsta įvažą panaikinti jau šiame etape.
                  Tai įrengiant A juostas griaus naujai sudėtus bortus ir plyteles, kad viską perdaryti per naujo. Darbų planavimas tiesiog pavyzdinis...

                  Comment


                    Dar grįžtant prie Vaižganto-Goštauto sankryžos rekonstrukcijos, kur VT sąlygų sankryžoje gerinimas nebuvo pridėtas prie projekto užduoties: panašu, kad projektas buvo prastumtas paskubomis. Ar tai gali būti susiję su tuo, kad abi šios gatvės yra prie Gilmos projekto (Jokūbo ligonines kvartalo), kuris greitai progresuoja tad toje vietoje reikėjo tiesiog kuo skubiau pagerinti aplinką ir nutiesti dvirtakį? Dabar Instagrame bus galima dėti #SustainableTransport ir #BicyclePaths tagus prie projekto nuotraukų ir pareis ‘laikų’ iš viso pasaulio. Aišku jei kas nors iš ‘laikus’ dedančių europiečių sužinotų, kad ta sankryža pusės milijono žmonių miesto centre eina kamieninės VT linijos ir, kad joms nesugebama net pažymėti A juostų, jie negalėtų tuo patikėti. Bet to nuotraukose nesimatys, tad viskas OK.

                    Comment


                      Davė sutvarkyt aplinkinę infrą ir tiek. Su sąlygų išrašymu savivaldybėje yra įsisenėjusios problemos. Kai kurios jų buvo išspręstos, kai kurios - dar ne.

                      Panaši situacija, beje, yra Kauno / Švitrigailos g. sankryžos projekte.

                      Comment


                        Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostos

                        Iki Kalvarijų–Kareivių gatvių sankryžos įrengtos dvi abiejų krypčių A+ juostų atkarpos, kuriomis gali važiuoti viešasis transportas, dviračiai, mopedai, lengvieji keturračiai, elektromobiliai ir motociklai.

                        Click image for larger version

Name:	297123743_5313753005404568_3461431516077146293_n.jpg
Views:	419
Size:	186,0 kB
ID:	1982829

                        Emm... dviračiai Kalvarijų gatvės A juostoje kartu su autobusais, troleibusais, taksais, elektromobiliais ir motociklais? What could go wrong...

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostos

                          Emm... dviračiai Kalvarijų gatvės A juostoje kartu su autobusais, troleibusais, taksais, elektromobiliais ir motociklais? What could go wrong...
                          O ką, uždraust dviračių eismą ir visus nukreipt aplinkinėm gatvėm? Kaip važiuodavo dviračiai pirma juosta taip ir važiuos. Normaliam dvirtakiui vietos būtų tik naikinant bent vieną A juostą.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            O ką, uždraust dviračių eismą ir visus nukreipt aplinkinėm gatvėm?
                            Na... taip? 200-300 metrų į vieną pusę yra RInktinės gatvės naujas dvirtakis iki pat Šiaurės miestelio, 200-300 metrų į kitą pusę yra Giedraičių gatvės naujas dvirtakis iki pat Ozo, Žalgirio gatvėje yra naujas dvirtakis nuo kurio Kalvarijų gatve bent iki sankryžos su Kareivių gatve be problemų tilptų normalus dvirtakis be jokių gatvės siaurinimų ir juostų naikinimo.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Na... taip? 200-300 metrų į vieną pusę yra RInktinės gatvės naujas dvirtakis iki pat Šiaurės miestelio, 200-300 metrų į kitą pusę yra Giedraičių gatvės naujas dvirtakis iki pat Ozo, Žalgirio gatvėje yra naujas dvirtakis nuo kurio Kalvarijų gatve bent iki sankryžos su Kareivių gatve be problemų tilptų normalus dvirtakis be jokių gatvės siaurinimų ir juostų naikinimo.
                              Gal dar autostrados ženklą pakabint? Ir šaligatviuose pastatyt fotikus, kurie fotografuotų pravažiuojančių veidus ir nuskanavę siųstų baudas.

                              Jei reikia nuo Žalio tilto iki Kuro aparatūros - priverst varyt ratais kvadratais? Kas nori saugiai ir gražiai - kaip pats sakai, alternatyvas turi.

                              Comment


                                Vis dar stebiuosi, kad niekam neužkliūna ten esanti gatvės danga.

                                Faking 2 metus užtrūko juostų nubraižymas be jokių ten remontų

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Na... taip? 200-300 metrų į vieną pusę yra RInktinės gatvės naujas dvirtakis iki pat Šiaurės miestelio, 200-300 metrų į kitą pusę yra Giedraičių gatvės naujas dvirtakis iki pat Ozo, Žalgirio gatvėje yra naujas dvirtakis nuo kurio Kalvarijų gatve bent iki sankryžos su Kareivių gatve be problemų tilptų normalus dvirtakis be jokių gatvės siaurinimų ir juostų naikinimo.
                                  Tie kas važiuoja dviračiu Kalvarijų gatve, tai dažniausiai aplenkia VT jam netrukdydami.

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Na... taip? 200-300 metrų į vieną pusę yra RInktinės gatvės naujas dvirtakis iki pat Šiaurės miestelio, 200-300 metrų į kitą pusę yra Giedraičių gatvės naujas dvirtakis iki pat Ozo, Žalgirio gatvėje yra naujas dvirtakis nuo kurio Kalvarijų gatve bent iki sankryžos su Kareivių gatve be problemų tilptų normalus dvirtakis be jokių gatvės siaurinimų ir juostų naikinimo.
                                    Atskiram sankryžos renkonstrukcijos projekte būtent
                                    ta kryptim ir yra numatytas dvirtakis - ne visu ilgiu bet vienintelėje įkalnėje. O kitom atkarpom nelabai sudėtinga palaikyti VT greitį - kai automobiliai dabar važiuoja savo juosta, ženkliai saugiau jaučiuos. Elektromobiliu paprasčiausiai apvažiavo kita juosta. Tik panašiai kaip minėjo, gatvės danga vietomis tikrai prasta, tad tenka manevruoti aplink daug kliūčių.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                      Tie kas važiuoja dviračiu Kalvarijų gatve, tai dažniausiai aplenkia VT jam netrukdydami.
                                      Man tai įdomu, tramvajaus bėgiais irgi leistume važiuoti dviračiais, nes "netrukdo"?

                                      Kaip teisingai buvo parašyta, yra lygiagrečios Giedraičių/Širvintų ir Rinktinės gatvės su dviračių takais/shared space. Iki pilnos laimės gal trūktų asfaltuotos jungties dviračiams kur nors ties Kalvarijų 172. Nors tttt minėta atkarpa tarp Žalgirio ir Kareivių gatvių, matyta Kalvarijų/Žalgirio sankryžos remonto projekte irgi matyt neatsirado iš oro.

                                      VT turi būti sudaromos sąlygos važiuoti su kuo mažiau kliūčių kaip kad parkavimas, dviratininkai ar įvažiavimai į degalines kas 10 metrų. Antraip rimtai tai pradeda atrodyti kaip tyčinis VT žlugdymas ir dirvos ruošimas nuomonei "ratinis VT blogai".

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        Emm... dviračiai Kalvarijų gatvės A juostoje kartu su autobusais, troleibusais, taksais, elektromobiliais ir motociklais? What could go wrong...
                                        Tai niekas nepasikeitė? (neelektromobiliai irgi važiuos ta juosta nebaudžiami, kaip ir visur kitur)
                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        VT turi būti sudaromos sąlygos važiuoti su kuo mažiau kliūčių kaip kad parkavimas, dviratininkai ar įvažiavimai į degalines kas 10 metrų. Antraip rimtai tai pradeda atrodyti kaip tyčinis VT žlugdymas ir dirvos ruošimas nuomonei "ratinis VT blogai".
                                        Tada pirmiausias iš VT juostų reikėtu grūsti lauk pavežėjus ir elektromobilius, kurie yra tas pats automobilizmas tik kažkodėl skatinamas.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          Man tai įdomu, tramvajaus bėgiais irgi leistume važiuoti dviračiais, nes "netrukdo"?

                                          Kaip teisingai buvo parašyta, yra lygiagrečios Giedraičių/Širvintų ir Rinktinės gatvės su dviračių takais/shared space. Iki pilnos laimės gal trūktų asfaltuotos jungties dviračiams kur nors ties Kalvarijų 172. Nors tttt minėta atkarpa tarp Žalgirio ir Kareivių gatvių, matyta Kalvarijų/Žalgirio sankryžos remonto projekte irgi matyt neatsirado iš oro.

                                          VT turi būti sudaromos sąlygos važiuoti su kuo mažiau kliūčių kaip kad parkavimas, dviratininkai ar įvažiavimai į degalines kas 10 metrų. Antraip rimtai tai pradeda atrodyti kaip tyčinis VT žlugdymas ir dirvos ruošimas nuomonei "ratinis VT blogai".
                                          Kodėl dviračiai turi važinėti ratais? Jau geriau tada paimti vieną bendro eismo juostą ir paversti atskiru dviračių taku. VT juostas atskirti fiziškai. O automobiliams lieka tik vienpusis eismas. Kam reikia tegu važinėjasi sau ratias į Rinktinės, Giedraičių gatves

                                          Comment

                                          Working...
                                          X