Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.
Jei taip padarytų, tai nusipirkčiau popcorno ir ant turistinės kėdutės atsisėdęs žiūrėčiau realybės šou gyvai. Ypač linksma būtų kai koks BMW pažemintas su Z išvirtusiomis padangomis pakibtų ore
Jei taip padarytų, tai nusipirkčiau popcorno ir ant turistinės kėdutės atsisėdęs žiūrėčiau realybės šou gyvai. Ypač linksma būtų kai koks BMW pažemintas su Z išvirtusiomis padangomis pakibtų ore
Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.
Taip, kai įrengė kamerą fotografuojančia A juostoje esančius ties šeškinės kalnu, ten smarkiai sumažėjo pažeidėjų. Vis dar pasitaiko, bet kamera sėkmingai juos fotografuoja.
Na, ne visos požeminės yra blogai. Pvz po greito eismo gatvėmis. Tik turi būti įrengtos gerai - be laiptų.
Požeminės perėjos nėra gerai ar blogai, o iš poreikio, kad didelio intensyvumo gatvėse nereiktų ilgai laukti žalio signalo. Tačiau nepatogumas kartais nusveria laiko gaišatį, ir yra pavyzdžių, kai normali perėja gražinta nenaikinant ir požeminės. Tokiu būdu lieka pasirinkimas praeiti greičiau jauniems ir sveikiems arba luktelti ilgiau prie šviesoforo.
Tai panašiai ir su įvažomis. Jos gali būti, kur yra poreikis praleisti nestojančius stotelėje, bet manevravimo nepatogumas gali tą nusverti.
Nuo gegužės 29 d. iki birželio 2 d. planuojami betonavimo darbai viešojo transporto stotelių važiuojamojoje dalyje. Dėl šių darbų stotelės bus laikinai perkeltos arčiau A. Juozapavičiaus gatvės.
Gal kas turi žinių ar šiemet planuojama pradėti Narbuto A juostų plėtros projektą? Randu prieštaringos informacijos, nors savivaldybės planuose figūruoja jau kelis metus...
Pagal paskutinę info, tai A juostos tiesti ne. Bet turėtų būti padaryti kažkokie požeminiai darbai, nes būtent dėl jų ir nejuda projektas (čia kai žaidžia su "kapitaliniais remontais", bet paaiškėja, kad reikia iš esmės rekonstruoti požeminę dalį).
as po sito laukiu bortu spec pritaikytu viesajam transportui.. gal vokieciai atvez?
gi sudėti prestižiniai granitiniai bortai
p.s. tik nesakykit atsakingiems asmenims kad net nusmurgusiam Kaune stotelėse kai kur sudėti specialūs borteliai... gal dar įsižeis
gi sudėti prestižiniai granitiniai bortai
p.s. tik nesakykit atsakingiems asmenims kad net nusmurgusiam Kaune stotelėse kai kur sudėti specialūs borteliai... gal dar įsižeis
Taigi meras neseniai interviu sakė - su Kaunu nesilyginame. Vadinasi jeigu Kaune sudėti, pas mus nebus.
Šiaip betonuoti reiktų iki pat Kareivių/Ozo sankryžos visas stoteles. Bet vien tai, kad betonuoja yra didelė pažanga. Turbūt susiję su šylančiu klimatu.
Šiai betonuoti reiktų iki pat Kareivių/Ozo sankryžos visas stoteles. Bet vien tai, kad betonuoja yra didelė pažanga. Turbūt susiję su šylančiu klimatu.
arba sunkejanciais autobusais su baterijomis
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Comment