Taline požeminė perėja prie Baltijos turgaus bus perdaryta į dviračių parkingą, o pėstieji vaikščios viršuje. Estai ir Vilniui ir Kaunui eilinį kartą duoda į kailį. Nuoroda.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTaline požeminė perėja prie Baltijos turgaus bus perdaryta į dviračių parkingą, o pėstieji vaikščios viršuje. Estai ir Vilniui ir Kaunui eilinį kartą duoda į kailį. Nuoroda.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Dubliuoti perėjas paviršiuje visuomet galima. Bet perdarinėti požemines perėjas į saugyklas reiktų tik jei tam yra realus poreikis, o ne tiesiog dėl idėjos.
Bet svarbiausia:
"Bringing pedestrian traffic aboveground is part of city authorities' general policy of making the Estonian capital more accessible to pedestrians, the deputy mayor highlighted."
Šviesmečiai mums iki tokio supratimo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Straipsnyje parašyta, kad yra saugyklos poreikis. Ir, kad net jei nepavyks jos įrengti po žeme, tai vis tiek ji bus. O kitas požemines perėjas mieste svarstys kaip pritaikyti. Galbūt kaip slėptuves.
Bet svarbiausia:
"Bringing pedestrian traffic aboveground is part of city authorities' general policy of making the Estonian capital more accessible to pedestrians, the deputy mayor highlighted."
Šviesmečiai mums iki tokio supratimo.
Realybėje žolė žalesnė už sienos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Paradoksas, bet kalbant su estu kolega jis stebėjosi kaip mes Vilniuje esame pažengę toli su apželdinimo ir gatvių pertvarkos projektais ir kaip pas mus visa politika yra perorientuota į pėsčiuosius ir dviratininkus.
Realybėje žolė žalesnė už sienos.
Comment
-
Kai kuriais aspektais Vilnius lenkia Taliną, bet supratimo, kad laiptai kelia problemų dar nėra. Štai pavyzdys iš pagrindinės Naujamiesčio gatvės. Vienoje vietoje šaligatvis turi 3(!) skirtingus lygius. Viską čia reiktų rauti lauk ir išlyginti šaligatvį į vieną lygį, šiek tiek aukštesnį už gatvės. Bet taip nebus, nes savivaldybei tai atrodo neįmanoma.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąKai kuriais aspektais Vilnius lenkia Taliną, bet supratimo, kad laiptai kelia problemų dar nėra. Štai pavyzdys iš pagrindinės Naujamiesčio gatvės. Vienoje vietoje šaligatvis turi 3(!) skirtingus lygius. Viską čia reiktų rauti lauk ir išlyginti šaligatvį į vieną lygį, šiek tiek aukštesnį už gatvės. Bet taip nebus, nes savivaldybei tai atrodo neįmanoma.
Siūliau visą sankryžos lygi pakelti, kad visi takai daugmaž susilygintu su gatvės lygiu, bet projektuotojams čia kažkoks kosmosas atrodė, o savivaldybė aiškino, kad sovietinės atraminės sienutės yra saugomos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Šią sankyžą visai neseniai viešino kartu su V. Kudirkos g. projektu.
Siūliau visą sankryžos lygi pakelti, kad visi takai daugmaž susilygintu su gatvės lygiu, bet projektuotojams čia kažkoks kosmosas atrodė, o savivaldybė aiškino, kad sovietinės atraminės sienutės yra saugomos.
https://www.google.com/maps/@54.7166...!7i6720!8i3360
Nejau viršutiniame Naujamiestyje kažkaip įmanoma, kad saugo ne pastatus, bet (dar ir sovietinę) infrastruktūrą?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Šią sankyžą visai neseniai viešino kartu su V. Kudirkos g. projektu.
Siūliau visą sankryžos lygi pakelti, kad visi takai daugmaž susilygintu su gatvės lygiu, bet projektuotojams čia kažkoks kosmosas atrodė, o savivaldybė aiškino, kad sovietinės atraminės sienutės yra saugomos.Lietuva visiems.
Comment
-
Iš arčiau pasižiūrėkim į naujus (paskutinių 2-3 metų) Vilniaus Šimaš-quality šaligatvius. Nežinau, ar visi atkreipė dėmesį, bet praktiškai visi per paskutinius kelis metus sukloti nauji/rekonstruoti šaligatviai, kuriais mėgsta pasigirti Šimašius, yra žiauriai nelygūs ir apgailėtinos kokybės, kokios turbūt nebuvo net sovietmečiu. Apie plytelių skilinėjimus net nekalbu, nes tai atskira tema. Tiesiog einant ir dedant koją, net per storą bato padą, jaučiasi, kad koja užmynė ant kažkokio nelygaus paviršiaus. Pasižiūrėjus su kamera iš arčiau, dar geriau pasimato šūdarankiška kokybė.
Visos foto darytos tik lygiose atkarpose t.y. ne prie įvažiavimų į kiemus, staigių reljefo pokyčių ar kitose sudėtingose situacijose. Viskas tik iš visiškai lygių ir nesudėtingų šaligatvių atkarpų, kur ką nors padaryti blogai ar nelygiai yra sunkiai įmanoma net ir stengiantis. Taip pat, ignoravau visas akivaizdžiai defektuotas vietas, kur, tarkim, atsiveria kokia nors duobė ar kitas akivaizdus darbų brokas. Viskas, ką tikrinau ir fotkinau, yra "geros" ir "kokybiškos" šaligatvių atkarpos. And yet, kažkokiu būtų tie šūdarankiai tai sugeba. Ir VMS šūdarankiai tai priima padėdami parašą kaip už kokybiškai atliktą darbą. Ir taip yra praktiškai su kas antra plytele visuose be išimties naujuose šaligatviuose
Kernavės g.
Sirtingo dydžio plyšiai tarp plytelių, skirtingi plytelių aukščiai
Skirtingi aukščiai
Vėl aukščiai nesueina apie 5mm
Plyšiai tarp plytelių
Šeimyniškių g.
Aukščių skirtumai
Sunku pasakyti, ar čia pagrindai taip siaubingai blogai sudėti, ar pačios plytelės tinkamai nesuklotos, bet atrodo, kad kažkas būtų papylęs krūvą plytelių ir jas daugmaž apytiksliai išstumdęs ir išlyginęs su šluota ar kitu atsitiktinių įrankiu. Visiškai nesuvokiama, kokiu būdu viskas nusirito iki tokio lygio, kad Vilniuje, ES šalies sostinėje, 2023 metais sugebama praleisti šitokį apgailėtiną mėšlą, kuris atrodo apgailėtinai net lyginant su sovietmečio chaltūromis. Kaip tai įmanoma? Kodėl viskas iki to daėjo?
Paskutinis taisė John; 2023.03.31, 01:30.
- 18 patinka
Comment
-
Tokius visada reportinu, visada pataiso, kadangi įpareigoja dariusius remontus. Prie namų esantį šaligatvį netgi antrą kartą pareportinau, nes po pirmo karto tik ištiesino, bet įdubimo nesutvarkė - sakė sutvarkys.
Bet reportinant reikia prirašyti, kad kažkas darė rekonstrukciją ar remontą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTokius visada reportinu, visada pataiso, kadangi įpareigoja dariusius remontus. Prie namų esantį šaligatvį netgi antrą kartą pareportinau, nes po pirmo karto tik ištiesino, bet įdubimo nesutvarkė - sakė sutvarkys.
Bet reportinant reikia prirašyti, kad kažkas darė rekonstrukciją ar remontą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Aš katik reportinau atvejį ties Paco 3 kur katik statybas baigė. Ten išvažiavimas iš sklypo sujungtas su Paco gatve vienoje pusėje 90 laipsnių kampu. Aš nejuokauju. Tai tas kampas tiek išmaltas, kad jau stovi duobė grunte ir bordiūrai lenda į gruntą. Taip pat trinkelės sudėtos su tokiu nuolydžiu, kad pėstieji vos ne griūna žiemą, nes slysta. Kolkas būklė nagrinėjama.
- 2 patinka
Comment
-
Užvedėt ant minties, kad reikia pareportinti "atstatymo" darbūs, kurie buvo atlikti Algirdo-Kauno g., kai tiesė kažkokį beprotiškai ilgą elektros kabelį vos ne per pusę Naujamiesčio į Senamiestį.
Atliko atstatymo darbus blogiausiu metų laiku, sudėjo plyteles prastai, nors iki to buvo idealus šaligatvis. Ko aš nesuprantu atstatymo darbų metu tai, kodėl net sąlyginai neblogai sudėjus plyteles, niekad atsijų neužberia ir nepaskirsto į tarpus, o su lauku tie tarpeliai žioja:
Paskutinis taisė R.D.; 2023.04.01, 00:26.
- 7 patinka
Comment
-
Iš daugybės tokių situacijų mieste linkstu sakyti, kad teiginiai sakantys, kad vėlyvu rudens metu infrastruktūros įrenginėjimas visai neįtakojamas klimato neturi pagrindo. Pagalvojus, kaip gali neturėti įtakos - darbuotojų rankos galbūt grumba, dėl lietaus, prasto oro darbas bus daromas atmestiniau, jei temperatūra palei nulį - kai kur gali likti ar ertmės grunte, ar blogiau sutankinama ir panašiai.
- 1 patinka
Comment
Comment