Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
    tai čia tavo nuomonė.

    O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
    Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      tai čia tavo nuomonė.

      O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
      Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
      Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
      Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

      Šviesoforo įkaitai
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        tai čia tavo nuomonė.

        O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
        Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
        Tai čia irgi tavo nuomonė. Tarybiniais laikais o ir po jų iki masinės automobilizacijos Ulonų, Pulko ir Santaikos g. pilnai užteko šviesoforo. Nuėmus tranzitinį krovininį srautą jo irgi pilnai užteks. Net jei jo nenukreipti per apylanką, ten nebuvo jokių kamščių.

        Reguliuojamos sankryžos visada geriau pėstiesiems, nei kad žiedai su nereguliuojamomis perėjomis.

        Kas dėl Putinų ir Naujosios, tai ten, deja, jokios kitos ekonomiškai pateisinamos alternatyvos šviesoforui nėra. Žiedas ten problemų neišpręs. Transportui gal ir taip, o pėstiesiems tai būtų visiškas pravalas. Pėsčiųjų tiltai virš žiedo irgi būtų košmaras, nes tektų daug laipioti. Kaip veikia liftai tokiuose objektuose nereikia pasakoti - tai pinigų išmetimas - jie ima neveikti labai greitai po atidarymo.

        Comment


          Parašė taccido Rodyti pranešimą
          Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt...
          Žinau šią sankryžą, tenka važiuoti tik kaip vairuotojui, ir beveik visada viena kryptimi - nuo Kauno link Lazdijų ir atgal. Kai pakeitė šviesoforus susidarė visai priešinga nuomonė negu jūsų: "blemba, visus žalius pėstiesiems uždegė taip, kad nesikirstų srautai, todėl vairuotojams dažnai tenka laukti tuščiai." Kaip matau iš jūsų žinutės, šia tvarka nėra patenkinti nei pėstieji, nei vairuotojai. Tikrai pritariu, kad ši sankryža kažkoks nesusipratimas. Šią problemą dabar išsprendžiau savaip: Ties Miklusėnais suku dešinėn link Užubalių (naujai išasfaltuota) ir vėliau kairėn į Ūdrijos g. Taip stengiuosi aplenkti šį nesusipratimą.

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą

            Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
            Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

            Šviesoforo įkaitai
            Pritariu tau, bet Al1 vis dar gyvena sovietiniais laikais, jam tada buvo geriau.
            Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą
              Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

              Šviesoforo įkaitai
              Kad tamsta neturite suvokimo apie eismą. Nespaudžiat mygtuko ir piktinatės, kad neužsidega žalias

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Kad tamsta neturite suvokimo apie eismą. Nespaudžiat mygtuko ir piktinatės, kad neužsidega žalias
                Populiariose ir svarbiose vietose neturėtų būti šviesoforų su mygtukais Ir neturėtų būti labai ilgų šviesoforo fazių nei viena sankryžos kryptimi, nebent gatvė tokia plati, kad žmonėms pereiti reikia daug laiko. O pas mus dažnai daro atvirkščiai: kuo platesnė gatvė, tuo trumpiau dega šviesoforas pėstiesiems, nes daug kam reikia važiuot.
                ПТН ПНХ
                «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Kad tamsta neturite suvokimo apie eismą. Nespaudžiat mygtuko ir piktinatės, kad neužsidega žalias
                  Didžiulė klaida buvo be saiko platinti Naująją gatvę. Tada automatiškai ir sankryžoje atsiranda daug juostų, ilgiau užtrunka mašinoms pravažiuoti ir pan. Pėstiesiems irgi nepatogu kirsti dvi plačias gatves ir ilgai laukti – stoties iškėlimas yra dar viena klaida. Todėl, kai jau šitiek nesąmonių pridaryta, šviesoforininkai nedaug ką gali ir pagerinti. Belieka tik naikinti vieną perėją ir versti spaudinėti mygtukus

                  Deja, tenka sutikti su kitais – pigios išeities nėra.
                  1. Įgilinto turbo žiedo su pėsčiųjų viadukais turbūt neišeitų padaryti, nes šalia Gulbynė, o ir šiaip mažai vietos.
                  2. Teoriškai būtų galima nutiesti Audėjų g. tęsinį iki Punsko gatvės ir šituo nauju aplinkkeliu nukreipti visą sunkvežimių eismą. Tokia gatvė buvo numatyta bendrajame plane. Tada Naujosios ir Putinų g. sankryža būtų mažiau apkrauta ir galbūt būtų įmanoma sutrumpinti laukimo laikus, nors abejoju. Dar tuo pačiu galbūt sumažinant juostų skaičių, nors tai vargiai įmanoma, turint omeny žmonių mentalitetą.
                  3. Paradoksalu, bet geriausias sprendimas tikriausiai būtų išnaikinti pėsčiuosius Jeigu autobusų stotis būtų iškelta atgal į centrą, sankryžoje ženkliai sumažėtų pėsčiųjų. Automobilistai toliau lauktų po 3 minutes. Tačiau pėstiesiems nereikėtų laukti 13 minučių arba vaikščioti ratais kvadratais ir spaudinėt mygtukų.

                  O čia šiaip įdėsiu GIF'ą iš straipsnelio, kur matosi atstumas ir laikas, per kurį įmanoma iš stoties patekti į stoteles:
                  Click image for larger version

Name:	stoties-sankryzos-gif.gif
Views:	1020
Size:	1,49 MB
ID:	1843260
                  Attached Files
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                    Pritariu tau, bet Al1 vis dar gyvena sovietiniais laikais, jam tada buvo geriau.
                    Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.
                    Ten, kur pakankamai dideli pėsčiųjų srautai, šviesoforas visada geriau. Pėstiesiems geriau, kai mašinos visiškai sustoja, o ne laukti, kol teiksis sustoti. Kitiems vairuotojams pėstysis nereguliuojamoje perėjoje ne argumentas. Raudonas šviesoforas yra papildomas argumentas.
                    O ta sankryža pakankamai nemažai pėsčiųjų kerta. Taip, nevienodai, daugiausiai eina Ulonų g. galo perėja. Mažiausiai Pulko g. miško link.
                    Žiūrint koks žiedas. Prie poliklinikos toks žiedas, kad ne visada būtina mažinti greitį ir galima žiedą prašokti net nesukiojant barankos tiesiai, nekreipiant dėmesio į juostas žiede. Nes taip jau įrengtas žiedas atvažiuojant nuo centro ir važiuojant tiesiai Naująją g. Kažkas panašaus gali būti ir Santaikos, Pulko, Ulonų g. kryptimi Santaikos g. - Ulonų g. Priešinga - ne.

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                      Didžiulė klaida buvo be saiko platinti Naująją gatvę. Tada automatiškai ir sankryžoje atsiranda daug juostų, ilgiau užtrunka mašinoms pravažiuoti ir pan. Pėstiesiems irgi nepatogu kirsti dvi plačias gatves ir ilgai laukti – stoties iškėlimas yra dar viena klaida. Todėl, kai jau šitiek nesąmonių pridaryta, šviesoforininkai nedaug ką gali ir pagerinti. Belieka tik naikinti vieną perėją ir versti spaudinėti mygtukus

                      Deja, tenka sutikti su kitais – pigios išeities nėra.
                      1. Įgilinto turbo žiedo su pėsčiųjų viadukais turbūt neišeitų padaryti, nes šalia Gulbynė, o ir šiaip mažai vietos.
                      2. Teoriškai būtų galima nutiesti Audėjų g. tęsinį iki Punsko gatvės ir šituo nauju aplinkkeliu nukreipti visą sunkvežimių eismą. Tokia gatvė buvo numatyta bendrajame plane. Tada Naujosios ir Putinų g. sankryža būtų mažiau apkrauta ir galbūt būtų įmanoma sutrumpinti laukimo laikus, nors abejoju. Dar tuo pačiu galbūt sumažinant juostų skaičių, nors tai vargiai įmanoma, turint omeny žmonių mentalitetą.
                      3. Paradoksalu, bet geriausias sprendimas tikriausiai būtų išnaikinti pėsčiuosius Jeigu autobusų stotis būtų iškelta atgal į centrą, sankryžoje ženkliai sumažėtų pėsčiųjų. Automobilistai toliau lauktų po 3 minutes. Tačiau pėstiesiems nereikėtų laukti 13 minučių arba vaikščioti ratais kvadratais ir spaudinėt mygtukų.​
                      Vienas žiedo variantas - iškelti visą važiuojamąja dalį bent 2 metrais virš dabartinio lygio (reljefas gan tinkamas Naująjai g. nuo centro ir Kalniškės g.), daryti pėsčiųjų požeminės perėjos 1 metru žemiau dabartinio gatvės lygio. Nes pėsčiųjų tiltai pėstiesiems labai nepatogu. Požeminės perėjos dabartiniame gatvės lygyje būtų žemiau Gulbynės vandens lygio, vadinasi, jas reikėtų metro statybų metodais hidroizoliuoti, kas brangiai kainuotų ne tik pastatyti, bet eksploatuoti. Tačiau visa ta ne pigus malonumas.
                      Geriausias variantas, aišku, būtų autobusų stoties grąžinimas į miesto centrą. Pėsčiųjų būtų kur kas mažiau.

                      Comment


                        Aš nekvescionuoju sprendimo įrengti pėsčiųjų mygtukus. Aš stebiuosi sprendimu nespausti mygtuko, nors matai, kad jis yra, ir laukti žalio. Žalias išvis galėjo neužsidegti. Tai, kad po 11 min. jis įsijungė, atsitiktinumas, nes kai kurie programuotojai suprogramuoja, kad nenuspaudus mygtuko, kas kažkiek laiko žalias vis tiek užsidega. Bet tikrai ne visur taip daro.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Aš nekvescionuoju sprendimo įrengti pėsčiųjų mygtukus. Aš stebiuosi sprendimu nespausti mygtuko, nors matai, kad jis yra, ir laukti žalio. Žalias išvis galėjo neužsidegti. Tai, kad po 11 min. jis įsijungė, atsitiktinumas, nes kai kurie programuotojai suprogramuoja, kad nenuspaudus mygtuko, kas kažkiek laiko žalias vis tiek užsidega. Bet tikrai ne visur taip daro.
                          Manau sankryžose pėstiesiems žalias turėtų užsidegti visada, kai tam yra palankiausias eismo srautas. Tai kas Kaune padaryta su kai kuriom sankryžom, kai reikia spaust mygtuką visais atvejais, yra nesąmonė.

                          Comment


                            Tai ar pėsčiųjų mygtukas tokioje sankryžoje ką duotų? Ten daug ciklų ir pėsčiųjų ciklo iškritimas, tik daugiau bardako sukeltų. Nes nėra grynai pėsčiųjų ciklo visoms perėjoms sankryžoje. Kai kažkuriose perėjose dega pėsčiųjų ciklas, tuo metu leidžiami posūkiai tam tikromis kryptimis. Ką pakeistų pėsčiųjų ciklo nebuvimas nepaspaudus mygtuko? Tiesiai važiuoti neišeitų, tik kažkur tai sukti. Pagrindiniai automobilių srautai yra tiesiai Naująją g. abiem kryptimis, tiesiai iš Kalniškės į Putinų g. ir priešinga kryptimi. Sukimas iš Naujosios į Putinų g. ir priešinga kryptimi, sukimas iš Naujosios į Kalniškės g. ir priešinga kryptimi. Kiti posūkiai mažiau apkrauti. Tiesa, autobusai, važiuojantys į Kauną, išvažiavę iš AS turi apsisukinėti sankryžoje.

                            Comment


                              Gal žalia išvis būtų neįsijungusi. Paspaudžiau mygtuką pralaukęs 11 minučių, tada po 2,5 min. įsijungė žalia. Gal žalia iš tikrųjų užsidega kas 13 minučių, gal dar rečiau, o gal taip būna tik šita kryptimi ir ne piko metu (buvo vakaras, perėja per Putinų g.).
                              Nespaudžiau mygtuko specialiai Dažniausiai mygtukas būna tik priedas arba placebas, bet ne būtinybė. Natūralu, kad ne visi žmonės spaudžia. Todėl ir nutariau paeksperimentuoti. Bet kokiu atveju, su tokiomis sankryžomis žmonės tik skatinami persėsti į automobilius.

                              O dėl Poliklinikos žiedo – neaišku, ar tarp bortelių įtilptų dideli autobusai. Nes man atrodo, kad ten ganėtinai siauros juostos.
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Tai kad pėsčiųjų mygtukas veikia tik paprastose perėjose, ne sankryžoje. Sankryžoje esantys pėsčiųjų mygtukai 99 proc. yra įrengti tik kaip psichologinis dalykas, jie niekaip neįtakoja šviesoforų. Kad pėstieji nesugalvotų bėgti per gatvę (nes tenka ilgai laukti, kol praeis ilgas ciklas ir pagaliau užsidegs žalias pėstiesiems), o paspaudę mygtuką lauktų žalio signalo pereiti.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai kad pėsčiųjų mygtukas veikia tik paprastose perėjose, ne sankryžoje. Sankryžoje esantys pėsčiųjų mygtukai 99 proc. yra įrengti tik kaip psichologinis dalykas, jie niekaip neįtakoja šviesoforų. Kad pėstieji nesugalvotų bėgti per gatvę (nes tenka ilgai laukti, kol praeis ilgas ciklas ir pagaliau užsidegs žalias pėstiesiems), o paspaudę mygtuką lauktų žalio signalo pereiti.
                                  Ar tikrai? Po žalių lentelių nukabinimo, 99% sankryžų, kaip ir minima ši prie autobusų stoties, jeigu pėstysis nepaspaus mygtuko, tai vairuotojams užsidegs papildoma rodyklė leidžianti sukti į dešine. jeigu paspaus, tada vairuotojams bus galima važiuoti tiesiai ir į kairę, bet į dešinę ne kol degs pestiesiems žalias šviesoforas.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    Ar tikrai? Po žalių lentelių nukabinimo, 99% sankryžų, kaip ir minima ši prie autobusų stoties, jeigu pėstysis nepaspaus mygtuko, tai vairuotojams užsidegs papildoma rodyklė leidžianti sukti į dešine. jeigu paspaus, tada vairuotojams bus galima važiuoti tiesiai ir į kairę, bet į dešinę ne kol degs pestiesiems žalias šviesoforas.
                                    Čia kur tokia sankryža? Pagrindiniame žaliame signale yra rodyklės tiesiai ir į kairę?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai kad pėsčiųjų mygtukas veikia tik paprastose perėjose, ne sankryžoje. Sankryžoje esantys pėsčiųjų mygtukai 99 proc. yra įrengti tik kaip psichologinis dalykas, jie niekaip neįtakoja šviesoforų. Kad pėstieji nesugalvotų bėgti per gatvę (nes tenka ilgai laukti, kol praeis ilgas ciklas ir pagaliau užsidegs žalias pėstiesiems), o paspaudę mygtuką lauktų žalio signalo pereiti.
                                      Čia jūsų interpretacijos. Gal kai kur ir padaryta, kad nereaguojama į mygtukus. Taip pat žalias signalas pėstiesiems įjungiamas, jei gaunamas mygtuko gedimas. Priklausomai nuo programavimo, pėstiesiems žalias signalas gali būti įjungiamas, jei tos pačios krypties automobilius užfisavo automobilių detektoriai. Bet naktį, jei nespausi mygtuko ir nebus mašinų, tai ir stovėsi. Matai mygtuką - spausk, o ne išsigalvok

                                      Comment


                                        Mano gyvenimo praktika rodo, kad dar nei vienoje sankryžoje nebuvau aptikęs mygtuko, kuris kaip nors įtakotų pėsčiojo šviesoforo įsijungimą. Todėl drąsiai teigiu, kad mygtukai veikia išimtinai tik perėjose, reguliuojamose šviesoforo. Neneigiu, kad yra ir kitokių sankryžų, kur mygtukai veikia, bet jų ant visos Lietuvos galima suskaičiuoti ant pirštų. Aš tokios nei vienos nesu matęs.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Mano gyvenimo praktika rodo, kad dar nei vienoje sankryžoje nebuvau aptikęs mygtuko, kuris kaip nors įtakotų pėsčiojo šviesoforo įsijungimą. Todėl drąsiai teigiu, kad mygtukai veikia išimtinai tik perėjose, reguliuojamose šviesoforo. Neneigiu, kad yra ir kitokių sankryžų, kur mygtukai veikia, bet jų ant visos Lietuvos galima suskaičiuoti ant pirštų. Aš tokios nei vienos nesu matęs.
                                          Kaune tikrai veikia. Negarantuoju, kad visur 100 proc.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X