Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
    Šiaip tai išsimokėjęs drožiu kol tenkina baterija, po to keičiu bateriją jei nebetenkina ir drožiu kol nebegaunu reikalingų atnaujinimų ar dar koks reikalas prispiria. Pvz ankstesnį aifoną drožiau 6 metus. Dabartinis irgi jau senai išmokėtas, bet nematau absoliučiai jokio poreikio atsinaujint, nebent prie progos reiks bateriją pasikeist.

    Man atrodo tu nė velnio nesupranti esmės. Didelė automobilio kainos dalis amortizuojasi per antrinę rinką. Arba pirkėjui, arba gamintojui/pardavėjui (nuomos atveju). Jei mašiną tiesiog nurašai po 5 metų - įmokos turėtų būti geroooookai didesnės. Ir jokia supaprastinta trumpaamžė gamyba neatpirks antrinės rinkos nebebuvimo. Ir dar po to galvaskaudis kur susikišt likusią mašiną, kurios lengvai neperdirbsi, o rinkos paleist ant dalių irgi nėra.

    Televizorių ir skalbyklių irgi niekas nekeičia kas kelis metus vos išsimokėję. Kiek pažįstu snobiškų hipsterių, kurie keičia telefoną kas du metus, net ir jie televizorių nekeičia taip dažnai. Nekalbant apie skalbykles kurias drožia kol sugenda.

    Comment


      Parašė geriantis Rodyti pranešimą

      Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
      Puikus variantas pižonams, kurie bijo pirkti naudotą automobilį nes "suges amortizatorius".

      Comment


        Parašė transpondster Rodyti pranešimą

        Ten Panasonic mažos batarkės, tikrai nepasimoka imt, nes nepakeliausi su tokiu arba seną LR arba LFP SR+ nuo 2021Q1, o už tokią kainą asmeniškai rinkčiaus ID3 pro S.
        Kelis kartus pastebėjau kad labai gerai gaudaisi.
        Ar galėčiau paklausit kodėl gerokai geriau orientuojiesi nei vidutinis pilietis?

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Šiaip tai išsimokėjęs drožiu kol tenkina baterija, po to keičiu bateriją jei nebetenkina ir drožiu kol nebegaunu reikalingų atnaujinimų ar dar koks reikalas prispiria. Pvz ankstesnį aifoną drožiau 6 metus. Dabartinis irgi jau senai išmokėtas, bet nematau absoliučiai jokio poreikio atsinaujint, nebent prie progos reiks bateriją pasikeist.

          Man atrodo tu nė velnio nesupranti esmės. Didelė automobilio kainos dalis amortizuojasi per antrinę rinką. Arba pirkėjui, arba gamintojui/pardavėjui (nuomos atveju). Jei mašiną tiesiog nurašai po 5 metų - įmokos turėtų būti geroooookai didesnės. Ir jokia supaprastinta trumpaamžė gamyba neatpirks antrinės rinkos nebebuvimo. Ir dar po to galvaskaudis kur susikišt likusią mašiną, kurios lengvai neperdirbsi, o rinkos paleist ant dalių irgi nėra.

          Televizorių ir skalbyklių irgi niekas nekeičia kas kelis metus vos išsimokėję. Kiek pažįstu snobiškų hipsterių, kurie keičia telefoną kas du metus, net ir jie televizorių nekeičia taip dažnai. Nekalbant apie skalbykles kurias drožia kol sugenda.
          Tai tu čia pasakoji apie VDV variklių erą. Taip, ten resursas gal ir buvo didesnis, bet kuo naujesni auto eina, tuo ir VDV resursas mažesnis, bet tu pereik prie elektromobilių rinkos. Čia kitos taisyklės. Aš nžn kam drožti seną aifoną kai pasiimu pigiausią samsungą, kur batareika laiko ir atnaujinimai veikia, po poros metu vėl imi naują. Tas pats ir su EV. Koks tau dabar pointas pirkti iš antrinės rinkos pribaigtą 35 kw EV? Ką tu su juo veiksi? Važinėsi iki parduotuvės ir atgal? Kiek laiko tu krausi batareiką? Tiesiog šitoje sferoje teks pakeisti įpročius
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė shimon Rodyti pranešimą
            Car of the Year rinkimai, TopGear ir What Car išrinko Renault 5 / Alpine 290 metų automobiliu:

            https://www.caroftheyear.org/index.php
            https://www.topgear.com/car-news/202...gearcom-awards
            https://www.whatcar.com/news/car-of-...-winner/n25379
            Kažkaip nelabai pasitikiu visokiais "car of the year" rinkimais.
            Per daug kliurkų teko matyti.

            Dar neseniai Jeep Avenger EV buvo išrinktas "European Car of the Year 2023".
            Jeep fakin Avenger.

            Comment


              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
              Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
              Klausimas ne man, bet aš visada perku grynais sumokėdamas visą sumą.
              Tiek telefoną, tiek auto. Labai nemėgstu be reikalo kelti cost of living su visokiais mėnesiniais mokėjimais ir prisirišimais.
              Ir kiek kiti prioritetai, iš savų pinigų sumokant pilną sumą.
              Noriu max patvaraus ir ilgaamžio daikto, su nedideliu nuvertėjimu.
              Paskutinis taisė Taj Mahal; Vakar, 16:04.

              Comment


                Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                Klausimas ne man, bet aš visada perku grynais sumokėdamas visą sumą.
                Tiek telefoną, tiek auto. Labai nemėgstu be reikalo kelti cost of living su visokiais mėnesiniais mokėjimais ir prisirišimais.
                Ir kiek kiti prioritetai, iš savų pinigų sumokant pilną sumą.
                Noriu max patvaraus ir ilgaamžio daikto, su nedideliu nuvertėjimu.
                Skolinti pinigai pigesni nei nuosavi. Telefoną operatoriai duoda lizingu iš vis be palūkanų, auto pardavėjai irgi dažnai siūlo su labai mažomis ir fiksuotomis palūkanomis. Žodžiu laisvus pinigus labiau apsimoka kur nors kitur padėti ar tiesiog į pensijų fondą įmesti nei pirkti vartojimo prekes. Aišku, jei maudotės piniguose tai tas neaktualu ir galite viską pirkti grynais. Bet daugumai paprastų žmonių naują auto ar telefoną labiau apsimoka pirkti lizingu.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Skolinti pinigai pigesni nei nuosavi. Telefoną operatoriai duoda lizingu iš vis be palūkanų, auto pardavėjai irgi dažnai siūlo su labai mažomis ir fiksuotomis palūkanomis. Žodžiu laisvus pinigus labiau apsimoka kur nors kitur padėti ar tiesiog į pensijų fondą įmesti nei pirkti vartojimo prekes. Aišku, jei maudotės piniguose tai tas neaktualu ir galite viską pirkti grynais. Bet daugumai paprastų žmonių naują auto ar telefoną labiau apsimoka pirkti lizingu.
                  Tikrai taip.
                  Be to, mokant savais pinigais žymiai labiau taupai, tiek ant telefono, tiek ant auto.
                  Jeigu šiandien pirkčiau telefoną, žiūrėčiau apie 300 eur, jeigu toje kainos kategorijoje būtų kažkas gero.
                  Kartais būna, kartais ne. Pixal 9 (600 eur) yra pats brangiausias ką pirkčiau.
                  Mano akimis Pixel 9 yra flagship telefonas, tik nekainuoja flagship telefono pinigų.
                  Čia toks "go to" variantas, nebent atsiranda kažkas labai gero ir pigiau.
                  Tuo tarpu perkant su sutartim, yra žymiai lengviau pasiimti 1000+ eur telefoną.

                  Iš kitos pusės, turiu Bitės abonementą kur įeina absoliučiai viskas, įskaitant nelimituotą 5G internetą ir pokalbius į užsienį už lygtais 14 eur/mėn.
                  Labai panašų abonementą turiu ir kitoje ES šalyje.
                  Tokių abonementų paprastai negauni (jų net viešai neskelbia) pirkdamas telefoną su sutartim.

                  Greitu metu keisiu automobilį ir dar neturiu supratimo ką imsiu ir kokioj kainos kategorijoj.
                  Būtų gerai jeigu rasčiau kažką gero už iki 10k, bet jau atrodo kad nebus įmanoma.
                  Jei nepavyks, reikės žiūrėti brangiau.
                  Iki 20k randu nemažai gerų variantų, tai daugiau kelti biudžeto nereikės.
                  Paskutinis taisė Taj Mahal; Vakar, 17:08.

                  Comment


                    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                    Iš kitos pusės, turiu Bitės abonementą kur įeina absoliučiai viskas, įskaitant nelimituotą 5G internetą ir pokalbius į užsienį už lygtais 14 eur/mėn.
                    Labai panašų abonementą turiu ir kitoje ES šalyje.
                    Tokių abonementų paprastai negauni (jų net viešai neskelbia) pirkdamas telefoną su sutartim.
                    nukrypimas nuo temos, tačiau pagal uždarbis.lt telefenų planų temą dabar viską neribotai be jokių slaptų planų gauni už 9,90

                    Comment


                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                      Tai tu čia pasakoji apie VDV variklių erą. Taip, ten resursas gal ir buvo didesnis, bet kuo naujesni auto eina, tuo ir VDV resursas mažesnis, bet tu pereik prie elektromobilių rinkos. Čia kitos taisyklės. Aš nžn kam drožti seną aifoną kai pasiimu pigiausią samsungą, kur batareika laiko ir atnaujinimai veikia, po poros metu vėl imi naują. Tas pats ir su EV. Koks tau dabar pointas pirkti iš antrinės rinkos pribaigtą 35 kw EV? Ką tu su juo veiksi? Važinėsi iki parduotuvės ir atgal? Kiek laiko tu krausi batareiką? Tiesiog šitoje sferoje teks pakeisti įpročius
                      Esmė ta, kad smartfonas kaip "mobilus kompiuteris" santykinai greit tampa neaktualus. Taip, fiziškai - dėl baterijos, tačiau ir softiškai - reikalauja vis didesnių resursų, pajėgumų, kartais atrodo net nekeičiant to, ką nori padaryti. Tuo tarpu automobilijye nėra tokio poreikio greit kažką atnaujinti. Vairavimas iš principo toks pat, keliai tokie patys, leistini greičia, taisyklės - viskas santykinai stabilu. Taip, truputį daugiau connectivity šiais laikais jau įdomu, ir EV atveju - batarkė. Tai yra tik dalis auto gyvavimo ciklo. Jei batarkė sudarytų 50% kainos, tada jo, iš esmės įtakotų kainas.

                      Todėl dabartinis kinų modelis nurašyti visai automobilį yra tik važinėjančių grabų principu - kad negaminti ilgaamžiško. O vat klausimas ar iš fizinio saugumo pusės ES tokius gražius kledarus toleruos. Čia jau nuo lobizmo priklausys.

                      Comment


                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                        Tai tu čia pasakoji apie VDV variklių erą. Taip, ten resursas gal ir buvo didesnis, bet kuo naujesni auto eina, tuo ir VDV resursas mažesnis, bet tu pereik prie elektromobilių rinkos. Čia kitos taisyklės. Aš nžn kam drožti seną aifoną kai pasiimu pigiausią samsungą, kur batareika laiko ir atnaujinimai veikia, po poros metu vėl imi naują. Tas pats ir su EV. Koks tau dabar pointas pirkti iš antrinės rinkos pribaigtą 35 kw EV? Ką tu su juo veiksi? Važinėsi iki parduotuvės ir atgal? Kiek laiko tu krausi batareiką? Tiesiog šitoje sferoje teks pakeisti įpročius
                        VDV ar elektryčka, traukos mechanizmas yra tik nedidelė dalis mašinos. Kėbulas, salonas, važiuoklė... Kur dėt visą kitą? Nurašyt į sąvartyną? Ar gamint popierinius, kad eitų „perdirbt“ po kelių metų?

                        Gal paskutiniu metu reikalai pasikeitė, bet kai seniau tekdavo turėt reikalų su „pigiausiais samsungais“, tai būdavo absoliutus šiknaskaudis. Pasikeist bateriją aifone kas kelis metus ir jį drožt metų metais tikrai geresnis variantas.

                        Tas pats ir su mašinom - ar geriau vienkartinė padaryta kuo pigiau kurią išmeti (tu arba gamintojas/pardavėjas), ar normaliau padaryta kurią verta prižiūrėt (tau arba kažkam kitam). Greičiau antrinė rinka prisitaikys ir atsiras patvarūs akumai arba pigūs būdai sutvarkyt akumus. Nes kitaip arba bus nežmoniškos kainos, arba visos kitos dalys padarytos skausmingai pigiai.

                        Comment


                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                          Esmė ta, kad smartfonas kaip "mobilus kompiuteris" santykinai greit tampa neaktualus. Taip, fiziškai - dėl baterijos, tačiau ir softiškai - reikalauja vis didesnių resursų, pajėgumų, kartais atrodo net nekeičiant to, ką nori padaryti. Tuo tarpu automobilijye nėra tokio poreikio greit kažką atnaujinti. Vairavimas iš principo toks pat, keliai tokie patys, leistini greičia, taisyklės - viskas santykinai stabilu. Taip, truputį daugiau connectivity šiais laikais jau įdomu, ir EV atveju - batarkė. Tai yra tik dalis auto gyvavimo ciklo. Jei batarkė sudarytų 50% kainos, tada jo, iš esmės įtakotų kainas.

                          Todėl dabartinis kinų modelis nurašyti visai automobilį yra tik važinėjančių grabų principu - kad negaminti ilgaamžiško. O vat klausimas ar iš fizinio saugumo pusės ES tokius gražius kledarus toleruos. Čia jau nuo lobizmo priklausys.
                          Ir telefonai jau nebesensta taip greitai. Prieš 15 metų keist kas metus-du pirmus aifonus buvo logikos. Prieš 10 metų jau pradėjo ilgėt ciklas. Dabar ir kas 3-4 metus nelabai jaučiasi paspartėjimas kasdieniam naudojimui. Kažkada ir kompiuteriai per porą metų morališkai pasendavo. Dabar atmetus žaidimus, generatyvinius intelektus ir piktą grafiką nelabai atsiranda juntamo paspartėjimo toj pačioj kainų kategorijoj per kelis metus. Darbiniam laptopui jau 4 metai (Apple M1) ir kaip programeriui nu netrūksta spartos. Ant popieriaus nauji M4 atrodo ryškiai sparčiau, bet realiai lyginant su kolegom kasdieniam naudojime tos sekundės nesijaučia.

                          Comment


                            Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                            Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.

                            Gali kokią nuorodą į tyrimus ar pan? Nes atrodo kaip susigalvotas dalykas. Turėčiau patikėti kad dauguma kiniečiu nuomojasi automobilius, o nuomos įmonės po 3 metų meta juos į jūrą? Tikrai?

                            -

                            Comment

                            Working...
                            X