Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Ne naujas, čia Spark'o e-208'as, daugumai jau 4-5 metai.
    Spark aplamai iš viso carsharingo turi prasčiausios būklės autoparką, asmeniškai toks įvykis nenustebino.
    Ta prasme pasakos moralas yra tas, jog visiškai nereikia stebėtis, jei "seni" 4-5 metų elektromobiliai pradės spontaniškai užsideginėti?

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      Ta prasme pasakos moralas yra tas, jog visiškai nereikia stebėtis, jei "seni" 4-5 metų elektromobiliai pradės spontaniškai užsideginėti?
      Ne, nėra. Moralas tas, kad Spark techninė priežiūra yra apgailėtina. Nenustebintų, jei važinėjo su pažeistu dugnu ir užteko kažkur stuktelt Vrublevskio g., kad prakirstų bateriją.

      Comment


        na su tai sharingais gali būti kad kas nors pervažiavo per kokį iškylusi dalyką ir sutrenkė bateriją, NMC gan jautrios yra

        Comment


          Šiandien pusė Vilniaus skendo, nenustebčiau, jei tas Sparkas per kokią gilią balą būtų pravažiavęs.

          Comment


            Kalbant apie sparko techninę priežiūrą - priekyje vasarinės, gale žieminės.

            Click image for larger version

Name:	2992575f-2d76-4f2e-beef-ac96b6d4e2cc.jpg
Views:	440
Size:	87,7 kB
ID:	2210184

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Ne, nėra. Moralas tas, kad Spark techninė priežiūra yra apgailėtina. Nenustebintų, jei važinėjo su pažeistu dugnu ir užteko kažkur stuktelt Vrublevskio g., kad prakirstų bateriją.
              Jau ne pirmas spark dega. Citybee ar bolt automobilius dar labiau drožia, bet nesigirdėjo, kad užsidegtų iš nieko. Su EV ta bėda yra, kad degti gali ir nauji dėl kokio gamyklinio broko, nes įtampa labai didelė, o jei VDV ir dega, tai tik visiškas senas laužas.
              Flickr

              Comment


                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                Kalbant apie sparko techninę priežiūrą - priekyje vasarinės, gale žieminės.
                Sprendžiama iš rašto, kad neišstumia vandens prieky, kaip galinės "eglutės raštas"?

                Tokio rašto – su išilginiais grioviais, kaip prieky – pats turėjau žiemines: https://www.momotires.it/tire.asp?Modello=139
                Taip daro, kad pasiekti didesnį greičio indeksą.

                Gale žieminės, vien dėl eglutės rašto?
                ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Jau ne pirmas spark dega. Citybee ar bolt automobilius dar labiau drožia, bet nesigirdėjo, kad užsidegtų iš nieko. Su EV ta bėda yra, kad degti gali ir nauji dėl kokio gamyklinio broko, nes įtampa labai didelė, o jei VDV ir dega, tai tik visiškas senas laužas.
                  prie ko čia ta įtampa?

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Sprendžiama iš rašto, kad neišstumia vandens prieky, kaip galinės "eglutės raštas"?

                    Tokio rašto – su išilginiais grioviais, kaip prieky – pats turėjau žiemines: https://www.momotires.it/tire.asp?Modello=139
                    Taip daro, kad pasiekti didesnį greičio indeksą.

                    Gale žieminės, vien dėl eglutės rašto?
                    Taip sprendžiu iš rašto. Galinės padangos su smulkiom lamelėm, priekinės be - akivaizdu.

                    EDIT: dar geriau, gale, pasirodo, universalios: Debica Navigator 3. Priekinių pavadinimo nesimato nuotraukose.
                    Paskutinis taisė Nitro; 2025.07.15, 15:17.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Jau ne pirmas spark dega. Citybee ar bolt automobilius dar labiau drožia, bet nesigirdėjo, kad užsidegtų iš nieko.
                      Besinaudojant Citybee ar Bolt Drive neteko pastebėti automobilių su pramuštais dugnais, besivelkančiomis per asfaltą plastmasėmis, pastoviai degančiais check'ais skydelyje ir t.t.

                      Comment


                        Ne pirmas, bet gal antras

                        Comment


                          „Degęs automobilis yra Peugeot e-208. Jis buvo įsigytas naujas oficialioje „Peugeot“ atstovybėje, jam dar galiojo pilna gamyklinė garantija. Paskutinis planinis techninis aptarnavimas buvo atliktas 2025 m. sausio mėnesį autorizuotame „Peugeot“ servise.
                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1636-2488344
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Jau ne pirmas spark dega. Citybee ar bolt automobilius dar labiau drožia, bet nesigirdėjo, kad užsidegtų iš nieko. Su EV ta bėda yra, kad degti gali ir nauji dėl kokio gamyklinio broko, nes įtampa labai didelė, o jei VDV ir dega, tai tik visiškas senas laužas.
                            Ugniagesiai apie Tūkstantmečio gatvėje degantį automobilį pranešimo sulaukė 10 val. 44 min., atvykę į įvykio vietą jie netruko numalšinti liepsnas, bet apynaujis BMW liko visiškai sunaikintas. 15min apie incidentą sutikęs papasakoti vienas geriausių visų laikų Lietuvos lenktynininkų D.Jonušis įvykio nedramatizavo ir tikino į viską reagavęs ramiai. Jis teigė, kad važiavo su sūnumi, kai iš variklio skyriaus pradėjo veržtis dūmai ir BMW užsiliepsnojo.
                            https://www.15min.lt/zmones/naujiena...as-1050-967200
                            Manyčiau D.Jonušis tikrai ne grabelį vairavo ir prižiūrėjo kaip reikia.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Tuo pačiu:

                              Benzininiai ar elektriniai: kurie automobiliai užsiliepsnoja dažniau? | Verslas | 15min.lt
                              T.Ratkevičiaus teigimu, Švedijoje EV gaisrų tikimybė – 0,004 proc., o VDV (dyzelinių ir benzininių) – net 0,08 proc. Taigi net 20 kartų didesnė rizika užsiliepsnoti benzinui/dyzelinui! Tokios informacijos šaltinis – Spectrum IEEE.

                              Comment


                                Dega net ir nauji BMW.

                                https://youtu.be/zWZ0CQZZIJY?si=P6BNu8gklA0MZ7wq&t=1257

                                Comment


                                  Degė BMW ir vėl: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...jo-bmw-1713878
                                  „Važiuojant link Vilniaus. Iškart už remontuojamo tilto dega bemvas. Kamščio kol kas nėra. Pakeliui važiavo du ugniagesių ekipažai. Galimai užsikiš“, – prie įkeltų nuotraukų rašė gaisro liudininkė.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Vokietijos kanclerio ultimatumas Briuseliui: reikalauja atšaukti mirties nuosprendį vidaus degimo varikliams

                                    Vokietijos kancleris Friedrichas Merzas ėmėsi ryžtingų veiksmų, siekdamas apsaugoti šalies automobilių pramonės stuburą. Jis oficialiu laišku kreipėsi į Europos Komisiją, ragindamas atsisakyti griežto draudimo nuo 2035 metų registruoti naujus automobilius su vidaus degimo varikliais.

                                    Kanclerio žinutė mano, kad Europos Sąjunga privalo išlaikyti technologinį neutralumą. F. Merzas ir jo vadovaujama koalicija siekia, kad po 2035-ųjų rinkoje vietos liktų ne tik elektromobiliams.

                                    Vokietija reikalauja įteisinti galimybę toliau pardavinėti iš tinklo įkraunamus hibridus, elektromobilius su benzininiais generatoriais (EREV) ir netgi „itin efektyvius“ tradicinius automobilius.

                                    Comment


                                      Sunkvežimių revoliucija: Kinijoje baterijos keičiamos greičiau nei pripilamas bakas, dyzelinas tampa atgyvena

                                      Tarptautinės energetikos agentūros (IEA) duomenimis, 2025 metų pirmąjį pusmetį net 22 proc. visų naujų registruotų sunkiasvorių sunkvežimių Kinijoje buvo varomi elektra – tai dvigubai daugiau nei prieš metus. Ekspertai prognozuoja, kad lūžio taškas bus pasiektas jau 2026-aisiais, kai elektriniai vilkikai sudarys daugumą (apie 60 proc.) visų pardavimų.

                                      Verslo logika

                                      Kinijos vežėjai elektrinius vilkikus renkasi ne dėl ekologinių sentimentų, o dėl šalto išskaičiavimo. Nors elektrinis vilkikas kainuoja gerokai brangiau už dyzelinį (apie 250 tūkst. eurų prieš 100 tūkst. eurų), eksploatacijos kaštai viską atperka.

                                      Elektra Kinijoje pigesnė už dyzeliną, o elektrinių variklių priežiūra – paprastesnė. Skaičiuojama, kad per visą sunkvežimio gyvavimo ciklą bendrieji kaštai (TCO) yra nuo 10 iki 26 proc. mažesni nei dyzelinio analogo. Be to, valstybė skatina pokyčius dosniomis subsidijomis tiems, kurie nurašo senus taršius vilkikus.

                                      Infrastruktūros koziris – baterijų keitimas

                                      Tačiau pagrindinis veiksnys, leidžiantis elektrifikuoti tolimuosius pervežimus, yra unikalus infrastruktūros sprendimas. Kinija neapsiriboja vien greitojo įkrovimo stotelėmis logistikos centruose. Šalis masiškai diegia baterijų keitimo stotis.

                                      Baterijų milžinė CATL planuoja tokiomis stotimis padengti apie 150 000 kilometrų greitkelių tinklo, o ir teigiama, kad šis procesas veikia paprastai.

                                      Vilkikas įvažiuoja į stotį, ir išsikrovusi baterija automatiškai pakeičiama pilna. Visa procedūra trunka tiek pat, kiek įprastas degalų bako užpildymas, todėl logistikos grandinėse nelieka prastovų.

                                      Comment


                                        Europines kainas parašė "žurnalistai" iš tikro truputi pigiau Kinijoj
                                        Cheap Chinese battery electric heavy trucks are no longer a rumor. They are real machines with real price tags that are so low that they force a reassessment of what the global freight industry is willing to pay for electrification. Standing in a commercial vehicle hall in Wuhan and seeing a 400 kWh or 600 kWh truck priced between €58,000 and €85,000, as my European freight trucking electrification contact Johnny Nijenhuis recently did, changes the frame of the entire conversation.
                                        https://cleantechnica.com/2025/11/26...els-dominance/
                                        https://www.linkedin.com/posts/johnn..._nU2N3qcihHsFg

                                        Comment


                                          Europoje yra kažkas panašaus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X