Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
šiuo atveju kalbama apie savivaldybės lygio sprendimą skirti lengvatą statyti automobilį miesto centre.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąValstybės lygio sprendimai skirti ar neskirti lengvatas nėra grindžiami svarstymu, ar lengvata skiriama automobiliui, ar ne.
Jei mes norime eiti žaliuju kursu, tai automobilių (visų rušių) turi mažėti. Jau ką ką, bet sunkesnius pirkti reikia kaip įmanoma labiau neskatinti. Būtent nuo svorio priklauso padangu devėjimasis, kuris yra pagrindinis kietujų dalelių taršos šalitnis mieste. Automobiliai turi būti kaip įmanoma lengvesni.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąTaip, tu labai gerai pastebėjai, elektromobilis yra automobilis!
tik jei mes norime eiti "žaliuoju kursu", mes turime kažkaip žmones paskatinti pirkti brangesnius, sunkesnius, trumpesnį atstumą nuvažiuojančius, žymiai labiau prarandančius vertę elektromobilius/automobilius. Privalumus tokius, kaip "tylus važiavimas" ar "dinamika" pasakyk tiems kurie vairuoja 1,9tdi passat'ą ar 3,0d čipuotą BMW su išpjautais katalizatoriais ir DPF.
Comment
-
Nuo svorio dar labai priklauso keliamas triukšmas. 50-60km/h greičiu važiuojantis Q8 Etron ar Tesla kelia tikrai daug didesnį triukšmą nei benzininė Toyota yaris. Pastebėjau tą ne kartą vedžiodamas šunį pakelėje. Ir kuo greičiau važiuoja sunkus EV, tuo didesnį triukšmą jis kelią.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
šiuo atveju kalbama apie savivaldybės lygio sprendimą skirti lengvatą statyti automobilį miesto centre.
Jei mes norime eiti žaliuju kursu, tai automobilių (visų rušių) turi mažėti. Jau ką ką, bet sunkesnius pirkti reikia kaip įmanoma labiau neskatinti. Būtent nuo svorio priklauso padangu devėjimasis, kuris yra pagrindinis kietujų dalelių taršos šalitnis mieste. Automobiliai turi būti kaip įmanoma lengvesni.
Comment
-
Miesto sąlygomis elektromobilis išmeta mažesnį kietųjų dalelių taršos kiekį.
https://www.sciencedaily.com/release...0210153743.htm
Reikia apmokestinti be proto didelius visureigius, kuriuos žmonės perka dėl mados.The models showed that with more traffic, electric vehicles produce less non-exhaust emissions than their gasoline-powered counterparts. The trend, however, is reversed when less traffic is on the road. Electric vehicles will produce more non-exhaust emissions compared to gasoline vehicles when there is less traffic. Overall, the study suggests that if at least 15 percent of driving occurs in city conditions, electric vehicles produce less non-exhaust particulate matter emissions than gasoline-powered vehicles
- 3 patinka
Comment
-
Klausimas, ar bus nuimti draudimai VDV varikliams Europoje.Parašė PukiS Rodyti pranešimąPamažu baigias "žaliasis" hoaxas. Tuoj ir CO2 nebebus tarša o vėl pataps traša kaip visada ir buvo.
Comment
-
Dėl ko tokią nesąmonę sugalvojot? Europoje jei ir atleidinėja ribojimus, tai tik dėl Europos gamintojų nesugebėjimo adaptuotis, niekas neneigia jog tarša yra tarša (na nebent tokie facebook lygio komentarai kaip pats rašai)Parašė PukiS Rodyti pranešimąPamažu baigias "žaliasis" hoaxas. Tuoj ir CO2 nebebus tarša o vėl pataps traša kaip visada ir buvo.
- 5 patinka
Comment
-
Bentley po poros metų pradės pardavinėti elektromobilius, čia pirmas dizaino pavyzdys:






Manau kad gamintojams kaip Bentley, Aston Martin ar Maserati bus sunku atlaikyti konkurenciją, kai atsiras daugiau konkuruojančių gamintojų iš Kinijos. Porsche į šitą grupę nepapuola, bet net Porsche jau šiandien susiduria su sunkumais, dėl konkurencijos iš Kinijos.
Logika labai paprasta – dizainą ir ekskliuzyvą yra gerokai lengviau padaryti nei konkurencingą masinės gamybos elektromobilį. Ir jau yra Kinijos gamintojų kurie taikosi į šį segmentą – Denza, Maextro, Yangwang ir kt.
Paskutinis taisė DJ+; 2025.07.10, 20:40.
- 1 patinka
Comment
-
Būtent ką ir rašiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTokie gamintojai kaip Bentley, AM ar Maserati ne į masinės gamybos rinką taiko o b ūtent į tą segmentą kuris perka dėl dizaino vienetinius automobilius. Masinės gamybos segmente jie jau seniai nekonkuruoja (ar niekada ir nekonkuravo maserati atveju).
Logika labai paprasta – dizainą ir ekskliuzyvą yra gerokai lengviau padaryti nei konkurencingą masinės gamybos elektromobilį. Ir jau yra Kinijos gamintojų kurie taikosi į šį segmentą – Denza, Maextro, Yangwang ir kt.
Comment
-
Manau daroma klaidinga prielaida kad Bentley yra šventas ir nepajudinamas.
Internete randu kad Bentley Continental GT gamintojo rekomenduojama kaina (MSRP) yra nuo 329k eurų.
Bentley neužilgo pradės gaminti EV.
Sakykime atsiranda kinietiškas EV, kuris labai panašus dydžiu, funkcionalumu ir visais techniniais parametrais bet kainuoja mažiau nei 50%.
Dabar tokios situacijos nėra, bet neabejoju kad bus.
Va tada ir pasimatys ar "Bentley galintis įpirkti žmogus rimtai svarstys kažkokį kinietišką brendą".
Manau kad taip, ir manau kad nėra abejonių.
Comment
-
Sakyčiau kad ne ir tvirtas ne. Vienas iš pagrindinių Bentley ir Rolls Royce išskiriamųjų bruožų yra "road presence". Nio ET9 to "road presence" neturi. Sakyčiau kad jis yra arti Volvo ES90, Mercedes EQS, Xpeng P7 ir panašių.Parašė John Rodyti pranešimąAr tikrai nėra? Nio ET9 jau kaip ir parduodamas, bent jau Kinijoje, kuri yra ir pagrindinė Bentley rinka.
Ir Nio dar neturi kažkokios "halo car", viskas yra mass market, tame tarpe ir brangiausi modeliai. Nio ET9 dar nėra reali Bentley alternatyva.
Iš to kiek žinau, sakyčiau kad Yangwang U9 arčiausiai segmento su Aston Martin, Maserati ar Bentley, bet dar irgi ne. Dar nebuvo "holy shit" momento, kaip mass market'e buvo su pvz. Xiaomi SU7 ir YU7.
Paskutinis taisė DJ+; 2025.07.12, 12:19.
Comment
-
Kalbant apie "holy shit" momentus, mobiliųjų telefonų rinkoje tai buvo su OnePlus One (2014) ir Huawei P9 (2016).
Nuo tada Kinijos gamintojai pradėjo labai sparčiai užiminėti pasaulinę telefonų rinką.
Šiandien nekyla abejonių kad didelis procentas technologiškai geriausių telefonų yra iš Kinijos gamintojų, pvz:- Huawei Mate XT Ultimate
- Oppo Find X8 Ultra
- Honor Magic V5
- Xiaomi Mix Flip 2
- vivo X200 Pro mini
- ir kt.
Comment
-
Bentley niekas neperka dėl dizaino ar technologijų. Perkama dėl statuso savam smaukaratyje. Vargu ar kinietiška elektryčka artimiausiu metu taps statuso simboliu.Parašė DJ+ Rodyti pranešimąManau daroma klaidinga prielaida kad Bentley yra šventas ir nepajudinamas.
Internete randu kad Bentley Continental GT gamintojo rekomenduojama kaina (MSRP) yra nuo 329k eurų.
Bentley neužilgo pradės gaminti EV.
Sakykime atsiranda kinietiškas EV, kuris labai panašus dydžiu, funkcionalumu ir visais techniniais parametrais bet kainuoja mažiau nei 50%.
Dabar tokios situacijos nėra, bet neabejoju kad bus.
Va tada ir pasimatys ar "Bentley galintis įpirkti žmogus rimtai svarstys kažkokį kinietišką brendą".
Manau kad taip, ir manau kad nėra abejonių.
Čia kaip su telefonais. Kai kuriuose sluoksniuose mėgsta pasimatuot telefonais. Bet kiek teko matyt kaip taisyklė matuojamasi aifonais 1337 giga max. O kinietiški atitikmenys kažkaip nenaudojami pasimatavimui. Nors paieškojus turbūt būtų galima rast visokių paauksuotų ir t.t. ekskliuzyvų.
- 6 patinka
Comment
-
Jeigu lengva padaryti, tai kodėl jie taip daug kainuoja? Kodėl tada kiti gamintojai tokių pelningų negamina?Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Būtent ką ir rašiau.
Comment
-
Įdomu ar spėjo klientas nutraukti naudojimosi seansą?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNe naujas, čia Spark'o e-208'as, daugumai jau 4-5 metai.
Spark aplamai iš viso carsharingo turi prasčiausios būklės autoparką, asmeniškai toks įvykis nenustebino.
Jei nespėjo, tai nuomos laikas suksis ilgai, nes negalės remote jau validuoti pabaigos
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment