Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na gerai, susumuojam.
    1. Atrodo kaip Ferrari Purosangue.
    2. Net pigiausia versija turi apie 100 kWh bateriją ir labai daug tech.
    3. Brangiausia Xiaomi YU7 versija Kinijoje kainuos +/- tiek, kiek Lietuvoje kainuoja VW ID3 Pro S (t.y. šiemet pigiausio VW elektromobilio "vidutinė" versija).
    4. Ta brangiausia Xiaomi YU7 versija turi apie 700 AG, 100 kWh bateriją, ir 0-100 km/h padaro greičiau nei Ferrari Purosangue.
    Ar jau galima neramiai jaustis dėl EU autoindustrijos ateities?


    Comment


      Kažkodėl neprisegė nuotraukų, tai naudoju išorinę talpyklą.









      Comment


        Atrodo viskas fainai ir gražiai, bet o kaip su programine įranga? Bandžiau BYDą - nu tai softas pasirodė labai nepatogus ir neintuityvus. Visko reikia ieškoti landžioti po meniu ir t.t. kaip pvz tesloje viskas paprasta. Jei softas androidinis - gero tai nežada. O be gero softo gali būti kad ir paauksuotom sėdynėm, bet jis bus nieko vertas.

        Comment


          Parašė iPhone Rodyti pranešimą
          ...Jei softas androidinis - gero tai nežada...
          Pasakė vartotojas vardu iPhone

          Comment


            Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
            [/LIST]Ar jau galima neramiai jaustis dėl EU autoindustrijos ateities?
            Tai čia žiūrint ar toliau apsimesim kad valstybinės subsidijos siekiant sunaikinti konkurentus yra "laisva ekonomika" ir leisim laisvai vežti tokius automobilius. O šiaip tai su ferari labai prastas palyginimas (nors atrodo ir panašiai). Ferrari tu 90% kainos moki už brandą iki tokio lygio kad jie rankom surinkinėja kėbulus vietoj automatikos nes jie tai parduoda pirkėjui kaip cool ir verta mokėti dvigubai. Ferrari neatspindi EU gamintojų.

            Comment


              Parašė iPhone Rodyti pranešimą
              Jei softas androidinis - gero tai nežada.
              O Volvo androidinis softas irgi nieko gero nežada?

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                O Volvo androidinis softas irgi nieko gero nežada?
                Volvo bandžiau prieš kokius 2,5 metų tad nepamenu. Plius nuo to laiko jau daug kas gali būti pasikeitę
                Neseniai bandžia BYDą - tai softas nepatiko. visa kita diskusiju klausimas.

                Comment


                  Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                  Volvo bandžiau prieš kokius 2,5 metų tad nepamenu. Plius nuo to laiko jau daug kas gali būti pasikeitę
                  Neseniai bandžia BYDą - tai softas nepatiko. visa kita diskusiju klausimas.
                  Tas softo "patikimas" ar "nepatikimas" yra tik skonio reikalas. Kai pereini iš Windows i griaužtukus- irgi nepatinka. Po to apsipranti ir viskas gerai. Grįžimas lygiai taip pat.
                  Ne vieną kartą mėginau keisti android į griaužtuką, tai po gero mėnesio vis grįždavau atgal, nes ten kažkokia nesamonė. Gali nesutikti- čia skonio reikalas.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Tai čia žiūrint ar toliau apsimesim kad valstybinės subsidijos siekiant sunaikinti konkurentus yra "laisva ekonomika" ir leisim laisvai vežti tokius automobilius. O šiaip tai su ferari labai prastas palyginimas (nors atrodo ir panašiai). Ferrari tu 90% kainos moki už brandą iki tokio lygio kad jie rankom surinkinėja kėbulus vietoj automatikos nes jie tai parduoda pirkėjui kaip cool ir verta mokėti dvigubai. Ferrari neatspindi EU gamintojų.

                    Dėl subsidijavimo
                    Taip, iš šono žiūrint atrodo kad Kinija kartoja tą pati subsidijų mechanizmą kuris suveikė kitose industrijose. Valstybė subsidijuoja vietinius, kad jie galėtų pasiūlyti nelogiškai žemas kainas. Pasaulinė rinka pasidaro nepelninka ir neatraktyvi, ko pasekoje užsienio įmonės pradeda dingti. Tada dar porą metų palaikai subsidijas, ypač jeigu industrija greitai tobulėja. Kai užsienio įmoniu jau porą metų nebėra, pašalini subsidijas. Dabar užsienio įmonėms bus labai sunku įsitvirtinti, nes apart brangias investicijas, dar reikės vytis Kinijos įmones. Rezultatas kad Kinija ilgam laikui "pasisavina" kažkurią pasaulinę rinką, kaip pvz saulės elektrinių įrangą kur Kinijos įmonės turi 70-90% pasaulinės rinkos (priklausomai nuo komponento).


                    Dėl Ferrari palyginimo
                    Taip, tą palyginimą Xioami daro kad gauti YU7 gautu kažkokio "statuso" dėl asocijacijų ir palyginimų su Ferrari. Taip, tai nėra automobiliai kurie konkuruos tarpusavyje dėl pirkėjų. Bet manau kad tas statuso "vogimas" suveiks. Jau dabar internetuose matau pastovius palyginimus su Purosangue. Ir kai daro teigiamus palyginimus su 600k - 1M kainuojančiu automobiliu, Xiaomi tas yra labai į naudą.


                    Dėl EV konkurencingumo
                    Aš manau kad Xiaomi YU7 rinkoje įsitvirtins kaip maksimaliai patrauklus EV, su subsidijavimu ar be. Jeigu nėra kažkokių žiaurių trūkumų, tas YU7 yra žymiai patrauklesnis už VW ID4, Toyota bZ4X, Audi Q4 ir kitus. Ir šita vieta turėtų būti labiausiai gasdinanti esamiems autogamintojams.
                    Beje, Xiaomi YU7 yra ilgesnis už BMW X5 ar Porsche Cayenne. Tai nėra mažas auto.

                    Comment


                      Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                      Ar jau galima neramiai jaustis dėl EU autoindustrijos ateities?
                      Kad susižavėjimas kinietiškais ev blėsta Europoje, praėjusiais metais Norvegijoje tokiu metu TOP 10 buvo 2 kinietiški EV, VOLVO EX30 buvo 3-ioje vietoje su 2937 registracijomis, šiais metais TOP 10 jau tik vienas tas pats VOLVO EX30, 10-oje vietoje su 1758 registracijomis, nors jų skaičius išaugo pusantro karto šiais metais (72095, 2024 tokiu metu buvo tik 47918).

                      Rinka toliau auga, kinietiškų ev pardavimai traukiasi.

                      Comment


                        Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                        Na gerai, susumuojam.
                        Atrodo kaip Ferrari Purosangue.
                        Kiniškos iPhone kopijos (kalbu apie grynas kopijas) irgi panašios, tačiau tai nėra iPhone (atitinkamai Ferrari pirkėjas pirks Ferrari)

                        Net pigiausia versija turi apie 100 kWh bateriją ir labai daug tech.
                        Kol kas mašinos ir su ne "labai daug tech" nesugeba gerai įgyvendint tos tech. Labai abejotina, kad čia pavyko.

                        Brangiausia Xiaomi YU7 versija Kinijoje kainuos +/- tiek, kiek Lietuvoje kainuoja VW ID3 Pro S (t.y. šiemet pigiausio VW elektromobilio "vidutinė" versija).
                        Tas pats ID3 yra kelis kartus pigesnis Kinijoje, reiktų lyginti kainas toje pačioje rinkoje.

                        Ta brangiausia Xiaomi YU7 versija turi apie 700 AG, 100 kWh bateriją, ir 0-100 km/h padaro greičiau nei Ferrari Purosangue.
                        Tesla Plaid modeliai irgi yra labai greiti, tačiau tiems, kam svarbus greitis, renkasi alternatyvias opcijas. Visiška analogija Teslos marketingui, kur realybėje svarbu daugiau, nei tik AG.

                        Ar jau galima neramiai jaustis dėl EU autoindustrijos ateities?
                        Konkurencija nėra blogai, tačiau konkrečiai šis EV panašesnis į marketingo kampaniją, nei į tikrą produktą. Sunku įsivaizduoti kokiam pirkėjui skirtas šis modelis. Įprastam vairuotojui tikrai nėra svarbu turėti 700 arklių, "automarozo" nerasi už Xiaomi vairo, į lenktynių trasą irgi nesitempsi (kelis puslapius atgal buvo pavyzdys kito Xiaomi trasoje), o ir kokybės reputacijos gamintojas neturi.


                        Jei ne tradiciniai (EU/JP) gamintojai galėtų išleisti pvz. Passat'o konkurentą, tada jau darytųsi baisoka, o kol kas toliau daugiausiai automobilių pardavinės VW, Toyota ir Honda.

                        Comment


                          Parašė jan Rodyti pranešimą

                          Kad susižavėjimas kinietiškais ev blėsta Europoje, praėjusiais metais Norvegijoje tokiu metu TOP 10 buvo 2 kinietiški EV, VOLVO EX30 buvo 3-ioje vietoje su 2937 registracijomis, šiais metais TOP 10 jau tik vienas tas pats VOLVO EX30, 10-oje vietoje su 1758 registracijomis, nors jų skaičius išaugo pusantro karto šiais metais (72095, 2024 tokiu metu buvo tik 47918).

                          Rinka toliau auga, kinietiškų ev pardavimai traukiasi.
                          Čia visaip pasukti galima.
                          Nemažai pirkėjų "nudegė", ypač su visokiais Hongqi E-HS9. Bet bendri Kinijos autogamintojų pardavimai Europoje auga.

                          Žiūrint į tą pačią Norvegiją, yra ne vienas ir ne du Kinijos gamintojai kurie turi minimum vieną modelį kurio pardavimai didesni nei elektromobilių iš Renault, Peugeot, Mercedes ir kt.

                          Be to, kol kas dar nebuvau pastebėjęs kinietiško elektromobilio kuris atrodytų daug patrauklesnis už europietiškas alternatvyas. Mano nuomone Xiaomi YU7 yra pirmas toks, tik jo dar kuris laikas nepardavinės Europoje.

                          BYD dabar stato dvi po autogamyklą Vengrijoje ir Turkijoje. Abiems nebus tarifų eksportuojant į EU. Įtariu kad įvairiose EU šalyse BYD įsivirtins daugiausiai parduodamų automobilių sąrašuose.

                          Comment


                            Parašė edgaa Rodyti pranešimą
                            Kiniškos iPhone kopijos (kalbu apie grynas kopijas) irgi panašios, tačiau tai nėra iPhone (atitinkamai Ferrari pirkėjas pirks Ferrari)
                            Nelabai tikęs pavyzdys, nes Xiaomi YU7 nėra automobilio atitikmuo 100 USD kainuojančioms iPhone kopijoms.
                            Be to, tos kopijos yra toks nišinis dalykas kuris nereprezentuoja bendro vaizdo.
                            Kinijos telefonų gamintojai dominuoja pasaulinėje rinkoje, nuo pigių iki brangių telefonų.
                            Yra ne vienas ir ne du techniškai pirmaujantys Kinijos gamintojų telefonai.

                            Parašė edgaa Rodyti pranešimą
                            Kol kas mašinos ir su ne "labai daug tech" nesugeba gerai įgyvendint tos tech. Labai abejotina, kad čia pavyko.
                            Kuo tos abejonės pagrįstos?
                            Xiaomi SU7 (anksčiau išleisto sedano) apžvalgos yra stebinančiai teigiamos. Tame tarpe ir tech aspekto.

                            Parašė edgaa Rodyti pranešimą
                            Tas pats ID3 yra kelis kartus pigesnis Kinijoje, reiktų lyginti kainas toje pačioje rinkoje.
                            Nežinau jokios kilnojamų brangesnių daiktų kategorijos kur kainos skiriasi 3x.
                            Specifiniai mokesčiai (DK, SG, HK ir pan) nesiskaito.
                            Niekur nerasi kad tas pats šaldyduvas kainuotų 3x pigiau.
                            Kodėl taip su automobiliais ir Kinija, visiškai nesuprantu. Manau kad yra aukšta tikimybė kad priešmokestinės kainos kris visur.

                            Parašė edgaa Rodyti pranešimą
                            Konkurencija nėra blogai, tačiau konkrečiai šis EV panašesnis į marketingo kampaniją, nei į tikrą produktą. Sunku įsivaizduoti kokiam pirkėjui skirtas šis modelis. Įprastam vairuotojui tikrai nėra svarbu turėti 700 arklių, "automarozo" nerasi už Xiaomi vairo, į lenktynių trasą irgi nesitempsi (kelis puslapius atgal buvo pavyzdys kito Xiaomi trasoje), o ir kokybės reputacijos gamintojas neturi.
                            Copypasta:
                            Lei Jun, founder and CEO of the electronics-turned-car company, said he was astonished by the reaction from customers.
                            "My goodness, in just two minutes, we received 196,000 paid pre-orders and 128,000 lock-in orders," Lei said in a video.


                            Škoda yra didelis autogamintojas ir net populiariausias Škoda modelis (Octavia) tiek neparduoda per metus.




                            Comment

                            Working...
                            X