Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kiek teko važiuoti niekada niekas nesinaudojo ją laikotarpiu spalis - balandis.
    Pamiršote kad čia artimiausia stotelė prie Pliaterytės progimnazijos, o šita stotelė yra artimiausia Žirmūnų paplūdimui ir visiems namams į rytus nuo Žirmūnų gatvės. "Niekas nesinaudoja" nes joje stoja tik 10 ir 114 maršrutai.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jeigu teigiama, kad pėsčiųjų srautai labai maži, tai kokią problemą sukelia pėsčiųjų šviesoforas, kuris suveikia tik "pagal iškvietimą"? Kai nėra pėsčiųjų, tai tas šviesoforas nei kažkam trukdo, nei kažkam padeda. Šiaip mieste reikėtų daugiau tokių reguliuojamų perėjų, o ne siųsti pėsčiuosius ratais-kvadratais aplink. Norint apeiti po tiltu, nuo dabartinės vietos reikėtų padaryti ~500-550 m lankstą. Čia atrodo normalu?

    O dėl visokių minčių perkelti stoteles ar kt., tai būtų nemažos investicijos, kurios absoliučiai nieko neišspręstų, o tik sukeltų nepatogumų. Dar net ir darant lanksta žemyn po tiltu, reikėtų ten pėsčiųjų takus nutiesti, kurie irgi už ačiū nepasikloja. Jeigu mieste nebeturime kur investuoti, tai galima užsiimti tokiais absurdais. Bet ar tai tiesa?
    Prie šviesoforo su iškvietimu kartais reikia laukti ir 2 minutes, kas labai užknisa. Ir kodėl negalima sureguliuoti šviesoforo taip, kad jis neužsidegtų atvažiuojantiems nuo kalno (kas kartais nutinka) arba kad praleistų atvažiuojantį viešąjį transportą. Apie siūlymus apeiti aš nekalbėsiu, įsivertinkite kokie ten atstumai ir kiek reiktų eiti aplinkui mokomąją aikštelę po tiltu į apačią ir po to į viršų. Kita vertus požeminė pervaža gal ir suveiktų toje vietoje.
    Paskutinis taisė Zefyras; Vakar, 15:58.

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      Vakarinio piko metu dėl eismo nuo Šilo tilto, visa gatvė būna užsikimšusi tiek, jog dalis eismo net negali pajudėti per sankryžą nuo tilto pusės. O tu dar nori visus Antakalnio g. kairius posūkius ta kryptimi paleisti?

      Skirtumas tik tas, jog ten dabar susidaro kamščiai ir tada, kai jų anksčiau nebūdavo (ne piko metu). T.y., važiuodamas Milašiaus g. praktiškai turi pilnai sustoti ir 5-10 km/h greičiu judėti kokius 100 m iki tilto, kur susijungia visos juostos, po kurio kamščio nebelieka (ir nebūtų, jei nebūtų to susiaurėjimo). Kaip minėjau anksčiau, tai ne tik iš oro sukuria spūstis, bet ir padidina avaringumą, nes srautas turi sulėtėti nuo 60-70 kmh iki beveik nulio, atlikti papildomus manevrus. Visa tai yra išvengiama, jeigu ten nebūtų to butelio kaklelio. Arba alternatyviai, visą Milašiaus g. reiktų konvertuoti į 1+A nuo pat gatvės pradžios, tada eismas iš karto laminariai pasiskirstytų ir nebūtų tos "turbulencijos" prie tilto (liktų tik iš Antakalnio/Valakampių nuo tilto nusileidžiančio srauto įsiliejimas).
      Didelė kvailystė yra tas dobilo lapo nusileidimas nuo Valakampių viaduko į Milašiaus gatvę. Buvo visos sąlygos suteikti galimybę VT sukti į kairę ir nusileisti tiesiai ant tilto.

      O vaizdas iki remonto kaip VT skrieja A juosta pro kamštį ant tilto buvo dieviškas, taip ir turėtų būti mieste su normalia infrastruktūra. Neįmanoma ten pristatyti tiek juostų, kad kiekvienas individas, vienas pats sedėdamas savo mašinoje ir važiuojantis iš sodų miesto link būtų užtikrintas, kad praskirs tarsi greitkeliu.

      Jei atvažiuoji iš priemiesčio (paimkime kaip pavyzdį Nemenčinės ir Kairėnų kryptis), tau turėtų būti tokie pasirinkimai:
      - patogiai palikti automobilį ir persėsti į VT, kursuojantį bent kas 5 minutes. VT nenutrūkstamomis A juostomis tave priveža iki miesto branduolio. Dabar nėra patogaus persėdimo, o planuojamas P+R prie Antakalnio žiedo važiuojantiems per Valakampių tiltą neaktualus.
      - važiuoji toliau, bet tuomet tau lieka viena juosta ir gali būti spūstis, tad kitą kartą galbūt važiuosi VT. Nes kitaip mes neišauginsim VT ir neišspręsim spūsčių, jei duosim atuomobiliams viską ko jie nori.
      Paskutinis taisė Zefyras; Vakar, 16:16.

      Comment


        Tų jaunų medžių net nereikia kirsti - yra spec technika, kuria lengva juos persodinti.

        Comment

        Working...
        X