Geriau kai užpūna neužtrauktas, tada nors važiuoti gali.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąGeriau kai užpūna neužtrauktas, tada nors važiuoti gali.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu automobilis ne praeito amžiaus tai jis taip ir važiuoja atjungęs variklį. Kai pilnai pakeli koją nuo akseleratoriaus ir riedi 0.0 sąnaudomis automatiškai atjungia kuro padavimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Na, bet teoriškai mašina vis tiek užvesta, o kad atrodytų lyg užsivedei iš naujo, šito niekad nepastebėjau.
Bet visumoje, keista kad žmonės prisigalvoja kažkokių nesuvokiamų prikolų, kad tik "pataupyti". Kažkodėl labai abejoju, kad jie daug pritaupo.
Šiaip daug daugiau sutaupytų tiesog važiujant neagresyviai. Prie šviesaforo nereikai gazas-dugnas ir po to stabdyti lyg lenktynėse prie sekančio.
Parašė John Rodyti pranešimą
Tas stabdis nėra "pirmiausia avarinis". Tai yra parkavimo stabdis ir turi atitinkamą žymėjimą (P raidė nuo žodžio Parking). Ir taip, normaliose mašinose jis įsijungia automatiškai sustojus ir užgesinus variklį. Kaip, beje, įsijungia ir auto hold mašinose netgi su mechanine pavarų dėže (priešingai, nei bandė klaidinti Darius555 ir Austras). Žinoma matyt galima šitas funkcijas išjungti per mašinos settings menu, bet tai daryti būtų gana neprotinga.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet praeito šimtmečio automobiliai turėjo tokią funkciją. PVZ, Žiguliuose degalų padavimas pro tuščios eigos kanalą buvo tik kai variklio apsukos buvo virš 1300 aps/min (nuo Savanorių kalno važiuojant, net variklio temperatūra šiek tiek spėdavo sumažėti).
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŽiguliukuose nežinau, mano 1990 gamybos japone tai akseleratorius tiesiog fiziškai buvo sujungtas su kuro padavimu ir jį pilnai atleidus kuro sklendė užsidarydavo, bet čia automatine sistema nepavadinsi.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Tai kad jis elektrinis nereiskia kad isijungia automatiskai. Volvo irgi elektrinis - bet zinau kas masina i vartus paleido islipesAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąNesvarbu ko ten moko vairavimo mokyklose, tikri vairuotojai:
1. Neužtraukia rankinio, nes kažkas ten dėvisi arba gali užsikirsti (pavarų dežė tai nesidėvi)
2. Rieda iki šviesaforo su išjungta pavara (reikia tausoti degalus ir sankabą)
3. Prie šviesaforo stovi nenuspaudę stabdžio, jeigu mašina nerieda (nes čiurnas reikia ilsinti)AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Nes blin uztrauksi ir neatleisi paskui pas senus kibirus kur viskas uzpuve - ko cia nesuprast. Su mechanine gali drasiai palikinet ant begio jei snukiu i kalna pastatei imesk pirma, jei snukiu zemyn palik ant atbulinio.
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąJei tai dyzelis tuo geriau - ji prasukt sunku nes kompresija didele. Benzina koky dar mazalitrazy jei paliksi snukiu zemyn ir ant kokio antro begio ziurek ir nuvaziuos. Su automatu kita kalba - reikia ikalneje naudot ir viskas nes sulauzo dezes - ypac japonam kur viskas ir taip ant ribos pagaminta buna. Jei palieki daugmaz tiesioj vietoje gali rankinio nenaudot ar tai mechanine ar automatas
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kaip ir tikėjausi jūs maišote parkavimo funkciją su rankiniu stabdžiu.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Senesniuose Saab automobiliuose tai galėdavai palikti tik atbulinį bėgį įjungęs, negalėdavai raktelio ištraukti kol neįjungi atbulinio bėgio. Įdomus švedų išskaičiavimai buvo.
VW LT 28 2.4D nuokalnėje užsikurdavo be raktelio.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Kaip suprast uzsikurdavo?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tiesiog dyzelinis variklis pradeda dirbti, nebent kuro padavimas nukertamas.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąZinau atveju kaip su sedusiu akumuliatorium dyzeli uzstumt bande ant antro begio tai spek - dirzely nutrauke
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Tai nebent pilnai pakrautas ant stacios ikalnes ir minimum 3 begiu paliktas. Zinau atveju kaip su sedusiu akumuliatorium dyzeli uzstumt bande ant antro begio tai spek - dirzely nutrauke
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Nemaišo. Jo mašinoje nėra jokio kitokio rankinio stabdžio, tik elektrinis stovėjimo (parkavimo) stabdis, kuris įsijungia automatiškai sustojus ir perkėlus pavarų svirtį į P poziciją. Aišku, galima jį įjungti ir rankiniu būdu, kai tam yra poreikis.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai pas jį tiesiog nėra rankinio stabdžio, o yra elektroninis parkavimo stabdis kuris ne fiziškai stabdžių kaladėles prispaudžia o stabdo pavarų dėžėje.
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąAs kartais nelabai suprantu VAG strategijos. Gamina praktiskai ta pacia masina po skirtingu label
Tas Enyaq - tas pats AUDI e-tron
Gamindamas vieną modelį arba parduotum tik nedidelei daliai, arba parduotum per pigiai tiems, kurie nori mokėti daugiau (O dalis jų išvis nepirktų, nes juk neprestižas važinėti su tuo, su kuo važinėja varguoliai).Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąGamindamas vieną modelį arba parduotum tik nedidelei daliai, arba parduotum per pigiai tiems, kurie nori mokėti daugiau (O dalis jų išvis nepirktų, nes juk neprestižas važinėti su tuo, su kuo važinėja varguoliai).
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau greičiau VDV kainą pasieks ne elektromobiliai, o vandeniliu varomi, kuriems nereikia brangių, daug sveriančių ir sudėtingai perdirbamų baterijų.
H2 turi turėt tokį patį elektrinį variklį su inverteriu kaip ir elektromobilis, bet papildomai:- Fuel cell stack šiuo metu platinos naudoja kaip 3 dyzeliniai auto ir šiaip brangus sutvėrimas.
- Bent hibridinio auto dydžio batarkė kuri bus dažnai kraunama/iškraunama, nes FC negali greitai keist galios o ir regen'as reikalingas ekonomijai mieste pasiekt.
- DC-DC keitiklis, nes reik suderint FC ir batarkės įtampas
- 700 bar bakai
- didelę ir brangią batarkę
- AC/DC krovimą
- DC greito krovimo lizdą su kontaktoriais
- 1 patinka
Comment
Comment