Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geriau kai užpūna neužtrauktas, tada nors važiuoti gali.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Geriau kai užpūna neužtrauktas, tada nors važiuoti gali.
      Džiugu, kad yra forumiečių, kurie atvirai dalinasi asmenine vairavimo patirtimi. Respect.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Jeigu automobilis ne praeito amžiaus tai jis taip ir važiuoja atjungęs variklį. Kai pilnai pakeli koją nuo akseleratoriaus ir riedi 0.0 sąnaudomis automatiškai atjungia kuro padavimą.
        Net praeito šimtmečio automobiliai turėjo tokią funkciją. PVZ, Žiguliuose degalų padavimas pro tuščios eigos kanalą buvo tik kai variklio apsukos buvo virš 1300 aps/min (nuo Savanorių kalno važiuojant, net variklio temperatūra šiek tiek spėdavo sumažėti).

        Comment


          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

          Na, bet teoriškai mašina vis tiek užvesta, o kad atrodytų lyg užsivedei iš naujo, šito niekad nepastebėjau.
          Bet visumoje, keista kad žmonės prisigalvoja kažkokių nesuvokiamų prikolų, kad tik "pataupyti". Kažkodėl labai abejoju, kad jie daug pritaupo.
          Jei variklis tvarkingas tai ir stovint užvedus nieko nepajausi, jeigu koks cilindras durniuja tada labia lengva pastebėti tuos užsivedimus nuredėjus nuo kalno.

          Šiaip daug daugiau sutaupytų tiesog važiujant neagresyviai. Prie šviesaforo nereikai gazas-dugnas ir po to stabdyti lyg lenktynėse prie sekančio.


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Tas stabdis nėra "pirmiausia avarinis". Tai yra parkavimo stabdis ir turi atitinkamą žymėjimą (P raidė nuo žodžio Parking). Ir taip, normaliose mašinose jis įsijungia automatiškai sustojus ir užgesinus variklį. Kaip, beje, įsijungia ir auto hold mašinose netgi su mechanine pavarų dėže (priešingai, nei bandė klaidinti Darius555 ir Austras). Žinoma matyt galima šitas funkcijas išjungti per mašinos settings menu, bet tai daryti būtų gana neprotinga.
          Kaip ir tikėjausi jūs maišote parkavimo funkciją su rankiniu stabdžiu.


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Net praeito šimtmečio automobiliai turėjo tokią funkciją. PVZ, Žiguliuose degalų padavimas pro tuščios eigos kanalą buvo tik kai variklio apsukos buvo virš 1300 aps/min (nuo Savanorių kalno važiuojant, net variklio temperatūra šiek tiek spėdavo sumažėti).
          Žiguliukuose nežinau, mano 1990 gamybos japone tai akseleratorius tiesiog fiziškai buvo sujungtas su kuro padavimu ir jį pilnai atleidus kuro sklendė užsidarydavo, bet čia automatine sistema nepavadinsi.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Žiguliukuose nežinau, mano 1990 gamybos japone tai akseleratorius tiesiog fiziškai buvo sujungtas su kuro padavimu ir jį pilnai atleidus kuro sklendė užsidarydavo, bet čia automatine sistema nepavadinsi.
            Taigi laisvos eigos "žiklioriaus" reguliavimas karbiuratoriuje buvo šventas reikalas

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

              Tai kad jis elektrinis nereiskia kad isijungia automatiskai. Volvo irgi elektrinis - bet zinau kas masina i vartus paleido islipes
              Įsijungia automatinis rankinis pas golf 7, kas keista, kad jis neišsijungia kol neužsisegi diržo.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė kutas Rodyti pranešimą
                Nesvarbu ko ten moko vairavimo mokyklose, tikri vairuotojai:
                1. Neužtraukia rankinio, nes kažkas ten dėvisi arba gali užsikirsti (pavarų dežė tai nesidėvi)
                2. Rieda iki šviesaforo su išjungta pavara (reikia tausoti degalus ir sankabą)
                3. Prie šviesaforo stovi nenuspaudę stabdžio, jeigu mašina nerieda (nes čiurnas reikia ilsinti)
                Ir jiems neišaiškinsi, kad riedant ant laisvos pavaros suvartojama 100 kartų daugiau kuro.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                  Nes blin uztrauksi ir neatleisi paskui pas senus kibirus kur viskas uzpuve - ko cia nesuprast. Su mechanine gali drasiai palikinet ant begio jei snukiu i kalna pastatei imesk pirma, jei snukiu zemyn palik ant atbulinio.
                  Senesniuose Saab automobiliuose tai galėdavai palikti tik atbulinį bėgį įjungęs, negalėdavai raktelio ištraukti kol neįjungi atbulinio bėgio. Įdomus švedų išskaičiavimai buvo.

                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Jei tai dyzelis tuo geriau - ji prasukt sunku nes kompresija didele. Benzina koky dar mazalitrazy jei paliksi snukiu zemyn ir ant kokio antro begio ziurek ir nuvaziuos. Su automatu kita kalba - reikia ikalneje naudot ir viskas nes sulauzo dezes - ypac japonam kur viskas ir taip ant ribos pagaminta buna. Jei palieki daugmaz tiesioj vietoje gali rankinio nenaudot ar tai mechanine ar automatas
                  VW LT 28 2.4D nuokalnėje užsikurdavo be raktelio.


                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Kaip ir tikėjausi jūs maišote parkavimo funkciją su rankiniu stabdžiu.
                    Nemaišo. Jo mašinoje nėra jokio kitokio rankinio stabdžio, tik elektrinis stovėjimo (parkavimo) stabdis, kuris įsijungia automatiškai sustojus ir perkėlus pavarų svirtį į P poziciją. Aišku, galima jį įjungti ir rankiniu būdu, kai tam yra poreikis.

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                      Senesniuose Saab automobiliuose tai galėdavai palikti tik atbulinį bėgį įjungęs, negalėdavai raktelio ištraukti kol neįjungi atbulinio bėgio. Įdomus švedų išskaičiavimai buvo.



                      VW LT 28 2.4D nuokalnėje užsikurdavo be raktelio.

                      Kaip suprast uzsikurdavo?

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                        Kaip suprast uzsikurdavo?
                        Tiesiog dyzelinis variklis pradeda dirbti, nebent kuro padavimas nukertamas.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Tiesiog dyzelinis variklis pradeda dirbti, nebent kuro padavimas nukertamas.
                          Tai nebent pilnai pakrautas ant stacios ikalnes ir minimum 3 begiu paliktas. Zinau atveju kaip su sedusiu akumuliatorium dyzeli uzstumt bande ant antro begio tai spek - dirzely nutrauke

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            Zinau atveju kaip su sedusiu akumuliatorium dyzeli uzstumt bande ant antro begio tai spek - dirzely nutrauke
                            O koks diržui skirtumas, kas jį tempia - starteris, kuro degimas ar ratai?

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                              Tai nebent pilnai pakrautas ant stacios ikalnes ir minimum 3 begiu paliktas. Zinau atveju kaip su sedusiu akumuliatorium dyzeli uzstumt bande ant antro begio tai spek - dirzely nutrauke
                              Pats užvedinėdavau numirusiu akumuliatoriumi. Antru sunkiai, geriau tikrai 3-iu, bet tai prie -15-10 C.

                              Comment


                                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                Nemaišo. Jo mašinoje nėra jokio kitokio rankinio stabdžio, tik elektrinis stovėjimo (parkavimo) stabdis, kuris įsijungia automatiškai sustojus ir perkėlus pavarų svirtį į P poziciją. Aišku, galima jį įjungti ir rankiniu būdu, kai tam yra poreikis.
                                Tai pas jį tiesiog nėra rankinio stabdžio, o yra elektroninis parkavimo stabdis kuris ne fiziškai stabdžių kaladėles prispaudžia o stabdo pavarų dėžėje.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Tai pas jį tiesiog nėra rankinio stabdžio, o yra elektroninis parkavimo stabdis kuris ne fiziškai stabdžių kaladėles prispaudžia o stabdo pavarų dėžėje.
                                  Na ne, tai yra rankinis stabdis, kuris blokuoja galinius diskus, tiesiog mechaninę rankeną, kuria patraukiami trosai pakeitė elektrinis variklis.

                                  Comment


                                    Kas nori varyti į Sakartvelą?

                                    Comment


                                      Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                      As kartais nelabai suprantu VAG strategijos. Gamina praktiskai ta pacia masina po skirtingu label
                                      Tas Enyaq - tas pats AUDI e-tron
                                      Kainų diskriminacija, siekiant uždirbti maksimalų pelną gaminant tą patį dalyką t.y. parduoti kiekvienam automobilį už maksimalią jo norimą mokėti kainą. Tam, kuris nori mokėti daug ir gauti prestižo - parduoti kaip Audi, labiau prakutusiam vakarų Europoje - VW, taupuoliams ir mažiau turtingoms šalims - Škoda, visiškiems taupuoliams - specialiai šlykščiau atrodantį Seat.

                                      Gamindamas vieną modelį arba parduotum tik nedidelei daliai, arba parduotum per pigiai tiems, kurie nori mokėti daugiau (O dalis jų išvis nepirktų, nes juk neprestižas važinėti su tuo, su kuo važinėja varguoliai).
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Gamindamas vieną modelį arba parduotum tik nedidelei daliai, arba parduotum per pigiai tiems, kurie nori mokėti daugiau (O dalis jų išvis nepirktų, nes juk neprestižas važinėti su tuo, su kuo važinėja varguoliai).
                                        Butu gerai pamatyti kainu skirtuma tai paciai masinai su ta pacia komplektacija po skirtingais vardais

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Manau greičiau VDV kainą pasieks ne elektromobiliai, o vandeniliu varomi, kuriems nereikia brangių, daug sveriančių ir sudėtingai perdirbamų baterijų.
                                          čia yra standartinis atsakymas, žmogaus kuris kažką perskaitė belekokiuos "naujienų" portaluose. Kad ir kaip stengiasi naftos ir automobilių pramonė įdiegt tą idėją kad vandeniliu bus pigesni ir geresni už elektromobilius, bet faktas su kiekvienais metais tas atotrūkis tik didėja.

                                          H2 turi turėt tokį patį elektrinį variklį su inverteriu kaip ir elektromobilis, bet papildomai:
                                          • Fuel cell stack šiuo metu platinos naudoja kaip 3 dyzeliniai auto ir šiaip brangus sutvėrimas.
                                          • Bent hibridinio auto dydžio batarkė kuri bus dažnai kraunama/iškraunama, nes FC negali greitai keist galios o ir regen'as reikalingas ekonomijai mieste pasiekt.
                                          • DC-DC keitiklis, nes reik suderint FC ir batarkės įtampas
                                          • 700 bar bakai
                                          elektromobilis atitinkamai turi:
                                          • didelę ir brangią batarkę
                                          • AC/DC krovimą
                                          • DC greito krovimo lizdą su kontaktoriais
                                          Apie vandenilio užpildymo stotelių kosminę kainą tai išvis neverta šnekėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X