Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Žinia, nuo 2019 metų Europos Sąjunga (ES) sugriežtins taisykles dyzeliniams varikliams ir reikalaus išmatuoti išmetamų teršalų kiekį realiomis vairavimo sąlygomis, todėl bus dar sunkiau atitikti naujuosius standartus.
O vėliau ES numatytas dar griežtesnis – „Euro7“ – aplinkosaugos standartas, kuriuo ketinama azoto oksido (NOx) normas dyzeliniams modeliams sumažinti perpus, nuo 80 iki 40 mg/km.
Išmirs palaipsniui
Tad kokios dyzelių perspektyvos? Gali būti, išties ne itin optimistinės. Jau ir dabar dabartiniai motorai sunkiai telpa į „Euro6b“ standarto leidžiamas ribas – tik brangiai kainuojančių išmetamųjų dujų rekuperacijos sistemų dėka.
Europos rinkai skirtuose A ir B klasių modeliuose dyzelių stengiamasi nebemontuoti (kaip minėtojo „Renault Twingo“ atveju), tad tikėtina, kad po kelerių metų eilė trauktis ateis ir paklausiausiems šiomis dienomis dyzeliniams varikliams nuo 1,5 iki 2 l darbo tūrio.
Kai kurių ekspertų teigimu, ilgiausiai gali atsilaikyti „premium“ klasės modeliai su galingiausiais dyzeliais, nes tokių automobilių pirkėjams kaina neturi didelės reikšmės.
O vėliau ES numatytas dar griežtesnis – „Euro7“ – aplinkosaugos standartas, kuriuo ketinama azoto oksido (NOx) normas dyzeliniams modeliams sumažinti perpus, nuo 80 iki 40 mg/km.
Išmirs palaipsniui
Tad kokios dyzelių perspektyvos? Gali būti, išties ne itin optimistinės. Jau ir dabar dabartiniai motorai sunkiai telpa į „Euro6b“ standarto leidžiamas ribas – tik brangiai kainuojančių išmetamųjų dujų rekuperacijos sistemų dėka.
Europos rinkai skirtuose A ir B klasių modeliuose dyzelių stengiamasi nebemontuoti (kaip minėtojo „Renault Twingo“ atveju), tad tikėtina, kad po kelerių metų eilė trauktis ateis ir paklausiausiems šiomis dienomis dyzeliniams varikliams nuo 1,5 iki 2 l darbo tūrio.
Kai kurių ekspertų teigimu, ilgiausiai gali atsilaikyti „premium“ klasės modeliai su galingiausiais dyzeliais, nes tokių automobilių pirkėjams kaina neturi didelės reikšmės.
Comment