Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, tarša susidėda ne tik iš CO2, kuris išpučiamas pro dyzeliuko duslintuvą. Dyzelis valgo mažiau kuro, nei benzininis, o tai reiškia, kad reikia mažiau benzovežių, atvežančių kurą iki degalinės (o benzovėžiai taip pat turi variklius, kurie vartoja degalus ir teršia gamtą), reiškia bus mažiau gadinami keliai, kurių remontui reikalinga įvairi kelio technika (degalus vartojanti) - vėl mažiau kuro bus sudeginama, reikės mažiau naftą transportuojančių tanklaivių (kurie vartoja degalus laaabai dideliais kiekiais), pagaliau reikės išgauti mažiau naftos.
    Panašu, kad Europos Sąjunga nepagalvojo apie Aleksio argumentus (durniai matyt) - Dyzeliniams automobiliams dar kartą skelbiama mirtis
    Žinia, nuo 2019 metų Europos Sąjunga (ES) sugriežtins taisykles dyzeliniams varikliams ir reikalaus išmatuoti išmetamų teršalų kiekį realiomis vairavimo sąlygomis, todėl bus dar sunkiau atitikti naujuosius standartus.

    O vėliau ES numatytas dar griežtesnis – „Euro7“ – aplinkosaugos standartas, kuriuo ketinama azoto oksido (NOx) normas dyzeliniams modeliams sumažinti perpus, nuo 80 iki 40 mg/km.

    Išmirs palaipsniui

    Tad kokios dyzelių perspektyvos? Gali būti, išties ne itin optimistinės. Jau ir dabar dabartiniai motorai sunkiai telpa į „Euro6b“ standarto leidžiamas ribas – tik brangiai kainuojančių išmetamųjų dujų rekuperacijos sistemų dėka.

    Europos rinkai skirtuose A ir B klasių modeliuose dyzelių stengiamasi nebemontuoti (kaip minėtojo „Renault Twingo“ atveju), tad tikėtina, kad po kelerių metų eilė trauktis ateis ir paklausiausiems šiomis dienomis dyzeliniams varikliams nuo 1,5 iki 2 l darbo tūrio.

    Kai kurių ekspertų teigimu, ilgiausiai gali atsilaikyti „premium“ klasės modeliai su galingiausiais dyzeliais, nes tokių automobilių pirkėjams kaina neturi didelės reikšmės.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Panašu, kad Europos Sąjunga nepagalvojo apie Aleksio argumentus (durniai matyt) - Dyzeliniams automobiliams dar kartą skelbiama mirtis
      Na jei tik tiek, tai gamins benzininius, dujinius, pseudoelektrinius hibridus.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Panašu, kad Europos Sąjunga nepagalvojo apie Aleksio argumentus (durniai matyt
        Dyzelis yra geras dalykas - ekonomija ir ekologija. Taip kad pirkite dyzelius ir visiems bus gerai.

        Comment


          Tai vat ir sakau, kad tamstos argumentai nesuveikė, ir panašu, kad dyzelių Europoje mažės.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Tai vat ir sakau, kad tamstos argumentai nesuveikė, ir panašu, kad dyzelių Europoje mažės.
            O tai yra labai blogai. Benzininiai yra neekonomiški, elektrokobiliai brangus ir jų rida nedidelė. Išvada: dyzelius reikia proteguoti.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              O tai yra labai blogai. Benzininiai yra neekonomiški, elektrokobiliai brangus ir jų rida nedidelė. Išvada: dyzelius reikia proteguoti.
              Tavo išvardinti argumentai, dėl ko dyzelius reikia proteguoti nėra įtikinami. Svarbu išsaugoti gerą žmogaus sveikatą ir saugoti žemę, o dyzeliniai varikliai tam visiškai nepadeda, todėl remtis vien tik dyzelinių variklių ekonomiškumu nėra korektiška.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Tik priminsiu, kad dyzelinu varomi beveik visi sunkvežimiai, visa specialioji technika, traktoriai, ekskavatoriai, beveik visa žemės ūkio technika, traukiniai, dalis laivų ir t.t.

                Comment


                  Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                  Tik priminsiu, kad dyzelinu varomi beveik visi sunkvežimiai, visa specialioji technika, traktoriai, ekskavatoriai, beveik visa žemės ūkio technika, traukiniai, dalis laivų ir t.t.
                  Kalba eina apie lengvuosius automobilius, nes sunkiojoje technikoje naudojami kokybiškesni ir rimtesni filtrai.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                    Tavo išvardinti argumentai, dėl ko dyzelius reikia proteguoti nėra įtikinami. Svarbu išsaugoti gerą žmogaus sveikatą ir saugoti žemę, o dyzeliniai varikliai tam visiškai nepadeda, todėl remtis vien tik dyzelinių variklių ekonomiškumu nėra korektiška.
                    Esi neteisus, o aš esu teisus. Taip kad dyzelius (mažo galingumo - iki 60kW) reikia proteguoti, o benzininius - riboti.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Na jei tik tiek, tai gamins benzininius, dujinius, pseudoelektrinius hibridus.
                      Problema ta, kad iš vieno naftos balerio galima pagaminti tik fiksuotą kiekį benzino ir dyzelio, negalima gaminti daugiau benzino ir mažiau dyzelio arba atvirkščiai. Tad jei dyzelio bus atsisakyta visame pasaulyje, benzino kaina smarkiai išaugs, tad vienintelė alternatyva apskritai atsisakyti automobilių su VDV.
                      Flickr

                      Comment


                        Važiuoju ta kuro rūšimi kuria pigiau važiuoti. Dabar dyzeliu, kai bus pigiau benzinu, važiuosiu benzinu ar elektra.

                        Comment


                          Kodėl hibridiniai yra iš esmės benzas/elektra, o ne dyzelis/elektra?
                          Gal tai išspręstų dalį dyzelinių teršalų problemos, ypač mieste ir įtilptų į griežtesnes normas?
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                            Tik priminsiu, kad dyzelinu varomi beveik visi sunkvežimiai, visa specialioji technika, traktoriai, ekskavatoriai, beveik visa žemės ūkio technika, traukiniai, dalis laivų ir t.t.
                            Beje radau youtubėje įdomų vokiečių televizijos filmuką, kur rodoma, kad jau 2003 metais manipuliacijos su sunkvežimių tarša, kai ant stendo neteršia, o realiame gyvenime teršia keliagubai daugiau, sukėlė skandalą, po kurio dabartiniai sunkvežimiai naudoja adblu ir yra gerokai mažiau taršūs nei dabartiniai lengvieji dyzeliniai automobiliai netgi su adblu, jei matuojama realiomis sąlygomis. Esmė tame, kiek procentų (lyginant su benzinu) adblu yra naudojama. Pasirodo sunkvežimiuose naudojama 5-7% ir pildoma nuolat, o lengvuosiuose, net jei ir naudoja adblu, tai mažiau procento(filmuke matomoje Opel insignia tik 0,57%), kad bakelio nereiktų pastoviai pildyti ir užtektų iki kito tech. Aptarnavimo. Vėliau parodo, kad Merso sunkvežimis azoto oksidų išmeta daugiau nei 2 kartus mažiau už lengvąjį mersą (su adblu).

                            Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.09.25, 19:50.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Problema ta, kad iš vieno naftos balerio galima pagaminti tik fiksuotą kiekį benzino ir dyzelio, negalima gaminti daugiau benzino ir mažiau dyzelio arba atvirkščiai. Tad jei dyzelio bus atsisakyta visame pasaulyje, benzino kaina smarkiai išaugs, tad vienintelė alternatyva apskritai atsisakyti automobilių su VDV.
                              Taip problema, nors iš esmės galima ir juos chemiškai keisti. Naciai link karo pabaigos 90% benzino gamino sintetinio.
                              Yra dar variantas - su LNG, tik daug vietos balionai gali užimti.

                              Comment


                                Dar ta pačia tema apie dyzelių taršą:

                                http://www.15min.lt/gazas/naujiena/a...rmu-220-687703

                                Ir dar:

                                http://www.15min.lt/gazas/naujiena/a...ale-220-687481
                                Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.09.25, 21:28.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Kodėl hibridiniai yra iš esmės benzas/elektra, o ne dyzelis/elektra?
                                  Gal tai išspręstų dalį dyzelinių teršalų problemos, ypač mieste ir įtilptų į griežtesnes normas?
                                  Dyzeliui reikia tolygesnio darbo režimo, t.y. įjungei variklį ir jis ramiai sau dirba, o hibridų variklių darbo režimas yra daugkartiniai įsijungė-užgeso.

                                  Comment


                                    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                                    Tik priminsiu, kad dyzelinu varomi beveik visi sunkvežimiai, visa specialioji technika, traktoriai, ekskavatoriai, beveik visa žemės ūkio technika, traukiniai, dalis laivų ir t.t.
                                    Keliuose dauguma lengvieji.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Problema ta, kad iš vieno naftos balerio galima pagaminti tik fiksuotą kiekį benzino ir dyzelio, negalima gaminti daugiau benzino ir mažiau dyzelio arba atvirkščiai. Tad jei dyzelio bus atsisakyta visame pasaulyje, benzino kaina smarkiai išaugs, tad vienintelė alternatyva apskritai atsisakyti automobilių su VDV.
                                      Vis tiek bus pigiau, nes sveikatai išlaidos astronominės. Bet tai liečia miestus. Užmiestyje dyzelis neturi jokios įtakos, nes ten nėra mašinų Pvz. UK nori įvesti mokestį įvažiamui į miesto centrą su dyzeliu. Taip būtų logiškiau.
                                      Paskutinis taisė andyour; 2016.09.25, 21:56.

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Kodėl hibridiniai yra iš esmės benzas/elektra, o ne dyzelis/elektra?
                                        Gal tai išspręstų dalį dyzelinių teršalų problemos, ypač mieste ir įtilptų į griežtesnes normas?
                                        Manyčiau pagrindinis faktorius yra ekonominis. Mažai taršaus dyzelinio variklio gamyba yra brangesne už benzininių analogų, o dar pridėjus baterijų ir kitos el. įrangos kaina hibride - gaunasi didelė tokio automobilio savikaina. Norint turėti pardavimus, reikalinga pasiūlyti priimtiną/konkurencingą kainą. Veikiausiai tokiu atveju pelnas lieka tik minimalus ir tiesiog neapsimoka vystyti tokių technologijų.
                                        Kitas dalykas irgi dėl tos pačios kainos. Brangesnius dyzelius dažniausiai žmonės perka, nes per eksploatacijos laikotarpį dėl mažesnių kuro sąnaudų tai atsiperka ir susitaupo. Hibriduose tas atsiperkamumas bei sutaupymas yra mažesnis, nes ir benzinas/elektra hibridai turi pakankamai geras kuro sąnaudas, o tokie dėl gamybos kainos yra pigesni. Taigi brangesnio dyzelinio hibrido atsipirkimo laikas gali būti labai ilgas (pernelyg ilgas).

                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Dyzeliui reikia tolygesnio darbo režimo, t.y. įjungei variklį ir jis ramiai sau dirba, o hibridų variklių darbo režimas yra daugkartiniai įsijungė-užgeso.
                                        O kaip start-stop sistemos, kai tie patys "tolygaus darbo reikalaujantys" dyzeliniai varikliai gesinami prie kiekvienos sankryžos?

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Keliuose dauguma lengvieji.
                                          Taip ir didelė dalis tų lengvųjų varomi benzinų ar dujomis, o sunkioji technika beveik visa varoma dyzelinu. Čia reiktų skaičiuoti kiek dyzelino suvartoja lengvieji automobiliai ir kiek visa kita technika.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X