Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas?...„Tačiau Kauno variantas svarstymo metu buvo sunkiai, bet atmestas. Pagrindė priežastis – jis pakankamai nutolęs nuo Vilniaus. Išnagrinėjome daug oro uostų Europoje ir pastebėjome, kad Kauno oro uostas nuo Vilniaus būtų nutolęs daugiau nei 90 kilometrų. Konsultantų teigimu, tai yra per toli, ir būtų kvestionuojamas oro uosto atsiperkamumas“, – sakė R. Masiulis
Antrasis kriterijus, kodėl idėja Kauno oro uostą paversti šalies pagrindiniu oro uostu buvo atmesta – tai, jog Kauno oro uosto plėtros kaina būtų labai panaši į naujojo statybą, todėl apsimokėtų statyti visiškai naują...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Todėl kad žmogus uždaręs KUN oro uostą taptų politiniu, o gal ir tikru lavonu, Niekas taip nerizikuos.
VNO uždarymas tokių rizikų nekelia.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąO VNO uždarymas sąlygojamas ne tik dėl vietos stygiaus:
Kaina taip pat "primetė" mažoką:
Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euruPaskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 15:12.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
cia kalba eina apie ta varianta, kai VNO uzsidarys.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai Masiulio planas nelogiškas, geriau tada apskritai plėsti KUN nei statyti naują oro uostą Elektrėnuose.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Nors #5797 poste parašyta, kad KUN plėtimas kainuotų tiek pat, kiek naujo statyba.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąBet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąBet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąBet vistiek KUN ples
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTodėl ir logiškiau už 1 mlrd. plėsti KUN nei už 2 mlrd. KUN ir Elektrėnus.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kiek kainuotų VNO išplėsti iki 15 mln.?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Vel klausimas, kam? Juk gali is VNO skraidyti, kol nauja pastatys. Kam dabar investuoti i keleiviu terminala, jei veliau liks tik kroviniai ir remontas?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
To net neplanuojama, max 8 mln.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Bet iki 2035 atsipirks KUN plėtra
Bergeno naujas terminalas kainavo 350 mln. Eur., su požemine geležinkelio stotimi ir pan., pajėgimai 10 mln. kelevių, tai VNO sočiai užtektų tokio priestato, nereikia jokių Elektrėnų.
Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 16:23.
- 6 patinka
Comment
Comment