Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kalbu apie šiaurinę miesto dalį, pažymėjau galimą traukinių, tramvajų ir P+R hubą mėlynai. Anksčiau ar vėliau Kaunui reikės priemiestinės linijos į oro uostą, tokioje stotelėje galėtų stoti ir lėtieji Vilnius - Kaunas traukiniai. Kažkam, gyvenančiam prie tramvajaus linijos susitaupytų koks 7 km. kelionės (į vieną pusę) važiuojant traukiniu į KUN ar į kokius Kaišiadoris, nes nereiktų važiuoti iki centro ir vėl atgal. Atsimenu įvažiuojant į Kauną šiaurinėje dalyje dažnai iš autobuso išlipdavo tiek pat keleivių kiek centrinėje stotyje, tai principas būtų panašus. Kaunas tikrai gali sau leisti antrą traukinių stotelę/stotį, ypač jei ji sudaro mazgą su kamienine vietinio VT priemone.

    Na, bet aš iš dalies suprantu savivaldybę, nes tai yra pirma linija, ir, kaip kalbėjom, reikia tiesti greitai, o tokia trasa būtų sudėtingesnė. Tad tai nėra kažkokia labai didelė kritika.
    Truputį didėja kaina ir rizika, kad prisikabins dėl "niokojamos Nemuno šlaito gamtos" ir kad "traukinių triukšmo ir taip užtenka".

    Realiai liekam su variantu, kad būtent palei Muravos sankryžą, Dainavą, Eigulius yra didžiausią gyventojų koncentracija. Ne veltui ten yra Kalniečių tarpmiestinis sustojimas. Tai kažkoks persėdimo taškas geriausias būtų ten ir nauja linija į oro uostą ir ten galinčią įsikurt stotį nebūtų labai invasive projektas. Sakyčiau pagal projektuojamą liniją, geriausias taškas būtų ties Kauno Sauletėkiu, nes sukurtų paskatą sukurti mikrorajonui normalų traukos tašką, o ne tą turginį bardaką ką turime kaip Kauno Saulėtekis. Aišku Pigiausias variantas būtų Muravos sankryža (rekonstruojant A6 kelią), bet ten viskas atiduota automobiliui, vieta atokesnė, nemažai ir užstatyta naujais pastatais, o Pramonės-Krėvės žiedas, kaip sakant, nearti dirvonai Galima būtų įrengti itin patogią liniją sujungiančią LEZ, oro uostą, neitų svarbiausiomis gatvėmis, o erdvių vystymui labai daug.
    Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 22:09.

    Comment


      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
      Kitos trasos. Na, šiek tiek besidubliuojančios, nes naujai kitom trasom bėgiai būtų tiesiami Savanorių pr., Ožeškienės, Donelaičio, Gertrūdos, Šauklių gatvėmis ir Vytauto pr.

      Click image for larger version

Name:	IMG_1914.jpeg
Views:	401
Size:	151,5 kB
ID:	2176259
      Keista, jog niekas nesureagavo.

      Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.

      Comment


        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

        Keista, jog niekas nesureagavo.

        Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
        Kaip suprantu, čia ne tolesni etapai, o alternatyvios trasos pirmai linijai.

        Comment


          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

          Keista, jog niekas nesureagavo.

          Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
          Šilainiai visumoje prastai suprojektuoti, gan izoliuoti urbanistiškai nuo likusio miesto, pasiekiami tik keliomis normalesnėmis gatvėmis, o ties 2-a ligonine realiai susisiekimas su likusiu miestu tik Kėdainių g. ir Naujakurių g. kurios yra kaip kiemo gatvelės įvažiavimui į tokį rajoną. Tik kad Centras šiek tiek arčiau, svarbiausia dviračių trasa beveik nekerta sankryžų nes eina palei upę. Kažkiek išspręstų Prūsų g. tęsiniai link Raudondvario pl. ir Vakarinio aplinkkelio, bet apie šios gatvės tiesimą nieko nekalbama, galbūt ir nebus prioritetas šiuo metu.

          Tuo požiūriu Eiguliai ir Dainava geriau, nes labiau integruoti į likusį miestą, pasiekiami įvairiomis gatvėmis. Lengviau kažką projektuoti, kažką prijungti. Pvz. šalia yra LEZ, oro uostas, A1/A6 sankryža, senieji pramonės rajonai, bet tuo pačiu nesudėtingas susisiekimas su Centru. Tik nemažas trūkumas, kad nemažai daliai rajonų susidaro nemažas atstumas iki Centro, tai ten kur praeis planuojama linija, tai labai turėtų pagerinti situaciją (su sąlyga, kad nuveš tikrai greičiau nei dabar troleibusai ar autobusai, nestrigs kamščiuose).
          Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 14:17.

          Comment

          Working...
          X