Nesuprantu kam iš viso šiam veikėjui dar turime įrodinėti kodėl tramvajus yra talpiau/saugiau/komfortabiliau negu ratinės transporto priemonės. Jau per visas temas milijonas argumentų išsakyta
Dar pamiršai paminėti: gražiau, tyliau ir ekologiškiau
Niekas tavęs neprašė čia kažką įrodinėti Nesusireikšmink labai...
Tos stotelės su tuštesne aplinka suteiks puikią progą Kaunui pasižaisti su TOD (transit-oriented development) pagal geriausias praktikas. Net smagu, kad tokių galimybių bus ir neabejoju, kad jos bus išnaudotos.
(Žr. nuo 11:54)
Nuo bulvialaukių Romainuose iki Amsterdamo lygio TOD, va čia tai būtų šuolis!
Kiek dar laiko prireiks užkietėjusiems mašinistams ir miesto galvoms suprasti, jog VT nėra skirtas uždirbti pinigus, o skirtas žmonėms ir lengvesniam, paprastesniam ir patogesniam miestui bei keliavimui.
Kai viešasis transportas bus padarytas tam, kad būtų patogiau, greičiau negu automobiliu nuvažiuoti, o ne tam, kad tie, kurie automobilio neturi, galėtų bent kažkaip pasiekti tikslą.
Kai viešasis transportas bus padarytas tam, kad būtų patogiau, greičiau negu automobiliu nuvažiuoti, o ne tam, kad tie, kurie automobilio neturi, galėtų bent kažkaip pasiekti tikslą.
Bent jau Vilniuje taip, nežinau apie Kauną.
Nepamirškit dažnį paminėti. Jeigu lyginti Vilnių ir Kauną tai gausite nekažką sakydami, kad Kaune geriau.
Taip geriau, bet ne visais aspektais.
Vilniuje didesnis dažnis, transportas dirba ilgiau. Kaune didesnis greitis, pirmos duris atidaromos ir niekas neverkia
Vilniuje didesnis dažnis, transportas dirba ilgiau. Kaune didesnis greitis, pirmos duris atidaromos ir niekas neverkia
Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
Manau aiškiau būtų pastatyti kameras, kurios stebi pirmas duris, jos būtų susietos su kompu kažkur Judu jeigu Vilniuje ar KA jei Kaune. Už durų neatidarymą -20% nuo dienos uždarbio.
Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
Jie stoja stotelės gale, manau tokios taisyklės, nes tada du VT telpa vienoje stotelėje. Deja visos stotelės statomos su stoginėmis ir suoliukais per vidurį, t.y. tiesiai prieš vidurines duris.
Vien komposteriai galėtų būti dedami tik priekyje, tada būtų natūralus pretekstas lipti per priekį. Dabar komposteriai padėti ir per vidurį, ir skatina šitą lipimą.
Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
Aš manau, kad laiko atžvilgiu geriausia sistema yra boarding through all doors. Jeigu nenorima matyti visokių bomžų ir alkašų tai boarding through first door only, bet tik atskirose stotelėse. Pvz Vilniuje tai stotyje, prie nakvynės namų, Naujininkuose, Paneriuose. Dėl Kauno nelabai žinau nes iš Vilniaus aš.
Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
Beveik kasdien važiuoju VT, ir niekad nepastebėjau, kad stotų specialiai taip, kad niekas neliptų per troleibuso priekį. Jeigu stotelėj žmonių nedaug, niekas neišlipa, o įlipa 2-3 žmonės, paprastai atidaro tik priekines duris, o tirštose stotelėse atidaro visas, ir galima įlipti per bet kurias duris. Manau, sistema puikiai veikia.
Gal pirmiausia reikėtu pagalvoti, kaip Kaune ir Lietuvoje paskatinti gimstamumą, nes po 50 metų tie tramvajai neturės keleivių. Kaune per 30 metų gyventojų sumažėjo 136000.(1991 m. gyveno 433 000, 2022 m. 297 000). Kiek čia rašančiu augina ar jau užaugino bent du vaikus? Jūs kaip maži vaikai žaislų parduotuvėje – „mamyte nupirk man mašinytę“. Lietuva bando sukrapštyti pinigų krašto apsaugai, o čia jau taškomasi pinigais, kuriu nėra. Nei ES, nei Lietuvos valdžiai šiuo metu Kauno tramvajus nerupi.
Lietuva bando sukrapštyti pinigų krašto apsaugai, o čia jau taškomasi pinigais, kuriu nėra. Nei ES, nei Lietuvos valdžiai šiuo metu Kauno tramvajus nerupi.
Kaip tik ES labai rūpi tramvajus, iki tiek kad finansuoja iki 80% tokių sistemų statybos kainos
Beveik kasdien važiuoju VT, ir niekad nepastebėjau, kad stotų specialiai taip, kad niekas neliptų per troleibuso priekį. Jeigu stotelėj žmonių nedaug, niekas neišlipa, o įlipa 2-3 žmonės, paprastai atidaro tik priekines duris, o tirštose stotelėse atidaro visas, ir galima įlipti per bet kurias duris. Manau, sistema puikiai veikia.
Neaišku at specialiai, bet sustoja taip, kad nepatogu eiti iki pirmųjų durų ir arčiau būna vidurinės, o kartais net galinės.
Esu apie tai rašęs. Tvarkos pradžioje taip nebuvo, dabar jau niekas beveik nebesilaiko tvarkos ir tikrai atrodo, kad specialiai.
Klysti, ar dabar reikia lėšų Europai tramvajui (Kaunui), ar lėšų ES apsaugai nuo putlerio?
Tai dabar kadangi reikia lėšų gynybai, reikia atšaukti visus infrastruktūros projektus? Davai tada atšaukiam Rail ir Via Balticos statybas. Kažkaip abejoju kad mes tokie skurdžiai kad nesurastume pinigų ir tam ir tam. Šaltojo Karo metu kažkaip Vakarų Europa surado pinigų ir gynybai skirti 4+% BVP, ir statytis belenkiek greitkelių/metro/etc. Lenkija dabar irgi neplanuoja atšaukinėti savo infrastruktūros projektų nes "neužtenka gynybai". Net tas pats ultra-militarizuotas Izraelis surado pinigų Tel Avive ir Jeruzalėje pasistatyti light rail.
Čia kažkaip primena tą Amerikos ultradešiniųjų kliedesį, kad "jei ne JAV kariai jūs net nesvajotumėt apie nemokamą sveikatos apsaugą".
Tai dabar kadangi reikia lėšų gynybai, reikia atšaukti visus infrastruktūros projektus? Davai tada atšaukiam Rail ir Via Balticos statybas. Kažkaip abejoju kad mes tokie skurdžiai kad nesurastume pinigų ir tam ir tam. Šaltojo Karo metu kažkaip Vakarų Europa surado pinigų ir gynybai skirti 4+% BVP, ir statytis belenkiek greitkelių/metro/etc. Lenkija dabar irgi neplanuoja atšaukinėti savo infrastruktūros projektų nes "neužtenka gynybai". Net tas pats ultra-militarizuotas Izraelis surado pinigų Tel Avive ir Jeruzalėje pasistatyti light rail.
Čia kažkaip primena tą Amerikos ultradešiniųjų kliedesį, kad "jei ne JAV kariai jūs net nesvajotumėt apie nemokamą sveikatos apsaugą".
Aš parašiau tik apie gimstamumą Lietuvoje, gynyba ir tramvajų. Nerašiau nei apie Rail Baltica, nei apie Via Baltica. Abejoju, kad tu gyvenai šaltojo karo metu.
Aš parašiau tik apie gimstamumą Lietuvoje, gynyba ir tramvajų. Nerašiau nei apie Rail Baltica, nei apie Via Baltica. Abejoju, kad tu gyvenai šaltojo karo metu.
Čia kažkaip primena Krabo klapčiuko kliedesį.
Na, Panevėžio dydžio Daugpilis tiesia jau 5-ąją tramvajaus liniją, mažesnė Liepoja irgi plečia tramvajų tinklą. Tad Kauno populiacijai iki buvimo per maža vienai tramvajaus linijai trauktis laiko dar liko labai daug. Ir čia mes, aišku, ignoruojam imigraciją, augančią Lietuvos ekonomiką ir tą faktą, kad Kauno ir priemiesčių populiacija paskutiniu metu augo, o ne traukėsi.
Aš tikrai nesuprantu, kaip mąsto tie žmonės, kurie teigia, kad mes neturim pinigų tramvajui, reikia gynybai bla bla bla. Čia turbūt antras pagal populiarumą komentaras mainstreaminėj žiniasklaidoj po straipsniais apie tramvajų einantis po visiem žinomų: Kauno dydžio miestui tramvajus nereikalingas/čia krabo pinigų plovykla.
Jūs supraskit, Lietuvos biudžetas yra 100mlrd eurų, mes esam turtinga valstybė, nebe 1995 metai. Jau galit nusiimti tą biednumo filtrą, laikai pasikeitė. Aš jau nekalbu, kad tokie projektai finansuojami didele dalimi net ne iš mūsų pačių biudžeto.
Ir kuo labiau Kaunas modernės, kuo labiau augs, tuo patrauklesnis jis bus naujiems gyventojams ar grįžtantiems. Tokie projektai kuria darbo vietas, pinigai įsilieja į ekonomiką. Užsidaryt į kiautą ir galvot tik apie gynybą yra neišmintinga, niekas taip nedaro, nebent jūs norit gyvent Kauno Tvirtovės laikais.
Comment