Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Tai iš Dainavos kaip tik persėdimai būtų efektyviau, nes ji toliau nuo centro.
    Dainava per didelis rajonas, kad versti žmones su persėdimais važiuoti iki centro. Taip, galbūt kažkam, kas dirba specifinėje KM prospekto vietoje, būtų patogiau, bet tikrai ne masiškai.

    Comment


      Jei gyvenama kažkur čia, o tramvajus eina Pramonės pr., kodėl nebūtų galima privažiuoti autobusu?

      Click image for larger version

Name:	IMG_1876.png
Views:	645
Size:	936,2 kB
ID:	2175571

      Comment


        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
        Jei gyvenama kažkur čia, o tramvajus eina Pramonės pr., kodėl nebūtų galima privažiuoti autobusu?

        Click image for larger version  Name:	IMG_1876.png Views:	0 Size:	936,2 kB ID:	2175571
        Tai ir sakau, kad jeigu žmogui patogu - žinoma, galima. Tik turi būti patogūs persėdimo taškai, gal netgi autobusai ir tramvajai galėtų važiuoti viena juosta šioje konkrečioje vietoje. Tiesiog referavau į jūsų ankstesnį komentarą, kuris nuskambėjo taip, lyg Šančiuose ir Dainavoje reikėtų privežamųjų maršrutų ir žmonės privalėtų persėdinėti centro link.

        Comment


          Parašė TheCoach Rodyti pranešimą

          Absoliučiai visos tramvajaus linijos visur yra prie gyvenamųjų kvartalų, ar jūs norit tramvajaus plynam lauke tam kad pafotkint karts nuo karto?
          Aš nenoriu tramvajaus, man troleibusų ir gal elektrobusų užtektų
          Kas liečia triukšmą, tai Varšuvoj pakankamai nauji tramvajai kelia tikrai nemažą triukšmą...

          Comment


            Vat naujos technologijos:

            https://www.youtube.com/watch?v=6Yl8h1R60
            Paskutinis taisė digital; 2025.01.10, 15:14. Priežastis: nepavyko [youtube]6Yl8h1R68D0[/youtube]

            Comment


              Parašė ernissss Rodyti pranešimą

              Aš nenoriu tramvajaus, man troleibusų ir gal elektrobusų užtektų
              Kas liečia triukšmą, tai Varšuvoj pakankamai nauji tramvajai kelia tikrai nemažą triukšmą...
              Esmė, kad žmonės kurie mieste gyvena, neturi tokių keistų su logika nesutampančių skundų, nes jie supranta kam ta tramvajus reikalingas...

              Comment


                Kur čia buvo skundai? Kaip galima skųstis tuo, kas planuojama tik forumo komentaruose? O gal kažkur praleidau pirmoaios Kauno tramvajaus linijos atidarymo datą?
                Ok, dabar rimtai, kokie esminiai tramvajaus pranašumai prieš troleibusus ir elektrobusus?

                Comment


                  Mano nuomone, tramvajaus linija labai praverstų LEZui.
                  Leze dirba tūkstančiai žmonių kuriems manau tai būtų patogus susisiekimas.

                  Comment


                    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                    Mano nuomone, tramvajaus linija labai praverstų LEZui.
                    Leze dirba tūkstančiai žmonių kuriems manau tai būtų patogus susisiekimas.
                    LEZas ir taip jau per daug automobilizuotas, yra tarp greitkelių ir jis net nėra toks didelis, nedirba jame tiek daug žmonių. Jis net nesusirenka reguliaraus autobuso maršruto. Vidinė miesto dalis turi daug daugiau potencialo

                    Comment


                      Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                      Kur čia buvo skundai? Kaip galima skųstis tuo, kas planuojama tik forumo komentaruose? O gal kažkur praleidau pirmoaios Kauno tramvajaus linijos atidarymo datą?
                      Ok, dabar rimtai, kokie esminiai tramvajaus pranašumai prieš troleibusus ir elektrobusus?
                      Pagrindinis privalumas butu tas, kad i tramvaju, skirtingai nei i greituosius autobusus, daug mieliau persestu automobiliu vairuotojai. Man asmeniskai tramvajaus didziausias pliusas lyginant su troleibusu, kad jame zymiai daugiau asmenines erdves. Aisku daug prideda ir zymiai komfortabilesnis vaziavimas nesikratant ir nesvyruojant i sonus.

                      Comment


                        Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

                        LEZas ir taip jau per daug automobilizuotas, yra tarp greitkelių ir jis net nėra toks didelis, nedirba jame tiek daug žmonių. Jis net nesusirenka reguliaraus autobuso maršruto. Vidinė miesto dalis turi daug daugiau potencialo
                        Nesurenka nes nepatogus maršrutas turbūt. 17h tenai būna milžiniški kaščiai, nes visi važiuoja su nuosavom mašinom.
                        Nežiau kas yra daug arba mažai dirbančių žmonių, bet mano nuomone, kauno mastais tenai dirba tikrai daug žmonių,
                        kutie dirba labai aiškiom valandom pvz. Nuo 8 h iki 17 h ir jiems viešas transportas būtų gera alternatyva. Pati Lezo teritorija taip pat nėra tokia jau maža kauno mastais..

                        Comment


                          Jūsų pagrindinis privalumas - visiškai niekuo nepagrįsta asmeninė, subjektyvi nuomonė.
                          Žymiai daugiau asmeninės erdvės? Ar tai nepriklauso nuo keleivių kiekio ir transporto vienetų tam tikrame maršrute santykio?
                          Komfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...

                          Comment


                            Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                            Komfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...
                            Tai tarkim ir mano potyris tada, ir turbūt ir daugiau forumiečių.

                            Comment


                              Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                              Jūsų pagrindinis privalumas - visiškai niekuo nepagrįsta asmeninė, subjektyvi nuomonė.
                              Žymiai daugiau asmeninės erdvės? Ar tai nepriklauso nuo keleivių kiekio ir transporto vienetų tam tikrame maršrute santykio?
                              Komfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...
                              Tai visiskai ne mano nuomone, tai yra pagrįstas faktas tramvajaus keleiviu kabina yra erdvesne nei autobuso ar troleibuso. Net nemaniau, kad siame forume ji dar reiketu irodineti. O del zymiai didesnes talpos ir vidutinio projektonio tramvajaus kursavimo daznumo Kauno dydzio mieste sausakimsai uzpildyti tramvaju, kaip dabar daznai nutinka su autobusais/troleibusais, ir kas yra viena is ju nepopuliarumo priezasciu, yra mazai tiketinas atvejis.

                              Kas del komfortabilesnio vaziavimo, tai nemaniau, kad yra zmoniu, kuriem neteko vaziuoti beginemis transporto priemonemis. Tai vel gi ne mano asmeninis potyris, o pagrystas faktas - del begiu transporto priemone tiesiog nesiubuoja i sonus, del ko vaziavimo potyris yra daug malonesnis.

                              Pridedu vieno populiariausiu tramvajaus modeliu Alstom Citadis salono nuotrauka bendram isprusimui. Click image for larger version

Name:	tram_design_Nice_4.jpg
Views:	365
Size:	68,0 kB
ID:	2175889 ​​​​​​

                              Comment


                                Pasvaigom ir užteks, patys gi suprantam, kad jokio tramvajaus tikrai nebus. Čia taspats kas apie Vilniaus metro šnekėt. Tušti pokalbiai ir tiek.

                                Comment


                                  Parašė iLo Rodyti pranešimą
                                  Pasvaigom ir užteks, patys gi suprantam, kad jokio tramvajaus tikrai nebus. Čia taspats kas apie Vilniaus metro šnekėt. Tušti pokalbiai ir tiek.


                                  2019 metų vizualizacija (kuomet buvo tik žalgirio arena). Ją net vaizdavo troleibusuose ant ekranų, ar kas galėjo patikėti kad po 5 metų dauguma projektų bus užbaigti, o kiti pradedami statyti?

                                  "tušti pokalbiai" ar realūs planai?
                                  Kaunas turi labai stiprius precedentus tikėti KMS planais.
                                  Vilnius turi precedentus jais netikėti, juos vadinti "tuščiais pokalbiais". Toks ir skirtumas
                                  Paskutinis taisė Wintautas; 2025.01.12, 15:16.

                                  Comment


                                    Parašė Litch Rodyti pranešimą
                                    Tai visiskai ne mano nuomone, tai yra pagrįstas faktas tramvajaus keleiviu kabina yra erdvesne nei autobuso ar troleibuso. Net nemaniau, kad siame forume ji dar reiketu irodineti. O del zymiai didesnes talpos ir vidutinio projektonio tramvajaus kursavimo daznumo Kauno dydzio mieste sausakimsai uzpildyti tramvaju, kaip dabar daznai nutinka su autobusais/troleibusais, ir kas yra viena is ju nepopuliarumo priezasciu, yra mazai tiketinas atvejis.
                                    ​​​​​​
                                    Faktas??? Tikrai jau baikit svaigt Dar kartą jums rašau, kad erdvumas, tai yra užpildymo tankis, o jūs savo "faktą" grindžiate tramvajaus kursavimo dažnumu ir jo didesne talpa, nors neturite ir net negalite turėti net menkiausios patikimos informacijos apie tai Nėra Kaune numatytas nei vienas tramvajaus maršrutas, nėra įvertintas jokio maršruto keleivių srautas ir tuo labiau kokio dydžio, kokiais intervalais tramvajus turėtų kursuoti...
                                    P.S. gal suklysiu, bet Tokijuje yra vienas geriausiai išvystytų VT pasaulyje. Viena iš bėginio transporto rūšių yra metro ir jis ten būna toks perpildytas.... Čia galite pasižiūrėti apie bėginio transporto erdvumą
                                    https://youtu.be/CopPs6E_sV0?si=EsnnnNuBTQhiDT8L

                                    Comment


                                      Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                                      Faktas??? Tikrai jau baikit svaigt ​ Dar kartą jums rašau, kad erdvumas, tai yra užpildymo tankis, o jūs savo "faktą" grindžiate tramvajaus kursavimo dažnumu ir jo didesne talpa, nors neturite ir net negalite turėti net menkiausios patikimos informacijos apie tai ​ Nėra Kaune numatytas nei vienas tramvajaus maršrutas, nėra įvertintas jokio maršruto keleivių srautas ir tuo labiau kokio dydžio, kokiais intervalais tramvajus turėtų kursuoti...
                                      P.S. gal suklysiu, bet Tokijuje yra vienas geriausiai išvystytų VT pasaulyje. Viena iš bėginio transporto rūšių yra metro ir jis ten būna toks perpildytas.... Čia galite pasižiūrėti apie bėginio transporto erdvumą
                                      https://youtu.be/CopPs6E_sV0?si=EsnnnNuBTQhiDT8L
                                      Net nesinori atrasyti i tokias blevyzgas. Tramvajus yra erdvesnis, vietos kojoms tarp sedyniu yra daugiau nei autobuse, virs galvos irgi daugiau erdves, tarpai tarp sedyniu platesni. Vietos prie duru islipti yra daugiau, tiek pacios durys yra platesnes. Ir tai, dar syki kartoju, nera jokia prielaida, o faktas. Galite pameginti isrinkti bet kuri siuo metu Europos rinkoje siuloma tramvajaus modeli ir pasitkrinti pats, jei jau taip viskuo abejojate. Ir nereikia cia kliedeti apie isskirtinius atvejus kaip Tokijas, nes visu pirma musu demografija yra visiskai kita. O antra, jei jau taip uzpildomas tramvajus, tai uzpildymas autobusais butu visiskai neimanomas.

                                      Comment


                                        Pirmiausia reikėtų užduoti klausimą - o kodėl tas tramvajus reikalingas ir kodėl kiti jį turi? Atsakymas būtų dėl to, kad: ,
                                        1. Tramvajams reikia mažiau vairuotojų. Gal kada ir neatrodo, bet miesto autobusų vairuotojo atlyginimo kaina yra žymiai didesnė, nei kuro sąnaudos. Dėl to jei tramvajui reikia mažiau vairuotojų - tai smarkiai mažina jo eksploatavimo išlaidas.
                                        2. Elektra yra pigesnė už benziną/dyzelį.
                                        3. Ilgas sąstatas sutalpina daug keleivių ir iš esmės tai reiškia mažesnius kamščius.
                                        Yra ir minusų, tokių kaip:
                                        1. Brangi pradinė įdiegimo kaina
                                        2. Tramvajai, dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, turi mažiau sustojimų stotelėse (keleiviams ilgesnis kelias pėsčiomis iki stotelių) ir retesnį grafiką (keleiviams gali tekti taikytis prie grafiko, o ne prie marešruto).
                                        Vertinant visus + ir - problema, bent jau man, yra ta, kad tramvajaus įdiegimui reikia didelių pinigų ir turbūt kaip minimum 10 metų. Tada kyla klausimas - kokiame pasaulyje mes gyvensim po 10 metų? Esmė yra ta, kad kai bus išvystytos savaeigių automobilų (AI) technologijos, kai elektromobilių baterijos taps pakankamai efektyvios - tramvajus praras visus savo efektyvumo pliusus ir liks tik su minusais. Yra labai realus scenarijus, kad AI ir 'elektrobusų' technologijos po 10 metų sukels tramvajų griūti ir eros pabaigą. Aš pamenu Lietuvoje laikus, kai kažkas vis dar laikėsi laidinių telefonų, kartais net investavo milžinikškus pinigus į jų įvedimą, t.y. išmesdami pinigus į balą, nes vėliau vistiek perėjo prie naujų technologijų. Dėl to nereikia daryti klaidos ir tramvaju vertinti tik iš kažkokių sentimentų, tramvajaus laikai suskaičiuoti, klausimas tik kada jie baigsis - po 5, 10 ar 50 metų.

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                          Pirmiausia reikėtų užduoti klausimą - o kodėl tas tramvajus reikalingas ir kodėl kiti jį turi? Atsakymas būtų dėl to, kad: ,
                                          1. Tramvajams reikia mažiau vairuotojų. Gal kada ir neatrodo, bet miesto autobusų vairuotojo atlyginimo kaina yra žymiai didesnė, nei kuro sąnaudos. Dėl to jei tramvajui reikia mažiau vairuotojų - tai smarkiai mažina jo eksploatavimo išlaidas.
                                          2. Elektra yra pigesnė už benziną/dyzelį.
                                          3. Ilgas sąstatas sutalpina daug keleivių ir iš esmės tai reiškia mažesnius kamščius.
                                          Yra ir minusų, tokių kaip:
                                          1. Brangi pradinė įdiegimo kaina
                                          2. Tramvajai, dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, turi mažiau sustojimų stotelėse (keleiviams ilgesnis kelias pėsčiomis iki stotelių) ir retesnį grafiką (keleiviams gali tekti taikytis prie grafiko, o ne prie marešruto).
                                          Vertinant visus + ir - problema, bent jau man, yra ta, kad tramvajaus įdiegimui reikia didelių pinigų ir turbūt kaip minimum 10 metų. Tada kyla klausimas - kokiame pasaulyje mes gyvensim po 10 metų? Esmė yra ta, kad kai bus išvystytos savaeigių automobilų (AI) technologijos, kai elektromobilių baterijos taps pakankamai efektyvios - tramvajus praras visus savo efektyvumo pliusus ir liks tik su minusais. Yra labai realus scenarijus, kad AI ir 'elektrobusų' technologijos po 10 metų sukels tramvajų griūti ir eros pabaigą. Aš pamenu Lietuvoje laikus, kai kažkas vis dar laikėsi laidinių telefonų, kartais net investavo milžinikškus pinigus į jų įvedimą, t.y. išmesdami pinigus į balą, nes vėliau vistiek perėjo prie naujų technologijų. Dėl to nereikia daryti klaidos ir tramvaju vertinti tik iš kažkokių sentimentų, tramvajaus laikai suskaičiuoti, klausimas tik kada jie baigsis - po 5, 10 ar 50 metų.
                                          nematau problemos po 10 metu AI ideti i tramvaju, kuris vaziuoja jam dedikuotu, atskiru nuo kito trafiko keliu. Ir aplamai - visa sita argumentacija primena Musk'o hyperloop scam'a, kurio vienintelis tikslas buvo sustabdyti kalifornijos high speed rail projekta, kad netrukdytu tesla pardavimams. Kaip sake vienam video - tai AM/FM problema, kur AM yra Actual Machinery, ir FM - f..ng magic. Tai dabar del FM, mes nenaudokim AM, ane?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X