Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    A zona turėtų būti ne miesto administracinės ribos, o gerokai mažiau. Grigiškės, Tarandė ar Balsiai turėtų būti irgi B. Ir AB / BC. bilietams turėtų būti tam tikra tarpinė zona kur dar nesiskaito pervažiavimas į kitą zoną. Sakykim Lazdynai A zonoj, Grigiškės B. Bet iš Grigiškių iki Lazdynų galima važiuot su vienos zonos bilietu. Arba reikia daugiau zonų ir branginti kai važiuojama ne į gretimą zoną, o į sekančią. Kitaip kartais gali gautis labai neteisinga kaina kai dėl vienos stotelės kertant zonos ribą kaina išauga drastiškai.
    Na reikėtų užsibrėžti liniją, tik svarbiausia, ar tai nepaskatintų po to besivystančiuose priemiesčiuose dar labiau naudotis automobiliais? Reikėtų kruopščiai atsirinkti – nepamirškim, kad kokie Kalnėnai iš esmės žymiai arčiau nuo centro nei Santariškės. Ir beje nebus galima įspūdingai lengvai apeiti sistemos pavažiuojant iki Lazdynų, išlipant, ir įsėdant į kitą autobusą Grigiškių link?

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kainas iš lubų paėmiau, kad tiesiog parodyti, kad kuo toliau, tuo brangiau.
    Realios kainos aišku būtų kitokios. Na kaip ir jus minėjote 60 km už 6.60
    Tai tada ir sakau, turbūt svarbiausia ką galime padaryti dėl rajono transporto, tai įvesti bendrą zoninę kainodarą. Dabartinės rajono bilietų kainos tikrai nėra blogos, bet nuolatinių bilietų trūksta – realiai vos 2 kryptyse (o turint dar ir miesto nuolatinį bilietą dvigubinasi kainos). Taip pat gerai būtų turėti vieningą bilietų kortelę, apjungiančią sistemas. Bet miesto maršrutai tegu lieka miesto.

    Comment


      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

      Gal Miškonių? Jei čia kalbama apie stotelę važiuojant Nemenčinės keliu, tai Miškonys bus, o ne Miškonis. Kaip erzina, kai net kai kurie rajoniniai parkai savo sunkiai perprantamose tvarkaraščių išklotinėse sugeba netaisyklinga forma užrašyti kai kurių gyvenviečių pavadinimus, kai akimirką net sudvejoji, koks kaimas čia turimas mintyje.
      Šiaip čia tikrai erzinanti problema. Bėda, kad ypač Vilniaus krašto (kur, tenka pripažinti, nelabai paplitusi lietuvių kalba) rajonuose tvarkaraščių rengėjai kartais atrodo visiškai beraščiai. Kiek teko matyti – Rūbežius, Kaptiškės, Vėriškės, Sužionis, Saduniškės, Rudninkai, Ūbiškės, o Dailidiškės virto Dailydėnais... Dar išvis būna tokie iškraipymai, kaip Trakų rajone, kur galima rasti tokia stotelę „Drazdauka“. Sukau galvą, pagal ką čia pavadinta, pasirodo, Strazdiškių kaimas netoliese... (išvis pagal rusišką vertinį Дроздовка čia turbūt?). Ko aš neišsiaiškinau dar, tai pagal ką stotelė Trimonys (iškart nuo A16 link Bijūnų kaimo pasukus) pavadinta. Ta stotelė išvis kelio asfaltavimo metu dingo, o pavadinimas nesueina su apskritai jokia aplinkine vietove. Net senoviniuose žemėlapiuose ir surašymuose nieko...
      Paskutinis taisė lanxtot; 2025.03.23, 19:35.

      Comment


        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

        Gal Miškonių? Jei čia kalbama apie stotelę važiuojant Nemenčinės keliu, tai Miškonys bus, o ne Miškonis. Kaip erzina, kai net kai kurie rajoniniai parkai savo sunkiai perprantamose tvarkaraščių išklotinėse sugeba netaisyklinga forma užrašyti kai kurių gyvenviečių pavadinimus, kai akimirką net sudvejoji, koks kaimas čia turimas mintyje.
        Atsiprašau, kiek suklydau, tuoj pataisysiu.

        Comment


          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

          Dar išvis būna tokie iškraipymai, kaip Trakų rajone, kur galima rasti tokia stotelę „Drazdauka“. Sukau galvą, pagal ką čia pavadinta, pasirodo, Strazdiškių kaimas netoliese... (išvis pagal rusišką vertinį Дроздовка čia turbūt?). Ko aš neišsiaiškinau dar, tai pagal ką stotelė Trimonys (iškart nuo A16 link Bijūnų kaimo pasukus) pavadinta. Ta stotelė išvis kelio asfaltavimo metu dingo, o pavadinimas nesueina su apskritai jokia aplinkine vietove. Net senoviniuose žemėlapiuose ir surašymuose nieko...
          Dėl iškraipymų tai dar galima viską nurašyti ant to, kad kūrė tai tautinių mažumų atstovai, pas kuriuos sava lietuvių kalba. Aišku visi privalo žinoti lietuvių kalbą, tačiau yra etnokultūriniai regionai, kur na gal ir nelabai suprasi vienas kitą. Kaip tik su žemaičiais irgi taip. Telšiai ir Telšē gal dar suprasi, tačiau pilną sakinį gal ir ne.

          Comment


            Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

            Na reikėtų užsibrėžti liniją, tik svarbiausia, ar tai nepaskatintų po to besivystančiuose priemiesčiuose dar labiau naudotis automobiliais? Reikėtų kruopščiai atsirinkti – nepamirškim, kad kokie Kalnėnai iš esmės žymiai arčiau nuo centro nei Santariškės. Ir beje nebus galima įspūdingai lengvai apeiti sistemos pavažiuojant iki Lazdynų, išlipant, ir įsėdant į kitą autobusą Grigiškių link.
            Kalnėnų dėl to ir neminėjau tarp grigiškių ir tarandžių. Tiesiog nematau kodėl Lentvaris ir Balsiai būtų skirtingose zonose, nors Lentvaris iki centro rodos net arčiau tiesia linija. Čia primetant, kad bendram biliete dalyvautų ne tik Vilniaus rajonas, bet ir Trakų rajonas (ir gal net Elektrėnų savivaldybė). O Santariškės, kaip ir Pilaitė, galėtų būti pagrindinė zona vien dėl gyventojų kiekio.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Nieko nereikia išradinėti. Reikia:
              3) Pakoreguotų tvarkaraščių, kurie skatintų važiuoti greitai, o ne vilktis.
              Čia diskutuotina, kas geriau: optimistinis tvarkaraštis, kuris ne visada patikimas, ar pesimistinis ir visiškai nuspėjami atvykimo laikai.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                Čia diskutuotina, kas geriau: optimistinis tvarkaraštis, kuris ne visada patikimas, ar pesimistinis ir visiškai nuspėjami atvykimo laikai.
                Paimi greičiausiai vairuojančius parke vairuotojus. Pravažiuoji visus troleibusų ir autobusų maršrutus. Nustatai per kurį laiką galima įveikti ir pridedi kur reikia piko metu.

                Comment


                  Gaudyklė Eigulių stotelėje. Įdomiausia tai, kad neplanuojama pratęsti troleibusų į Lazdynėlius. Tada kam ji reikalinga?

                  Comment


                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                    “Greitojo troleibuso paprasto troleibuso pagrindu labai sudėtinga.
                    Štai kodėl:
                    1. Prie kiekvienos stotelės kur nestoja G troleibusas bus reikalingi 2 iešmai (prieš, kad G galėtų aplenkti ir po, kad grįžti į pagrindinius laidus.
                    2. Padaryti A juostas visur ir paprastas troleibusas galės lėkti taip pat.
                    3. Jeigu padaryti kokybišką KT atnaujinimą, priversti vairuotojus atidaryti visas duris, įvesti tokį dalyką kaip stotelės pagal pareikalavimą (Kauno pavyzdys kur visos stotelės pagal pareikalavimą) tai tas G maršrutas visoje trasoje taupys nedaugiau 3-5 minučių ir realiai nebus labai reikalingas.
                    Dėl 1: O kam ? Juk yra trulikai, kurie gali N stotelių pravažiuot be kontaktinio tinklo. Tai stotelėj, kur stoja, prisijungs. O kur reikia apvažiuot, tiesiog apvažiuos. Čia tik pats apvažiavimas gali būt komplikuotas, jei A juostoj stotelė nėra "kišenėj" - tada teks laukt.

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      Paimi greičiausiai vairuojančius parke vairuotojus. Pravažiuoji visus troleibusų ir autobusų maršrutus. Nustatai per kurį laiką galima įveikti ir pridedi kur reikia piko metu.
                      Arba tą patį padarai žiūrėdamas GPS duomenis.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Arba tą patį padarai žiūrėdamas GPS duomenis.
                        Gps duomenis yra gerai jeigu visi vairuotojai važiuoja +- vienodai. Dėja Vilniuje vieni šliaužioja, o kiti kaip Max Verstappen lekioja. Tai net paėmus vidutinį gausime ne kažką.
                        Geriau tegul sraigės lygiuojasi į lenktynininkus, negu priešingai. Kodėl vienas gali įveikti pvz Gerosios Vilties - Spaudos rūmai maršrutą per x min, o kitas šliaužia taip, kad rodos pasensi greičiau.

                        Comment


                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                          Dėl 1: O kam ? Juk yra trulikai, kurie gali N stotelių pravažiuot be kontaktinio tinklo. Tai stotelėj, kur stoja, prisijungs. O kur reikia apvažiuot, tiesiog apvažiuos. Čia tik pats apvažiavimas gali būt komplikuotas, jei A juostoj stotelė nėra "kišenėj" - tada teks laukt.
                          Sakysiu atvirai, užp…te vairuotojus pilnai, plius tai naudoja gan brangų laiką. Vien tam, kad nuimti ir pakelti “ūsus” reiks apie minutę, kurią galima būtų sutrumpinti nedarius to. Nereikalingas greitas troleibusas, kuris stos tik keliose stotelėse. Reikalingas greitas troleibusas, kuris visur važiuos max leistinu greičiu, nestrigs sankryžose, turės prioritetą ir A juostas. Plius ir KT naują, be staigių kampų.

                          Comment


                            https://madeinvilnius.lt/transportas...s-troleibusas/

                            Comment


                              Lažinuosi po kelių savaičių planai pasikeis, nes žmonės bus įsiutę dėl pakeitimų.
                              Jau dabar užmačiau komentarų stiliuje “kam Pilaitei troleibusai? Pinigų švaistymas”

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Gps duomenis yra gerai jeigu visi vairuotojai važiuoja +- vienodai. Dėja Vilniuje vieni šliaužioja, o kiti kaip Max Verstappen lekioja. Tai net paėmus vidutinį gausime ne kažką.
                                Geriau tegul sraigės lygiuojasi į lenktynininkus, negu priešingai. Kodėl vienas gali įveikti pvz Gerosios Vilties - Spaudos rūmai maršrutą per x min, o kitas šliaužia taip, kad rodos pasensi greičiau.
                                Ką esi girdėjęs apie duomenų apdorojimą?

                                Comment


                                  Man laukiamiausias dalykas būtų visų naktinių maršrutų grąžinimas, tik gal būtų įmanoma dalį troleibusais pakeisti kaip tai buvo su 101N per Naujuosius metus.

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                    Man laukiamiausias dalykas būtų visų naktinių maršrutų grąžinimas, tik gal būtų įmanoma dalį troleibusais pakeisti kaip tai buvo su 101N per Naujuosius metus.
                                    Kai tadžikai ir uzbekai boltuoja už kelis eurus, naktiniai autobusai, kurie važiuoja kartą per valandą, prarado aktualumą.

                                    Comment


                                      Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

                                      Kai tadžikai ir uzbekai boltuoja už kelis eurus, naktiniai autobusai, kurie važiuoja kartą per valandą, prarado aktualumą.
                                      Reiškia nesinaudojote naktinių VT. Dažniausiai jis ne tuščias, o per šventes iš viso kaip silkės važiuoja, nors ir važiuoja kas 12-15 min vietoj tų valandinių tarpų.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Ką esi girdėjęs apie duomenų apdorojimą?
                                        O ką turėčiau žinoti?
                                        Jus nesutinkate su tuo faktu, kad grafikai sudaromi, pagal lėčiausius vairuotojus? Negi pvz Šeimyniškių - Tuskulėnų rimties parkas tikrai trunka 3 min važiuoti? Ne sakau apie tai, kai yra kamščiai, tačiau dažniausiai tas ruožas įveikiamas per 2min. Tokių vietų visam Vilniuje yra daug, kai mes apkarpysime važiavimo laiką, kuris yra per didelis, gausime greitesnį transportą. O kai padarysime VT prioritetą + A juostas ir panaikinsime nereikalingas įvažas tai užtikrinsime sklandų judumą.

                                        Comment


                                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                          O ką turėčiau žinoti?
                                          Jus nesutinkate su tuo faktu, kad grafikai sudaromi, pagal lėčiausius vairuotojus? Negi pvz Šeimyniškių - Tuskulėnų rimties parkas tikrai trunka 3 min važiuoti? Ne sakau apie tai, kai yra kamščiai, tačiau dažniausiai tas ruožas įveikiamas per 2min. Tokių vietų visam Vilniuje yra daug, kai mes apkarpysime važiavimo laiką, kuris yra per didelis, gausime greitesnį transportą. O kai padarysime VT prioritetą + A juostas ir panaikinsime nereikalingas įvažas tai užtikrinsime sklandų judumą.
                                          Aš tai abejoju, kad grafikai sudaromi pagal vairuotojų individualius gabumus. Labiau, vairuotojo gabumas yra važiuoti tiksliai grafike nurodytu tempu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X