Parašė 2107
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Man įdomu, iš kur atsiras vairuotojų, kurie vairuos tais visais planuojamais naujais maršrutais, jei jau dabar susiduriama su vis didesniu jų trūkumu? Gal dar masiškiau užsiveš iš Ganos? Bet juk čia "Transrevio" mada kviestis užsieniečius. VVT kol kas išsiverčia su vietine rinka, kuri kasmet ir taip vis labiau traukiasi, nes vieša paslaptis, jog didžioji dalis mūsų vairuotojų yra vyresnio amžiaus, kurių ėjimo į pensiją bumas pastaruoju metu labai paspartėjo. Tad iš kur jie paims naujų darbuotojų, kurie vežios tiek dabar esančiais tik sutankintais maršrutų reisais, tiek krūva naujų, kad paskui vėl nenutiktų taip, jog vos atidarius naują maršrutą bus karpomi tam tikri laikai? Nebent didžiąją dalį naujų ir esamų atiduos būtent Transreviui, kuris vairuotojų trūkumo problemą pirmasis Lietuvoje jau išsprendė su ganiečiais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Nežinau, tačiau man įdomesnis dalykas tai Rastinenų gyventojų peticija, kad pratęsti 63 iki jų. Įdomu kokį atsakymą sulauks.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Iki Rastinėnų? O gal geriau - iki Kernavės?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąMan įdomu, iš kur atsiras vairuotojų, kurie vairuos tais visais planuojamais naujais maršrutais, jei jau dabar susiduriama su vis didesniu jų trūkumu? Gal dar masiškiau užsiveš iš Ganos? Bet juk čia "Transrevio" mada kviestis užsieniečius. VVT kol kas išsiverčia su vietine rinka, kuri kasmet ir taip vis labiau traukiasi, nes vieša paslaptis, jog didžioji dalis mūsų vairuotojų yra vyresnio amžiaus, kurių ėjimo į pensiją bumas pastaruoju metu labai paspartėjo. Tad iš kur jie paims naujų darbuotojų, kurie vežios tiek dabar esančiais tik sutankintais maršrutų reisais, tiek krūva naujų, kad paskui vėl nenutiktų taip, jog vos atidarius naują maršrutą bus karpomi tam tikri laikai? Nebent didžiąją dalį naujų ir esamų atiduos būtent Transreviui, kuris vairuotojų trūkumo problemą pirmasis Lietuvoje jau išsprendė su ganiečiais.
Dėl vairuotojų trūkumo tai na nežinau, kalbėta apie tai, kad užsienio kompanijos susidomėjo šiuo konkursų. Gal iš ten atvažiuos vairuotojai, o gal Ganiečiai ten dirbs. Nematau problemos tik dėl to, kad kompanijos po kontrakto pasirašymo turi 2 metus pasiruošti. Tai galės paimti tų pačių ganiečių ir per tuos du metus bent bazinės lietuvių kalbos išmokti
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na iki Kernavės jau žymiai toliau. Iki Rastinenų iš Karveliškių kapinių reikia pratęsti maršrutą.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Rastinėnai nepatenka net ir į gerokai per plačias Vilniaus miesto ribas. Būtų dar kilometras ar keli, o dabar nuo tų kapinių iki Rastinėnų papildomi 10 km. Priemiestinio VT teritorija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Pats tas parodyti tai, kad galima integruoti 2 rajonų sistemas. Klaipėdoje gi tai veikia.
Keista, juos čia taip gyrė.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Pats tas parodyti tai, kad galima integruoti 2 rajonų sistemas. Klaipėdoje gi tai veikia.
Problema su siūlymais tęsti miesto VT maršrutus iki akivaizdžiai priemiečio teritorijų yra ta, kad tai būtų daroma miesto resursais. Net jeigu ir pavyktų išsiderėti, kad dalį kaštų padengtų rajonas, nemaža našta (vairuotojų paieška, administraciniai kaštai, parko priežiūra, remontas ir t. t.) vis tiek gula ant miesto pečių. Tad kyla natūralus klausimas, ar tikrai miesto atsakomybė tęsti maršrutus į aplink Vilnių esančius kaimus, kai ir pačiame mieste kone kasdien dėl vairuotojų trūkumo atšaukinėjami reisai, o kursavimo dažnumas yra per mažas.
Norint logiškai ir sėkmingai prijungti priemiestį, reikia kažkokios bendros miesto ir rajono kompanijos, tarkime, JUDU priemiesčio padalinio, kuris viską derintų tarp miesto ir rajono ir atskiro autobusų parko su didesniems atstumams pritaikytomis transporto priemonėmis. Nes prie Vilniaus VT prijungus Rastinėnus, garantuoju, netrukus autobuso užsimanys ir Sudervės gyventojai. O taip 63 autobusas greitai važiuos, kaip Sula pašiepė, ir iki Kernavės.Paskutinis taisė eigh; Šiandien, 14:27.
- 4 patinka
Comment
-
Na bent į didesnius miestelius nelabai toli Vilniaus galima būtų parūpinti gerą VT.
Man pvz nesuprantamas A17 maršrutas, kuris yra pilnai dubliuojamas VRAP maršrutu iki Nemenčinės.
Kodėl tada nepadaryti taip, kad iki Nemenčinės važiuotų VRAP, o bilietas galioja Vilniaus miesto. Arba tegul A17 važiuoja iki Nemenčinės, naudoja Vilniaus bilietus, o dalį padengia VRS.
Tas pats ir su A63. Jeigu padaryti 101 užvažiavimą į Karveliškių kapines, tai esmės iš A63 nebus.
Geriau būtų, kad Vilniaus miestas ir rajonas eitų Klaipėdoj būdu, kur vienas bilietas visam rajonui.
Tada žmonės sulauks pritaikyto neįgaliesiems, tėvams su vaikais transporto.
Mano manymu VMS ir VRS turi sukurti vieningą transporto sistemą.
- 2 patinka
Comment
-
Miesto ir rajono transportas negali būti vienas ir tas pats. Ta pati Klaipėda visiems rajoniniams autobusams taiko zoninę kainodarą. Kortelė ta pati, tačiau bilietų kainos nevienodos. Na taip, ten sistema yra neapsakomai labiau integruota ir suvienyta, ir verta iš jos imti pavyzdį. Tačiau nereikėtų tikėtis stebuklų kai miesto transportas važiuoja į tolimiausius kaimus, ir kad visiškai tam nepritaikyti miesto autobusai važiuos ilgiausius atstumus.
Beje, svarbu nepamiršti, kad iki Karveliškių yra daugiau keleivių, nei visoje atkarpoje iki Rastinėnų – tad atskiri maršrutai ir yra reikalingi, kad kokiose Padekaniškėse būtų tankesni intervalai, nei pačiuose Rastinėnuose. Nepamirškim, kad prieš 63 būdavo ir 105 Spaudos rūmai–Karveliškės. Tas pats galioja ir su Antaviliais, na gal tik iki Sakiškių ir būtų neblogai pratęsti.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąMiesto ir rajono transportas negali būti vienas ir tas pats. Ta pati Klaipėda visiems rajoniniams autobusams taiko zoninę kainodarą. Kortelė ta pati, tačiau bilietų kainos nevienodos. Na taip, ten sistema yra neapsakomai labiau integruota ir suvienyta, ir verta iš jos imti pavyzdį. Tačiau nereikėtų tikėtis stebuklų kai miesto transportas važiuoja į tolimiausius kaimus, ir kad visiškai tam nepritaikyti miesto autobusai važiuos ilgiausius atstumus.
Na pvz yra 3 zonos
A - Vilniaus miesto administracinės ribos
B - Nuo ribos 20km
C - Likusi teritorija
A zona bilietas kainuoja 1.25 ir galioja 60min
AB zonos bilietas kainuoja 1.75 (kainodara gali būti kita, tačiau kaip pvz) ir galioja 75-90 min (priklausomai nuo to, kiek užtrunka ilgiausia kelionė tarp šių dviejų zonų)
ABC zonos kainuoja 2.25 ir galioja 120min
BC zonos bilietas kainuoja 1.75 ir galioja 75-90 min
Atskirai B ar C zonos bilietas kainuos kaip ir A zonos, galios tiek pat.
Comment
-
Fiksuotos zoninės kainos Klaipėdoje taikomis tik nuolatiniams bilietams. Vienkartiniams jau visiškai kitokios: https://senoji.klaipedatransport.lt/..._bilietai.html, pritaikytos tiksliai pagal kilometražą: pvz. Klaipėda–Rusnė (60km) kainuoja 6,6€. Taip pat nelogiška skaičiuoti minutėmis bilietus priemiestinėms kelionėms, ir šiaip su tokia pasiūlyta kainodara patys ilgiausi rajoniniai maršrutai (122, 133) taptų visiškai nebepelningi ir gal net išvis žlugtų. Aišku, dar dalykas, kad Vilniaus miestas atsisakė vienkartinių bilietų pardavimo, bet priemiestiniame transporte nebūtų įmanoma be jo prasiversti.Paskutinis taisė lanxtot; Šiandien, 18:05.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kalbėjau apie tai, kad bendra bilietų sistema. Na tai yra, kad pvz su Judu kortele gali į tuos pačius Rastinenus nuvažiuoti. Gali važiuoti ir ne miesto autobusai, o VRAP ar kito vežėjo, tačiau pagrindinė mintis, kad reikia vienos bilietų sistemos visam Vilniaus rajonui ir miestui. Taip kainodarą aišku zoninė. Kitaip tai bus pinigų reikalaujantį bedugnė.
Na pvz yra 3 zonos
A - Vilniaus miesto administracinės ribos
B - Nuo ribos 20km
C - Likusi teritorija
A zona bilietas kainuoja 1.25 ir galioja 60min
AB zonos bilietas kainuoja 1.75 (kainodara gali būti kita, tačiau kaip pvz) ir galioja 75-90 min (priklausomai nuo to, kiek užtrunka ilgiausia kelionė tarp šių dviejų zonų)
ABC zonos kainuoja 2.25 ir galioja 120min
BC zonos bilietas kainuoja 1.75 ir galioja 75-90 min
Atskirai B ar C zonos bilietas kainuos kaip ir A zonos, galios tiek pat.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
A zona turėtų būti ne miesto administracinės ribos, o gerokai mažiau. Grigiškės, Tarandė ar Balsiai turėtų būti irgi B. Ir AB / BC. bilietams turėtų būti tam tikra tarpinė zona kur dar nesiskaito pervažiavimas į kitą zoną. Sakykim Lazdynai A zonoj, Grigiškės B. Bet iš Grigiškių iki Lazdynų galima važiuot su vienos zonos bilietu. Arba reikia daugiau zonų ir branginti kai važiuojama ne į gretimą zoną, o į sekančią. Kitaip kartais gali gautis labai neteisinga kaina kai dėl vienos stotelės kertant zonos ribą kaina išauga drastiškai.
Neminejau to, tačiau tikrai sutinku dėl tarpu tarp zonų.Paskutinis taisė Vinecko; Šiandien, 19:47.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąFiksuotos zoninės kainos Klaipėdoje taikomis tik nuolatiniams bilietams. Vienkartiniams jau visiškai kitokios: https://senoji.klaipedatransport.lt/..._bilietai.html, pritaikytos tiksliai pagal kilometražą: pvz. Klaipėda–Rusnė (60km) kainuoja 6,6€. Taip pat nelogiška skaičiuoti minutėmis bilietus priemiestinėms kelionėms, ir šiaip su tokia pasiūlyta kainodara patys ilgiausi rajoniniai maršrutai (122, 133) taptų visiškai nebepelningi ir gal net išvis žlugtų. Aišku, dar dalykas, kad Vilniaus miestas atsisakė vienkartinių bilietų pardavimo, bet priemiestiniame transporte nebūtų įmanoma be jo prasiversti.
Realios kainos aišku būtų kitokios. Na kaip ir jus minėjote 60 km už 6.60
Comment
-
O kaip del Check in/Check out principo bilietų sistemos, tai yra susimokėti už kiek stotelių važiavai, kadangi Vilniaus viešasis transportas vos juda ir stovinuoja ant kiekvieno šviesoforo, tuo labiau mokėti kai VT stovi kamštyje ar prie kiekvieno šviesoforo ir gaišta brangios minutės yra nesąmonė ir atgyvena, laiko bilietas yra normalų kai viešasis transportas stoja tik stotelėse niekur daugiau kaip yra vakarų Europoje.
Comment
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąO kaip del Check in/Check out principo bilietų sistemos, tai yra susimokėti už kiek stotelių važiavai, kadangi Vilniaus viešasis transportas vos juda ir stovinuoja ant kiekvieno šviesoforo, tuo labiau mokėti kai VT stovi kamštyje ar prie kiekvieno šviesoforo ir gaišta brangios minutės yra nesąmonė ir atgyvena, laiko bilietas yra normalų kai viešasis transportas stoja tik stotelėse niekur daugiau kaip yra vakarų Europoje.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
<... važiuojant iki Miškonio (stotelė beveik ant VMS ir VRS ribos)...>
- 1 patinka
Comment
Comment