Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2107 Rodyti pranešimą
    Gal gamyklų darbuotojai pildė kokius prašimus, kad jį pratęstų?
    Nežinau, tačiau man įdomesnis dalykas tai Rastinenų gyventojų peticija, kad pratęsti 63 iki jų. Įdomu kokį atsakymą sulauks.

    Comment


      Man įdomu, iš kur atsiras vairuotojų, kurie vairuos tais visais planuojamais naujais maršrutais, jei jau dabar susiduriama su vis didesniu jų trūkumu? Gal dar masiškiau užsiveš iš Ganos? Bet juk čia "Transrevio" mada kviestis užsieniečius. VVT kol kas išsiverčia su vietine rinka, kuri kasmet ir taip vis labiau traukiasi, nes vieša paslaptis, jog didžioji dalis mūsų vairuotojų yra vyresnio amžiaus, kurių ėjimo į pensiją bumas pastaruoju metu labai paspartėjo. Tad iš kur jie paims naujų darbuotojų, kurie vežios tiek dabar esančiais tik sutankintais maršrutų reisais, tiek krūva naujų, kad paskui vėl nenutiktų taip, jog vos atidarius naują maršrutą bus karpomi tam tikri laikai? Nebent didžiąją dalį naujų ir esamų atiduos būtent Transreviui, kuris vairuotojų trūkumo problemą pirmasis Lietuvoje jau išsprendė su ganiečiais.

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

        Nežinau, tačiau man įdomesnis dalykas tai Rastinenų gyventojų peticija, kad pratęsti 63 iki jų. Įdomu kokį atsakymą sulauks.
        Iki Rastinėnų? O gal geriau - iki Kernavės?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Iki Rastinėnų? O gal geriau - iki Kernavės?
          Na iki Kernavės jau žymiai toliau. Iki Rastinenų iš Karveliškių kapinių reikia pratęsti maršrutą.

          Comment


            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
            Man įdomu, iš kur atsiras vairuotojų, kurie vairuos tais visais planuojamais naujais maršrutais, jei jau dabar susiduriama su vis didesniu jų trūkumu? Gal dar masiškiau užsiveš iš Ganos? Bet juk čia "Transrevio" mada kviestis užsieniečius. VVT kol kas išsiverčia su vietine rinka, kuri kasmet ir taip vis labiau traukiasi, nes vieša paslaptis, jog didžioji dalis mūsų vairuotojų yra vyresnio amžiaus, kurių ėjimo į pensiją bumas pastaruoju metu labai paspartėjo. Tad iš kur jie paims naujų darbuotojų, kurie vežios tiek dabar esančiais tik sutankintais maršrutų reisais, tiek krūva naujų, kad paskui vėl nenutiktų taip, jog vos atidarius naują maršrutą bus karpomi tam tikri laikai? Nebent didžiąją dalį naujų ir esamų atiduos būtent Transreviui, kuris vairuotojų trūkumo problemą pirmasis Lietuvoje jau išsprendė su ganiečiais.
            Tik priminsiu, kad pas VVT mažėja aptarnaujamų maršrutų skaičius. O kiekvieną dieną pas VVT išvažiuos tiek autobusų, kiek dabar su didesnių kiekiu maršrutų.

            Dėl vairuotojų trūkumo tai na nežinau, kalbėta apie tai, kad užsienio kompanijos susidomėjo šiuo konkursų. Gal iš ten atvažiuos vairuotojai, o gal Ganiečiai ten dirbs. Nematau problemos tik dėl to, kad kompanijos po kontrakto pasirašymo turi 2 metus pasiruošti. Tai galės paimti tų pačių ganiečių ir per tuos du metus bent bazinės lietuvių kalbos išmokti

            Comment


              Bet kokiu atveju bus problemų su trūkumu, koks yra ir kitose šalyse, net Baltarusijoj.

              P.S. VVT irgi dirba užsieniečiai

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                Na iki Kernavės jau žymiai toliau. Iki Rastinenų iš Karveliškių kapinių reikia pratęsti maršrutą.
                Rastinėnai nepatenka net ir į gerokai per plačias Vilniaus miesto ribas. Būtų dar kilometras ar keli, o dabar nuo tų kapinių iki Rastinėnų papildomi 10 km. Priemiestinio VT teritorija.

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Rastinėnai nepatenka net ir į gerokai per plačias Vilniaus miesto ribas. Būtų dar kilometras ar keli, o dabar nuo tų kapinių iki Rastinėnų papildomi 10 km. Priemiestinio VT teritorija.
                  Pats tas parodyti tai, kad galima integruoti 2 rajonų sistemas. Klaipėdoje gi tai veikia.

                  Comment


                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                    Pats tas parodyti tai, kad galima integruoti 2 rajonų sistemas. Klaipėdoje gi tai veikia.
                    O VRS negali pasirūpinti VT Rastinėnuose?
                    Keista, juos čia taip gyrė.

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      Pats tas parodyti tai, kad galima integruoti 2 rajonų sistemas. Klaipėdoje gi tai veikia.
                      Visiškai akivaizdu, kad reikia integruoti tas sistemas. Priemiesčio ir miesto VT turėtų galioti tas pats elektroninis bilietas (tik, žinoma, skirtingomis kainomis), priemiestinis VT neturėtų tuščiai važinėti iki autobusų stoties, keleivius išleisti prie pirmųjų persėdimo taškų (Rastinėnų atveju - Pilaitė arba Spaudos rūmai), taip pat turėtų priimti miestas-miestas keleivius, kurie galėtų naudotis miestietišku elektroniniu bilietu.

                      Problema su siūlymais tęsti miesto VT maršrutus iki akivaizdžiai priemiečio teritorijų yra ta, kad tai būtų daroma miesto resursais. Net jeigu ir pavyktų išsiderėti, kad dalį kaštų padengtų rajonas, nemaža našta (vairuotojų paieška, administraciniai kaštai, parko priežiūra, remontas ir t. t.) vis tiek gula ant miesto pečių. Tad kyla natūralus klausimas, ar tikrai miesto atsakomybė tęsti maršrutus į aplink Vilnių esančius kaimus, kai ir pačiame mieste kone kasdien dėl vairuotojų trūkumo atšaukinėjami reisai, o kursavimo dažnumas yra per mažas.

                      Norint logiškai ir sėkmingai prijungti priemiestį, reikia kažkokios bendros miesto ir rajono kompanijos, tarkime, JUDU priemiesčio padalinio, kuris viską derintų tarp miesto ir rajono ir atskiro autobusų parko su didesniems atstumams pritaikytomis transporto priemonėmis. Nes prie Vilniaus VT prijungus Rastinėnus, garantuoju, netrukus autobuso užsimanys ir Sudervės gyventojai. O taip 63 autobusas greitai važiuos, kaip Sula pašiepė, ir iki Kernavės.
                      Paskutinis taisė eigh; Šiandien, 14:27.

                      Comment


                        Na bent į didesnius miestelius nelabai toli Vilniaus galima būtų parūpinti gerą VT.
                        Man pvz nesuprantamas A17 maršrutas, kuris yra pilnai dubliuojamas VRAP maršrutu iki Nemenčinės.
                        Kodėl tada nepadaryti taip, kad iki Nemenčinės važiuotų VRAP, o bilietas galioja Vilniaus miesto. Arba tegul A17 važiuoja iki Nemenčinės, naudoja Vilniaus bilietus, o dalį padengia VRS.
                        Tas pats ir su A63. Jeigu padaryti 101 užvažiavimą į Karveliškių kapines, tai esmės iš A63 nebus.
                        Geriau būtų, kad Vilniaus miestas ir rajonas eitų Klaipėdoj būdu, kur vienas bilietas visam rajonui.
                        Tada žmonės sulauks pritaikyto neįgaliesiems, tėvams su vaikais transporto.
                        Mano manymu VMS ir VRS turi sukurti vieningą transporto sistemą.

                        Comment


                          Miesto ir rajono transportas negali būti vienas ir tas pats. Ta pati Klaipėda visiems rajoniniams autobusams taiko zoninę kainodarą. Kortelė ta pati, tačiau bilietų kainos nevienodos. Na taip, ten sistema yra neapsakomai labiau integruota ir suvienyta, ir verta iš jos imti pavyzdį. Tačiau nereikėtų tikėtis stebuklų kai miesto transportas važiuoja į tolimiausius kaimus, ir kad visiškai tam nepritaikyti miesto autobusai važiuos ilgiausius atstumus.

                          Beje, svarbu nepamiršti, kad iki Karveliškių yra daugiau keleivių, nei visoje atkarpoje iki Rastinėnų – tad atskiri maršrutai ir yra reikalingi, kad kokiose Padekaniškėse būtų tankesni intervalai, nei pačiuose Rastinėnuose. Nepamirškim, kad prieš 63 būdavo ir 105 Spaudos rūmai–Karveliškės. Tas pats galioja ir su Antaviliais, na gal tik iki Sakiškių ir būtų neblogai pratęsti.

                          Comment


                            Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                            Miesto ir rajono transportas negali būti vienas ir tas pats. Ta pati Klaipėda visiems rajoniniams autobusams taiko zoninę kainodarą. Kortelė ta pati, tačiau bilietų kainos nevienodos. Na taip, ten sistema yra neapsakomai labiau integruota ir suvienyta, ir verta iš jos imti pavyzdį. Tačiau nereikėtų tikėtis stebuklų kai miesto transportas važiuoja į tolimiausius kaimus, ir kad visiškai tam nepritaikyti miesto autobusai važiuos ilgiausius atstumus.
                            Kalbėjau apie tai, kad bendra bilietų sistema. Na tai yra, kad pvz su Judu kortele gali į tuos pačius Rastinenus nuvažiuoti. Gali važiuoti ir ne miesto autobusai, o VRAP ar kito vežėjo, tačiau pagrindinė mintis, kad reikia vienos bilietų sistemos visam Vilniaus rajonui ir miestui. Taip kainodarą aišku zoninė. Kitaip tai bus pinigų reikalaujantį bedugnė.
                            Na pvz yra 3 zonos
                            A - Vilniaus miesto administracinės ribos
                            B - Nuo ribos 20km
                            C - Likusi teritorija

                            A zona bilietas kainuoja 1.25 ir galioja 60min
                            AB zonos bilietas kainuoja 1.75 (kainodara gali būti kita, tačiau kaip pvz) ir galioja 75-90 min (priklausomai nuo to, kiek užtrunka ilgiausia kelionė tarp šių dviejų zonų)
                            ABC zonos kainuoja 2.25 ir galioja 120min
                            BC zonos bilietas kainuoja 1.75 ir galioja 75-90 min
                            Atskirai B ar C zonos bilietas kainuos kaip ir A zonos, galios tiek pat.

                            Comment


                              Fiksuotos zoninės kainos Klaipėdoje taikomis tik nuolatiniams bilietams. Vienkartiniams jau visiškai kitokios: https://senoji.klaipedatransport.lt/..._bilietai.html, pritaikytos tiksliai pagal kilometražą: pvz. Klaipėda–Rusnė (60km) kainuoja 6,6€. Taip pat nelogiška skaičiuoti minutėmis bilietus priemiestinėms kelionėms, ir šiaip su tokia pasiūlyta kainodara patys ilgiausi rajoniniai maršrutai (122, 133) taptų visiškai nebepelningi ir gal net išvis žlugtų. Aišku, dar dalykas, kad Vilniaus miestas atsisakė vienkartinių bilietų pardavimo, bet priemiestiniame transporte nebūtų įmanoma be jo prasiversti.
                              Paskutinis taisė lanxtot; Šiandien, 18:05.

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Kalbėjau apie tai, kad bendra bilietų sistema. Na tai yra, kad pvz su Judu kortele gali į tuos pačius Rastinenus nuvažiuoti. Gali važiuoti ir ne miesto autobusai, o VRAP ar kito vežėjo, tačiau pagrindinė mintis, kad reikia vienos bilietų sistemos visam Vilniaus rajonui ir miestui. Taip kainodarą aišku zoninė. Kitaip tai bus pinigų reikalaujantį bedugnė.
                                Na pvz yra 3 zonos
                                A - Vilniaus miesto administracinės ribos
                                B - Nuo ribos 20km
                                C - Likusi teritorija

                                A zona bilietas kainuoja 1.25 ir galioja 60min
                                AB zonos bilietas kainuoja 1.75 (kainodara gali būti kita, tačiau kaip pvz) ir galioja 75-90 min (priklausomai nuo to, kiek užtrunka ilgiausia kelionė tarp šių dviejų zonų)
                                ABC zonos kainuoja 2.25 ir galioja 120min
                                BC zonos bilietas kainuoja 1.75 ir galioja 75-90 min
                                Atskirai B ar C zonos bilietas kainuos kaip ir A zonos, galios tiek pat.
                                A zona turėtų būti ne miesto administracinės ribos, o gerokai mažiau. Grigiškės, Tarandė ar Balsiai turėtų būti irgi B. Ir AB / BC. bilietams turėtų būti tam tikra tarpinė zona kur dar nesiskaito pervažiavimas į kitą zoną. Sakykim Lazdynai A zonoj, Grigiškės B. Bet iš Grigiškių iki Lazdynų galima važiuot su vienos zonos bilietu. Arba reikia daugiau zonų ir branginti kai važiuojama ne į gretimą zoną, o į sekančią. Kitaip kartais gali gautis labai neteisinga kaina kai dėl vienos stotelės kertant zonos ribą kaina išauga drastiškai.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  A zona turėtų būti ne miesto administracinės ribos, o gerokai mažiau. Grigiškės, Tarandė ar Balsiai turėtų būti irgi B. Ir AB / BC. bilietams turėtų būti tam tikra tarpinė zona kur dar nesiskaito pervažiavimas į kitą zoną. Sakykim Lazdynai A zonoj, Grigiškės B. Bet iš Grigiškių iki Lazdynų galima važiuot su vienos zonos bilietu. Arba reikia daugiau zonų ir branginti kai važiuojama ne į gretimą zoną, o į sekančią. Kitaip kartais gali gautis labai neteisinga kaina kai dėl vienos stotelės kertant zonos ribą kaina išauga drastiškai.
                                  Taip, būtų tarpai tarp zonų, kad pvz važiuojant iki Miškonių (stotelė beveik ant VMS ir VRS ribos) nereikėtų mokėti x centų daugiau tik dėl to, kad stotelė iškart po zonos ribų.
                                  Neminejau to, tačiau tikrai sutinku dėl tarpu tarp zonų.
                                  Paskutinis taisė Vinecko; Šiandien, 19:47.

                                  Comment


                                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                    Fiksuotos zoninės kainos Klaipėdoje taikomis tik nuolatiniams bilietams. Vienkartiniams jau visiškai kitokios: https://senoji.klaipedatransport.lt/..._bilietai.html, pritaikytos tiksliai pagal kilometražą: pvz. Klaipėda–Rusnė (60km) kainuoja 6,6€. Taip pat nelogiška skaičiuoti minutėmis bilietus priemiestinėms kelionėms, ir šiaip su tokia pasiūlyta kainodara patys ilgiausi rajoniniai maršrutai (122, 133) taptų visiškai nebepelningi ir gal net išvis žlugtų. Aišku, dar dalykas, kad Vilniaus miestas atsisakė vienkartinių bilietų pardavimo, bet priemiestiniame transporte nebūtų įmanoma be jo prasiversti.
                                    Kainas iš lubų paėmiau, kad tiesiog parodyti, kad kuo toliau, tuo brangiau.
                                    Realios kainos aišku būtų kitokios. Na kaip ir jus minėjote 60 km už 6.60

                                    Comment


                                      O kaip del Check in/Check out principo bilietų sistemos, tai yra susimokėti už kiek stotelių važiavai, kadangi Vilniaus viešasis transportas vos juda ir stovinuoja ant kiekvieno šviesoforo, tuo labiau mokėti kai VT stovi kamštyje ar prie kiekvieno šviesoforo ir gaišta brangios minutės yra nesąmonė ir atgyvena, laiko bilietas yra normalų kai viešasis transportas stoja tik stotelėse niekur daugiau kaip yra vakarų Europoje.

                                      Comment


                                        Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                        O kaip del Check in/Check out principo bilietų sistemos, tai yra susimokėti už kiek stotelių važiavai, kadangi Vilniaus viešasis transportas vos juda ir stovinuoja ant kiekvieno šviesoforo, tuo labiau mokėti kai VT stovi kamštyje ar prie kiekvieno šviesoforo ir gaišta brangios minutės yra nesąmonė ir atgyvena, laiko bilietas yra normalų kai viešasis transportas stoja tik stotelėse niekur daugiau kaip yra vakarų Europoje.
                                        Na reikia išrinkti merą, kuris už VT prioritetą ir nereikia jokio Check in/Check out.

                                        Comment


                                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                          <... važiuojant iki Miškonio (stotelė beveik ant VMS ir VRS ribos)...>
                                          Gal Miškonių? Jei čia kalbama apie stotelę važiuojant Nemenčinės keliu, tai Miškonys bus, o ne Miškonis. Kaip erzina, kai net kai kurie rajoniniai parkai savo sunkiai perprantamose tvarkaraščių išklotinėse sugeba netaisyklinga forma užrašyti kai kurių gyvenviečių pavadinimus, kai akimirką net sudvejoji, koks kaimas čia turimas mintyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X