Ten tie antri suoliukai tai biški ne į tą pusę atsukti.
Kažkada užkliuvo Savanorių pr. įkalnės į Žaliakalnį suoliukai, kad jie neįrengiami į kitą pusę, kurioje atsiveria vaizdas į Naujamiestį. Matyt laikosi standarto, kad suoliukai turi būti atsukti į važiuojamą dalį, nu nes ką gali žinoti, eismo sąlygos nenuspėjamos
Man tai biski idomu kad nutiese dviraciu taka bele nutiesti. Kokybes nulis, plotis juokingas. Negalejo biski pakoreguoti projekta kad nutiestu taka kokybiskai is pirmo karto? Cia nera vienintelis toks atvejis, pastebejau kad Lietuvoje labai pamego daryti projektus atsizvelgent i "minimum" reikalavimus, o kokybe keliauja pro langa.
Edit: Ar man vienam nusibodo matyti kaip musu mokesciai yra prastai naudojami infrastrukturos pletrai? Geriau isviso netiesti dviracio tako toje atkarpoje, negu durniu volioti ir po kiek metu perdaryti viska nuo nulio.
Man tai biski idomu kad nutiese dviraciu taka bele nutiesti. Kokybes nulis, plotis juokingas. Negalejo biski pakoreguoti projekta kad nutiestu taka kokybiskai is pirmo karto? Cia nera vienintelis toks atvejis, pastebejau kad Lietuvoje labai pamego daryti projektus atsizvelgent i "minimum" reikalavimus, o kokybe keliauja pro langa.
Edit: Ar man vienam nusibodo matyti kaip musu mokesciai yra prastai naudojami infrastrukturos pletrai? Geriau isviso netiesti dviracio tako toje atkarpoje, negu durniu volioti ir po kiek metu perdaryti viska nuo nulio.
Taip. Jei kalbate apie Verkių/Prancūzų g., tai jei dabar rengtų tą projektą, labai tikiu, kad tokių dalykų nedarytų. Būtų paprasti šaligatviai, nes dabartiniai takai tiesiog niekur neveda, tai geriausiu atveju būtų bendras pėsčiųjų/dviračių takas, nukreipti dviračių eismą nuo intensyvios gatvės. Matomai, projekto nekeitė, paliko tokį koks yra, jis parengtas gal 2010-ųjų pradžioje, berods net projekto pristatymas gyventojams vyko labai labai seniai, tai logiška, kad tokie sprendiniai. Tuo laikotarpiu turbūt net Lenkijoje toks projektas būtų praėjęs Gal ne didžiuosiuose miestuose, bet būtų Yra parengtos rekomendacijos dviračių takams tiesti. Jų nesilaiko, kai nebent sugalvoja kokį kapitalinį šaligatvio remontą ir nubraižo liniją kaip Pramonės pr., bet gal susivoks ateityje tokių dalykų nedaryti, dviračiams išskirtas plotis - griežtai bent 2,5 m ir viskas! (o 2 m, kai takas būtinas, bet neįmanoma jo įkišti į 2,5 m rėmus)
O Švenčionių g. takas, kad ir siauras, bet, manau, projektas yra geras. Jis ir eina užkampiu, kaip koks ramesnis maršrutas, vietoj intensyviau naudojamo Panemunės šilo tako. Eina įdomiai, vingiuodamas šlaitu, ten taip ar taip yra siaura.
Pradėta dviračių tako jungtis nuo Jonavos g. - Eigulių g. - Nuokalnės g. - Tvirtovės al. iki Savanorių pr.
Konkrečiai dabar nutrintos visos linijos Nuokalnės g. nuo Varnių tilto iki viaduko. Kiek žinau siaurins juostas ir kylant į kalną dešinėje pusėje bus dviračių takas. Tik jeigu padarys vienoje pusėje be aitvarų, tai bus nejauku važiuoti gatve prieš eismą.
Pradėta dviračių tako jungtis nuo Jonavos g. - Eigulių g. - Nuokalnės g. - Tvirtovės al. iki Savanorių pr.
Konkrečiai dabar nutrintos visos linijos Nuokalnės g. nuo Varnių tilto iki viaduko. Kiek žinau siaurins juostas ir kylant į kalną dešinėje pusėje bus dviračių takas. Tik jeigu padarys vienoje pusėje be aitvarų, tai bus nejauku važiuoti gatve prieš eismą.
Puiku, kad pradėti darbai. Šiais metais žadėjo pradėti ir K. Baršausko g. dviračių tako tiesimo darbus. Gal kitais metais pradės... Pabaigs statomus takus ir imsis naujų.
Nepatinka, kad takas link Jonavos gatvės tarsi atsiremia "į niekur". Tvarkoma Eigulių gatvė nusileidžia į net pėstiesiems nelabai pritaikytą Jonavos gatvės pusę. Įdomu, ar darys kokius nors šaligatvių tvarkymo darbus ten, kad dviračių takas susijungtų su Jonavos g. taku ties Neries upe...
Į pabaigą naujas pėsčiųjų/dviračių takas Baltų prospekte
Liko apie 50 metrų iki jungties su Jotvingių gatvės/Baltų prospekto įkalnės dviračių taku
Galėtų uždrausti čia parkuotis ir viską užsėti žolyte. Šio namo automobiliams pilna vietos kitoje namo pusėje neseniai sutvakytoje aikštelėje.
Nežinau kam tokia "išėma" padaryta. Gal statys suoliuką poilsiui?
Ties LIDL'u buvo panaikinta dalis ankstesnio pesčiųjų tako, todėl perėja "nuplaukė" į šoną.
Tiesa pasakius šioje vietoje, kol neatsirado naujas žymėjimas, viskas gana painu. Be to čia dažnai įvyksta avarijos. Manau laiko klausimas kada čia sulauksime šviesoforo arba draudimo sukti iš Baltų prospekto link Žemaičių plento.
Panaikinta dalis važiuojamosios dalies atvažiuojant nuo Žemaičių plento pusės.
Sukti į kairę atvažiavus nuo Žemaičių plento pusės jau neįmanoma
Toliau takas tęsiasi iki Baltų prospekto/Žiemgalių gatvės žiedo
Kai kam naujo dviračių tako nereikia (link Taubūčių nuvažiavo žole)
Takas turėtų būti pratęstas palei Rasytės gatvės šlaitą ir susijungtų su jau įrengtu Kuršių/Jotvingių gatvės dviračių taku. Taip naujas takas su senu taku sudarys kilpą
Tik matau, kad dar nėra kuoliukų toliau einančio projektuojamo tako riboms žymėti. Gal nepradės darbų prieš žiemą ir kitais metais pradės.
Pripjauta grybo su tom perėjom žiauriai. Koks nors projektas bent jau buvo šitam marazmui? Nes panašu, kad asfatuotojai patys vietoje sprendė, kaip daryti...
Pernai įrenginėjo su bordiūrais, per žiemą jie aptrupėjo, tai ties šaligatvio ir įvažos susikirtimo vietomis kai kur jie pašalinti. Privalumas - visiškai nėra per stataus bordiūro problemos Dar taktilines (ar kaip ten vadinasi) geltonas trinkeles palei įvažą sudės.
Savanorių pr. dviračių takas ties "Juze" (link Taikos pr.)
Link miesto centro.
Kitoje pusėje "Nautilius"
Link miesto centro
Eilinis įrodymas, kad dviračių takai turi būti ne tik sužymėti, atskirti nuo važiuojamosios dalies, bet ir nuo pėsčiųjų takų.
Iškilo klausimas. Jei pėsčiųjų perėjimas padarytas toks, kad juo dviračiu gali važiuoti, o ne jį vesti, tuomet kodėl dviračių takas neprivestas prie važiuojamosios dalies?
Eilinis įrodymas, kad tarp dviratininkų pilna visiškų "mudakų", kuriems nusispjauti ant aplinkinių, KET ir t.t.
Tako pabaiga. Kitoje gatvės pusėje "Saulės" gimnazija
Kaip ir buvo kalbėta, nusileidimas link Laisvės alėjos vyks važiuojamąja dalimi. Eismo juosta besileidžiant žemyn platesnė už juostą kylant (palikta vietos dešinėje dviračių juostai)
Labai chaotiškas parkavimas čia. Manau, raudoni kuoleliai išspręstų šią problemą.
Eilinis įrodymas, kad dviračių takai turi būti ne tik sužymėti, atskirti nuo važiuojamosios dalies, bet ir nuo pėsčiųjų takų.
Vilniuje pažymėjus per vidurį punktyrą, vaikščiojančių dviračių taku sumažėjo.
Iškilo klausimas. Jei pėsčiųjų perėjimas padarytas toks, kad juo dviračiu gali važiuoti, o ne jį vesti, tuomet kodėl dviračių takas neprivestas prie važiuojamosios dalies?
Lyg savivaldybės atstovė feisbuko dviračių takų grupėje paminėjo, kad tęsiniai link gatvės bus subraižyti.
Kaip ir buvo kalbėta, nusileidimas link Laisvės alėjos vyks važiuojamąja dalimi. Eismo juosta besileidžiant žemyn platesnė už juostą kylant (palikta vietos dešinėje dviračių juostai)
Kažką panašaus ir įsivaizdavau, kad takas praeis važiuojamąja dalimi viena puse. Kyla minčių, kad dviračių juosta bus tik leidžiantis žemyn. Kylantys į viršų galės minti kartu su pėsčiaisais, tik reikia pažymėti šaligatvį ženklu "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas", kad nukreipti dviratininką taip, kad paskui rastų tą raudoną taką
Aš dar prieš pamatydamas eilinio įrodymo foto iš kart pasakiau - ten daug daugiau pėsčiųjų nei dviratininkų, o jiems paliktas varganas plotelis ir dar netiesiai, o į šoną turi paeiti, tikrai didelė dalis neis dėl šių dviejų priežasčių. Jei aš tą matau, tai profai projektuotojai iškart tą irgi turėjo suprast.
Comment