Na įdomu kaip bus su stulpais. Tikriausiai pirma paklos naujus šaligatvius, o tada vėl kas duobes naujiems stulpams? Panašiai kaip centre su medžiais – paklojo naujus šaligatvius, tada darė skyles medžiams. Garantuotai plytelės aplink įdubs nes nebeliko sutankinimo.
Tarp Utenos g. ir Tvirtovės al., toje pusėje, kur šiuo metu yra tiesiamas dviračių takas, jau mačiau įrengiant pagrindus naujiems apšvietimo stulpams Bent jau kairėje pusėje turėtų būti kaip ir normaliai
Intensyvūs darbai tarp Tvirtovės al. ir Aukštaičių g. VT stotelės. Už stotelės link Kanklių g. vyksta paruošiamieji/rausiamieji darbai, pėsčiųjų eismas vyksta važiuojamoje Savanorių pr. dalyje.
Naujai išgrįstas pėsčiųjų takas siauras, tačiau ir pėsčiųjų čia daug nebūna. Didelio diskomforto nebuvo.
O, Kaunas irgi pagaliau ties raudonus takus ar čia kažkoks vienetinis atvejis?
Šiuo metu yra tiesiamas Savanorių prospekto dviračių takas. Planuojama raudonus takus nutiesti K. Baršausko g./Tunelio g. ir Nuokalnės g. Dar planuojama raudoną taką nutiesti Šilainiuose. Peržiūrėjau planuojamų darbų sąrašą, tai planuojama normali Raudondvario plento rekonstrukcija ir kažkada buvo kalbama, kad po rekonstrukcijos šalia irgi turėtų atsirasti raudonas takas.
Tiesti tai pradeda, bet norėtųsi didesnės tokių takų statybos apimties
nuotraukose matau, kad ir čia dviračių takui palikta daugiau vietos. kaip pavyzdį, noriu paminėti ąžuolyno centrinį taką, kuriame pėstiesiems vietos palikta tikrai mažai,o simbiozė su dviratininkais sunkiai pasiekiama.
Kaip supratau pranešimą, 3 m pločio takas bus padalintas į 1,5 m pločio dviračių taką ir 1,5 m pėsčiųjų taką. Panašiai kaip dabar Pramonės pr./Taikos pr. takas, tik pločio šiek tiek daugiau. Norėtųsi platesnių dviračių takų. Šilainiuose jau tiesia raudonus takus, Dainavoje dar braižo ant šaligatvių.
„Vienoje gatvės pusėje, kurioje nebuvo šaligatvio bus įrengtas 1,5 metro pločio asfaltuotas takas. Kitoje – susidėvėjęs ir išlūžęs šaligatvis bus atnaujintas ir išplatintas iki 3 metrų pločio. Viena jo dalis bus skirta pėstiesiems, kita dviratininkams“, – aiškino Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Kaip supratau pranešimą, 3 m pločio takas bus padalintas į 1,5 m pločio dviračių taką ir 1,5 m pėsčiųjų taką. Panašiai kaip dabar Pramonės pr./Taikos pr. takas, tik pločio šiek tiek daugiau. Norėtųsi platesnių dviračių takų. Šilainiuose jau tiesia raudonus takus, Dainavoje dar braižo ant šaligatvių.
3m pločio gali būti nebent bendras pėsčiųjų ir dviračių takas be jokio atskyrimo.
Tinkamas bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklinimo būdas (ženklas senas). Takas atitinka bendrojo pėsčiųjų ir dviračių tako reikalavimus. Nenoriu, "kad viena jo dalis būtų skirta dviratininkams, o kita pėstiesiems":
Pramonės pr. dviračių takas:
Netinkamas tako ženklinimo pavyzdys. Tako plotis - 2,5 m. Dviratininkui išskirta - 1,25 m (minimalus reikalavimas - 2,5 m), o pėsčiąjam - tiek pat (minimalus plotis - 1,5 m).
Sprendimas: nutrinti žymėjimus ir paversti taką bendru pėsčiųjų ir dviračių taku.
Kaži kaip bus su šalutinėmis gatvėmis, kurias kirs dviračių takas. Ar nereikės stoviniuoti ir praleidinėti automobilių? Tuomet rimtesni dviratininkai vėl važiuos gatve, nes tada su pagrindiniu eismu važiuoji. Gal čia turėtų būt stop ženklai automobiliams. Bet to turbūt nepadarysi su iš Savanorių pr. išsukančiais automobiliais.
Kaži kaip bus su šalutinėmis gatvėmis, kurias kirs dviračių takas. Ar nereikės stoviniuoti ir praleidinėti automobilių? Tuomet rimtesni dviratininkai vėl važiuos gatve, nes tada su pagrindiniu eismu važiuoji. Gal čia turėtų būt stop ženklai automobiliams. Bet to turbūt nepadarysi su iš Savanorių pr. išsukančiais automobiliais.
Peržiūrėjau Savivaldybės puslapyje paviešintus brėžinius, tai dviračiai prieš šalutinius kelius turės pirmumą Bus įspėjamieji ženklai apie dviračių taką ir bus įrengtas horizontalusis ženklinimas iš trikampiukų.
Peržiūrėjau Savivaldybės puslapyje paviešintus brėžinius, tai dviračiai prieš šalutinius kelius turės pirmumą Bus įspėjamieji ženklai apie dviračių taką ir bus įrengtas horizontalusis ženklinimas iš trikampiukų.
Kuo daugiau turėsime dviračių takų, tuo greičiau pas vairuotojus atsiras suvokimas, kad dviračius reikia praleisti, net jeigu dviratininkas dar pakankamai toli. Bet kol kas bus daug avarinių situacijų, avarijų, straipsnių ir pasiteisinimų, kad netikėtai automobilis pagrindiniame kelyje pasirodė ir negalėjau atlaisvinti dviračių tako.
Tai aišku geriau negu nieko, šis takas labiau skirtas mėgėjams. Geriau būtų dviračių takas integruotas arčiau važiuojamosios dalies ir iš abiejų Savanorių pr. pusių. Taip dviračiai galėtų judėti su transporto srautu ir vadovautis pagrindinio kelio pirmumu. Lengviau būtų pastebimi įsukančiam ir nusukančiam iš Savanorių pr. transportui. Kaip yra dviratininkų valstybėse Danijoje, Olandijoje.
Karbauskis irgi nebuvo kosmonautas, bet tapo. Tai ir Lietuva gali tapti dviračių šalis, tik reikia nuosekliai link to eiti. Padarys automobilių mokestį, atsiras daugiau dviračių ir t.t.
Lietuvai tapti dviračių šalimi yra rimtų kliūčių. Pirma tai klimatas, kai vasaros 3 mėnesiai o paskui nei šis, nei tas, kažkokia pliurza. Net motociklų sezonas trumpas. Antra, kalvotas reljefas miestuose, gal išskyrus pajūrį. Todėl dviračiai visą laiką bus tik entuziastų mėgama priemonė.
Lietuvai tapti dviračių šalimi yra rimtų kliūčių. Pirma tai klimatas, kai vasaros 3 mėnesiai o paskui nei šis, nei tas, kažkokia pliurza. Net motociklų sezonas trumpas. Antra, kalvotas reljefas miestuose, gal išskyrus pajūrį. Todėl dviračiai visą laiką bus tik entuziastų mėgama priemonė.
Manau, kad kokie 6-7 mėnesiai. Tinkamas apsirengimas ir galimybė persirengti darbe išplečia sezono ribas.
Labiausiai ribas išplečia ribas tinkama infrastruktūra. Olandijoje prieš 40-50 metų irgi niekas nebevažinėjo dviračiais, bet sąmoninga infrastruktūros plėtra pavertė ją dviratininkų šalimi.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Norvegijoje Rogalande artejant ziemai visi dedasi sipuotas dviraciu padangas. O ir siaip lyja 300 dienu per metus, bet vistiek yra daug vaziuojanciu dviraciais.
Comment