Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Dviračių takai Kaune

    2009-05-27
    Šiais metais dviračių takų infrastruktūros vystymui skirta 700 tūkst. litų


    Kiekvienais metai Kauno miesto savivaldybė dviračių takų plėtrai Kauno mieste skiria vis daugiau lėšų. Pasak Aplinkos apsaugos skyriaus vedėjos Marijos Stanikūnienės, dviračių plėtrai iš Savivaldybės biudžeto 2007 metais buvo skirta 350 tūkst. Lt., 2008 metais - 500 tūkst. Lt, o 2009 metais - 700 tūkst. Lt.

    Jau įrengtus dviračių takus turės galimybę išbandyti rytoj nuo 14 val. vyksiančios akcijos „Dviratis, Kaunas ir Aš" dalyviai. Akciją organizuoja Kauno jaunimo organizacijų sąjunga „Apskritasis stalas". Akcijos dalyviai dviračiais važiuos nuo KTU Dizaino ir technologijos fakulteto iki Kauno m. Savivaldybės, kur Savivaldybės atstovams planuoja įteikti pasirašytą kreipimąsi „Dėl dviračių takų infrastruktūros vystymo".

    Kauno miesto meras Andriaus Kupčinskas pažymėjo, kad yra nuosekliai dirbama gerinant dviračių takų infrastruktūrą Kauno mieste. Meras ne kartą savo pavyzdžiu rodė kauniečiams, kad reikia dažniau naudotis dviračiais nei savo nuosavais automobiliais, kurie pakankamai stipriai teršia aplinką.

    Šiuo metu Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšomis yra rengiamas Kauno miesto dviračių takų plėtros specialusis planas. 2006-2007 metais buvo įrengtas dviračių takas su poilsio aikštelėmis maršrutu Panemunės tiltas - Smetonos alėja - Pėsčiųjų tiltas - Smetonos alėja (trasos ilgis - 6,8 km.,). 2008-2009 m. Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios ir Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programų lėšomis bus įrengtas dviračių takas maršrutu Vilijampolės tiltas - Lampėdžių rekreacinė zona (trasos ilgis - 4,5 km.).

    Po kreipimosi į valstybines įstaigas, bankus, prekybos centrus 2008-2009 metais prie šių įstaigų buvo įrengti dviračių saugojimo stovai. Šį mėnesį keli nauji dviračių saugojimo stovai pastatyti Laisvės al. ir Rotušės aikštėje. Komunalininkų teigimu, vykdant miesto gatvių, šaligatvių ir pėsčiųjų takų priežiūrą, priklausomai nuo turimų lėšų kiekio, yra nuolat tvarkomi bei ženklinamai ir esami miesto dviračių takai.

    Anksčiau nei planuota (iki rugsėjo mėn.) numatoma baigti tiesti dviračių taką maršrutu Vilijampolės tiltas - Lampėdžių rekreacinė zona, dar šiais metais planuojama perskirstyti Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšas ir numatyti finansavimą naujo dviračių tako maršrutu Vytauto Didžiojo tiltas - Č. Radzinausko tiltas techninio projekto parengimui. Trasa numatoma Nemuno krantine, o vėliau naujos Marvelės gatvės pylimo apačioje. Įgyvendinus šį projektą, atsiras galimybė Nemuno pakrante dviračiu pasiekti Kačerginės poilsio zoną.
    http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Siai...rastruktur/987
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22361103

    #2
    Gera tema Kaune šiuo aspektu dirbama: dviračių takai tiesiami, kuriami planai tiesti naujus takus ir juos sujungti, bet pastebėjau, kad vis tiek Kauno valdžia į tai žiūri per daug atsainiai. Bent jau tas faktas, kad mieste "patrydaliota" pavienėse vietoje dviračių takų ir jie nesujungti į vieną tinklą, parodo, jog valdžia žiūri per siaurai ir tik duoda minimalų rezultatą. Keistas ir tas dviračių takų dažymas Laisvės alėjoje. Kai Lietuvoje ekonomika kilo ir Kaunas į biudžetą surinko nemažus pinigus, kažkuriais metais dviračių takai Laisvės alėjoje nebuvo dažomi dėl "pinigų trūkumo". O dabar, kai pinigų tikrai nėra - išdažė. Vadinasi, anksčiau išsakytas pasiteisinimas buvo nepagrįstas (melagystė), arba tiesiog valdžia pakeitė prioritetus ir jiems dabar svarbiau socialiniai aspektai ir miesto ūkis.
    Kaip ten bebūtų, man smagu, kad studentai šiek tiek iškrutino valdininkus ir šią savaitę vykusia akcija atkreipė dėmesį į dviračių takų plėtojimo svarbą ir reikšmę miestelėnams.
    Tikėkimės, šia linkme bus dirbama aktyviai: bus tiesiami nauji dviračių takai prižiūrimi seniau įrengti, bus jungiami į vieną dviračių takų tinklą.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      #3
      Tai va tas tinklas ir reikalingas, o kas dėl valdžios tai čia jau prieš kiek metų viską seniausiai galima buvo padaryti, bet ne kur tau, geriau sau i kišeniuką pinigėlius susikraut, o kas dar dėl pačių poilsio aikštelių galėtų juose atsirasti mobilūs kioskeliai , su maistu gėrimais ir pan..

      Comment


        #4
        Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
        Tai va tas tinklas ir reikalingas, o kas dėl valdžios tai čia jau prieš kiek metų viską seniausiai galima buvo padaryti, bet ne kur tau, geriau sau i kišeniuką pinigėlius susikraut, o kas dar dėl pačių poilsio aikštelių galėtų juose atsirasti mobilūs kioskeliai , su maistu gėrimais ir pan..
        Apie kurias konkrečiai poilsio aikšteles kalbi? Mobilių kioskelių savininkams negali valdžia liepti dirbti ten ar ten, tai jau sutvarko ekonomika, jei bus paklausa, bus ir pasiūla. Nors dabar verslininkai kiek bijo rizikuot, bet turbūt laimi rizikuojantys, kurie tinkamai įvertina riziką ir jaučia ribas. Dėl dviračių takų, tai nelabai aišku koks savivaldybės skyrius turi tuo rūpintis: miesto ūkio departamentas (kuris ir taip turi begalę svarbesnių reikalų), ar sporto skyrius, kuris gal ir galėtų ką daryt, bet sunkiai gauna palaikymą finansavimo klausimais.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #5
          Išbandžiau taką Viljampolės tiltas- Lampėdžiai. Iš spaudos atrodė, kad jis jau įrengtas. Takas bus, jei pajėgs užbaigti. O finiše laukė ir koncertas, ir alus... .
          Iš Žaliakalnio, o tuo labiau iš centro galima važiuoti į Lampėdžius maudytis.
          Tokie takai ir turėtų būti tiesiami konkrečiam marštutui, tikslui, o ne pasivažinėjimui ratu. Jei ateityje penkiems automobiliams Lampėdžiuose bus vienas dviratis, tai tako tikslas bus pasiektas.
          Attached Files

          Comment


            #6
            Ar taip negeriau, nepatogiau visiems ziureti?:

            © 118











            Comment


              #7
              bet suši***** nuvažiavimų vis tiek nesugeba normaliai padaryt... Ir straipsnyje minimas dviračių takas Smetonos alėja, kurio ten tikrai nėra, yra paprastas takelis, viisškai nepažymėtas ir visas iškeltas šaknų, na gal šiek tiek patvarkė ir viskas...

              Comment


                #8
                Kauno miesto dviračių takų schema



                Pilnas dviračių takų schemos vaizdas
                http://aplinka.kaunas.lt/files/82318...a6e3ad33d4.jpg
                Sekite savo banknotus

                Comment


                  #9
                  Parašė amiko
                  Jei kas norite ekstremalaus slalomo po medžių šaknų išversto asfalto takais - prašom.
                  Tai čia dar nieko. Geriausia dviračių tako parodija, kokią teko matyti - tai dvi nudažytos linijos vidury Laisvės alėjos. Negi nebuvo aišku iš pat pradžių, kad ten besigananti karvių banda (taip vadinami "pėstieji") nėra protiškai įgalūs suvokti, kas yra dviračių takas, ir jį pastebėti.

                  Comment


                    #10
                    Parašė r08n Rodyti pranešimą
                    Tai čia dar nieko. Geriausia dviračių tako parodija, kokią teko matyti - tai dvi nudažytos linijos vidury Laisvės alėjos. Negi nebuvo aišku iš pat pradžių, kad ten besigananti karvių banda (taip vadinami "pėstieji") nėra protiškai įgalūs suvokti, kas yra dviračių takas, ir jį pastebėti.
                    Ko prikibti prie Laisvės alėjoje įrengtų dviračių takų - nematau. Čia jau tavo "išponėjimo" laipsnis (noras nepagrįstai prisikabinti). Laisvės alėja plati - ten visiems užtenka vietos, o pėstieji pamažu protauja ir jau pastebėjau kai kurie apsidairo prieš kirsdami dviračių taką, kas yra privaloma ir pvz., Londone ar Dubline jau miestiečiams tapę mintinai žinomu įpročiu. Viskas ten gerai, reikia tik dažniau ant pėsčiųjų, išlindusių į dviračių taką, užvažiuoti dviračiu ir policininkams dažniau baudas išrašyt už ėjimą dviračių taku. Ėjimą, ne tiesiog dviračių tako kirtimą.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #11
                      Parašė Neju Rodyti pranešimą
                      Kauno miesto dviračių takų schema
                      Senstelėjęs dokumentas, bet labai įdomus. Šiandien kaip tik trūko antro tilto prie santakos. Vilijampolės labai siauras, dviems dviratininkams prasilenkti sunku.
                      Nežinojau, kad funikulieriai į dviračių takus įeina. Augantis dviračių eismas centre padėtų išgyventi funikulieriams.
                      Straipsnio pabaigoje minima Kačerginė:
                      http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Siai...rastruktur/987
                      Reiškia takas nuo Marvelės gatvės pabaigos iki Kačerginės jau yra?

                      Comment


                        #12
                        Parašė r08n Rodyti pranešimą
                        Tai čia dar nieko. Geriausia dviračių tako parodija, kokią teko matyti - tai dvi nudažytos linijos vidury Laisvės alėjos. Negi nebuvo aišku iš pat pradžių, kad ten besigananti karvių banda (taip vadinami "pėstieji") nėra protiškai įgalūs suvokti, kas yra dviračių takas, ir jį pastebėti.
                        Vokietijoje vos nepervažiavo dviratis, tada supratau, kad stoviu ant dviračių tako. Daugiau avarinių situacijų nesudarydavau. Išmoks ir pas mus žmonės kirsti dviračių takus, laiko reikia. O linijos pigiausia mokymosi priemonė. Nesuprastu žmonės, jei dabar pradėtų rekonstruoti Laisvės al., kad rausvomis trinkelėmis pažymėti dviračių taką.

                        Comment


                          #13
                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          o pėstieji pamažu protauja ir jau pastebėjau kai kurie apsidairo prieš kirsdami dviračių taką. Viskas ten gerai,
                          Džiugu girdėti, jei taip yra. Dėl tų, kurie apsidairo prieš pereidami dviračių taką, tai gal ten kaip tik mane ir matei ? Deja, kiek teko pastebėti, tai vakare, kai LA pustuštė,
                          įprastas vaizdas yra toks: kaip tik dviračių taku, išsirikiavę vorele statmenai tako
                          išilginei ašiai, šliaužia grupelė pėsčiųjų. Įdomu tai, kad visa erdvė šalia tako yra tuščia, bet jie velkasi tiksliai dviračių taku ir dar taip tiksliai, kad neišlenda už tų linijų ribos. Kažkoks atavistinis inkstinktas verčia juos judėti išilgai linijų. Lygiai taip pat skruzdėlės juda savo takais, o karvės - šalia elektrinio aptvaro. Dieną ten apskritai
                          mišrainė ir tą taką net sunku įžiūrėti per biomasę. Be to, vasarą visai šalia tako stovi ledų ir kitokie prekystaliai, prie kurių neįmanoma prieiti, nesustojus ant tako.

                          reikia tik dažniau ant pėsčiųjų, išlindusių į dviračių taką, užvažiuoti dviračiu ir policininkams dažniau baudas išrašyt už ėjimą dviračių taku. Ėjimą, ne tiesiog dviračių tako kirtimą.
                          Būtų gerai, bet pagal dabartinę padėtį tai sunku net įsivaizduoti, kad policija pravažiuodama perspėtų pėsčiuosius nulipti nuo to tako (nemanau, kad reikia išrašinėti baudas - geriau tik šiaip mandagiai atkreipti dėmesį, kad čia yra toks takas). Įdomu, ar jau buvo kokių nors susidūrimų? Manau, įvykus kokiam nors kūno sužalojimui dviračių take, policija/teismai vadovautųsi "teisingumo ir protingumo principu" ir apkaltintų dviratininką, nes visuomenės sąmonėje važiavimas dviračiu vis dar laikomas išsidirbinėjimu.

                          P.S. Pats aš esu daugiau pėstysis; dar niekada neteko važiuoti LA dviračiu.

                          Comment


                            #14

                            Vakar po pietų pervažiavau Laivės al. dviračiu, nei vienas pėstysis nepasimaišė. Ir apskritai pastaruoju metu didesnių problemų su pėsčiaisiais nekyla - auklėjasi
                            kaip?

                            Comment


                              #15
                              Ta proga gal dviračių meetą? Apvažiuosim visus takus, pakeiksim valdžią

                              Comment


                                #16
                                Baiginėjamas takas Sargėnuose link Domeikavos. Išasfaltuoti takai abiejose pusėse, liko šviestuvus pastatyt ir maždaug bus baigta.

                                Comment


                                  #17
                                  Pagaliau bus nauja trasa važinėjimui, nes visad tas pats per tą patį. Gaila išbandyt negalėsiu

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Rimantas Rodyti pranešimą
                                    Ta proga gal dviračių meetą? Apvažiuosim visus takus, pakeiksim valdžią
                                    Manau gera mintis. Reikia ryškiaspalvių liemenių, kuprinės su sumuštiniais ant nugaros, susidaryt maršrutą po Kauną ilgio, kiek galėtumėt nuvažiuot ir keliaukit. Tai būtų priemonė atkreipti dėmesį, kad ir dviračiai yra eismo dalyviai, o pėstieji turėtų gerbti dviratininkus ir neiti dviračių taku. Man patinka visokios pilietinės akcijos Jos labai populiarios ES.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #19
                                      O kam liemenės?

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Manau gera mintis. Reikia ryškiaspalvių liemenių, kuprinės su sumuštiniais ant nugaros, susidaryt maršrutą po Kauną ilgio, kiek galėtumėt nuvažiuot ir keliaukit. Tai būtų priemonė atkreipti dėmesį, kad ir dviračiai yra eismo dalyviai, o pėstieji turėtų gerbti dviratininkus ir neiti dviračių taku. Man patinka visokios pilietinės akcijos Jos labai populiarios ES.
                                        Ne, nereikia čia jokios akcijos, tiesiog šiaip pasivažinėti, akcijų yra ir taip, kiekvieną trečiadienį didelis būrys važiuoja nuo Panemunės (trijų mergelių) tilto 19h. Ir kiekvieno mėnesio paskutinį penktadienį vyksta kritinė masė, nebeprisimenu tiksliai laiko 18-19h. nuo Muzikinio teatro skvero, taigi tik dalyvauk...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X