Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Patyrinėjau Savanorių pr. statomą dviračių taką. Matosi, kad projektas daug kur yra pakeistas.
Projektas Kauno miesto savivaldybės tinklalapyje: http://www.kaunas.lt/aplinka/informa...-savanoriu-pr/
Projekte, atskiras dviračių takas nebuvo numatytas tik ties Tvirtovės al. stotele. Takas prasideda už stotelės. Vaizdas už stotelės ties Žemgulio g. Ant troleibusų stulpų matosi įrengtas LED apšvietimas į dviračių tako pusę:
Ties smulkiomis įvažomis, takai nenutrūksta:
Ties Utenos g. ir stotele takas nutrūksta. Projekte numatyta, kad takas turėjo tęstis nenutrūkdamas, kirsti sankryžą ir aplenkti stotelę:
Už Utenos g. stotelės:
Ties Aukštaičių g. Beje, tech. projekte, dviračių tako trasa nusileidžia į gatvę, o įgyvendinime matosi, kad ties perėja jis nutrūksta.
Tačiau čia takas ties stotele nenutrūksta. Kaip ir buvo numatyta projekte, takas apeina stotelę. Beje matosi, kad ties čia jis susiaurėja iki 2 m pločio
Ties Žemaičių g. takas vėl nutrūksta. Pagal projektą, čia takas turėjo išsiskirti į du vienpusius takus, bet panašu, kad ties Žemaičių g. stotele eis bendras pėsčiųjų dviračių takas arba bus nužymėtas ant trinkelių.
Už Žemaičių g. stotelės, už įvažos į kavinę, prasideda tech. projekte nenumatytas dviračių takas. Čia takas, kaip vienpusė dviračių juosta, turėjo eiti gatvėje.
Ties A. Mackevičiaus g. baigiasi takas. Toliau šaligatvio zonoje normalus dviračių takas nebetelpa. Kadangi tech. projektas pakeistas, bus įdomu pamatyti, koks bus padarytas sprendimas Savanorių pr. įkalnėje.
Neatmetu galimybės, kad ten kur užteks pločio, atskiras takas bus nužymėtas ant trinkelių, ką matyt ir reiškia tech. projekto legendoje pažymėtas "Nužymėjimas ant esamų dangų".Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.02, 00:17.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Labai gaila, kad dviračių takai nutrūksta vos ne ties kiekviena sankryža. Mažų mažiausiai galėtų iki gatvės eiti, o po to jau dingti.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Tech. projekte takas netrūkinėja, nusileidžia į gatvės lygį. Gal ant trinkelių, kur tilps, užbraižys taką Šiurkštus trinkelių paviršius įspėtų apie pavojų - artėjama prie sankryžos (arba stotelėje keleiviai), nes kitaip būtų labai liūdna, jei prieš kiekvieną šviesoforą legaliai reiktų temptis dviratį vietoj to, kad važiuoti.
Įdomu, kokia bus dviračių tako asfalto danga - raudona kaip Veiverių g. ar pilka kaip Baltų pr.Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.02, 12:01.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Dabar vystomas dviračių takų tinklas daromas tikrai pasitelkiant ne pačius geriausius sprendimus, tai lemia pinigai manau. Geriau daugiau ilgesnių dviračių takų, negu vienas galbūt įgyvendintas su visais naujoviškais ir praktiškai geriausiais sprendimais, negali juk padaryti tobulai visko iš karto. Sekančiu etapu (galbūt ir po kelių metų) bus tobulinami dviračių takai ir jų infrastruktūra, kad būtų kuo patogesnė dviratininkams, viskas etapais, tada jau atkreips didesnį dėmesį į sankryžas ir t.t.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTech. projekte takas netrūkinėja, nusileidžia į gatvės lygį. Gal ant trinkelių, kur tilps, užbraižys taką Šiurkštus trinkelių paviršius įspėtų apie pavojų - artėjama prie sankryžos (arba stotelėje keleiviai), nes kitaip būtų labai liūdna, jei prieš kiekvieną šviesoforą legaliai reiktų temptis dviratį vietoj to, kad važiuoti.
Įdomu, kokia bus dviračių tako asfalto danga - raudona kaip Veiverių g. ar pilka kaip Baltų pr.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą<...> Šiurkštus trinkelių paviršius įspėtų apie pavojų - artėjama prie sankryžos (arba stotelėje keleiviai),<...>
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet aš nerandu paaiškinimo pataupymui tiems 1-2 metrams asfalto pritempimui prie pat gatvės.
https://www.google.com/maps/@57.0464...7i13312!8i6656AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
/\ Galbūt. Mano mintis būtų paprastesnė: jeigu jau nedaro dviračių tako stotelėje, t.y. ten vyksta bendras eismas, tai tegul dviračių taką padaro bent jau iki pat perėjos, t.y. kad pervažiuoji perėją ir baigiasi atskiras dviračių takas. Nes kaip padaryta dabar - takas baigiasi net nedavažiavus perėjos. Keista ir atrodo neišbaigta. Ir juolab jei tech. projekte buvo numatyta kitaip, tai čia išvis klausimas kodėl keičia.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Įdomu, kokia bus dviračių tako asfalto danga - raudona kaip Veiverių g. ar pilka kaip Baltų pr.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Bus raudona, jau pradėjo asfaltuoti, nuo aklųjų sankryžos link centro.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Bus raudona, jau pradėjo asfaltuoti, nuo aklųjų sankryžos link centro.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąO kaip zinios del dviraciu tako sutvarkymo palei nemuna nuo santakos link zalgirio arenos? nes viska iskniso senokai o niekas nevyksta, butu geriau nepradeja ardyt ten nieko
- 2 patinka
Comment
-
Prancūzų - Verkių g. dviračių takas.
Matosi, kad senas projektas. Pagal dabartines STR rekomendacijas, čia dviračių takas nelabai tilptų, bet kadangi čia ir taip siaura, tai pusė bėdos, tik tiek, kad žmonės juo vaikšto ir vaikščios.
Takas šiuo metu yra gana izoliuotas, nesujungtas nei iš šiaurinės, nei iš pietinės dalies. Sudaro tinklą kartu su neseniai nutiestu Švenčionių g. dviračių taku.
Tako pradžia nuo Trijų Mergelių tilto (Šešto forto rajono) pusės, ties Šančių seniūnijos riba ir kur gatvė pradeda eiti kaip Prancūzų g. Taką būtų labai tikslinga sujungti su K. Baršausko g. būsimu dviračių taku bei kitais takais į Dainavą. Mačiau programoje, kad Biržiškų gatvę norima tvarkyta, tai galbūt įrengs raudoną asfalto taką, kartu, jei telpa, ir Gravrogkų g. tokį patį taką
Prancūzų gatvės atkarpa, turinti su savimi ir dviračių tako atkarpą. Tako privalumas - dviračių takas yra arčiau gatvės.
Sankryža su Švenčionių g., kuri taip pat turi (pėsčiųjų/) dviračių taką su savimi
Takas ties Breslaujos g. žiedu
Čia takas nusuka link Verkių g.
Verkių g. dviračių takas. Skiriasi tako trinkelių įrengimas. Ties įvažomis jis nutrūksta.
Sprendimas ties stotele. Tuo požiūriu, elgtis kaip užsienyje su tramvajumi: visada praleisti įlipančius ir išlipančius keleivius, tarsi einančius iš tramvajaus stotelės į tramvajų
Takas trumpam nutrūksta ir virsta tik pėstiesiems skirtu taku. Šalia praeina pėsčiųjų perėja. Įdomu, ar projektuotojai siūlo minti gatve, ar bus įrengti bendro pėsčiųjų/dviračių tako ženklai kitoje gatvės pusėje?
Nusprendžiau pereiti pasižiūrėti kaip atrodo kita gatvės pusė. Štai ką radau Jei šių šulinių neuždengs kažkuo, tai greičiausiai projektuotojai siūlo tą atkarpą įveikti gatve Kairėje už keliasdešimt metrų vėl matosi bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklas.
Arčiau
Ties Šančių Ąžuolynu
Takas atsiremia į Ašmenos 1-ąją gatvę ir užsibaigia. Takas galėtų toliau tęstis iki A. Šančių karių kapinių, tačiau už jų takui atsirasti, visomis pusėmis žiūrint, vietos nebėra arba neatrodo, kad tikslinga. Sprendimas būtų tiesiog padaryti 30 km/h zoną ir minti gatve
Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.27, 23:07.
- 4 patinka
Comment
-
Švenčionių g. bendras pėsčiųjų ir dviračių takas
Atnaujinant Švenčionių g., kartu buvo nutiestas ir Švenčionių g. bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
Tako pradžia nuo Prancūzų g.
Vairuotojus įspėja apie vingius. Šiuo ženklu gali vadovautis ir dviratininkai
Vaizdas į Nemuną nuo šlaito. Už medžių, kitoje kranto pusėje, pasislėpęs kitas, daug populiaresnis takas tarp Šešto forto ir Panemunės.
Vingiuota nuokalnė
Kas keliasdešimt metrų įrengti suoliukai
Takas kerta geležinkelį. Ši geležinkelio atšaka aplenkia geležinkelio tunelį ir žiedu prasuka Žemuosius Šančius.
Takas nusileido arčiau Nemuno. Įdomu palyginti skirtumą - vaizdas nuo kalno ir vaizdas tam pačiam lygyje kaip kitas krantas.
Takas dar kartą kerta geležinkelį. Kiek žinau (kažkada trasa buvo pateikta Like Bike svetainėje, dabar pašalinta), takas turėtų tęstis toliau palei Nemuną ir ties Panemunės tiltu susijungti su jau nutiestu Šančių dviračių taku.
- 7 patinka
Comment
Comment