Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    [...] Praktiškai pasijaučiau lyg gaučiau spjūvį į veidą. Netiesiogiai pasijutau durniaus vietoj [...] Aš šoke.
    Kolega, kur jūsų cinizmas? Net į duobes ant kelio dažnai atsirašo biurokratiniais atsirašymais, arba perduoda atsakingam skyriui, pažymi kaip išspręsta ir tuo viskas pasibaigia. Gavai biurokratinį atsirašymą, nereik dėl to gadint nervų.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Kur reiks ten ir važiuos, patys nuspręs be tavo pagalbos. Čia panašiai kaip vienas kaušas kažkada argumentavo, kad nebūtina infrastruktūros pritaikyti neįgaliesiems (Saltoniškių "perėjai", beje, irgi galioja), nes "kiek gi čia tų neįgaliųjų yra".
      Tikrai kvailelio atsakymas į suaugusiųjų diskusiją. Gal esi penkiametis? Šalia yra suprojektuotas viadukas. Užtat tiesiai Narbuto gatve padarė pornografiją vietoj tunelio – vieno lygio, vadinamąją kėglių perėją, nors Pilaitės prospekte prie jau esančių viadukų už milijonus projektuoja DU NAUJUS šalia (taip pat beprotiškai – prasideda ir baigiasi pėsčiųjų perėjomis).

      Comment


        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

        Tikrai kvailelio atsakymas į suaugusiųjų diskusiją. Gal esi penkiametis? Šalia yra suprojektuotas viadukas. Užtat tiesiai Narbuto gatve padarė pornografiją vietoj tunelio – vieno lygio, vadinamąją kėglių perėją, nors Pilaitės prospekte prie jau esančių viadukų už milijonus projektuoja DU NAUJUS šalia (taip pat beprotiškai – prasideda ir baigiasi pėsčiųjų perėjomis).
        "Šalia" tai šiuo konkrečiu atveju už 600m. Tokie atstumai iki perėjų įprasti Ašgabade ar Alma Atoje, bet ne Europoje.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Kolega, kur jūsų cinizmas? Net į duobes ant kelio dažnai atsirašo biurokratiniais atsirašymais, arba perduoda atsakingam skyriui, pažymi kaip išspręsta ir tuo viskas pasibaigia. Gavai biurokratinį atsirašymą, nereik dėl to gadint nervų.
          Baikit. Pažymi "nagrinėjama" ir pamiršta 2 metams. Po 2 metų kažkasprisimena ir atrašo kad problemos nerado.

          Comment


            Ar buvo ši medžiaga kur nors įdėta?:

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1550
Size:	158,5 kB
ID:	2015644

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              "Šalia" tai šiuo konkrečiu atveju už 600m. Tokie atstumai iki perėjų įprasti Ašgabade ar Alma Atoje, bet ne Europoje.
              Tai, anot tamistos šlebzdavonių, Paryžius yra neįprastas Europoje ir eilinis Ašchabadas, nes ten nėra kas 5 metrus viaduko, estakados ir požeminės perėjos, bet yra plačių automobiliams skirtų prospektų, miesto greitkelių, greito eismo gatvių?

              Click image for larger version  Name:	Paryžius - Ašchabadas.png Views:	0 Size:	2,90 MB ID:	2015737

              Kadangi NESAME Kataras, negalime pastatyti visur po dviratininkų tunelį/viaduką kas 5 metrus, bet tai NĖRA argumentas kodėl neturime pastatyti dviračių magistralėje, vienoje svarbiausių mieste, požeminio dviratininkų pravažiavimo kaip ir NĖRA argumentas kodėl neturėtumėme pastatyti tokio tunelio viena kryptimi, jei negalime pastatyti dar 58796 kryptimi.

              Comment


                Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                Tai, anot tamistos šlebzdavonių, Paryžius yra neįprastas Europoje ir eilinis Ašchabadas, nes ten nėra kas 5 metrus viaduko, estakados ir požeminės perėjos, bet yra plačių automobiliams skirtų prospektų, miesto greitkelių, greito eismo gatvių?

                Click image for larger version Name:	Paryžius - Ašchabadas.png Views:	0 Size:	2,90 MB ID:	2015737

                Kadangi NESAME Kataras, negalime pastatyti visur po dviratininkų tunelį/viaduką kas 5 metrus, bet tai NĖRA argumentas kodėl neturime pastatyti dviračių magistralėje, vienoje svarbiausių mieste, požeminio dviratininkų pravažiavimo kaip ir NĖRA argumentas kodėl neturėtumėme pastatyti tokio tunelio viena kryptimi, jei negalime pastatyti dar 58796 kryptimi.
                Supratau tik, kad tamstai pavyko rasti beveik 290m siekiantį atstumą tarp normalių perėjų, (vietoje John paminėtų 600m), bet visa kita jau kažkoks minčių kratinys. Lieka neaišku ar reikia tunelio todėl, kad už 600m kažkada bus neįgaliesiems viadukas, ar kad Prancūzijoje greitkeliuose daugiau normalių perėjų ar kad Katare daugiau viadukų? Susipainiojau

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Supratau tik, kad tamstai pavyko rasti beveik 290m siekiantį atstumą tarp normalių perėjų, (vietoje John paminėtų 600m), bet visa kita jau kažkoks minčių kratinys. Lieka neaišku ar reikia tunelio todėl, kad už 600m kažkada bus neįgaliesiems viadukas, ar kad Prancūzijoje greitkeliuose daugiau normalių perėjų ar kad Katare daugiau viadukų? Susipainiojau
                  Tai tamstai ryškios PROBLEMOS su teksto suvokimu?

                  Comment


                    Grinda rašo, kad įrenginėja/tvarko grunto taką nuo Vingio parko iki Eigulių g. Jei teisingai suprantu tai turbūt palei upę (raudonas)? Ir kiek mačiau Elektrinės tiltas (oranžinis) yra aukštai prioritetuose ir kaip ir žadėjo bus kitamet. Tai pagal idėją iki Užvingio tilto statymo bus visai nebloga alternatyva Oslo g.

                    Eigulių g. humanizuos turbūt neužilgo, klausimas belieka tik dėl miškinių g. patvarkymo, kurią vienam komentare mačiau meras lyg ir patvirtino. Kaip ir nesaugiausia vieta ten belieka ties jungtimi su Oslo g. Visa kita dvirtakiai daugmaž. Na ir Akropolio priegų statybos su tuneliu.

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221205-115356_Maps.jpg Views:	0 Size:	163,6 kB ID:	2015947
                    Paskutinis taisė Riedis; 2022.12.05, 12:02.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Grinda rašo, kad įrenginėja/tvarko grunto taką nuo Vingio parko iki Eigulių g. Jei teisingai suprantu tai turbūt palei upę (raudonas)? Ir kiek mačiau Elektrinės tiltas (oranžinis) yra aukštai prioritetuose ir kaip ir žadėjo bus kitamet. Tai pagal idėją iki Užvingio tilto statymo bus visai nebloga alternatyva Oslo g.

                      Eigulių g. humanizuos turbūt neužilgo, klausimas belieka tik dėl miškinių g. patvarkymo, kurią vienam komentare mačiau meras lyg ir patvirtino. Kaip ir nesaugiausia vieta ten belieka ties jungtimi su Oslo g. Visa kita dvirtakiai daugmaž. Na ir Akropolio priegų statybos su tuneliu.

                      Click image for larger version Name:	Screenshot_20221205-115356_Maps.jpg Views:	0 Size:	163,6 kB ID:	2015947
                      Tvarko ir nuo požeminės perėjos po Laisvės pr. ties LITEXPO, turi sujungti su ten prie ofisų pastatytu nauju taku iki (kaip suprantu) planuojamo tilto vietos, tada viskas gražiai susijungtų su keliais ir takais Vingio parke. Bet ar bus tas tiltas valdžiai pasikeitus?

                      Comment


                        Keletas pastebėtų detalių iš Šiaurinės g. schemos (be akivaizdaus 3-3.5m dvirtakio abipus Šiaurinės gatvės tarp Fabijoniškių ir vakarinio aplinkkelio)

                        1. Fabijoniškių - Stanevičiaus - Gelvonų g. sankryža

                        Praplatinus rytinę dalį, sutalpino iki šiol nutrūkstančią A juostą, tačiau visiškai nenumatė dvirtakio Gelvonų gatvėje į pietus. Statybų leidimų objektuose yra nuvestas dvirtakis iki naujos stotelės pietinės pusės.
                        Fabijoniškių gatvėje praplatinta važiuojamoji dalis viena eismo juosta link Šiaurinės gatvės.

                        Click image for larger version

Name:	1. Fabijoniškių - Stanevičiaus - Gelvonų sankryža.jpg
Views:	1055
Size:	111,4 kB
ID:	2019680

                        2. Fabijoniškių g.

                        Praplatinus važiuojamąją dalį sutalpinta papildoma eismo juosta, panašu, kad perdarys seną dvirtakį ir panaikins parkavimą gatvėje (įrengs kišenes)

                        Click image for larger version

Name:	2. Fabijoniškių g..jpg
Views:	1034
Size:	59,3 kB
ID:	2019678

                        3. Ukmergės - Šeškinės g.

                        Sujungs Ukmergės/Šiaurinės g. dvirtakius su Saulės taku šeškinėje (turbūt viena smagesnių miesčioniškų atkarpų), kurios tąsa Miglos g. turėtų būti kitamet sutvarkyta.

                        Click image for larger version

Name:	3. Ukmergės - Šeškinės g..jpg
Views:	1037
Size:	76,2 kB
ID:	2019679

                        4. Ukmergės - Fabijoniškių g.

                        Panašu, kad be estakados nebus ir požeminės perėjos, įrengs jungtį su Fabijoniškių gatvės dvirtakiu (dabar nelabai patogu maltis gatve ar šaligatviu)

                        Click image for larger version

Name:	4. Ukmergės - Fabijoniškių g..jpg
Views:	1046
Size:	101,5 kB
ID:	2019681

                        5. Laisvės pr. - Šiaurinė g.

                        Panašu, kad be estakados nebus ir Laisvės pr. dvirtakio platinimo, paliekamas? 2.5m. (statybos leidimo objektuose su dviejų lygių sankryža dvirtakis stumiamas šonan ir platinimas)

                        Click image for larger version

Name:	5. Laisvės pr - Šiaurinė g..jpg
Views:	1050
Size:	117,9 kB
ID:	2019682

                        6. Justiniškių - Šiaurinė g. (su Žemynos g. jungiamuojo kelio iškarpa)

                        Justiniškių g. dvirtakis iki Rygos g. yra vakarinėje gatvės pusėje, kažkodėl šioje sankryžoje keliaujant šiaurėn esi skatinamas keltis į rytinę pusę. Ironija tame, kad net jungiamasis keliukas su Žemynos g. numatytas su 3.5m dvirtakiu abiejose pusėse (nors žiedo pusėje turbūt ir liks nereguliuojama sankryža), o Justiniškių g. paliktas toks pat lankstas kaip dabar yra Ateities g. ties Fabijoniškių g. (pietrytinėje dalyje schemoje dvirtakis baigiasi ties prekybcentrio vieta)

                        Click image for larger version

Name:	6. Justiniškių - Šiaurinė g..jpg
Views:	1060
Size:	144,7 kB
ID:	2019683
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                          Justiniškių g. dvirtakis iki Rygos g. yra vakarinėje gatvės pusėje, kažkodėl šioje sankryžoje keliaujant šiaurėn esi skatinamas keltis į rytinę pusę. Ironija tame, kad net jungiamasis keliukas su Žemynos g. numatytas su 3.5m dvirtakiu abiejose pusėse (nors žiedo pusėje turbūt ir liks nereguliuojama sankryža), o Justiniškių g. paliktas toks pat lankstas kaip dabar yra Ateities g. ties Fabijoniškių g. (pietrytinėje dalyje schemoje dvirtakis baigiasi ties prekybcentrio vieta)

                          Click image for larger version

Name:	6. Justiniškių - Šiaurinė g..jpg
Views:	1060
Size:	144,7 kB
ID:	2019683
                          Yra takas iki Rygos g., tai čia tik nuo centro pusės, čia aplink neliko jokių takų. Zuokinius panaikino:

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	961
Size:	1,69 MB
ID:	2019975

                          Dėl persikėlimo iš vakarų į rytų pusę, iš susirašinėjimo 2018-12-11:
                          2) Dviračių takas palei Justiniškių g. ties Pašilaičiais projektuojamas rytuose, o ties sankirta su Šiaurine g., dviračių takas centro kryptimi projektuojamas jau vakarinėje pusėje. Bėda ta, kad vakaruose yra sudėtingos geografinės ir infrastruktūrinės kliūtys [žr. pav. 2], todėl ten nebuvo nutiestas dviračių takas remonto būdu, o buvo tiestas tik iki Rygos g. Planuota užsakyti dviračių tako projektą nuo Rygos g. iki Pašilaičių. Labai tikėtina, kad dviračių takas, ties mūsų aptariama vieta, bus projektuojamas būtent Justiniškių g. rytų pusėje, o ne vakarų, kaip numatote jūs.

                          Prašau dviračių taką būtent nuo Šiaurinės g./Justiniškių g. pietų kryptimi numatyti abejose pusėse šio projekto ribose. Esamoje pusėje atkarpa tegul lieka – bus privažiavimas prie tankių daugiaaukščių daugiabučių.
                          Nuotraukoje vakarų pusė:
                          Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	935
Size:	280,0 kB
ID:	2019976
                          Pav. 2

                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Gaila, kad toje schemoje panaikinama nereguliuojama perėja ties tuo planuojamu prekybcentriu ir rytinės dalies dvirtakio gabaliukas netoli nuveda. Nebent jungties projekte su dvirtakiu iki Rygos g. pratęs abipusį dvirtakį, bet kol kas nepanašu.

                            Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	930
Size:	308,7 kB
ID:	2019980
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Panašu, kad maps.vilnius.lt atnaujino ar perdeliojo dviračių takų planus 2023 ir 2024 metams.

                              Į 2023 m. perkelta didelė dalis planų iš 2022 m. (šių metų neberodo). Labai daug km kažkaip nenusimato. Užbaiginės jau dabar daromus Narbuto g., Neries kairios krantinės. Iš ilgesnių atkarpų yra Savanorių pr., Trakų Vokė-Paneriai, aplink Žaliųjų Ežerų g., kelios smulkios atkarpos Žirmūnuose ir Fabijoniškėse. Labiausiai abejotina tai dėl atkarpos nuo Katedros iki Tymo turgaus.

                              Paskutinis taisė gangstarr; 2023.01.12, 16:47.

                              Comment


                                /\
                                Matyt daugiau nebebandys apžioti daugiau, negu gali. Iš esmės, beveik visus 2023iesiems metams suplanuotus dviračių takus perkėlė į 2024.

                                Dar dingo įdomi suplanuota jungtis tarp Baltupių (maždaug Naujakiemio stotelės) ir Ozo - galėtų būti greitas kelias dviračiu iki NMC.

                                Dar įdomu, kad iki šiol pažymėtas dviračių takas L. Giros g. - iki šiol nepridavė??

                                Comment


                                  Narbuto g. dviračių takas. Pilaitės pusėje jau yra juodas asfaltas iki Narbuto st. Takas platus, atrodo galingai, bus tikras magistralinis takas kitaip nei neseniai pabaigtas Naujininkuose. Laukiamiausias mano dviračių takų projektas iš artimiausių.

                                  Gaila, kad šaligatvis labai siauras ir ne atskirtas nuo dviračių tako, daug kur galėtų būti 1-2 plytelėmis platesnis.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Tik kad apšvietimo stulpai ten gal 20 cm atstumu nuo dviračių tako, gal net dar mažesniu. Ar tai legalu pagal STR?

                                    Click image for larger version  Name:	image_129392.jpg Views:	0 Size:	2,06 MB ID:	2023698
                                    Ten tas išvingiavimas turbūt dėl slaptų karinių įrengimų, kurių niekaip nebuvo galima patraukti.
                                    Paskutinis taisė abruo; 2023.01.16, 09:24.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Šaligatvio plotis tai toks... apgailėtinas. Nors gerai, pėstieji turi žinot savo vietą.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Šaligatvio plotis tai toks... apgailėtinas. Nors gerai, pėstieji turi žinot savo vietą.
                                        Šioje atkarpoje pėsčiųjų vaikšto LABAI mažai, tad nematau problemos. O toliau nuo Narbuto stotelės link centro, kur pėsčiųjų srautai didesni, šaligatvis platesnis ir net vietomis atskirtas nuo dviračių tako.

                                        Comment


                                          Na, esant poreikiui, bus galima čia praplatint. Kita vertus paraleliai, tik ant to kalniuko viršaus, eina gatvelė su šaligatviais (tiesa, baisios būklės). Tai link jos nuo sankryžos veda platus ir apšvietas takas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X