Šiaip tai yra tiesos. Atvažiuoji nuo Gariūnų, leidiesi juo žemyn ir kur toliau? Atsiremi į Laisvės prospektą. Nebent į kairę ir atgal į Lazdynus. Toks sado-mazo mynimas nuo kalno/ant kalno, vėl nuo kalno/ant kalno.
Aš jei minu pro Lazdynus, leidžiuosi nauju taku palei Laisvės prospektą link Lazdynų tilto. Tiesa, Lazdynų tilto įveikimas taip pat iš sado/mazo serijos, na bet tai jau kita tema.
Šiaip tai yra tiesos. Atvažiuoji nuo Gariūnų, leidiesi juo žemyn ir kur toliau? Atsiremi į Laisvės prospektą. Nebent į kairę ir atgal į Lazdynus. Toks sado-mazo mynimas nuo kalno/ant kalno, vėl nuo kalno/ant kalno.
Aš jei minu pro Lazdynus, leidžiuosi nauju taku palei Laisvės prospektą link Lazdynų tilto. Tiesa, Lazdynų tilto įveikimas taip pat iš sado/mazo serijos, na bet tai jau kita tema.
Tai visa laimė, kad Užvingio salos tilto projektas saugiai stalčiuje. Nes juk būtų nesąmonė atvažiavus šiuo dviračių taku pervažiuoti tiltu ir beveik iš karto atsidurti naujamiestyje.
Šiaip tai yra tiesos. Atvažiuoji nuo Gariūnų, leidiesi juo žemyn ir kur toliau? Atsiremi į Laisvės prospektą. Nebent į kairę ir atgal į Lazdynus. Toks sado-mazo mynimas nuo kalno/ant kalno, vėl nuo kalno/ant kalno.
Aš jei minu pro Lazdynus, leidžiuosi nauju taku palei Laisvės prospektą link Lazdynų tilto. Tiesa, Lazdynų tilto įveikimas taip pat iš sado/mazo serijos, na bet tai jau kita tema.
Važiuojantiems nuo lazdinėlių ar Trakų į naujamiestį/vingio parką, šitas takas labai pagerino važiavimą, seniau tekdavo važiuoti prieš eismą šita gatve, o toliau žole/šunkeliu prieš eismą Oslo g. Važiuojant iš Vilniaus centro iki Trakų šita atkarpa būdavo pati nemaloniausia maršrute.
Važiuojantiems nuo lazdinėlių ar Trakų į naujamiestį/vingio parką, šitas takas labai pagerino važiavimą, seniau tekdavo važiuoti prieš eismą šita gatve, o toliau žole/šunkeliu prieš eismą Oslo g. Važiuojant iš Vilniaus centro iki Trakų šita atkarpa būdavo pati nemaloniausia maršrute.
Kodėl prieš eismą važiuot?
Pervažiavęs per tiltą lįsdavau po juo ir tada Šiltnamių gatve per Lazdynėlius išlįsdavau prie ligoninės.
Važiuojantiems nuo lazdinėlių ar Trakų į naujamiestį/vingio parką, šitas takas labai pagerino važiavimą, seniau tekdavo važiuoti prieš eismą šita gatve, o toliau žole/šunkeliu prieš eismą Oslo g. Važiuojant iš Vilniaus centro iki Trakų šita atkarpa būdavo pati nemaloniausia maršrute.
Netiesa - iš Trakų ir lazdynėliu link Vingio parko dviračiu važiuojame pro ligoninę Šiltnamių ir Miškinių gatvėmis - per lazdynus didokas ir nereikalingas ratas gaunasi.
Gal kas esat užmatę ar yra planų tęsti dviračių taką olandų g.? Šiandien pastebėjau, kad šalia suskeldėjusio grindinio kasamos duobės medžių sodinimui, kas panašu trukdytų, norint sutalpinti atskirtą ir dviračių ir pesčiųjų judėjimą
Gal kas esat užmatę ar yra planų tęsti dviračių taką olandų g.? Šiandien pastebėjau, kad šalia suskeldėjusio grindinio kasamos duobės medžių sodinimui, kas panašu trukdytų, norint sutalpinti atskirtą ir dviračių ir pesčiųjų judėjimą
Olandų g dviračių tako labai reikėtų, nes net dabartiniais visiškai sudaužytais šaligatviais važiuoja nemažai dviratininkų ir paspirtukininkų. 4-5 juostų važiuojamoji dalis per paskutinius 15 metų pilnai perasfaltuota kelis kartus, o šaligatviai pagrinde nei kiek neremontuoti.
Yra planuose berods 2025 metais ar vėliau numatyta tako statyba Olandų g., bet bent jau šaligatvio atkarpą ties LMTA projektu būtų galima rekonstruoti į pėsčiųjų+dviračių taką kartu su dabar vykstančiomis projekto statybomis, nes netikiu, kad šaligatvį paliks tokį, koks yra dabar užbaigus projektą. Žinoma to nedarys ir greičiausiai sutvarkys kaip paprastą šaligatvį, bet tai bus neekonomiškas ir nepatogus sprendimas vilniečiams.
Šiaip tai yra tiesos. Atvažiuoji nuo Gariūnų, leidiesi juo žemyn ir kur toliau? Atsiremi į Laisvės prospektą. Nebent į kairę ir atgal į Lazdynus. Toks sado-mazo mynimas nuo kalno/ant kalno, vėl nuo kalno/ant kalno.
Aš jei minu pro Lazdynus, leidžiuosi nauju taku palei Laisvės prospektą link Lazdynų tilto. Tiesa, Lazdynų tilto įveikimas taip pat iš sado/mazo serijos, na bet tai jau kita tema.
Šiaip stebiuosi kaip ten dar nenutiko kokia tragedija, ypač toje pusėje arčiau litexpo, dviratis su platesnėmis rankenomis vos įsipaišo, su pėsčiuoju prasilenkti praktiškai neįmanoma. Pats ne kartą mačiau kaip dviratininkai su rankena kabina stulpus. Man pačiam važiuojant ten, sėdynė tokiame pačiame aukštyje kaip tilto turėklas. Švelniai tariant kraupu.
Netiesa - iš Trakų ir lazdynėliu link Vingio parko dviračiu važiuojame pro ligoninę Šiltnamių ir Miškinių gatvėmis - per lazdynus didokas ir nereikalingas ratas gaunasi.
Niekas taip nevažinėja, nes tiek trasa labai išilgėja aplink ratais važinėjant, tiek Miškinių g. nesaugi ir plius dar kalnas gaunasi didelis įvažiuoti papildomai.
Niekas taip nevažinėja, nes tiek trasa labai išilgėja aplink ratais važinėjant, tiek Miškinių g. nesaugi ir plius dar kalnas gaunasi didelis įvažiuoti papildomai.
Ponas vardu Niekas gal ir nevažinėja. Bet šiaip važinėjama. Šiltnamių gatvės kalniukas nėra kažkas didelio. Ypač kai po to nusimato Gariūnų ir Mūrinės vokės kalniukai.
Niekas niekada. Būtent taip aš ir važinėju, Šiltnamių gatve, Miškinių ir toliau į Gariūnus. O jeigu tie kalnai sunkiai įveikiami, tai toks tamsta ir mynėjas.
Niekas niekada. Būtent taip aš ir važinėju, Šiltnamių gatve, Miškinių ir toliau į Gariūnus. O jeigu tie kalnai sunkiai įveikiami, tai toks tamsta ir mynėjas.
Sportininkai gal ir važinėja, bet "paprasti" dviratininkai tokių bereikalingų lankų nedaro. Juolab iki Trakų važiuojant ir taip jau kalnų nemažai ir atstumas.
Comment