Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Na yra toks dalykas kaip skirtingų pozicijų įvertinimas. Ar būtų kiekvienam, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus saugu? Galbūt aš ir Geležinio Vilko gatve nusileisčiau vieną kartą, bet kasdien ten važinėti tai tikrai ne. Užmiesčio keliais tiesiog nėra kito pasirinkimo, dažniausiai matomumas didesnis, daugiau erdvės aplenkti, ne toks intensyvus eismas. Tai čia ne gatvofobija, turiu omenyje kad visakeriopa infrastruktūra saugi turėtų būt.
- 1 patinka
Comment
-
Toliau tęsiant apie maps.vilnius.lt nurodytus planus. Atsidarius Miesto tvarkymo žemėlapį yra 2022 m. planuojamų tvarkymo darbų atkarpos, kur nurodyti ir dviračių takų darbai.
Antraštėse https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/ skambiai pasakojo, kaip 2022 m. nuties ne mažiau 14 km dviračių takų. Pažiūrėkime ir palyginkime kaip sekėsi ir kas laukia 2023 m.
Padaryti 2022 m. (žalios atkarpos)
- Dariaus ir Girėno g. 1 km
- Geležinkelio g. atkarpa 0,8 km
- Algirdo g. (nepažymėta) 1,7 km
- Kalvarijų g. Baltupiuose 0,8 km
- Laisvės pr. ties Spaudos rūmais (nepažymėta) 0,4 km
- Kernavės g. (nepažymėta) 0,7 km
- L. Girios g. 1,3 km
Viso 6,7 km
Pradėti 2022 m.
- Narbuto g. 2,8 km
- Kareivių g. 0,6 km
- A. Goštauto g. 1,2 km
- P. Vileišio (dviračių gatvė) 2,5 km
Viso 7,1 km
Nepadaryta 2022 m.
- Paneriai-Trakų Vokė 4 km
- Savanorių pr. Vilkpedėje 5 km
- Savanorių pr. 0,7 km
- Naugarduko g. 0,8 km
- Didžioji g. 0,3 km
- Maironio g. - B. Radvilaitės g. 2 km
- Žirmūnų g. 0,4 km
- Saltoniškių g. 0,5 km
Viso 13,7 km
2022 m. eigoje išimta iš žemėlapio, nors buvo iš pradžių numatyti. Šitie km diskutuotini, nes vėliau planus papildė naujomis kitomis atkarpomis. Vėlgi, šis visas sąrašas perkeltas į 2023 m. planus
- L.Asanavičiūtės g. iki A.P. Kavoliuko g. 0,5 km
- Ateities g. 0,8 km
- K. Jelskio g. 0,3 km
- Žaliųjų Ežerų g. 7 km
Viso 8,6 km
2023 m. prisidėjo naujos atkarpos
- Žygimantų g. - A. Goštauto g. 1,2 km
- J. Tumo-Vaižganto g. 0,2 km
- Žirmūnų tiltas 0,2 km
Apibendrinant, iš suplanuotų minimum 14 km, padarė 7 km, vykdo dar 7 km, nepadarė 14 km ir perkelė į 2023 m. bei pridėjo dar 8 km takų. Realiai visi 2023 m. planai yra tai, kas turėjo būti padaryta per 2022 m. Verdiktas - labai blogai, neįgyvendino net minimalaus tikslo ir eilinį kartą beveik visi vėluojantys ir nepradėti darbai velkasi į kitus metus ir turime, kad viešumoje teigiama apie 15 km ir daugiau per metus, bet turime po 5-10 km. Net neverta nagrinėti 2024 m. planų, kur, panašu, sužymėta apie 50 km takų.
2023 m. realiausiai turėsime panašią situaciją su esamų darbų užbaigimu 7 km, plius kelių nedidelių atkarpų kaip Žirmūnų g., Saltoniškių g., Ateities g. Tai bendrai vėl iki 10 km, nes numatyta darbų apie 22 km
Ir jau klasika tapusi siaura vieta Eurovelo take. Techninis projektas turėjo būti iki 2022 m. lapkričio.
P.S. Tikėtina, kad vienos ar kitos atkarpos nepaminėjau ar pridėjau ne ten, bet bendro vaizdo, tikriausiai, tai nepakeistų.
P.S.S. Situacija jau pakomentavo Edd Merų rinkimų temoje.
Parašė Edd Rodyti pranešimąDabartinės valdžios viena iš pagrindinių problemų - kažkoks neįgalumas normaliais terminais įgyvendinti projektus realybėje.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNa yra toks dalykas kaip skirtingų pozicijų įvertinimas. Ar būtų kiekvienam, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus saugu? Galbūt aš ir Geležinio Vilko gatve nusileisčiau vieną kartą, bet kasdien ten važinėti tai tikrai ne. Užmiesčio keliais tiesiog nėra kito pasirinkimo, dažniausiai matomumas didesnis, daugiau erdvės aplenkti, ne toks intensyvus eismas. Tai čia ne gatvofobija, turiu omenyje kad visakeriopa infrastruktūra saugi turėtų būt.
Iš mano patirties - gatvėmis važinėjant tikrai mažiau momentų kai galima prikraut pampersą. Tas daugiau erdvės aplenkt neegzistuoja kai fūra 90km/h tave lenkia per sprindį. Ir, priešingai nei miesto gatvėje, į fūrą įtraukinėja oro gūsis. Kuris nesusidaro mieste važiuojant 50-60. Matomumas mieste yra gerokai geresnis nei užmiesčio keliuose akli kalniukai su posūkiais. Ypač malonu kai tokio aklo kalniuko viršūnėje sutinki dvi mašinas lenkiančias viena kitą per visą kelio plotį. Nu nes ne toks intensyvus eismas ir kodėl gi neapsilenkti ant aklo kalniuko
Kol yra gatviofobija - tol ir „saugu kiekvienam“ bus ištampoma iki neadekvačių mastelių. Pavyzdžiui ar dvirtakyje turėtų būti saugu 5mečiui ar šiaip nesugebančiam važiuoti tiesiai? Ne, nes toks eismo dalyvis ir pats bus nesaugus kitiems. Nesvarbu ar gatvėje, ar dvirtakyje.
- 1 patinka
Comment
-
Gyvenau užsienio miestuose su daug prastesne dviračių infrastruktūra ir važiuodavau gatvėmis, tiesa ne visomis, tai etiketėm aplipdyti manęs nepavyks. Tiesa, vengdavau labai intensyvių gatvių.
Užmiestyje irgi priklauso kaip dažnai važinėji. Jeigu važinėti kasdien, tai turbūt nelabai malonu. Be ryškios lemenės ir lempų niekaip. Aišku būna ir dviratininkų išlenkusių taurelę, kurie patys save į pavojų stato. Tik nežinau kodėl reikia spręsti apie visus visuomenės narius, šiuo atveju potencialius dviratininkus iš savo varpinės. Manau kad dvirtakis 5 mečiui daug saugesnė erdvė nei kelias su automobiliais, jeigu jau taip mąstom. Bet penkiamečiai ir nėra ta grupė, kuri savarankiškai naudojasi dviračių takais, tuo tarpu kai į jau pradinių klasių moksleivių poreikius reikėtų atsižvelgti.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNežinau, kaip jums, bet man Narbuto gatve nusileisti kokią savaitgalio popietę būdavo vienas iš gyvenimo malonumų. Važiuoji sau juostos viduriu, greitis siekia 50-60 km/h, automobilių vairuotojai nesinervina ir kaire juosta aplenkia.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąGyvenau užsienio miestuose su daug prastesne dviračių infrastruktūra ir važiuodavau gatvėmis, tiesa ne visomis, tai etiketėm aplipdyti manęs nepavyks. Tiesa, vengdavau labai intensyvių gatvių.
Užmiestyje irgi priklauso kaip dažnai važinėji. Jeigu važinėti kasdien, tai turbūt nelabai malonu. Be ryškios lemenės ir lempų niekaip. Aišku būna ir dviratininkų išlenkusių taurelę, kurie patys save į pavojų stato. Tik nežinau kodėl reikia spręsti apie visus visuomenės narius, šiuo atveju potencialius dviratininkus iš savo varpinės. Manau kad dvirtakis 5 mečiui daug saugesnė erdvė nei kelias su automobiliais, jeigu jau taip mąstom. Bet penkiamečiai ir nėra ta grupė, kuri savarankiškai naudojasi dviračių takais, tuo tarpu kai į jau pradinių klasių moksleivių poreikius reikėtų atsižvelgti.
Kam ryški liemenė? Užtenka kelių gerų atšvaitų strateginėse vietose. Seniau turėjau daugiau laiko ir šiltu laiku mindavau plente 3-4 kartus per savaitę, tiek vakarais po darbo, tiek savaitgaliais. Be jokios liemenės, vasarą ar savaitgaliais ir be lempų. Nepavadinčiau to „su aukštu rizikos laipsniu“. Ir kažkaip nesijaučiu nesaugiai.
Nežinau ar 5mečiui labai saugu dvirtakyje. Jei ramiai minant dvirtakiu 30km/h iš už lenkiamų dviratininkų išlįstų 5metis - pasekmės būtų labai liūdnos. Ar dvirtakiai turėtų būti saugi erdvė kur reikia toleruoti eismo dalyvius, kurie nėra pakankamai adekvatūs eismui?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNežinau, kaip jums, bet man Narbuto gatve nusileisti kokią savaitgalio popietę būdavo vienas iš gyvenimo malonumų. Važiuoji sau juostos viduriu, greitis siekia 50-60 km/h, automobilių vairuotojai nesinervina ir kaire juosta aplenkia.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Etiketės pačios lipdosi kai „vyrui su aukštu rizikos laipsniu“ baisu važiuoti dviračiu gatve.
Kam ryški liemenė? Užtenka kelių gerų atšvaitų strateginėse vietose. Seniau turėjau daugiau laiko ir šiltu laiku mindavau plente 3-4 kartus per savaitę, tiek vakarais po darbo, tiek savaitgaliais. Be jokios liemenės, vasarą ar savaitgaliais ir be lempų. Nepavadinčiau to „su aukštu rizikos laipsniu“. Ir kažkaip nesijaučiu nesaugiai.
Nežinau ar 5mečiui labai saugu dvirtakyje. Jei ramiai minant dvirtakiu 30km/h iš už lenkiamų dviratininkų išlįstų 5metis - pasekmės būtų labai liūdnos. Ar dvirtakiai turėtų būti saugi erdvė kur reikia toleruoti eismo dalyvius, kurie nėra pakankamai adekvatūs eismui?
Kažkaip kalbėjom kad plente nesaugiau. Dabar pasirodo ir su plentu viskas tvarkoj, jeigu atšvaitai tinkamose vietose. Kai mašinos pavienės tai viskas tvarkoj gal ir nuo Narbuto kalno varyt, bet mes ne apie tokius atvejus man atrodo šnekam, nes jei pasimaišysi dienos vidury, tai neatrodo labai patrauklus pavyzdys.
Aš nesuprantu kodėl mes vis dar apie penkiamečius kalbam. Dviračiu važiuojant irgi reikia proto turėt, kai kokią vasaros popietę paupio takas pilnas lėtai važiuojančių, nereikia MAMYLams stravos rekordų gerint.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąToliau tęsiant apie maps.vilnius.lt nurodytus planus. Atsidarius Miesto tvarkymo žemėlapį yra 2022 m. planuojamų tvarkymo darbų atkarpos, kur nurodyti ir dviračių takų darbai.
Antraštėse https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/ skambiai pasakojo, kaip 2022 m. nuties ne mažiau 14 km dviračių takų. Pažiūrėkime ir palyginkime kaip sekėsi ir kas laukia 2023 m.
Jeigu norit dar labiau patestuot savo nervus, patariu užsukti į tokias skiltis kaip "Šiemet remontuojami kiemai/gatvės/šaligatviai" ir pasigrožėti kaip kai kurie iš jų jau po 3-5 metus yra "šiemet remontuojami"
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNu gi taip. Pagal savo vyriškumo įsivaizdavimą reikia apie visus spręst.
Kažkaip kalbėjom kad plente nesaugiau. Dabar pasirodo ir su plentu viskas tvarkoj, jeigu atšvaitai tinkamose vietose. Kai mašinos pavienės tai viskas tvarkoj gal ir nuo Narbuto kalno varyt, bet mes ne apie tokius atvejus man atrodo šnekam, nes jei pasimaišysi dienos vidury, tai neatrodo labai patrauklus pavyzdys.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAš nesuprantu kodėl mes vis dar apie penkiamečius kalbam. Dviračiu važiuojant irgi reikia proto turėt, kai kokią vasaros popietę paupio takas pilnas lėtai važiuojančių, nereikia MAMYLams stravos rekordų gerint.
Dvirtakiai nėra rekordų gerinimui. Bet dvirtakiai, ypač magistraliniai, yra skirti visų pirma sklandžiam eismui.
- 2 patinka
Comment
-
Bendras takas nuo Architektų g. iki požeminės perėjos perėjos Laisvės pr. ties Litexpo. Galbūt jau kažkas buvo įkėlęs. Tako apačioje trūksta apšvietimo, tikėkimės vieną dieną atsiras, o iki pilnos laimės reikia šiuos Lazdynų dviračių takus sujungti su Vingio parku
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
- 7 patinka
Comment
-
Turiu kelis klausimus dėl Kairiosios Neries krantinės dviračių tako: gal yra žinoma, kaip atrodys atkarpa tarp Baltojo ir Žaliojo tiltų bei tarp Mindaugo tilto ir Vileišių skvero? Ir ar bus nusileidimas dviračiams nuo Olandų žiedo į P. Vileišio g.?
Dar įdomu, kad šių metų plane yra pažymėtas dviračių tako įrengimas per Žirmūnų tiltą, tačiau sunku suprasti, kur jis ten galėtų atsirasti, nes pėsčiųjų takai šonuose ir taip gana siauri. Galbūt pažymėta tiesiog per klaidą.
Comment
-
Savivaldybė skelbia pirkimą dviračių saugyklų įrengimui.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-688164
Vietos:- Jonažolių g. 1, Lazdynai;
- Architektų g. 152, Lazdynai;
- Architektų g. 226, Lazdynai;
- Erfurto g. 2, Lazdynai;
- Architektų g. 65, Lazdynai;
- Architektų g. 28, Lazdynai;
- Erfurto g. 50, Lazdynai;
- M. Mironaitės g. 22, Lazdynai;
- Fabijoniškių g. 1, Fabijoniškės;
- Viršuliškių g. 38, Viršuliškės;
- Jurgio Matulaičio a. 11, Viršuliškės;
- S. Nėries g. 45A, Fabijoniškės;
- Viršuliškių g. 75A, Viršuliškės;
- Tujų g. 3, Viršuliškės;
- Fabijoniškių g. 75A, Fabijoniškės;
- Žirmūnų g. 22, Žirmūnai;
- S. Stanevičiaus g. 64, Fabijoniškės;
- Gedvydžių g. 35, Fabijoniškės.
Išvaizda:
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNuo Baltojo tilto iki Žaliojo tilto dar neaišku kaip atrodys, nes čia perkami projektavimo darbai. O tolimesnė atkarpa, kaip suprantu, greičiausiai bus tokia. Nebent daromos kažkokios korekcijos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąGalėtų įvažas ir pailginti, jei jau jas perdarinėja. O dabar atrodo taip, kad jos būtų netgi trumpesnės nei buvo (pataisykit, jei klystu). Nesuprantama man šitos savivaldybės politika.
FB kiti minėjo, kad tokios dviejų aukštų tipo dviračių saugyklos netinkamos įvairiesms žmonėms, nes ne visi gali užkelti ir šiaip nepatogu. Pvz. man plyšo rankos raumuo arba sausgyslės ir planuoju 8 sav. neduoti krūvio, kaip turėčiau užkelti dviratį į antrą aukštą? Gerai, kad yra raumenų ir užkelsiu viena ranka 20 kg svorį, bet ar tikrai visi kiti taip galėtų?
Lokacijos saugykloms pasirinktos Architektų g.:
a) skatinti dviratizmą kur trūksta naudotojų, nes takas neatitinka STR nuolydžio?
b) naudotojų STR nagal nuolydį neatitinančiame take dabar daugiau nei kituose STR atitinkančiuose takuose?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment