Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAvarija Vilniaus pakraštyje: nuskriejęs nuo kelio prabangus „Mercedes-Benz“ rėžėsi į medžius
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...zesi-i-medzius
Yra pilna foto galerija. Veiksmas prieš perėją, o VMS už posūkio ten prie Antavilių mašinų atitvarus pratęsė pėsčiųjų tvorelėmis, kurios smūgio atveju tik kurtų pavojingas skeveldras.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Matyt nevažinėjate dviračiu. Tokiu atveju gausis, kad turi slalomą važiuoti aplink žmonės, kas tikrai nėra saugu. Takai ir gatvės daromi atskiri, nes skiriasi greičiai, tam tikrų eismo dalyvių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKokį slalomą? Bendrame take privalai sulėtinti tiek, kad nekeltum grėsmės pėsčiajam, jeigu reikia, važiuoti iš paskos. Nors mūsų dviratininkai dar to neišmoko, net ant šaligatvių signalizuoja lyg pėstysis turėtu jiems trauktis iš kelio.
- 1 patinka
Comment
-
Nėra gerai taip daryt, o bet tačiau, aš eisme dalyvaujantis daugiausiai kaip pėstysis, esu labai nepatenkintas kitų pėsčiųjų gebėjimu eiti grupėmis per visą šaligatvio plotį ir nesitraukt net jei iš priekio kas nors pareina, jau nekalbant, kad nepraleidžia kas už jų.Paskutinis taisė rmss; 2022.11.11, 17:56.
Comment
-
A. Goštauto g. jau per visą ilgį nuo Balto iki Žvėyno tilto paklotas raudonas asfaltas. Nuotraukų nepasidariau tamsoj, bet panašu, kad situacija ta, kur kažkam teks suinventorizuot ir siųst į tvarkau miestą, o tai dar priims tokį. Labai daug nudaužytų skersinių bortų, taip pat pasirodė gan nemažai nelygumų. Bet tik praėjau šalia esančiu taku, tai gal tik efektas toks po lietaus gavosi.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Jei yra vietos, signalizuoja "žė, aš čia tuoj lenksiu, nesugalvok mestis į šoną", o jei nėra "žė, gal galėtum truputį į šoną pasitraukt". Čia į temą senas geras filmukas iš internetų: https://youtu.be/k7oGk-ozhKI
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSvajonių mikrorajonas Karoliniškės. Šimulionio g.
„Ar iškasit ir apgenėsit krūmus, kad liktų bent 0,5 m laisvas plotas iš dviračių tako šono? Geriau didesniu atstumu sutvarkyt, nes augalai augdami plečiasi iki genėjimo.“
Judu: „Taip, apgenėsim“
(2019-10-26) https://www.facebook.com/vilnius.lt/posts/pfbid02uqDyDRLn3NGSfty8mBXmFEhcXRMjQS9kdf3PC3dUq76 LBQuvsumWaMoMiRkWs7ecl?comment_id=2939785329383110 &reply_comment_id=2939824512712525
Jr. miesto inžinierius: „Kas dėl genėjimo - informacija buvo perduota, ir krūmai turėjo būti apgenėti (netikrinome, ar buvo, tiesą sakant). Pakartotinai kreipėmės.“
(2020-09-02) https://www.facebook.com/groups/7379...23704504319897
„188. Krūmai, aukštesni kaip 0,5 m, ir medžiai negali būti sodinami arčiau kaip 10 m eismo kryptimi nuo pėsčiųjų perėjų ir viešojo transporto stotelių.“
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
https://tvarkaumiesta.lt/problem/263494
Buvo prašoma iškasti krūmus per 1 m nuo tako ir iškasti prieš perėją. STR prievolės. Kaip suprantu, čia jau po atliktų darbų:
Nufotkinau ir atgal, kad nebūtų sakančių, jog nėra dviratininkų. Jis nukreipimo salelėje:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
P. Vileišio g. stato pirmąją infrastruktūriškai tikrą dviračių gatvę. Buvo ir antras projektas Šilo tilto prieigose. Projektavo Vilniaus planas. Teikiau pastabas raštu, prisijungiau nuotoliu į svarstymą. Buvo ir aktyvistas Eduardas prisijungęs, tai sakykim, liudininkas, kad nemeluoju.
Prašiau projektuojant naujo tako atkarpėlę nepalikti seno borto, ties dabartine dviračių tako pabaiga. Pasakė, kad viskas ten gerai, jokių bortų nebus, nors brėžinys rodė priešingai. Prisijungęs be mikrofono buvau, tai ne'flood'inau to paties į chat'ą. Rezultatas foto, ne tik, kad liko senas buvęs bortas, bet pasirodo nuardė seną taką numatant asfalto dangą, bet bortą perstatė naujai. Dviračių takas, kur dabar senas stulpas (šone nusklembtų bortų eilė):
Siūlymuose paryškinau. Kitame punkte rašiau, kad nebūtų stulpų per arti tako, pristatymo metu išsivartė, kad aš vėl nusišneku, ne taip suprantu ir viskas ten labai gerai. Na žiūrėsim:
1) Numatėte skersinius įleistus gatvės bortus skersai dviračių tako. Prašau neprojektuoti beprasmių bortų, kurie neatlieka jokios naudingos funkcijos, su laiku išsikraipo, todėl kelia pavojų eismo saugumui, gali prakirsti dviračio kamerą, tarp įdubimų atsiranda vanduo, kuris žiema užšąlą ir didina riziką paslysti ir žūti po automobilio ratais [žr. pav. 1]. Ne gana to, bortus papildomai kainuoja įrengti. Jų yra atsisakoma ir be jų net jungiamas raudonas asfaltas su gatvės pilkuoju asfaltu, pvz. Laisvės pr. [žr. pav. 2].
Prašau neprojektuoti skersinių, net įleistų bortų, įskaitant ir ties darbų vykdymo riba šiaurinėje dalyje. Taip pat aiškčiau pažymėkite, jog pietinėje dalyje ties darbų vykdymo riba nėra jokio borto, nes atspausdinus projektą žymėjimas gali susilieti ir statybininkai pagalvos, jog ten du skirtingus projketus turi jungti įleistas bortas (tokių pavyzdžių jau yra Vilniuje).
2) Šoninėje skiriamojoje gatvės juostoje – vieno metro techniniame šaligatvyje numatėte įrengti apšvietimo stulpus. Iš skersinio brėžinio pjūvio akivaizdu, jog stulpas numatomas neišlaikant 0,50 m atstumo nuo dviračių tako. Net jeigu tech. šaligatvyje stulpas būtų numatytas per vidurį tarp dviračių tako ir gatvės – vistiek nebūtų išlaikomas minimalus pagal STR reikalaujamas atstumas tarp stulpo ir dviračių tako. Apsaugos zonos apibrėžtos STR [žr. pav. 3].
Prašau apšvietimo stulpus įrengti taip, kad tarp dviračių tako ir stulpų būtų nemažesnis nei 0,5 m atstumas – slinkite stulpą link gatvės, o jeigu tas yra draudžiama, tai platinkit tech. šaligatvį, o jeigu tam nėra vietos, tai keiskit sprendinius, pvz. pratęsdami dviračių gatvę ar taikykit kitus sprendinius. Projekte taip pat prašau aiškiai nurodyti atstumą tarp dviračių tako ir stulpų, kad statybininkai nesugalvotų savavališkai pritraukti stulpų arčiau tako, kaip dažniausiai mėgsta daryti.
3) Nenumatytas keio ženklnimas punktyrais dviračių take. Prašau būti disciplinuotais ir pasitemti rengiant projektinius pasiūlymus ir brėžinius pateikti tvarkingesnius.
Prašau numatyti punktyrinį ir kt. reikalingą kelio ženklinimą dviračių take.
P. S. Gal kitą kartą, Arūnai Visockai, sprendiniams nepritarkite. STR'us galite susižiūrėti ir patys.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Prie Šilo tilto: https://www.google.com/maps/@54.7049...7i13312!8i6656
Street view nėra užfiksuoti dvirtakio kelio ženklai. Neatmestina, kad kažkam pasiskundus jie buvo nuimti, bet juridiškai ten tikrai buvo dvirtakis, nes kitame projekto gale matosi išplatinamas šaligatvio plotis ties naujai atsiradusia trinkelių danga, tad tos didžiosios plytelės tikrai neprojektuotos kaip tech. šaligatvsis, bet pėsčiųjų takas.
https://www.google.com/maps/@54.7067...7i13312!8i6656
Vėliau tą įdorė esamo P. Vileišio g. dvirtakio prijungimas prie tų trinkelių ir teisiškai, galioja raudono asfalto dvirtakio kelio ženklai:
https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...489,0.5778&k=W
Reziumuoju: esmė, kad tarp dviejų skirtingų, naujų raudonų takų projektų suprojektavo bortą. Paprašius neprojektuoti, atsakė, jog aš klystu ir ten jokio borto brežynyje nėra. Tvirtino, kad ir stulpai ne per arti tako, nors akivaizdu, kad irgi tiesmukai melavo.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Bet čia šitame tarpe dar turėjo būti kitas projektas, būtent takams toje sankryžoje. Ankstesnis krantinių takas neturėjo jungtis į dabar statomą taką tiesiogiai. Ar jie abu projektus kartu įgyvendina?
Iš tavo foto panašu, kad raudono asfalto takas baigsis čia už stulpo, kur ir yra bortai sustatyti.
Comment
-
Dangos tikrai neperraustos per visą senų takų ilgį, maks. iki tilto, bet dar niekur neteko matyti, kad statant naujus takus būtų liečiamasi prie senųjų, todėl spėju, jog stato iškart abu projektus. Gi visada daro kuo pigiau, tik tiek kiek reikia. Įprastai, tokiais atvejais net skersinių senų bortų neišima nors jungiamasi prie kito asfalto, nes išsiplės darbų apimtys ir reiks nors ir mažai, bet daugiau medžiagų, dangų nelygumai, sunkiau padaryt. Pvz. Kareivių/Eurovelo 11 paliko super pavojingoj vietoj bortus, nes posūkis:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Pilaitės pr. dviračių takas
Ties Senuoju Pilaitės keliu pilnai sutvarkė dangas. Kalva gavosi nemaža, tai bus pagunda įsibėgėti į akląją zoną, bet aišku visi požymiai apie pirmumą yra: šalutinio ženklas, raudona danga pervažoje - bus matyt. Nenoriu kibint VMS, nes dar sugalvos linksmųjų kalniukų
Sankryžos vaizdas iš visų pusių:
Įkalnės vaizdas:
Paskutinis taisė Riedis; 2022.11.12, 15:39.
- 5 patinka
Comment
-
Pilaitės pr. bent beržai labai geru atstumu susodinti. Stulpai irgi normaliai išskyrus perėjos stulpą. Krypčių kelio ženklas dar į dvirtakio apsaugos zonos oro erdvę įsitenka neaišku ar išlaikant reglamentuotą aukščio gabaritą. Trūksta papild. lentelės apie dviračius, trikampiukų ir didžiojo trikampio iki pilnos laimės. Ten D kat.? Turėjo būti tada ir pakelta pervaža.
Deja T. Narbuto g. stulpai panašu tikrai per arti nuo stotelės link Spaudos rūmų. Dar įdomu, kaip taip niekur nesuveda tų šulinių / įrengimų prie paslenkamų šaligatvių? Ten kur suvingiuoja, gi visiška nesąmonė, jei moka EU:
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Pvz. iš 2018 m.:
Šuliniai iš cilindrų. Viršutinį nuimi, nupjauni su bulgarke ir statai lygiai atgal. Ne?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJau virš mėnesio nejudinama dviračių pervaža, jungianti abiejų pusių Ozo g. dviračių taką. Maždaug pusvalandžio darbas
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVideo puikiai iliustruoja problemą, kai šaligatvyje pėstysis jaučiasi antraeiliu.
- 1 patinka
Comment
Comment