Nėra kurnors brėžinių Gerosios vilties g. rekonstrukcijai? Jau pradėta, bet niekur nerandu brėžinių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ramaus eismo gatvė neprivalo gadinti automobilio pakabos.Paskutinis taisė themanual; 2021.11.18, 11:02.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Negadina jeigu važiuoji pakankamai lėtai. Visų pirma ne aš sugalvojau tokį sprendimą, man rodos Vileišio g. projekte tokia juosta numatyta. Visų antra įrengus atskirą dviračių taką būtų smagiau minti į įkalnę be kolonos automobilių prisispaudusių prie užpakalio arba bandančių lenkti neprilėtinus, tuomet nereiktų ir tokių drastiškų greičio mažinimo priemonių
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dėl atskiro dviračių tako sutinku, kur yra glaimybė jis turėtu būti visur. Nesutinku dėl riedulių pagrindo. Net ir 10 km/h važiuojant per tokį pagrindą tikrai nėra smagu.
Nesakau kad čia tokios reikia, jeigu galima turėti atskirtą dviračių taką, bet jei jo nėra, o gatvės nepadarai iš tiesų ramios, tai ji neturėtų vadintis ramia. Galbūt "šiek tiek ramesnio eismo gatve"? t.y. šiek tiek lėtesnė automobiliams ir vos saugesnė mažumai dviratininkų entuziastų su fixais (stereotipai ) visada važiojančių tarp automobilių, bet mažai kuo naudinga daugumai potencialių miesto dviratininkų (žmonių naudojančių dviratį numinti iki darbo, mokyklos ar parduotuvės), kurie ir toliau rinksis šaligatvį arba tiesiog važiuos automobiliu.Paskutinis taisė themanual; 2021.11.18, 11:25.
- 4 patinka
Comment
-
LRT.lt 2021.11.18
Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus:
Dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?
Atsakant į klausimą dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sutvarkymo darbų verta pažymėti, kad tai paprastasis remontas, ne iš naujo tiesiamas takas. Darbų metu tvarkoma tako danga, kuri nebuvo saugi nei dviratininkams, nei pėstiesiems“, – komentavo A. Nikitinas.
(...)
Skaičiuojama, kad darbų kaina siekia apie 300 tūkst. eurų.
http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...veliau-isardys
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
"Ramaus eismo gatvė" galėtų būti:
Paskutinis taisė Kaid; 2021.11.18, 12:52.
- 1 patinka
Comment
-
Gal kas prisimena kelintais metais nutiesė šitą kokybės standartą?
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąGal kas prisimena kelintais metais nutiesė šitą kokybės standartą?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2021.11.18
Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus:
Dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?
Yra du variantai ir abu blogi
1. Po samanomis užkasama apie 300.000 EUR dvirtakiui ir jis po kelerių metų išardomas, nes bus rekonstruojamas kelias.
2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.
Nors galėjau keiktis kas kart bei dažnai naudojant tą taką važiuojant plentiniu (guodžiantis įsivaizduoju, jog esu šiaurės Prancūzijoje), bet takas ten yra. Nesvarbu, kad po termobranduolinės reakcijos tektoninių plokščių dislokacijos, bet VMS'as vėluoja statyti žadėtus bent pora šimtų kilometrų takų, kur visai jų nėra. Kur jie? Daug kartų savo oficialiuose planuose nusistatė rekonstruoti kelesdešimt metrų takų ties asmens duomenų centru Vilniuje. Projektas yra, koreguotas projektas irgi yra, už 300 000 Eur tikrai būtų padarę ir dar liktų. Juostelę turėjo kirpti maždaug šiandien. Statybos nepradėtos. Vėl pamelavo. Užtat irgi pradėta rekonsrukcija kažkur užkamy L. Girdos g., kur takų būklė gera, remontuota irgi prieš 2 m.
Be to, šito Nemenčinės pl. tako duobes jau tvarkė prieš 1–2 m., keitė ir ilgino tvoras ties tiltukais, po išsityčiojimo čia forume prieš 2 m. su statybiniais buldozeriais (!) viename ruože nustūmė žemes nuo tako, nes jo niekada nevalė. Joks čia ne remontas, jei platina taką ir dar drenažo sistemas įrenginėja. Remontas buvo prieš 2 metus tik maža apimtimi. Reikėjo gauti atsakymą iš LAKD, kad jie neperims kelio, tada tik buvo galima dirbti.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tokia gatvė skaitosi kaip "dviračių gatvė".
"Ramaus eismo gatvė" galėtų būti:
Žodžiu aš tikiu jog eismas taps ramesniu daugumai, bet mažumai kurią bandoma užauginti (žmones naudojančius dviratį kaip susisiekimo priemonę) tokia gatvė ramia netaps. Aišku yra kitų vietų kur potencialas tam didesnis, tai gal ir ankstoka kažko reikalauti, tik pasirodė nenuoseklu dviračių infrastruktūros atžvilgiu jog įrenginėjamas pėsčiųjų tunelis Naujininkuose kartu su dviračių taku, kuris logiškai žiūrint turėtų jungtis su Vingio parku būtent per Gerosios vilties g.
- 1 patinka
Comment
-
Kita šiek tiek tema, buvo diskutuota kažkada ar geriau vienoje pusėje dvipusis dviračių takas ar vienakryptės dviračių juostos abejose pusėse. Pavyzdžiai iš Olandijos ir Londono, kur buvo įrengtas dvipusis takas vienoje pusėje vietoje anksčiau buvusių juostų. Manau dviejų juostų eismo gatvėse su pakankamu kiekiu vietų jas kirsti dvipusis takas yra geriau. O jeigu gatvė platesnė tai ji tikėtina turės ir pakankamai vietos įrengti dvipusius dviračių takus abejose pusėse, nes vienpusės juostos būnant netinkamoje gatvės pusėje reikš arba lankstą, arba minimą prieš eismą, arba važiavimą dar siauresniu šaligatviu, nei kad galėtų būti jei toje pusėje būtų tik šaligatvis be vienakryptės dviračių juostos.
https://irishcycle.com/2021/11/15/tw...aming-streets/
Comment
-
Gerosios Vilties g. yra tekę minti civilio rūbais, bet kas rytą skubėti piko metu į darbą tokia įkalne, kur į nugarą alsuoja automobiliai, tai nesinorėtų. Alternatyva būtų Vandentiekio g. (irgi į kalniuką), bet kur jokio mašinų eismo nėra, o gatvė oficiali. Turėtų ten tillpti į visokias raudonas gatvės zonas įpaišyti taką dešinėje, o parkuojamoms tačkoms įrengti vietas kitoje gatvelės pusėje. Dar ir šaligatvį tuo patčiu žmonėm padarytų. Takas galėtų būti, kur dabar asfaluotas ruožas lietaus surinkimui (įrengiant požeminį surinkimą), o šaligatvis ten arčiau namų, kur pratrypta:
Taką geriau nuvesti tiesiai į žiedą be lanksto per kiemus, tik reiktų miniatiūrinio pandusiuko. Tikrai mažyčio, kainuotų nedaug ir nebūtų nepatogu:
Tada paminėtas dabar statomas tunelis po bėgiais būtų lygiai taip pat logiškas – Gerosios Vilties g. pavažiuojant keliasdešimt metrų ir nusukant čia. Tik bėda, kad visokiuose BP ir pan. dviračių eismas neplanuotas per žiedą. Visgi rekonstravus esamas pėsčiųjų jungtis jame (na, kaip Vladivostoke ar Olandijoje), Vandentiekio g. būtų labai gerai išnaudota važiuojančių nuo Bukčių tilto, o norintiems į Lazdynus pro būsimą Užvingio tiltą galima patekti nuo žiedo pro „Akropolis 2“ netrukus įrengiamus gausybę takų.
Statant pagal BP ir pan., nuo Bukčių iki dabar statotomo tunelio suplanuoja jungtis Vilkpėdės g., kur su sportiniu anglies pluošto dviračiu yra ką veikti kylant. Nesąmoningi ten nuolydžiai ir dar reiks daug ten kirst visko. Nešimašika pagal dendrofilų paniatkes:
https://www.google.com/maps/@54.6649...7i13312!8i6656
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
2015. Šimašius jau lyg ir buvo užbaigiant, bet realiai Zuoko projektas. Vienas pirmųjų rauodnų takų dar iki Šimašiaus/Nikitino.
Riedis sako, kad 2017 m.:
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Man užkliuvo tai kad tikriausiai čia nebus atskiro dviračių tako ir tuomet tobula ramaus eismo gatvė turėtų atrodyti kažkaip taip
Nesakau kad čia tokios reikia, jeigu galima turėti atskirtą dviračių taką, bet jei jo nėra, o gatvės nepadarai iš tiesų ramios, tai ji neturėtų vadintis ramia. Galbūt "šiek tiek ramesnio eismo gatve"? t.y. šiek tiek lėtesnė automobiliams ir vos saugesnė mažumai dviratininkų entuziastų su fixais (stereotipai ) visada važiojančių tarp automobilių, bet mažai kuo naudinga daugumai potencialių miesto dviratininkų (žmonių naudojančių dviratį numinti iki darbo, mokyklos ar parduotuvės), kurie ir toliau rinksis šaligatvį arba tiesiog važiuos automobiliu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad čia nuotraukoje yra dvipusis dviračių takas, o ne gatvė. Aš tai už atskirus dviračių takus, bet jeigu tokio nėra tai nebūtina tada sugadinti eismą visiems jo dalyviams vien todėl kad kai kurie vairuotojai nemoka ramiai važiuoti.
- 2 patinka
Comment
Comment