Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė giurza Rodyti pranešimą
    Taip yra, liko tik keli labai smulkūs sutvarkymai.
    Šiandien patikrinau kaip ten tie darbai S. Batoro g. baigti.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210501_184012.jpg
Views:	1397
Size:	2,02 MB
ID:	1882208
    Toks ruožas tęsiasi apie 400 metrų.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210501_184022.jpg
Views:	1321
Size:	1,46 MB
ID:	1882210

    Dar lieka 400 metrų tokio tako: Click image for larger version

Name:	IMG_20210501_184314.jpg
Views:	1365
Size:	3,46 MB
ID:	1882211

    Likusio tako bendras įspūdis toks, kad asfalto kokybė geresnė nei bet kokio kito naujo dvirtakio mieste. Nepajutau jokių griovelių. Saugumu visai nesirūpinta - iš greito eismo gatvės išsukimai padaryti, kad kentai spaustų ant 70km/h. Jokių iškilių kalnelių. Visi žinom, kad Vilniuje dešinysis posūkis tiesiog nerodomas. Kelio ženklinimas lyg ir baigtas, bet perėjos/dviračių pervažos nepažymėtos. Tad jei įvyks eismo įvykis, tai bus galima lengva ranka viską nurašyti viską ant neatsargių dviratininkų.

    P.S. Už Pučkorių vis dar neįrengtas metalinis atitvaras apsaugoti darniai judančius nuo transporto eismo.
    Attached Files

    Comment


      Dėl dangų skirtumo, į didesnio statumo įkalnę asfaltu bus lengviau minti (reikės mažiau galios) nei nelygia žolėta mažesnio statumo įkalne. O tuo lataku kilt į viršų nei patogu, nei saugu.

      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Kol kas galima kilti nauju keliuku ir aukščiausioje vietoje asfaltu. Daug sklandesnis ir lengvesnis kylimas (ne žiemos metu). Pamačius nuolydžių skirtumus, manau, ateity niekad nesinaudosiu naująja keliuko viršukalne ir pakylimui naudosiu lietaus lataką, žiemą – šalia latako:

      Comment


        Įdomu, kaip ten atrodys oficialus takas po statybų, bet bent dabar jis yra dar statesnis nei tas asfaltuotas latakas. Kaip paminėjai, asfaltu lengviau kilti, tai nesuprantu, kodėl rašai jog nepatogu? Na taip, neprasilenksi su kitu dviratininku, bet realybėje turbūt visi leisis dabar statomu taku, o tinginiai kils lataku, kol nebus plikledžio. Šiaip ar taip, didžiausias srautas bus kitoje Oslo g. pusėje, kur visoje atkarpoje yra raudonas takas, bet nėra per didelių nuolydžių. Kaip bebūtų, tą takelį žolėje ne pats pramyniau, o žmonės patys pasirinko alternatyvą. Statybos pačios neprasidėjusios, tik kuoliukai sukalti, tai tikrai ne dėl statybos darbų pradedamas praminti tas takas. Pati įkalnė latako yra lygi, tuo tarpu statybų takas varijuoja skerai išilgai, kuoliukai sukalti be jokių vingių, tad visas statumas liks.

        Tik įdomu, buvo sakoma, jog įkalnės asfaltuoti negalima dėl esamų komunikacijų (ten daug šulinių), bet patį lataką per 10 m į šoną kažkaip išasfaltavo. Tai ar nėra taip, jog esamą „100 km aplink Vilnių” tako atkarpą galėjo palikti ramybėj, o asfaltą tiesti šalia to latako per aplinkui? Ten jau dabar net medžiai prakirsti, nepanašu, jog būtų kažkokios kliūtys. Jau kartą apsijuokė dabartinis „vyr. miesto inžinierius”, kai kelis metus nenuleidinėjo borto ties Vingio parku Čiurlionio g. prie viaduko virš Geležinio Vilko g., bet po nuolatinių internautų verkšlenimų pradėjo nuleidinėt ir nuleido be jokių ten problemų, kurias labai deklaravo, jog neįmanoma ten nuleisti borto dėl „specifinės kanalizacijos konstrukcijos” toje vietoje.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Atradau 8 mėn. senumo temą Skyscraper City, VILNIUS | Bicycle paths // https://www.skyscrapercity.com/threa...paths.2281505/
          Daug nuotraukų vienoj krūvoj iš įvairių miesto vietų. Įsiminė esto komentaras:
          The city's media empire is talking about tallinn being the greenest european capital (it hopes to become it with some fake reports), but mayor declaring that instead of the dutch model we should adopt an american transport model.
          Pasirodo Vilnius dar neišmoko kelio ženklų dėt pagal taisykles. Realybėje, sniego plutai padengus takus rimtai vos nenuvažiavau žemyn, bet žinodamas, kad Lietuvos takuose nevalia prarasti būdrumo, išlaikiau reikiamą kryptį:
          Click image for larger version

Name:	xa.jpg
Views:	907
Size:	1,40 MB
ID:	1883138
          Beje, prie to stulpo yra 2 dviračių stovai „U” formos. Realiai pastačius dviratį, vienas ratas stovės dvirtakyje.

          Platus šaligatvis dešinėje, net su taktilinėmis plytelėmis. Keista, kaip 6 plytelių pločio tech. šaligatvyje prie gatvės, stulpo dar arčiau dvirtakio nepastatė:
          Click image for larger version

Name:	xxa.jpg
Views:	908
Size:	1,61 MB
ID:	1883139
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Magistralė A1 / E85/Mamoničių g. (nuo Grigiškių ties Gariūnais). Asfaltuota paskutinė atkarpa. Tunelyje dar nėra apšvietimo, užtverta tvorom, kurios patrauktos pralindimui.



            Šiandieninės technologijos neleidžia kabinti kelio ženklo ant el. stulpo už 15 cm, deja:
            Click image for larger version  Name:	IMG_20210429_184532.jpg Views:	222 Size:	1,07 MB ID:	1881850
            Negi ta apipaišytą namuką taip ir paliks?
            Paskutinis taisė Corsaro; 2021.05.05, 13:12.

            Comment


              Parašė Corsaro Rodyti pranešimą

              Negi ta apipaišytą namuką taip ir paliks?
              O ką jam turi padaryt?

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Pasirodo Vilnius dar neišmoko kelio ženklų dėt pagal taisykles. Realybėje, sniego plutai padengus takus rimtai vos nenuvažiavau žemyn, bet žinodamas, kad Lietuvos takuose nevalia prarasti būdrumo, išlaikiau reikiamą kryptį:
                Užtat puikiai išmoko plaut pinigus beprasmiškiems stulpams. Kodėl negalima pakabinti ženklą ant puikiai tam tinkančio ir vietoje stovinčio apšvietimo stulpo?
                Paskutinis taisė ttttt; 2021.05.06, 10:48.

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Užtat puikiai išmoko plaut pinigus beprasmiškiems stulpams. Kodėl negalima pakabinti ženklą ant puikiai tam tinkančio ir vietoje stovinčio apšvietimo stulpo?
                  Todėl, kad yra skirtingos eksploatuojančios organizacijos. Pvz., ar norėtumėt, kad ant jūsų namo kažkas reklamą kabintų?

                  Comment


                    Linkmenų gatvės šaligatviai ir dviračių takas. Per visą jos ilgį pilna pribraižytų griovelių, čia Grinda taip pasistengė? Būtent įbrėžti grioveliai o ne kažkokie paviršiniai papaišymai kaip galbūt atrodo iš nuotraukų, jie jau nenusivalys:









                    Comment


                      Parašė Andriux Rodyti pranešimą

                      Todėl, kad yra skirtingos eksploatuojančios organizacijos. Pvz., ar norėtumėt, kad ant jūsų namo kažkas reklamą kabintų?
                      Elektros tinklai yra valstybiniai / savivaldybiniai, tad neįdomu ko jie nori ar nenori, o tam ir nesipriešina juk, tereikia gauti leidimą iš jų. Užtenka tik paprašyti. Esmė, kad pusė ženklų ant el. apšvietimo stulpų, o pusė tiesiog per 15 cm nuo tų stulpų. Net jei savivaldybė pirkdama darbus iš anksto apmoka sutartą sumą, ji nesivargina, kad rangovas kabintų ženlus tinkamai. Va po to dar savivaldybei brangiau kainuoja veją šienauti, aplink tuos visus papildomus stulpus, kur tik rankiniu būdu apdirbsi. Stulpai beveik visada per arti dviračių tako neišlaikant apsaugos zonos. Papildomos atramos sudaro pavojų kelyje, sankryžose sumažinant matomumą.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Pasirodo kartais verta aplankyti pažymėtas šaligatvių atnaujinimo atkarpas. Kaip prieš tai Pašilaičiuose nutiesė bendrą pėsčiųjų-dviračių taką, taip dabar Fabijoniškėse (S.Neries) neblogą gabalą greitai gan nutiesė, aišku itin paprastuoju būdu (be bortų, be įvažiavimų ir pervažos pertvarkos ir pan.), bet kaip laikinas rezultatas neblogas palyginus su prieš tai buvusia danga.

                        Click image for larger version  Name:	20210506_143538.jpg Views:	0 Size:	269,2 kB ID:	1883481

                        Click image for larger version  Name:	20210506_143911.jpg Views:	0 Size:	382,0 kB ID:	1883482
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          bet kaip laikinas rezultatas neblogas palyginus su prieš tai buvusia danga.
                          [/URL]
                          kodel manote, kad laikinas?

                          Comment


                            Laikinas iki Ukmergės g. vizijos įgyvendinimo, tai čia gali būti ir dešimtmečiai. Nes šiuo metu ten itin nepritaikytas "bendras takas" - siauras šaligatvis su kliūtimis (gal ženklai jau ir nuimti, matyt dondc geriau šią sferą žino). Kaip pavyzdys (paralelinėje S.Neries daugmaž žemėlapio aprėptyje nutiesta):

                            Click image for larger version

Name:	S.Neries.jpg
Views:	554
Size:	375,5 kB
ID:	1883542

                            Laikinas ir per kitą prizmę, kad tos stovėjimo aikštelės (iš nuotraukos) prie įmonių berods nėra sklypo dalis, tad ateityje esant poreikiui įmanoma būtų nutiesti šaligatvį šalia (per kokį humanizavimą ar pan.) ir paversti tą dalį dvirtakiu. Vis tik įvairiuose žemėlapiuose (BP,SP,DJP) įvairiai prižymėti dvirtakiai (kai kur tik Ukmergės, kai kur S.Neries, kai kur abu), tad principe nėra iki galo aišku.

                            Artimuoju laikotarpiu, šiemet, turėtų įrengti kitą šaligatvio atkarpą į šiaurės vakarus (už Lidl), ties kuriuo raudonas atskirtas takas. Įdomu ar ir ten tokį bendrą asfaltuotą ar pratęs pagal esamą atskyrimą. O daugiau spėčiau kitamet ar per porą metų gal jau nuties ir likusią dalį į pietryčius.

                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą
                              Linkmenų gatvės šaligatviai ir dviračių takas. Per visą jos ilgį pilna pribraižytų griovelių, čia Grinda taip pasistengė? Būtent įbrėžti grioveliai o ne kažkokie paviršiniai papaišymai kaip galbūt atrodo iš nuotraukų, jie jau nenusivalys.
                              Manau verta įmesti į Vilniaus dviračių takų kuriozus ir pritaginti Antoną. Tegul peržiūri kokia technika naudojama takų valymui.

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Linkmenų gatvės šaligatviai ir dviračių takas. Per visą jos ilgį pilna pribraižytų griovelių, čia Grinda taip pasistengė? Būtent įbrėžti grioveliai o ne kažkokie paviršiniai papaišymai kaip galbūt atrodo iš nuotraukų, jie jau nenusivalys:
                                Panašu kad kaip visada pasirinko šūdiniausią būdą valyti paviršių ir sugadino jį bevalant.

                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Pasirodo kartais verta aplankyti pažymėtas šaligatvių atnaujinimo atkarpas. Kaip prieš tai Pašilaičiuose nutiesė bendrą pėsčiųjų-dviračių taką, taip dabar Fabijoniškėse (S.Neries) neblogą gabalą greitai gan nutiesė, aišku itin paprastuoju būdu (be bortų, be įvažiavimų ir pervažos pertvarkos ir pan.), bet kaip laikinas rezultatas neblogas palyginus su prieš tai buvusia danga.
                                Koks naivus esate jog manote kad tai "laikinas" variantas.

                                P.S. ten ankščiau šaligatvis buvo naudojamas kaip automobilių parkavimo vieta, koks šansas kad dabar nustos?

                                Comment


                                  Sakykim, galima džiaugtis S. Neries remontu. Tarkim nėra pinigų, esam vargšai, tai gerai ir taip: neestetiškai tako kraštuose, nepilnai išpildyda dėl nutrūkimų, bet danga nauja. Valio. Visgi, viskas priklauso ar grąžins kelio ženklus suvarydami dviračius ant tako. Nuotraukose matosi itin dažni įvažiavimai, parkingai iš visų pusių aplink įvažiavimus (pažeidžiamas KET 150.6 dėl 5 m), aikštelėse neišlaikoma min. apsaugos zona tokiam parkavimui 0,75 m nuo mašinų, tad jei (D kat.?) gatve neleis važiuoti dviračiu ir prievarta suvarys čia – bus tiesiog nusikaltimas žmoniškumui.

                                  Kažkas gynė bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklus Gabijos g., kur irgi perasfaltuota danga. Ten vieniem forumiečiams D kat. lenktos trajektorijos gatvė su greičio kalniukais pasirodė vis tiek itin pavojinga dviračiams ir pateisino jų išstumimą į bendrą taką. Tai pasakysiu taip, jei baisu, tai įstatymai nedraužia važiuoti asfaltuotu šaligatviu ir taip, o kas nori važiuoti į darbą greitai ar sportuoti ir nebijoti sukančių automobilių ar atidaromų durelių, kaip S. Neries g. – tiems turėtų būti suteikta galimybė rinktis važiuoti gatve. Tas dirbtinis nugrūdimas dviračių prie pėsčiųjų neapsaugo dviračių, o tik išstumia nebijančius važiuoti su srautu ir mažina patrauklumą naudotis dviračiu abskritai. Juokingiausia, kad visur Pašilaičių „žieduose” naikino tų bendrų takų ženklus, bet toje atkarpoje, kur dabar perasfaltuoja, taip jie ir liko. Jei savialdybei naujas asfaltus automatiškai asocijuojasi su dviračių eismu, tai truputį keista.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Geležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. Panaikino laiptus ir šiaip atrodo neblogai viskas. Vienas klausimas, tai kaip bus su pačiomis pervažomis/perėjomis per tas nuovažas? Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.

                                    Comment


                                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                      Manau verta įmesti į Vilniaus dviračių takų kuriozus ir pritaginti Antoną. Tegul peržiūri kokia technika naudojama takų valymui.
                                      Čia kažkokia fb grupė? Nelabai žinau ir koks Antonas, gal galit įmesti kas dalyvauja/žino, būtų gerai kad ateityje bent jau taip nevalytų kitų dviračių takų/šaligatvių.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Geležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. Panaikino laiptus ir šiaip atrodo neblogai viskas. Vienas klausimas, tai kaip bus su pačiomis pervažomis/perėjomis per tas nuovažas? Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.
                                        Ten posūkis, tai turbūt ypatingai siaurinti ir nelabai išeitų. Fūros čia važiuoja, autobusai turbūt irgi gali važiuot, tai išsisukimui vietos paliekama. Bet iškilias galėtų padaryt, kaip buvo komentuota anksčiau.

                                        Man įdomiau kaip bus ant viaduko? Vietos ten lyg ir nėra plačiam dviračių takui.

                                        Comment


                                          Man tai realiai išsukinėjant nuo Ozo (prekybcentrio) į Ozo g. tas dvirtakis nuo kalno taip baisiai atrodo. Pats pastebėjau, kad visada žiūriu ar neatvažiuoja mašinos iš kairės, vaizdą aišku užstoja autobusų stotelė. O į dvirtakį dėmesio mažai atkreipiu, pristabdau, bet pastebėt ten ar nuo kalno kažkas atvažiuoja visai sunku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X