Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pagrindo blogumą dar reikia įrodyti. Patepliojimus tai rangovai skaityk geranoriškai padaro, o jei ieškot priežasčių, tai dar gali paaiškėt kaltininkai net ne toje fronto pusėje, ir jau teks apmokėti ir praardymą ir perdarymą. Tai ir renkasi visiems priimtiniausią variantą.
    Šiaip vietomis esu pastebėjęs sugręžiotą asfaltą dviračių takuose. Spėju kad būtent ir tikrina asfaltą/pagrindą, tai kai norisi matyt įmanoma.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Panašu, kad Gelvonų gatvės takas (2019) irgi statytas pagal ŠimašQuality™ standartą. Matosi šviežūs firminiai išilginiai skilinėjimai šonuose ir dangos nusėdimas.

      Comment


        siuo atveju tonazas valymo masinu per didelis....
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Panašu, kad Gelvonų gatvės takas (2019) irgi statytas pagal ŠimašQuality™ standartą.
          Oslo g. pietinės pusės take link Gariūnų tilto irgi atsirado tokių įskilimų. Bet prie ko čia Šimašius? Ar turi kažkokių duomenų, kad jis trenkė kumščiu per stalą ir sakė „Ne, gerai nestatykim, statykim pigiai, iki rinkimų!“ Dar Nausėdą, Grybauskaitę ir konservatorius prie to paties pripaišom. Landsbergis sugriovė kolūkius ir sulaužė dvirtakius.

          Upd kažkas pranešė į Tvarkau Miestą, yra foto dar su traktoriaus pėdsakais: https://tvarkaumiesta.lt/problem/176586
          Paskutinis taisė alga; 2021.02.28, 22:23.

          Comment


            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
            siuo atveju tonazas valymo masinu per didelis....
            Nesu tikras, kad dėl to. Ne visuose takuose taip, nors visur valė sunkios mašinos. Taip pat nusėdimo ir skilimų vieta ne ten, kur buvo didžiausi svoriai. Panašu į pagrindo pasislinkimą dėl blogų bortų ar dar kažko. Bet čia jau būtų įdomu išgirsti geriau išmanančių nuomonę.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Bet prie ko čia Šimašius?
              Prie to, kad jis pozuoja nuotraukoms ir imasi nuopelnus už takų tiesimą. Kadangi lazda turi du galus, tai iš kito galo gauna ir velnių dėl blogos takų kokybės
              Nors šiaip turbūt teisingiau būtų pervadinti standartą į NikitinQuality™, nes būtent jis realiai viską prižiūrėjo ir tebeprižiūri.

              Upd kažkas pranešė į Tvarkau Miestą, yra foto dar su traktoriaus pėdsakais: https://tvarkaumiesta.lt/problem/176586
              Kitoje pusėje berods irgi buvo panašūs skilimai, apie kuriuos pranešiau turbūt prieš porą metų. Taip ir nepatikrinau, ar sutvarkė, bet manau bus proga patikrinti.
              Edit: Radau https://tvarkaumiesta.lt/problem/102994

              Edit 2: Pasirodo ten ne kitoje pusėje, o būtent ten pat. Turbūt tie patys skilimai, kuriuos aš raportavau prieš porą metų, ir kuriuos turėjo būti sutvarkę "pagal garantinė", bet nesutvarkė, nes o kam tvarkyti?
              Paskutinis taisė John; 2021.03.01, 00:18.

              Comment


                Tie skilimai dviračiais važiuoti netrukdo. Kai trukdys (pasidarys duobės ir pan.), ir netvarkys, tada bus blogai. Kol kas su dviračių takų tiesimu Vilniuje viskas labai neblogai.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Tie skilimai dviračiais važiuoti netrukdo. Kai trukdys (pasidarys duobės ir pan.), ir netvarkys, tada bus blogai. Kol kas su dviračių takų tiesimu Vilniuje viskas labai neblogai.
                  Tai kad trukdo. Net vizualiai matosi, kad tose vietose takas nusėdęs ir nelygus. važiuojant dviračiu tai labai jaučiasi.

                  Comment


                    Nu gal, ten nevažiavau, bet kiek važiavau palei tokius skilimus Karoliniškėse, tai netrukdė.

                    Comment


                      Problema gal ne tiek, ar trukdo, ar netrukdo konkrečiu atveju, bet bendra projektų kokybė ir požiūris į defektų taisymą. Jeigu problema yra raportuojama su nuotraukomis ir tikslia lokacija, VMS netgi patvirtina, kad ji bus sutvarkyta ir po to visvien nesutvarkoma, tai kyla klausimų apie VMS atsakingų žmonių kompetenciją ir galimybes spręsti problemas. Įskaitant tas, kurios trukdo. Patys matom, iki ko priėjo nelegalaus parkavimo toleravimas "kur niekam netrukdo". Arba kaip yra su rangos darbų priežiūra, kur atvirai niokojama aplinka ir laužoma kątik pastatyta nauja infrastruktūra, o VMS tik skėsčioja rankom ir lemena, kad nu va "surašėm protokolą" arba "informavom darbus atliekančią įmonę". Problema yra ne dviračių takų skilimai šonuose, o sisteminė problema, kai VMS net parodžius pirštu ir paaiškinus, ką tiksliai daryti, nesugeba spręsti labai elementarių problemų. Dviračių takai yra viena sričių, kur šitos ylos lenda iš maišo.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nesu tikras, kad dėl to. Ne visuose takuose taip, nors visur valė sunkios mašinos. Taip pat nusėdimo ir skilimų vieta ne ten, kur buvo didžiausi svoriai. Panašu į pagrindo pasislinkimą dėl blogų bortų ar dar kažko. Bet čia jau būtų įdomu išgirsti geriau išmanančių nuomonę.
                        priklauso nuo temperaturos, dregnumo, ar posukis ten... tiesiog sie takai pritaikyti dviraciams o ne sunkiasvorems masinoms... ir tas turi but irasyta i valymo sutarti... bet visiems pochui
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Griežtai ir normaliai spręsti parkavimo problemas būtų politinė savižudybė. Net dabar tai bandant daryt subtilesniais metodais kyla daug nepasitenkinimo, bet vistiek daroma. Toks dalykas kaip sukirmijusio medžio nupjovimas sukelia audras. Šimašius neveikia vakume ir turi taikytis prie visokių mašinistų ir pseudo-dendrologų grupių.

                          Klausimas kodėl rangovai valo takus su sunkiais traktoriais? Gal dėl to, kad lengvos, tam skirtos technikos, neturi. Vien dėl sutarties su VMS jiem neapsimoka jos pirkti. Aš bent jau taip spekuliuoju. Kitas klausimas kokius svertus šitai problemai spręsti turi Šimašius. Iš kur ir už kokius pinigus turi atsirasti tam skirta technika?

                          Aš esu Šimašiaus apologetas nes jis bent jau normalią miesto viziją turi ir neturi autoritarinio mentaliteto. Turbūt daug kas galėtų būt geriau, bet Vilniaus finansai irgi nėra stebuklingi.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tie skilimai dviračiais važiuoti netrukdo. Kai trukdys (pasidarys duobės ir pan.), ir netvarkys, tada bus blogai. Kol kas su dviračių takų tiesimu Vilniuje viskas labai neblogai.
                            Kuo tai skiriasi nuo požiūrio, kad ant šaligatvio priparkuota mašina niekam netrukdo kol yra vietos apeit?

                            Comment


                              Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                              Griežtai ir normaliai spręsti parkavimo problemas būtų politinė savižudybė. Net dabar tai bandant daryt subtilesniais metodais kyla daug nepasitenkinimo, bet vistiek daroma. Toks dalykas kaip sukirmijusio medžio nupjovimas sukelia audras. Šimašius neveikia vakume ir turi taikytis prie visokių mašinistų ir pseudo-dendrologų grupių.

                              Klausimas kodėl rangovai valo takus su sunkiais traktoriais? Gal dėl to, kad lengvos, tam skirtos technikos, neturi. Vien dėl sutarties su VMS jiem neapsimoka jos pirkti. Aš bent jau taip spekuliuoju. Kitas klausimas kokius svertus šitai problemai spręsti turi Šimašius. Iš kur ir už kokius pinigus turi atsirasti tam skirta technika?

                              Aš esu Šimašiaus apologetas nes jis bent jau normalią miesto viziją turi ir neturi autoritarinio mentaliteto. Turbūt daug kas galėtų būt geriau, bet Vilniaus finansai irgi nėra stebuklingi.
                              Taip pat ta sunki technika nuolat važinėja žole. Kol nieko nesakai, kol niekas nekreipia dėmesio, o kai ir pasakai, tik kosmetiškai patvarko. Jei rangovai gali neprisiimti kaltės dėl suniokotos žolės, gal taip pat gali nekreipti dėmesio ir į sugadintą dviračių taką?

                              Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	343
Size:	187,6 kB
ID:	1865306

                              Attached Files

                              Comment


                                Parašė Suolas Rodyti pranešimą

                                Taip pat ta sunki technika nuolat važinėja žole. Kol nieko nesakai, kol niekas nekreipia dėmesio, o kai ir pasakai, tik kosmetiškai patvarko. Jei rangovai gali neprisiimti kaltės dėl suniokotos žolės, gal taip pat gali nekreipti dėmesio ir į sugadintą dviračių taką?
                                Pvz. pats mačiau kai ant Baltojo tilto pievos, kad pasodintų kelis plonus medžius, išvažinėjo žolę su sunkiaja techniką, bet manau didžiąją dalim, čia ir pačios įmonės ir jų darbuotojų kultūra kalta. O kiekvieną traktoristą suvaldyt nėra lengva.

                                Comment


                                  Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                                  Pvz. pats mačiau kai ant Baltojo tilto pievos, kad pasodintų kelis plonus medžius, išvažinėjo žolę su sunkiaja techniką, bet manau didžiąją dalim, čia ir pačios įmonės ir jų darbuotojų kultūra kalta. O kiekvieną traktoristą suvaldyt nėra lengva.
                                  Daugybė atvejų, kur vyksta nuolatiniai masiniai tvarkymo taisyklių pažeidimai šalia statybviečių. Vienu konkrečių atveju Linkmenų gatvėje 50+ pranešimų vėliau rezultatas apskritas nulis. Yra tiek foto, tiek video, tiek konkretus atsakingas asmuo už darbų vykdymą, daugkartiniai skambučiai Viešajai tvarkai, oficialūs skundai savivaldybei, tiesioginiai kontaktai su mero padėjėjais ir kai kuriais Tarybos nariais. Nieko.Jokio rezultato. Pažeidimai vykdomi toliau. Tiesiog kažkokia neįveikiama nematoma siena, į kurią viskas atsimuša. Dėl to nesu tikras, kad čia "kiekvieną traktoristą suvaldyti nėra lengva", nes visa įmanoma informacija VMS jau pateikta. 50 kartų. Apie tą patį pažeidimą. Bijau, kad problema yra VMS įsivešėjusi nekompetencija.

                                  Comment


                                    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                                    Klausimas kodėl rangovai valo takus su sunkiais traktoriais? Gal dėl to, kad lengvos, tam skirtos technikos, neturi. Vien dėl sutarties su VMS jiem neapsimoka jos pirkti. Aš bent jau taip spekuliuoju. Kitas klausimas kokius svertus šitai problemai spręsti turi Šimašius. Iš kur ir už kokius pinigus turi atsirasti tam skirta technika?
                                    Jeigu privalėtu atlyginti žalą, tai manau kad lengva technika pradėtu apsimokėti.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Daugybė atvejų, kur vyksta nuolatiniai masiniai tvarkymo taisyklių pažeidimai šalia statybviečių. Vienu konkrečių atveju Linkmenų gatvėje 50+ pranešimų vėliau rezultatas apskritas nulis. Yra tiek foto, tiek video, tiek konkretus atsakingas asmuo už darbų vykdymą, daugkartiniai skambučiai Viešajai tvarkai, oficialūs skundai savivaldybei, tiesioginiai kontaktai su mero padėjėjais ir kai kuriais Tarybos nariais. Nieko.Jokio rezultato. Pažeidimai vykdomi toliau. Tiesiog kažkokia neįveikiama nematoma siena, į kurią viskas atsimuša. Dėl to nesu tikras, kad čia "kiekvieną traktoristą suvaldyti nėra lengva", nes visa įmanoma informacija VMS jau pateikta. 50 kartų. Apie tą patį pažeidimą. Bijau, kad problema yra VMS įsivešėjusi nekompetencija.
                                      Man tai panašiau į resursų trūkumą, kai tiek daug visokių pažeidimų. Manau čia reikia kažkiek laiko kad visi apsiprastų su pasikeitusiais standartais ir reikalavimas, savo noru ar per baudas, perdarymus ir tuomet kai jų sumažės bus lengviau viską sužiūrėt.

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                                        Man tai panašiau į resursų trūkumą, kai tiek daug visokių pažeidimų. Manau čia reikia kažkiek laiko kad visi apsiprastų su pasikeitusiais standartais ir reikalavimas, savo noru ar per baudas, perdarymus ir tuomet kai jų sumažės bus lengviau viską sužiūrėt.
                                        neveikia nei baudos nei perdarymai, po savaitės vėl tie patys pažeidimai.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          neveikia nei baudos nei perdarymai, po savaitės vėl tie patys pažeidimai.
                                          Todėl kad sistema žalinga. Viską reikalaujame atlikti maksimaliai pigiai, maksimaliai paprastai ir ilgai, dar ir į skolą.
                                          Taip normalius standartus užtikrinančios įmonės tiesiog atbaidomos.
                                          Džiūgaudami pasamdome dešimt alkoholikų už minimumą, o po stebimės, kad ir darbai neatlikti ir medžiagos išvogtos/apgadintos. Šykštus moka dvigubai.

                                          Gal priminti, kad Nacionalini stadioną (!) pretendavo statyti bendrovė su 1 darbuotoju ir nuliniu kapitalu ir dar porą metų po teismus tampėsi?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X