Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na jei padidėjęs lenkimų skaičius pavojingesnėje reljefo atžvilgiu vietoje arba kolonų lenkimai nieko nepasako apie saugumą... tai gal ir baikim diskusiją. Sėkmės kolonų lenkimo loterijose... jei vairuojate.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Vairuoju, vairuoju Iš tiesų galime baigti, nes jūsų pasvarstymai apie saugumą tėra subjektyvi emocijų išraiška, nieko bendro su objektyvumu neturinti. Važinėju dažnai po visą Lietuvą ir subjektyviai emociškai matau priešingą saugumo prasme vaizdą grečio matuoklių zonose, nei jūs.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Vairuoju, vairuoju Iš tiesų galime baigti, nes jūsų pasvarstymai apie saugumą tėra subjektyvi emocijų išraiška, nieko bendro su objektyvumu neturinti. Važinėju dažnai po visą Lietuvą ir subjektyviai emociškai matau priešingą saugumo prasme vaizdą grečio matuoklių zonose, nei jūs.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.10.11, 21:38.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Su predatoriumi šia tema diskutuoti yra beprasmiška, jis objektyviai nieko nesugeba pasakyti, ir "varo" tik subjektyviom replikom, bei nuolat verkia, kokie nuskriausti yra greičio viršytojai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąGi visi žino, jog kaktomuša į priešprieša važiuojantį sunkvežimį yra ne lenkėjo kaltė, o lėtai besivelkančiojo.
p.s. čia dar viena beprasmiška, subjektyvi mano replika iš Lietuvos kelių ar jau nustot sekt pasakas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Galimas dažnai ir toks variantas... kai "sraigė" sudariusi traukinuką, belenkiant trečiam, ketvirtam auto "atsibunda" ir saugioje lenkti vietoje sugalvoja spustelti akseleratorių, net nesidairydama, kad jau pradėjęs lenkimą sekantis iš paskos.
p.s. čia dar viena beprasmiška, subjektyvi mano replika iš Lietuvos kelių ar jau nustot sekt pasakas?
Tai ar apie miegančias sraiges, ar apie greičio ribojimus/matuoklius kalba?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąO šiaip mokantis vairuoti ir laikant egzaminus, tai dabar pagalvojus, truputį juokingas buvo tas nuolatinis žiūrėjimas į spidometrą, nes viršyti kaip ir negali, bet jeigu važiuoji keliais km/h mažiau nei limitas, tai jau instruktorius šaukdavo, kad stabdau eismą.
Parašė 1252 Rodyti pranešimąKol nevairuodavau, tokiuose dalykuose buvau visiškai žalias ir naivus kaip mažas vaikas, tai nežinojau, kad nuolatinis greičio viršijimas yra ne tik norma, bet ir pageidavimas ar kažkokia paprotinė teisė, praktikoje viršesnė už rašytinę. Kaip pradedančiam mokytis vairuoti, buvo šiokia tokia netikėta akistata su mūsų šalies gyvenimo tikrove.
Gal kada pasiseks nufilmuoti su registratoriumi kaip toks lenkėjas pasiima Darvino apdovanojimą iš sunkvežimio
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia apie kokį greičio viršijimą eina kalba? +10? Ta taisyklė kad iki 10 „galima“ iš dalies ir yra tam, jog nereiktų žiūrėti į spidometrą pastoviai. Na bet visada stengtis važiuoti +10 yra durna, ypač mieste, kur toks greitis kelia daug didesnį pavojų pėstiesiems, o kelionės trukmė vis tiek priklauso nuo šviesoforų, o ne nuo greičio. Nuo pat vairavimo pažymėjimo didžiausias „viršijimas“ kokį darau yra +9. Bet ir tai dažniausiai tie +9 būna ne realiu greičiu, o spidometriniu, kas realiai reiškia ~55 mieste, o kadangi paklaida yra procentinė, tai užmiestyje dar mažesnis viršijimas. Ir kažkaip problemų nebūna, aišku retkarčiais pasitaiko neadekvatų.
Gal kada pasiseks nufilmuoti su registratoriumi kaip toks lenkėjas pasiima Darvino apdovanojimą iš sunkvežimio
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Gal nustok, nes aiškiai rišlios minties nesurezgi.
Tai ar apie miegančias sraiges, ar apie greičio ribojimus/matuoklius kalba?
- 1 patinka
Comment
-
Man atrodo kai kurie forumiečiai pametė priežasties - pasekmės ryšį. Kelionės automobiliu beveik visais atvejais (išskyrus turistines pažintines keliones) yra prarastas laikas. Dauguma žmonių tą laiką, praleidžiamą automobilyje taip ir vertina (išskyrus tuos kelis lėtaeigius forumiečius).
Visa visuma priemonių, kurioms valstybė ir žmonės leidžia pinigus yra skirtos užtikrinti maksimaliai greitas keliones. SAUGIAS. Visos išlaidos keliams, greitėjimo/lėtėjimo juostoms, 2 lygių sankryžoms, automobilio saugumo sistemoms ir pan. yra skirtos būtent tam tikslui - per trumpiausią laiką iš taško A pasiekti tašką B. SAUGIAI. LEISTINU GREIČIU. MAKSIMALIAI GREITAI.
Žmonės, kurie sako, kad aš važiuoju lėčiau, ir dėl to esu saugesnis nei kiti eismo dalyviai, yra teisūs, bet tik savo pozicijai. Eismo saugesniu tai nedaro, jei kiti dalyviai bando važiuoti maksimaliu greičiu (leistinu ar saugiu toms sąlygoms).
Išvažiuodamas į kelius tu įsipareigoji, kad turi tam tikrą kvalifikaciją ir gebėjimus. Jei jautiesi nekaip, tai gal važiuok vietiniais keliais, o ne autostrada. Pasiteisinimas, kad mano būklė neleidžia man važiuoti panašiu greičiu į srauto greitį, važiuoju lėtai, ir esu dėl to saugesnis už kitus, skamba mažų mažiausiai arogantiškai. Su tokia pozicija greitai pradėsim kaip amišai važinėti žole varomomis transporto priemonėmis. Saugiai. Lėtai. Ekologiškai.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Gal pirmąjį teiginį " sraigės lenkimas trukdo eismo saugumui" galėtum argumentuoti kokioje furų vairuotojų aikštelėje? Turbūt nemenką "pamoką" pravestų.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O jūs kaip lėčiau be priežasties važiuojantis, provokuojate juos lenkti. Matote, žmonės įprastai taupo savo laiką - perka internetu su pristatymu į namus, apvažiuoja kamščius, atsistoja į trumpesnę eilę parduotuvėje ir pan. Ir tai yra normalu - yra daug prasmingesnės veiklos nei vilktis iš paskos dėl to, kad kažkoks žioplys nesugeba atsišviežinti KET žinių.
Apvažiuojantiems kamščius per stovėjimo aikšteles ar A juostas išvis reises reikia atimti, Gal tada mažiau bepročių kelyje būtų.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąPavojų kelia ir tie kurie važiuoja greičiau nei derėtų, ir tie kurie važiuoja per lėtai. Ir mano cituotas KET punktas tą aiškiai įrodo. Dar kartą, kalbu ne apie važiavimą lėčiau dėl objektyvių priežasčių, o dėl to kad nesi atsišviežinęs KET žinių ir nežinai, kad greičio ribojimo ženklas čia jau nustojo galioti.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąKai nėra ką pasakyti į temą, prasideda suvedimas į absurdą - niekas nekalba apie greičio viršijimą. Specialiai dėl jūsų įrašiau tokį sakinį savo komentare.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTuomet tokiam pradedančiam ne vieta kelyje, kur vyksta realus eismas. Nes pratesiant analogiją, pradedančiąjam gali būti per sunku manevruoti eisme, laiku žiūrėti į veidrodėlius, išlaikyti mašiną eismo juostoje nesiblaškant, parkuotis aikštelėse ir pan. Tai kas dabar turi prie ko taikytis, dauguma prie tų kelių besimokančių ar tie besimokantys prie daugumos?
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąMan atrodo kai kurie forumiečiai pametė priežasties - pasekmės ryšį. Kelionės automobiliu beveik visais atvejais (išskyrus turistines pažintines keliones) yra prarastas laikas. Dauguma žmonių tą laiką, praleidžiamą automobilyje taip ir vertina (išskyrus tuos kelis lėtaeigius forumiečius).
Visa visuma priemonių, kurioms valstybė ir žmonės leidžia pinigus yra skirtos užtikrinti maksimaliai greitas keliones. SAUGIAS. Visos išlaidos keliams, greitėjimo/lėtėjimo juostoms, 2 lygių sankryžoms, automobilio saugumo sistemoms ir pan. yra skirtos būtent tam tikslui - per trumpiausią laiką iš taško A pasiekti tašką B. SAUGIAI. LEISTINU GREIČIU. MAKSIMALIAI GREITAI.
Žmonės, kurie sako, kad aš važiuoju lėčiau, ir dėl to esu saugesnis nei kiti eismo dalyviai, yra teisūs, bet tik savo pozicijai. Eismo saugesniu tai nedaro, jei kiti dalyviai bando važiuoti maksimaliu greičiu (leistinu ar saugiu toms sąlygoms).
Išvažiuodamas į kelius tu įsipareigoji, kad turi tam tikrą kvalifikaciją ir gebėjimus. Jei jautiesi nekaip, tai gal važiuok vietiniais keliais, o ne autostrada. Pasiteisinimas, kad mano būklė neleidžia man važiuoti panašiu greičiu į srauto greitį, važiuoju lėtai, ir esu dėl to saugesnis už kitus, skamba mažų mažiausiai arogantiškai. Su tokia pozicija greitai pradėsim kaip amišai važinėti žole varomomis transporto priemonėmis. Saugiai. Lėtai. Ekologiškai.
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Na taip, pas mus taisyklė ne +10 galima, o +10 minimaliai. Viskas iki tiek – ir daugeliu atvejų esi „eismo stabdys“ ir už tavęs formuosis kolona. Pas mus norma yra svyruoti tarp +10 ir +20. Kai kuriose vietose – ir iki +30 ar net +40. Pvz., pilna „gyvenamųjų zonų“ su lygiu asfaltu, plačiomis, tiesiomis juostomis ir šiaip visa infrastruktūra, kuri tarsi nurodo, kad važiuoti ten 60 km/h yra priimtina.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nieko aš neprovokuoju. Važiuoju saugiu greičiu, o jeigu kažkokiam marozui nelaiko nervai tai čia yra jo beda.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Apvažiuojantiems kamščius per stovėjimo aikšteles ar A juostas išvis reises reikia atimti, Gal tada mažiau bepročių kelyje būtų.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, važiuojantys lėčiau nekelia pavojaus.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pamiršote pacituoti tą vietą kur jūs teigėte kad saugus greitis yra viršijant ribą nes taip srautas važiuoja.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jūs turite taikytis prie pradedančiojo. Nes taip yra tiesiog daug saugiau.
Aš netikiu kad kažkas rimtu veidu gali parašyti tokį absurdą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Tavo pamąstymai daugiau mažiau galioja magistralėse, kur saugus greitis neretai, priklausomai nuo paties automobilio savybių, yra didesnis nei leistinas. Krašto keliuose saugus greitis jau labai dažnai yra mažesnis už leistiną. Ir jau visiškai netinka toks aiškinimas gyvenvietėms, kur saugumas (visų eismo dalyvių, bet ypač – pažeidžiamiausių) privalo dominuoti visose diskusijose ir, atitinkamai, planavime. Lietuvoje šito vis dar labai ir labai trūksta.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ne "pas mus", o Vilniuje. Niekur kitur LT tokio nevaldomo lakstymo nėra. Nors imho ir Vilniuje padėtis kažkiek pagerėjusi. Tarkim, kai paskutinį kartą važiavau į Ikea net nustebau, kad srauto greitis nebe 120 km/h, o gal tik 100.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Nekreipk dėmesio į nuolatinius Didžasalio šokių lygio išsišokimus žmogaus, kuris pasaulį mato vien per troleibuso langą ir dar neaišku, ar kada nors turėjo vairavimo teises.
Tai kiekvienas, kuris važiuodamas mašina važiuoja greičiau nei senas troleibusas, jam tampa "automarozu" ar kitokiu keiksmažodžiu,.
Grįžtame į temą.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąJūs matyt ir parduotuvėje/pas gydytoją užleidžiate visus prieš save, nes jums kaifas laukti. Žmonės taupo savo laiką ir tai yra normalu, kol tai nepažeidžia įstatymų. Dabar gi pažeidžia KET ne tie, kurie nori važiuoti greičiau, o jūs, važiuojantis per lėtai be priežasties. Todėl gaunasi kad ne jie yra marozai (šiame kontekste marozas - piktybinis taisyklių pažeidėjas), o jūs.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąVėl suvedimas į absurdą. FYI apvažiuoti kamščius galima nebūtinai per A juostas ar stovėjimo aikšteles, tam kitos gatvės puikiai tinka. Aš pvz, dabar visada važiuodamas Vilniuje įsijungiu navigaciją, kad pagal galimybę aplenkti kamščius važiuojant kitokiu maršrutu.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąJei nekeltų pavojaus - KET nebūtų teigiama kad važiuoti lėtai be priežasties yra negerai. O KET taip teigia.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąJūs matyt, net kai naujokas dėl savo kaltės įvažiuoja jums į mašiną persirikiuodamas, prisiimate kaltę ant savęs? Nes nu tęskime aną analogiją - jam gi sunku, jis dar gerai nevaldo mašinos, mes turime prie jo taikytis.
Aš netikiu kad kažkas rimtu veidu gali parašyti tokį absurdą.
Comment
Comment