Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Pamačiau į kelią išbėgančią lapę, stabdžiau, įvažiavo iš galo važiavęs vairuotojas. Lapė nubėgo atgal į mišką."
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      2/3 iš kur tokia statistika?
      Nereprezentatyvi asmeninė statistika


      Jeigu įvažiuoji į galą, tai beveik visada esi kaltas, kalė jis per stabdžius ar ne, mirksėjai tu šviesom ar ne. Jei turėtum registratorių nufilmuotum, kad šviesomis akini priekį važiuojantį ir jis pradeda stabdyti, kas manai kaltas liktų? Stabdantis "mokytojas" ar mirksintis ir atstumo nesilaikantis debilas "mokytojas"?
      "Mokytojai" ir yra gaideliai, kurių tu nepraleidai. Čia gi mūsų kelių kasdienis debilizmas.

      Beje, neveltui YT įdėtų kone pusė (irgi nesiginčysiu dėl dalies) tokių barbariškų kelių situacijų anksčiau buvo iš RF.

      Comment


        Važinėkite taip kad nereiktų jūsų mokyti nei gaideliams nei vištelėms.
        Aną dieną važiuoju geležiniu vilku žemyn, antroje eilėje velkasi murzių 3,5t N1 kategorijos transporto priemonė atviru kėbulu, kurioje pakrauta betono maišyklė. Kąašžinau, gal jam už 2 kilometrų reikės į sukti kairę, bet tai elgtis nederėtų. Todėl susilyginau su juo ir važiavau greta tokiu pačiu greičiu. Malonu buvo stebėti murziaus blaškymąsį, kai gale pasirodė mokytojas mirksėdamas ilgomis.
        -

        Comment


          Parašė RamasN Rodyti pranešimą

          Įstatymų pažeidėjus tramdyti reikia. Įstatymų pažeidėjų nekvalifikuotas tramdymas gali būti traktuojamas kaip įstatymų pažeidimas. Gali - nes nebūtinai tai buvo būtinoji gintis, o kitų dalykų neesant tam tikrų profesijų atstovu tarnybos metu - imtis negali
          Kievieno piliečio pareiga yra sustabdyti nusikalstamą veiką jeigu jis tokią mato ir turi galimybę.
          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

          Rūkančiam nepilnamečiui galima duoti per ausį ar iš jo jėga atimti cigaretę?
          Per ausį duoti negalima, cigaretę atimti galima.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Per ausį duoti negalima, cigaretę atimti galima.
            BK 178 str. 2 d., atviroji vagystė.

            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              BK 178 str. 2 d., atviroji vagystė.
              Nusikalstamos veikos užkardyme galimi tam tikri pažeidimai. Bet kokiu atveju būtų tik CK dėl mažos vertės.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Nusikalstamos veikos užkardyme galimi tam tikri pažeidimai. Bet kokiu atveju būtų tik CK dėl mažos vertės.
                Ne CK, o ANK. Beje, kaip ir smulkūs teisės pažeidimai, kaip ir nepilnamečių rūkymas. Nusikaltimais paprastai vadiname BK kvalifikuojamas veikas.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Ne CK, o ANK. Beje, kaip ir smulkūs teisės pažeidimai, kaip ir nepilnamečių rūkymas. Nusikaltimais paprastai vadiname BK kvalifikuojamas veikas.
                  Visi įstatymų pažeidimai yra nusikaltimai. Tik pagal jų rūšį jie kitaip nagrinėjami.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Visi įstatymų pažeidimai yra nusikaltimai. Tik pagal jų rūšį jie kitaip nagrinėjami.
                    Ne, yra taip kaip Sula parašė. Yra nusikaltimai, nusižengimai ir (teisės) pažeidimai.

                    Comment


                      A1 per metus nuvažiuoju apie 15 000 km. Važiuoju 140 km/h ant spidometro, tai kažkur 132 pagal GPS. Vienos kelionės metu Vln-Kns arba Vln-Klp mane aplenkia iki 10 mašinų. Dauguma mašinų lenkiu aš. Tokių, kad praeitų pro mane kaip pro stovintį, sunku net prisiminti, bet kartais būna. Tai šitie paistaliojimai, kad įdiegus matysime didesnį efektyvumą, kelia didelių abejonių.

                      Comment


                        aš irgi pastebiu, kad automagistralėse, tikrai nemažai lengvųjų vairuotojų važiuoja netgi lėčiau už maksimalų leistiną greitį (100-120) arba apie130.

                        ar tai taupo kurą, ar dėl tragiškos dangos būklės, arba naršo telefone
                        bet manau kad tai vis tiek gera tendencija, kad lakstančių nėra tiek daug...
                        o dar pamenu kai vienas garsus "ekonomistas" prašė sumažinti leistiną greitį automagistralėse, kad būtų taupomas kuras

                        Comment


                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                          A1 per metus nuvažiuoju apie 15 000 km. Važiuoju 140 km/h ant spidometro, tai kažkur 132 pagal GPS. Vienos kelionės metu Vln-Kns arba Vln-Klp mane aplenkia iki 10 mašinų. Dauguma mašinų lenkiu aš. Tokių, kad praeitų pro mane kaip pro stovintį, sunku net prisiminti, bet kartais būna. Tai šitie paistaliojimai, kad įdiegus matysime didesnį efektyvumą, kelia didelių abejonių.
                          Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                            A1 per metus nuvažiuoju apie 15 000 km. Važiuoju 140 km/h ant spidometro, tai kažkur 132 pagal GPS. Vienos kelionės metu Vln-Kns arba Vln-Klp mane aplenkia iki 10 mašinų. Dauguma mašinų lenkiu aš.
                            Kai tokiu greičiu važiuoji Vilnius-Trakai ar Vilnius-Šumskas turbūt apskritai visus tik pats lenki.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Premier Rodyti pranešimą
                              aš irgi pastebiu, kad automagistralėse, tikrai nemažai lengvųjų vairuotojų važiuoja netgi lėčiau už maksimalų leistiną greitį (100-120) arba apie130.
                              ar tai taupo kurą, ar dėl tragiškos dangos būklės, arba naršo telefone
                              Nepaminėti besivelkantys elektromobiliai, kurie greit važiuodami sunaudotų savo baterijų resursą.

                              Blogiausia, kad lėtai važiuojantieji dėl provėžų pirmoje juostoje velkasi antroje juostoje.
                              Kaimyninėje Lenkijoje, kur greitkeliai yra nesenai nutiesti ir nėra jokių provežų, visi laikosi dešinės. Tačiau informaciniuose stenduose karts nuo karto primenama, kad reikia važiuoti dešine juosta. Nepakenktų tokie priminimai ir pas mus.
                              Pas mus antraeilininkai lėtuviai (nuo žodžio "lėtas") jau tampa ne išimtimi, o taisykle.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
                                Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?

                                Comment


                                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                  Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?
                                  Ne „leidžiama važiuoti“, o tai yra nekritinė klaida. Padaryk 6 kartus ir teks pakartoti egzaminą.

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Kai tokiu greičiu važiuoji Vilnius-Trakai ar Vilnius-Šumskas turbūt apskritai visus tik pats lenki.
                                    100 ant spidometro, 93 pagal GPS.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Pas mus antraeilininkai lėtuviai (nuo žodžio "lėtas") jau tampa ne išimtimi, o taisykle.
                                      Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.

                                      Comment


                                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                                        Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.
                                        Nes pasitraukus, jau po 5s reikės vėl atgal į antrą, o čia nesibaigiantis srautas ir nieks neįleis. Tuomet teks mesti greitį iki fūros greičio ir laukti dar ilgesnio tarpo, kad spėtum vėl įsibėgėt. Sotus alkano neatjaučia, tai neišlendantiems iš antros juostos nesuprast

                                        Comment


                                          Sektoriniai greicio matuokliai yra zymiai geriau nei momentiniai, kai tave saudo is krumu ar is galo lenkiant kita masina kai padidini greiti momentiskai. Ar siaip nusprendei pedala is nieko nuspausti ir pralekti ant 160 koki 1 km.

                                          Nereik Bmweda pasakot pasaku, viena karta uzteko vasara i Palanga nuvaziuot kad suprast, kad pilna liurbiu spejanciu pavyti tave per ta dali sekundes kol akys persifokusuoja ant kelio nuo galinio veidrodelio, kuriame ka tik nieko dar nebuvo i dabar jau mirksi is visu lempomis is tolo. Buvo bent 2 mirksintys sviesom ir keli siaip 150+ vaziave atkarpoje Kns-Vln cia tik per viena kelione.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X