jaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkiaTu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąjaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni/priviligijuoti prieš važiuojančius greičiau (leistinu greičiu). Jūs ęsat tokie patys vairuotojai, su tokiom pat teisėm ir pareigom kelyje. Leistinu greičiu, bet greičiau už jus važiuojantys jokių taisyklių nepažeidžia, nereikia į juos su panieka žiūrėti.
9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTokiems žemai skraidančiams mirksėtojams reikia gerai pisti per stabdžius. Ką aš žinau, gal mirksi norėdamas įspėti apie pavojų priekyje.pažiūrėk kaip greit neuronai aktyvuosis
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
tu pats nepisk, tiesiog priešrūką įsijunkpažiūrėk kaip greit neuronai aktyvuosis
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Priešrūkinių jungti negalima jei nėra rūko ar lietaus. Priešrūkinių įjungimas aptariamu atveju prilygintinas chuliganizmui ir psichologiniam terorui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGrįžinėjau vakar iš Katowice. Atkarpoje iki Lodz leistinas greitis 140kmh. Fūras apvažinėja ant 110-120kmh, t.y. žymiai lėčiau leistino greičio, ir net nebando pasitraukt
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni prieš važiuojančius greičiau (
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.
Nes taip ir yra.
Kartais ne LAKD dirbi?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neleidžiama važiuoti +10%, ir tai laikoma klaida.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąjaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTuo tarpu Skardinavijoje (Švedijoje), priešrūkines galima naudoti kaip DRL. Jei norime gyventi kaip skardinavai - irgi turėtume panašiu keliu eiti.-
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Vokietijoje KET nurodyta, kokiu greičiu ir kiek laiko galima lenkti fūrą ir prieš kiek metrų reikia persirikiuoti prieš pradedant lenkti?
Labai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.
4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
galines? DRL?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNežinau, reikia būt mažai susipažinus su Lietuvos ir Lenkijos keliais, kad atrodytų, kad Lenkijoj visiškai ledas, o pas mus visiška gėda. Taip, Lenkija teikia daugiau prioriteto tarptautinio tranzito trasoms, jos jau koks dešimtmetis kaip visai kokybiškos, važiuodamas tranzitu pagrindiniais keliais hardcoro neužtiksi. Lietuvoj gi keliai prie pasienio su Lenkija gan pavargę, tiek Lazdijai–Alytus, tiek Kalvarija–Mariampolė (dabar ten statybos!). Bet jei paimsi dviratį ir pavažinėsi aplink kokius Trakus ar Platelius, o taip pat aplink Zakopanę ar Pšemyšlį, pamatysi, kad Lietuvos keliai neatrodo taip jau blogai palyginus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai aišku. Lėtai važiuojantys yra geresni vairuotojai, ne tie, kurie nepažeisdami KET važiuoja leistinu greičiu.
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Neleidžiama, bet ar iki +10 % ar km/h laikoma nekritine klaida, t. y. egzaminą išlaikysi. Atitinkamai ir iki -15 galima važiuoti lėčiau.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąLabai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, visais atvejais didesnį pavojų kelia greičiau važiuojantis.
- 7 patinka
Comment
-
Čia kažkokia nesamonė. Kodėl kiek lėčiau važiuojantis vairuotojas turi turėti kantrybės ir lėtintis dar labiau? Čia kažkokios "paniatkės"? Kodėl greičiau važiuojantys turi turėti pirmumą prieš kiek lėčiau važiuojančius?
Važiuojant didesniu greičiu yra sunkiau suvaldyti mašiną. Todėl, jei tas lėtesnis kiek pristabdo greičiau važiuojantįjį, GALBŪT išsaugo greičiau važiuojančiojo gyvybę?
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.
- 2 patinka
Comment
Comment