Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    jaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
    -

    Comment


      Tokiems žemai skraidančiams mirksėtojams reikia gerai pisti per stabdžius. Ką aš žinau, gal mirksi norėdamas įspėti apie pavojų priekyje.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
        132kmh tai čia toks silpnas viršijimas...

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          jaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
          Dar ir kaip mirksi, ir iš toli. Jei važiuodamas kokį 100-110 išlysi į kairę juostą, greičių skirtumas lengvai gali būti 100-150km.

          Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni/priviligijuoti prieš važiuojančius greičiau (leistinu greičiu). Jūs ęsat tokie patys vairuotojai, su tokiom pat teisėm ir pareigom kelyje. Leistinu greičiu, bet greičiau už jus važiuojantys jokių taisyklių nepažeidžia, nereikia į juos su panieka žiūrėti.

          9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Tokiems žemai skraidančiams mirksėtojams reikia gerai pisti per stabdžius. Ką aš žinau, gal mirksi norėdamas įspėti apie pavojų priekyje.
            tu pats nepisk, tiesiog priešrūką įsijunk pažiūrėk kaip greit neuronai aktyvuosis

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              tu pats nepisk, tiesiog priešrūką įsijunk pažiūrėk kaip greit neuronai aktyvuosis
              Priešrūkinių jungti negalima jei nėra rūko ar lietaus. Priešrūkinių įjungimas aptariamu atveju prilygintinas chuliganizmui ir psichologiniam terorui.
              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Priešrūkinių jungti negalima jei nėra rūko ar lietaus. Priešrūkinių įjungimas aptariamu atveju prilygintinas chuliganizmui ir psichologiniam terorui.
                Tokiu atveju užtenka priliesti stabdį, kad tik lemputės įsijungtų.

                Comment


                  Tuo tarpu Skardinavijoje (Švedijoje), priešrūkines galima naudoti kaip DRL. Jei norime gyventi kaip skardinavai - irgi turėtume panašiu keliu eiti.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?
                    Neleidžiama važiuoti +10%, ir tai laikoma klaida.
                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                    Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.
                    Tragikomiška sitaucija, kai greitį viršijantis bolidas verkia kad tenka prilėtinti iki 110 autostradoje, nes fūra žmonės lenkia.
                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                    Grįžinėjau vakar iš Katowice. Atkarpoje iki Lodz leistinas greitis 140kmh. Fūras apvažinėja ant 110-120kmh, t.y. žymiai lėčiau leistino greičio, ir net nebando pasitraukt
                    O kodėl turėtu pasitraukti apvažinėjantis fūrą? Jis turi tiek pat teisių ten važiuoti kiek ir tu.
                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti.
                    Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.
                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni prieš važiuojančius greičiau (
                    Nes taip ir yra.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


                      Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.


                      Nes taip ir yra.
                      Tai aišku. Lėtai važiuojantys yra geresni vairuotojai, ne tie, kurie nepažeisdami KET važiuoja leistinu greičiu.

                      Kartais ne LAKD dirbi?

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Neleidžiama važiuoti +10%, ir tai laikoma klaida.
                        Neleidžiama, bet ar iki +10 % ar km/h laikoma nekritine klaida, t. y. egzaminą išlaikysi. Atitinkamai ir iki -15 galima važiuoti lėčiau.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                          jaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
                          Ar Vokietijoje KET nurodyta, kokiu greičiu ir kiek laiko galima lenkti fūrą ir prieš kiek metrų reikia persirikiuoti prieš pradedant lenkti?
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Tuo tarpu Skardinavijoje (Švedijoje), priešrūkines galima naudoti kaip DRL. Jei norime gyventi kaip skardinavai - irgi turėtume panašiu keliu eiti.
                            galines? DRL?
                            -

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Ar Vokietijoje KET nurodyta, kokiu greičiu ir kiek laiko galima lenkti fūrą ir prieš kiek metrų reikia persirikiuoti prieš pradedant lenkti?
                              Nežinau, kas nurodyta KET, bet:

                              Labai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.

                              4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                galines? DRL?
                                Aš neskaičiau diskusijos, maniau apie priekines kalba eina
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.
                                  Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Nežinau, reikia būt mažai susipažinus su Lietuvos ir Lenkijos keliais, kad atrodytų, kad Lenkijoj visiškai ledas, o pas mus visiška gėda. Taip, Lenkija teikia daugiau prioriteto tarptautinio tranzito trasoms, jos jau koks dešimtmetis kaip visai kokybiškos, važiuodamas tranzitu pagrindiniais keliais hardcoro neužtiksi. Lietuvoj gi keliai prie pasienio su Lenkija gan pavargę, tiek Lazdijai–Alytus, tiek Kalvarija–Mariampolė (dabar ten statybos!). Bet jei paimsi dviratį ir pavažinėsi aplink kokius Trakus ar Platelius, o taip pat aplink Zakopanę ar Pšemyšlį, pamatysi, kad Lietuvos keliai neatrodo taip jau blogai palyginus.
                                    Patylėsiu apie Lenkiją, bet Lietuvoje tai tikrai gėda. Taip yra vietų kur naujai sutvarkyta, bet kas iš to, jau po kelių metu matosi susidėvėjimas daugumoje. Pvz. prieš Vilniaus oro uosto perasfaltavimą, buvo tik sutvarkę Kaunas - Karmėlava ir dar greitai patvarkė pačią Karmėlavą eismui priimti, o jau dabar provėžos pradėję lysti Karmėlavoje. Ką jau kalbėti, kad kaimuose vietoje to, kad takelius padarytu, tai prideda kalnelių ir tipo jau saugu pėstiesiems ir dviratininkams. O kalneliai metams nepraėjus jau provėžas turi. Kelias paskilinėjo, pabarstykime skaldelės, kam ten rupi kieno stiklas įskils, gi taip mums pigiau! O už stiklą gi ne valstybei mokėti. Tiltas pavargo? Susiaurinkime iki vienos juostos tiltą, sumažinsim eismą vienu metu ir bėda paliksim kitiems spręsti. Juodas taškas šviesoforo sankryžoje? Padarykime sektorinį greičio matavimą atkarpoje kurioje nebuvo avarijos dešimt metų ir kuris baigiasi prieš sankryžą! Taigi nesunku tuos šviesaforus pakeisti kai juos eilinį kartą "nuskins". Čia pavyzdžių galima dar labai daug prirašyti, bet esmė paprasta, iš kur tų pinigų bus kai jie taip švaistomi. Čia jau ne tik, kad gėda, čia jau liūdna.

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                      Tai aišku. Lėtai važiuojantys yra geresni vairuotojai, ne tie, kurie nepažeisdami KET važiuoja leistinu greičiu.
                                      Yra daug priežasčių kodėl lėčiau važiuojantys yra geresni, pvz kad ir išmetamos taršos lygiu.
                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Neleidžiama, bet ar iki +10 % ar km/h laikoma nekritine klaida, t. y. egzaminą išlaikysi. Atitinkamai ir iki -15 galima važiuoti lėčiau.
                                      Jeigu po žalio šviesaforo signalo įsibėgėji iki 51 vietoj 50 gatvėje tai klaida nėra kritinė. Jeigu pastoviai važiuoji +15 km/h tai turėtu būti kritinė klaida.
                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                      Labai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.
                                      Mano patirtis autobane yra kad 1 juosta yra fūros, kurių ten tiek daug kad dažnai lengvosios net nesirikiuoja ten, antra juosta visi lėtesni, trečia greitesni. Beje važiavau 130 km/h tai buvau tarp greitesnių, nors ribojimo nėra.

                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.
                                      Ne, visais atvejais didesnį pavojų kelia greičiau važiuojantis.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Ne, visais atvejais didesnį pavojų kelia greičiau važiuojantis.
                                        Pagal tokią minties seką, tai apskritai, kam tada tos magistralės su padidintais greičiais sukurtos? Vienas pavojaus šaltinis. Gal tada į jas įleiskim ir traktorius, dviračius, pesčiuosius? Bus patys saugiausi, nes lėčiausi. Magistralė ne šiaip eilinis kelias, jei žymiai išsiskiri lėtesniu greičiu nuo bendro srauto galima puikiai rinktis šalutinius kelius ir riedėti traktoriaus greičiu.

                                        Comment


                                          Čia kažkokia nesamonė. Kodėl kiek lėčiau važiuojantis vairuotojas turi turėti kantrybės ir lėtintis dar labiau? Čia kažkokios "paniatkės"? Kodėl greičiau važiuojantys turi turėti pirmumą prieš kiek lėčiau važiuojančius?
                                          Važiuojant didesniu greičiu yra sunkiau suvaldyti mašiną. Todėl, jei tas lėtesnis kiek pristabdo greičiau važiuojantįjį, GALBŪT išsaugo greičiau važiuojančiojo gyvybę?


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X