Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    viena karta uzteko vasara i Palanga nuvaziuot kad suprast, kad pilna liurbiu spejanciu pavyti tave per ta dali sekundes kol akys persifokusuoja ant kelio nuo galinio veidrodelio, kuriame ka tik nieko dar nebuvo i dabar jau mirksi is visu lempomis is tolo. Buvo bent 2 mirksintys sviesom ir keli siaip 150+ vaziave atkarpoje Kns-Vln cia tik per viena kelione.
    Jei darytum 25 keliones per metus ir visais metų laikais, patirtis būtų kitokia.

    Comment


      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
      Jei darytum 25 keliones per metus ir visais metų laikais, patirtis būtų kitokia.
      Vienas mirksėtojas bet kurio metų laiku yra vienu mirksėtoju per daug.

      Comment


        O dieve koks nusikaltėlis - viršijo greitį net visais dviem km/h.

        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.

        Comment


          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

          Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.
          Nes kitaip ilgam galima likti už fūros, o jų Vilnius - Kaunas piko metu labai daug. Autostradose labiausiai nervinantis dalykas yra vairuotojai, kurie galvoja, kad kiti eismo dalyviai turi kirsti ant stabdžių ir juos lakstančius visada praleisti.
          Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.22, 09:30.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Nes kitaip ilgam galima likti už fūros, o jų Vilnius - Kaunas piko metu labai daug. Autostradose labiausiai nervinantis dalykas yra vairuotojai, kurie galvoja, kad kiti eismo dalyviai turi kirsti ant stabdžių ir juos lakstančius visada praleisti.
            visus antraeilininkus reikia porai savaičių komandiruoti į Vokietiją, kad išmoktų autostradose važinėti.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              visus antraeilininkus reikia porai savaičių komandiruoti į Vokietiją, kad išmoktų autostradose važinėti.
              Tiek antraeilininkus, tiek pirmaeilininkus. Įleidžiu lėtus apvažiuot fūras ir t.t., bet neretai nepasinaudoja įleidimu. Nors tarpą palieku daugiau nei solidų.

              Ir praverstų ne tik autostradose. Sakykim Žaliųjų ežerų gatvėje sankryža su Popieriaus gatve. Jei nuo Balsių kažkas nori pasukt į kairę į Popieriaus gatvę, visas eismas stovi. Atvažiuojant nuo centro stabtelt ir praleist - sekundžių reikalas. Vistiek paprastai priekyje lėtai važiuoja autobusas ar sunkvežimis. Bet arklio dalis liaudies tingi ir lygioj vietoj darosi kamštis. Ir tokių sankryžų n+k neprarandant laiko galima gerokai palengvinti gyvenimą visiems aplinkiniams.

              Comment


                Grįžinėjau vakar iš Katowice. Atkarpoje iki Lodz leistinas greitis 140kmh. Fūras apvažinėja ant 110-120kmh, t.y. žymiai lėčiau leistino greičio, ir net nebando pasitraukt, nors privažiuodavau neviršydamas maksimalaus, bet visgi žymiai greičiau. Bandžiau vesti teorijas, kad kas ten važinėja, dėl intensyvaus fūrų eismo yra "dėję" ant praleidinėjimo apskritai. Keista, nes Lodzė-Varšuva normaliai praleisdinėja. Abiem atvejais pirma juosta neprovėžuota.

                O LT kol bus pirma juosta provėžuota, būsiu antraeilininku, nors ir važiuoju paprastai link jūros anksti ir beveik nėra mašinų.

                Comment


                  Pats didžiausias kuriozas yra, kai patys mirksėtojai neišlendantys iš antros juostos, kaltina kitus nesitraukiant dešinėn. Nes jie patys tai jau kažkokie išskirtiniai, matyt nuolat ant lenkimo išėję, tai jiems jau kitos taisyklės galioja

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    visus antraeilininkus reikia porai savaičių komandiruoti į Vokietiją, kad išmoktų autostradose važinėti.
                    Pirma reiktų kelininkus išsiųsti, kad ta pirma juosta būtų pravažiuojama.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                      Grįžinėjau vakar iš Katowice. Atkarpoje iki Lodz leistinas greitis 140kmh. Fūras apvažinėja ant 110-120kmh, t.y. žymiai lėčiau leistino greičio, ir net nebando pasitraukt, nors privažiuodavau neviršydamas maksimalaus, bet visgi žymiai greičiau. Bandžiau vesti teorijas, kad kas ten važinėja, dėl intensyvaus fūrų eismo yra "dėję" ant praleidinėjimo apskritai. Keista, nes Lodzė-Varšuva normaliai praleisdinėja. Abiem atvejais pirma juosta neprovėžuota.

                      O LT kol bus pirma juosta provėžuota, būsiu antraeilininku, nors ir važiuoju paprastai link jūros anksti ir beveik nėra mašinų.
                      O kur KET parašyta, kad lenkti reikia ant maksimalaus leistino greičio? Kas pasirenka važiuoti 110 fūras irgi nori aplenkti. Jei eismas intensyvus manau reikia susitaikyti, kad neišeis visur važiuoti stabiliai ant 140.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.22, 11:40.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        O kur KET parašyta, kad lenkti reikia ant maksimalaus leistino greičio? Kas pasirenka važiuoti 110 fūras irgi nori aplenkti. Jei eismas intensyvus manau reikia susitaikyti, kad neišeis visur važiuoti stabiliai ant 140.
                        Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti, jei lėtai riedi. Nori lenkt lenk, tik turėk kantrybės didesnio tarpo antroje juostoje išlaukt. O ne kaip dabar: pasivijau furą ir suku į kairę, nors matau, kad antra juosta greitai artėja keletas automobilių.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti, jei lėtai riedi. Nori lenkt lenk, tik turėk kantrybės didesnio tarpo antroje juostoje išlaukt. O ne kaip dabar: pasivijau furą ir suku į kairę, nors matau, kad antra juosta greitai artėja keletas automobilių.
                          Žemai skrendančių problerma pristabdyt, kad leistų važiuojantiems pirmoje juostoje nestabdyti. Aišku prieš pat nosį lįst nežiūrint į veidrodėlius irgi nėra gerai.

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            visus antraeilininkus reikia porai savaičių komandiruoti į Vokietiją, kad išmoktų autostradose važinėti.
                            Dar vienas tragikomiškas pavyzdys: važiuoju 1 juosta, tolyn nuo manęs - lėčiau važiuojantis antraeilininkas. Privažiavęs arčiau, persirikiuoju į antrą, tada jis į 1, tada jį aplenkiu ir rikiuojuosi į pirmą, o jis grįžta į antrą, nepaisnt, kad pirmoj juostoj provėžų nesijaučia ar jos minimalios Gulbių šokis, ne kitaip.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti, jei lėtai riedi. Nori lenkt lenk, tik turėk kantrybės didesnio tarpo antroje juostoje išlaukt. O ne kaip dabar: pasivijau furą ir suku į kairę, nors matau, kad antra juosta greitai artėja keletas automobilių.
                              Lygiai taip pat reikia kultūros lekiantiems numesti gazą, niekas neprivalo paskui fūrą vilktis keliolika min., kad kažkam teks numesti gazą ir pavėluos į Nidą atvažiuoti 5 minutes. Jei nelaiko nervai, tai reikia keliones planuotis ne pagal google maps navigaciją rodomą laiką.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Lygiai taip pat reikia kultūros lekiantiems numesti gazą, niekas neprivalo paskui fūrą vilktis keliolika min., kad kažkam teks numesti gazą ir pavėluos į Nidą atvažiuoti 5 minutes. Jei nelaiko nervai, tai reikia keliones planuotis ne pagal google maps navigaciją rodomą laiką.
                                Niekas neteisina žemai skrendančių (atskira kategorija), kalbu apie važiuojančius maksimaliu leistinu greičiu. Niekados nėra problema atleisti pedalą. O jei pats neskubu, tai apvažiuodamas visados paspaudžiu iki maksimalaus leidžiamo, besilaikantys taisyklių niekados neįsiremia į galą. Bet ir tiems kurie rieda furos greitis +5km/h, gal jau geriau likti paskui tą furą, nei kelti pavojų sau ir kitiems bandant loteriją lindimo į antrą juostą.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Niekas neteisina žemai skrendančių (atskira kategorija), kalbu apie važiuojančius maksimaliu leistinu greičiu. Niekados nėra problema atleisti pedalą. O jei pats neskubu, tai apvažiuodamas visados paspaudžiu iki maksimalaus leidžiamo, besilaikantys taisyklių niekados neįsiremia į galą. Bet ir tiems kurie rieda furos greitis +5km/h, gal jau geriau likti paskui tą furą, nei kelti pavojų sau ir kitiems bandant loteriją lindimo į antrą juostą.
                                  Man irgi neįsiremia, bet lygiai taip pat suprantu važiuojančius mažesniu nei leistinas maksimalus, gal kažkam nesaugu (ypač, jei naktis ir lyja), gal blogai jaučiasi, nori važiuoti ekonomiškai ir pan.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Man irgi neįsiremia, bet lygiai taip pat suprantu važiuojančius mažesniu nei leistinas maksimalus, gal kažkam nesaugu (ypač, jei naktis ir lyja), gal blogai jaučiasi, nori važiuoti ekonomiškai ir pan.
                                    na tai jei važiuoji geru, NEprovėžuotu keliu dieną, esant sausai kelio dangai, tai gal geriau laikytis ne kairiausioje juostoje, jei važiuoji 30kmh lėčiau maksimalaus leistino

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                      na tai jei važiuoji geru, NEprovėžuotu keliu dieną, esant sausai kelio dangai, tai gal geriau laikytis ne kairiausioje juostoje, jei važiuoji 30kmh lėčiau maksimalaus leistino
                                      Niekas ir nesilaiko (per metus gal tik pora auto autostradose tenka lenkti pirma juosta važiuojant maksimaliu leistinu), bet jei pilnas kelias fūrų, kemperių, autobusų, tai taip ir gaunasi, kad antroje juoste daug važiuojančių įvairiu greičiu. Pvz. važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą skirtumas tarp važiavimo 130 ir 110 yra tik 25 min. Beto tik labai mažą kelio dalį reikia pristabdyti. Tai vien pakeliui degalinėse sustoję žmonės ilgiau užgaišta.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.23, 08:50.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Niekas ir nesilaiko (per metus gal tik pora auto autostradose tenka lenkti pirma juosta važiuojant maksimaliu leistinu), bet jei pilnas kelias fūrų, kemperių, autobusų, tai taip ir gaunasi, kad antroje juoste daug važiuojančių įvairiu greičiu.
                                        Mano komentaras buvo daugiau apie tai, kad lyg ir vienodos magistralės, bet taip Katowice-Lodz pastoviai elgiasi, o Lodz-Varšuva visgi stengiasi pasitraukt dešiniau. Prie vienodų sąlygų

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Lygiai taip pat reikia kultūros lekiantiems numesti gazą, niekas neprivalo paskui fūrą vilktis keliolika min., kad kažkam teks numesti gazą ir pavėluos į Nidą atvažiuoti 5 minutes. Jei nelaiko nervai, tai reikia keliones planuotis ne pagal google maps navigaciją rodomą laiką.
                                          Man ne problema numesti gazą ir paspausti stabdžius, dėl to niekad nesiparinu, ypač, jei "užlenda" už automobilį sunkesnės transporto priemonės, išskyrus, aišku, jei gaunasi avarinė situacija lendant į 2 juosta, bet čia vienetai tokių atvejų. Kas parina ir užpisa ir ko nematau važinėdamas Vokietijoj, tai kai lengvasis, aplenkęs fūra, toliau savo 110-120 greičiu vejasi pirmoj juostoj važiuojantį kitą lengvąjį automobilį greičiu 105-115 km/h, o už tokio dar 2-3 tokie. Nu come on, aplenkei fūrą ir jei nėra daugiau fūrų, lįsk į 1, praleisk greičiau lekiančius, ir ramiai apsilenk. Bet ne, pasitraukimas iš 2 į 1 traktuojamas kaip kažkoks didžiausias pagaidinimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X