Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
    Įdomu ar kas realiai pasikeis kada. Dabar VMS klausia nuomonės, kaip ir / ar tiesti A juostas ties Antakalnio žiedu, kai realiai VT blokuojamas nuo poliklinikos iki pat Petro-Povilo žiedo, kai VT bando antra juosta aplenkinėt sulėtėjusias mašinas, taikosi pravažiuot per geltoną šviesoforą, nes žino, jog mašinos stos, kad galėtų įšokt į L. Sapiegos st. įvažą. Tada vėl šoka į antrą juostą ir paskutiniu momentu prieš žieduką bando grįžti vėl į pirmą juostą, maldaujant, kad mašinos įleistų.

    Pagal KET oficialiai net trūlikai vadinasi mašinomis, tai Judu naujas šūkis galėtų būti (aišku, jei bent kartą per žiemą pravalytų dviračių juostas kokioj Kęstučio g.):

    Judu – mesk mašinas, šok ant dvirkos.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Kad antikalniečiai nenorėjo VT juostos Antakalnio gatvėje, kai buvo toks siūlymas prieš jos rekonstrukciją. Tai kažką rimto daryt, kai gyventojų dauguma yra arba medžių fetišistai, arba hardocre barankų sukiotojai, yra beviltiška.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Gal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
        Ten, kur jos duotų naudos, jas tiesti pavojinga, nes iškart sukels pasipiktinimą dėl genocido. O kur ir taip nėra kamščių, tai ir piktintis nėra dėl ko.

        Comment


          Dar viena fainiausių vietų yra nuo Rūdninkų g. iki Islandijos g. Visiškas hardcore VT baletas. Trūlikai antra juosta apvažinėja stovinčius greituosius autobusus pirmoje. Vos ten telpla plotyje viskas. Anksčiau to nepastebėdavau, bet šiemet jau tekę matyt.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Gal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
            A juostas reikėtu tiesti visur, kur važiuoja viešasis transportas.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              A juostas reikėtu tiesti visur, kur važiuoja viešasis transportas.
              Ponas eksvaldizacijos fanas? Ar tiesiog nereikia VT sakykim į Pavilnį, Lentvarį ir t.t.?

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Kad antikalniečiai nenorėjo VT juostos Antakalnio gatvėje, kai buvo toks siūlymas prieš jos rekonstrukciją. Tai kažką rimto daryt, kai gyventojų dauguma yra arba medžių fetišistai, arba hardocre barankų sukiotojai, yra beviltiška.
                Antakalnyje verkiant reikia P+R ties transporto žiedu ir dažnai važiuojančio transporto, o ne nušluot visus medžius A juostai, kad likusiose dviejose galėtų toliau tas pats kamštis tęstis.

                Comment


                  Kažkaip abejoju, ar įrengus P+R tie kamščiai dings ir VT lėks su vėjeliu per Antakalnį. Tokiu atveju reiktų įrengti VT esamų juostų sąskaita, automobiliams palikti po vieną abejomis kryptis.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Tai čia jau grynai vairuotojų genocydas, panašiai kaip ir Kalvarijų gatvėje planuoja būti.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Kažkaip abejoju, ar įrengus P+R tie kamščiai dings ir VT lėks su vėjeliu per Antakalnį. Tokiu atveju reiktų įrengti VT esamų juostų sąskaita, automobiliams palikti po vieną abejomis kryptis.
                      Ten panaikinus automobilių juostas eismas iš viso sustotų centro kryptimi dėl nuolatinių posūkių į kairę (prie poliklinikos ir pan.). Nebent prieš sankryžas išplatinti į 2+3 gatves su atskiromis kairio posūkio juostomis.

                      Comment


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                        Ten panaikinus automobilių juostas eismas iš viso sustotų centro kryptimi dėl nuolatinių posūkių į kairę (prie poliklinikos ir pan.). Nebent prieš sankryžas išplatinti į 2+3 gatves su atskiromis kairio posūkio juostomis.
                        Tą patį kalbėjo ir apie Kalvarijų g. Esmė ta, kad esant 2+2 juostoms su chaotiškais kairiais ir dešiniais posūkiais, kai vieni metasi gretimon juoston, kiti iš netikėtumo kerta per stabdžius - eismas irgi stoja, tik ne visi vienodai tą pajaučia, nes kai kurie pranardo tarp juostų, net nesuvokdami, kad verčia kitus dar labiau prilėtinti

                        Comment


                          Nieko nepadarysi, jei norim VT pirmumo, tegul kenčia automobilių vairuotojai, ne atvirkščiai.

                          Comment


                            Šita diskusija yra puikus pavyzdys, kodėl tiesiog reikia kuo greičiau planuoti tramvajaus linijas kamieniniuose maršrutuose ir, kad tas 'autobusai gali tą patį' veikia tik teorijoje. Praktikoje, bent jau Vilniuje, autobusas ne tik, kad niekada nesuteiks panašaus lygio paslaugos, bet suteiks gerokai prastesnę daugiausia dėl to, kad kiekvienas metras planuojamos A juostos bus užgultas automobilistų su savo 'šitoje vietoje vis tiek nereikia', padarant tokias juostas politiškai neįmanomomis (bent populistams kaip Benkunskas).
                            Paskutinis taisė VLR; 2023.10.14, 09:52.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Tą patį kalbėjo ir apie Kalvarijų g. Esmė ta, kad esant 2+2 juostoms su chaotiškais kairiais ir dešiniais posūkiais, kai vieni metasi gretimon juoston, kiti iš netikėtumo kerta per stabdžius - eismas irgi stoja, tik ne visi vienodai tą pajaučia, nes kai kurie pranardo tarp juostų, net nesuvokdami, kad verčia kitus dar labiau prilėtinti
                              Kalvarijų g., kiek atsimenu, visose sankryžose kelias išplatėja ir yra dedikuotos kairiojo (ir daug kur taip pat dedikuotos dešiniojo) posūkio juostos. Jei panašiai padaryti Antakalnio g., tada taip, būtų logiška. Bet jei palikt dabartinę konfigūraciją ir "ant durniaus" nupiešti A juostą, tai ten eismas visiškai stotų. Taip kaip ir yra dabar, laukiantys posūkio į kairę realiai laukia žalio šviesoforo signalo pabaigos, nes Centro kryptimi žalias signalas dega pora sekundžių ilgiau, kas leidžia laukiantiems pasukti. Palikus elementariai vieną juostą su važiavimo kryptimis tiesiai ir į kairę, ten eismas stovėtų viso žalio signalo metu, išskyrus paskutines kelias sekundes.

                              Šiaip Antakalnio g. labai nemėgstu, ten eismo srauto atžvilgiu yra labai prasta situacija, kaip ir pats minėjai, reikia nuolat "nardyti" tarp juostų, nes ne tik kad eismas stabdomas kairių posūkių, bet ir dažnų dešinių posūkių, kurie ten vietomis kas 100 metrų išmėtyti - kiekvienam kiemui, kiekvienai parduotuvėlei, net Pizza Express turi dedikuotą įvažiavimą/išvažiavimą. Tiesog gatvė, kuri verkiant prašosi racionalaus modernizavimo.

                              Bet galiausiai, kad ir kaip čia visi norėtų normalaus VT, automobilių (ir kito ne-VT eismo) paralyžiavimas nėra racionalus sprendimas.

                              Comment


                                Visiškai teisingai, dėl dažnų kairinių ir dešininių posūkių, kurie yra negalimi pagal gatvės kategoriją, todėl Antakalnio g. eismas yra chaotiškas ir nemalonu važiuoti.
                                Sprendimas būtų daryti gatvės dublį, tačiau ne visur yra pakankamai vietos tarp fasadų. Arba kelt A juostą per centrą ir palikti tik dešininius posūkius.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Visiškai teisingai, dėl dažnų kairinių ir dešininių posūkių, kurie yra negalimi pagal gatvės kategoriją, todėl Antakalnio g. eismas yra chaotiškas ir nemalonu važiuoti.
                                  Sprendimas būtų daryti gatvės dublį, tačiau ne visur yra pakankamai vietos tarp fasadų. Arba kelt A juostą per centrą ir palikti tik dešininius posūkius.
                                  C kategorijos Antakalnio gatves „dublis“ yra B kategorijos Žirmūnų g. Dublis kabutėse, nes kategorijos sako, kad jokio dublio čia būti negali.
                                  Bet kol Žirmūnų gatvėje kryptyje link Žirmūnų Tuskulėnų stotelė neturi įvažos, tol apie bet kokį racionalumą šiame mieste šnekėti neverta. Ta stotelė yra kaip lakmuso lapelis, kuris indikuoja ar jau pribrendome bent kažkokiai logikai ir planavimui.

                                  Comment


                                    Kadangi šiandien vyksta aptarimas dėl dviračių tako ir A juostų ties Antakalnio žiedu, nusiunčiau tokį pasiūlymą (pagrinde dėl A juostų) nurodytu el. pašto adresu, gal kažkiek atsižvelgs, nors kažkaip įtariu, kad nelabai, nes bent Centro kryptimi turbūt planuoja kaip A juostą užskaityti dabar esančią greitėjimo/lėtėjimo juostą. Na bet žiūrėsime. Jei kas dalyvavo susitikime gyvai, gal galės pasidalinti plačiau, kas planuojama.



                                    1. Būtų įdomu sužinoti, kokie numatomi pakeitimai palyginus su prieš kelis metus teiktais dviračių tako projektiniais pasiūlymais.


                                    2. Džiugu, kad yra siūloma taip ir įrengti A juostas, kur važiuoja itin dideli viešojo transporto srautai. Visgi labai tikiuosi, kad A juostos nėra planuojamos žaliosios erdvės sąskaita, o bus įrengiamos paliekant vieną juostą bendram eismui ir vieną skiriant VT (plius posūkių juostos sankryžose). Šioje vietoje ir taip itin daug asfalto, tad norėtųsi, kad su galima rekonstrukcija būtų peržiūrėta, kaip vietą išnaudoti optimaliau užtikrinant maksimaliai sklandų eismą.

                                    a) Nuo pat Saulėtekio al. iki Antakalnio g. galėtų būti įrengiamos A juostos vietoje pirmos juostos.
                                    i) Į šią gatvę (centro kryptimi) tiek iš Saulėtekio, tiek iš Nemenčinės pl. įvažiuojama viena juosta, tad pirmos juostos skyrimas VT automobilių eismo neturėtų labai stipriai sulėtinti, o VT įgytų greičio pranašumą, kas yra labai svarbu. Ši A juosta galėtų tęstis iki st. Antakalnis, tam, kad ji sklandžiai užsibaigtų ir VT taip pat turėtų pranašumą prieš bendrą eismą ties pėsčiųjų perėja prie st. Antakalnis.
                                    ii) Perspektyvoje tikiuosi A juostos yra planuojamos pratęsti per visą Antakalnio g.


                                    b) Saulėtekio kryptimi analogiškai A juosta galėtų prasidėti nuo st. Antakalnis ir tęstis iki Saulėtekio al.

                                    i) Nuo st. Antakalnis iki Antakalnio žiedo kelio išsišakojimo būtų tikslinga šia kryptimi platinti kelią iki trijų juostų, tokiu būdu viena juosta eismas būtų Nemenčinės kryptimi, kita - Valakampių tilto, o A juosta ties stotele leistų greitiesiems autobusams aplenkti čia stojantį likusį VT.

                                    ii) Toliau link Nemenčinės pl. eismas galėtų vykti viena bendra ir viena A juosta.

                                    iii) Ties sankryža su Saulėtekio al. būtų labai tikslinga, kad VT sukantis į Saulėtekio al., t.y. absoliuti dauguma, turėtų sau atskirą juostą, kuris netrukdomai suktų į A juostą Saulėtekyje, o bendras eismas tuo pat metu suktų iš antros juostos į antrą. Žinoma, galbūt reikėtų peržiūrėti ir esant poreikiui pakoreguoti posūkio spindulį.


                                    c) Labai tikiuosi, kad su šia rekonstrukcija bus peržiūrimas ir gatvės juostų plotis, kuris vietomis siekia ir 4 metrus, kai tuo tarpu pėstieji daug kur yra spaudžiami į pačius gatvės pakraščius. Todėl ir tikiuosi, kad su rekonstrukcija kur įmanoma bus praplėstos žaliosios ir pėsčiųjų takų zonos pritraukiant važiuojamąją dalį link vidurio. Savo vizualizacijose naudojau apytiksliai 3.25 m juostas.

                                    i) Ypač norėčiau atkreipti dėmesį, kad yra visiškai nereikalinga milžiniška lėtėjimo/greitėjimo juosta Centro kryptimi ties įvažiavimu į V. Zalakevičiaus g., dėl kurios pėstieji turi siaurą praėjimą be jokių žaliųjų zonų šalia, o kokią realią naudą ji atneša sunku pasakyti, kai tai tėra įvažiavimas į paprastą gatvę prie daugiabučių. Siūlau šią juostą naikinti visiškai, paliekant juostą tik nusukimui į dešinę ties IKI, kad nebūtų stabdomas VT savo juostoje.

                                    ii) Įgyvendinus A juostas, būtų galima panaikinti trijų stotelių įvažas, kas taip pat suteiktų nemažai erdvės pėstiesiems ir dviratininkams:
                                    - Nemenčinės pl. Saulėtekio kryptimi įvažos panaikinimas yra pats svarbiausias, nes šioje vietoje yra labai svarbu, kad tilptų didelis kiekis VT keleivių ir pėsčiųjų bei dviračių takas. Nedarant įvažos nereikėtų, kad vingiuotų dviračių takas, kaip šiuo metu įprasta daugelyje projektų.
                                    - st. Saulėtekis Centro kryptimi galėtų būti patraukta arčiau sankryžos, prieš įvažiavimą į Lingių g., tam, kad šioje sankryžoje būtų patogiau persėsti tarp maršrutų ir stotelė būtų arčiau kitų stotelių sankryžoje.
                                    - st. Nemenčinės plentas Centro kryptimi šiuo metu turi absurdišką įvažą, nes čia be tikslo gatvė išplatėja iki trijų juostų, kurios iškart prieš tiltą pasidaro vėl, o stotelė turi dar ir papildomą įvažą, tad VT be tikslo turi rikiuotis per dvi juostas. Kadangi kaip suprantu yra planuojama ir P+R aikštelė, stotelės pritraukimas arčiau gatvės vidurio padidintų ir persėdimo patrauklumą, nes tai būtų trumpesnis kelias eiti iki stotelės.

                                    Svarbu paminėti, kad įvažų panaikinimas ne tik didina VT greitį, bet ir geriną važiavimo patirtį, nes VT važiuoja tiesiau ir mažiau sukinėjasi.


                                    iii) Labai norėčiau, kad tvarkant šias stoteles pagaliau būtų įrengti specialūs gatvės borteliai, skirti stotelėms, kurie jau įrenginėjami net ir Kaune ir leidžia VT privažiuoti prie pat stotelės ir didina paslaugos prieinamumą sunkiau judnatiems.



                                    3. Manau reikia pergalvoti ir pačio VT žiedo mazgo gatvių išdėstymo racionalumą. Šiuo metu nuo Antakalnio link Valakampių eina paraleliai dvi 2 juostų gatvės, viena kurių skirta VT eismui, kita bendram. Toks gatvių tinklas čia yra neadekvatus, tad siūlyčiau naikinti vieną iš kelių (tą, kuris yra arčiau žiedo) ir visą eismą organizuoti iš kito kelio, įskaitant ir VT, apsisukantį Anataklnio žiede, kuris į žiedą važiuotų tiesiai iš Lizdeikos g. Tai leistų ne tik sutaupyti lėšų kelio išlaikymui ir nukreipti lėšas į kitus kelius (kurių tvarkytinų yra labai daug), bet ir atsirastų papildomai vietos, jei ateityje būtų poreikis išplėsti šį VT atstovos mazgą.

                                    i) Pirma Lizdeikos g. juosta būtų skirta VT, kuri, beje, galėtų iki pat Valakampių tilto ir čia susijungti su A juosta einančia per Valakampių tiltą.
                                    ii) Analogiškai nuo Valakampių tilto link Antakalnio žiedo pirma juosta taip pat būtų skirta VT, kuri pratęstų A juostą per Valakampių tiltą ir susijungtų su planuojamomis A juostomis ties Antakalnio žiedo mazgu.
                                    iii) Šiuo metu keistai ir neefektyviai suorganizuotas VT, važiuojančio iš Antakalnio žiedo Saulėtekio kryptimi eismas. Išvažiuodami iš žiedo autobusai pirmiausia apsuka ratą ir tuomet tik įvažiuoja į Nemenčinės pl. Reikėtų perorganizuoti eismą, kad atsirastų galimybė VT iš žiedo važiuoti tiesiai į Nemenčinės pl. Panaikinus vieną iš kelių kaip mano pasiūlyta anksčiau, tai padaryti turėtų būti paprasčiau. Tai leistų kiekvienam reisui sutaupyti 3-4 min laiko ir padidinti maršrutų kursavimo dažnį su tuo pačiu kiekiu vairuotojų, kurių rinkoje labai trūksta ir trūks vis labiau. Autobusai praleistų Antakalnio žiedo st., tačiau visiškai prie pat yra Nemenčinės pl. st.
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                                      Jei kas dalyvavo susitikime gyvai, gal galės pasidalinti plačiau, kas planuojama.
                                      Neabejoju KEdas dalyvavo gyvai. Būtų šaunu išgirsti komentarą, jei taip. Dviračių tako pakeitimai, A juostos.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Neabejoju KEdas dalyvavo gyvai. Būtų šaunu išgirsti komentarą, jei taip. Dviračių tako pakeitimai, A juostos.
                                        2019-ais rengtą PP išmetė šiukšliadėžėn ir pradeda projektavimą nuo idėjų išklausymo. Kap. remonto būdu ketina pertvarkyti eismą ir gal net susiaurinti ties stotele gatvę iki 1 eismo juostos, panaikinti kairį posūkį į „IKI“. Dviračių takui kažkokėl parinko ne 2,5, bet 3,0 metrų plotį, tad aiškiai įvardijo, jog trūksta vietos jam įrengti ir reikės kažką keisti.
                                        Apie tai ir diskutavome. Turi ir dabartinius, ir prognozuojamus eismo srautus, tad diskusija buvo tikrai geranoriška ir profesionali. Daug geresnė, nei esame pratę iki šiol. Po diskusijos SĮSP gavo namų darbų pamodeliuoti eismą, kad Kino studijos kvartalas apsitarnautų per V.Žalakevičiaus gatvę iš Lizdeikos g. pusės, t.y. nebereikėtų kairio posūkio link „Iki“, o Antakalnio gatvės išsišakojime gal reiktų įrengti žieduką, idant būtų patogiau įsilieti į eismą atvažiavusiems nuo Lizdeikos bei viaduko pusės, nes ketinama mažinti sankryžų skaičių.
                                        Kažkada ateityje bus kitas susitikimas su nupaišytomis mūsų išsakytomis idėjomis.
                                        Turiu garso įrašą ir kelias skaidrių nuotraukas. Kam nors norisi paklausyti?
                                        Paskutinis taisė KEdas; 2023.10.17, 10:26.

                                        Comment


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                          Kam nors norisi paklausyti?
                                          Norisi

                                          Beje, o nebus vėliau po derinimo su savivaldybe, kad nieko negalima keisti, nes per "rekordinius" 100 km buvo sutvarkytas Antakalnio žiedas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X