Tikrai taip, jeigu tik nėra pagrindiniame žaliame rodyklių. Patiko Delfio diskusijos momentas, kai p. Pumputis sutriko po p. Pakėno komentaro
Pumputis sutriko tikrai O atsakymas paprastas - galima sukti į kairę nedegant papildomai sekcijai, jeigu pagrindinis žalias bus be rodyklių. Vilniuje tokių šviesoforų nėra. Klaipėdoje minėjai, kad gali būti.
Vilniuje tokių šviesoforų nėra. Klaipėdoje minėjai, kad gali būti.
Ir ko gero tokių šviesoforų po lapkričio 1 d. bus ne tik Klaipėdoje, bet ir kituose miestuose ir miesteliuose (išskyrus Vilnių ir Kauną).
Kalbant apie Klaipėdą - kol kas jokių matomų pokyčių. Ieškant informacijos apie mistines 8 sankryžas jokių siūlo galų užčiuopti nepavyko. Ar tai nebus savivaldybės iš piršto laužtas skaičius? Gali būti, kad koks tūlas savivaldybės tarnautojas šį skaičių gavo sudėjęs pastaruoju metu įrengtas ir planuojamas įrengti šviesoforines perėjas (3 perėjos Šilutės pl., 3 Baltijos pr. ir po vieną Taikos pr. ir Smiltelės g.).
Ir ko gero tokių šviesoforų po lapkričio 1 d. bus ne tik Klaipėdoje, bet ir kituose miestuose ir miesteliuose (išskyrus Vilnių ir Kauną).
Kalbant apie Klaipėdą - kol kas jokių matomų pokyčių. Ieškant informacijos apie mistines 8 sankryžas jokių siūlo galų užčiuopti nepavyko. Ar tai nebus savivaldybės iš piršto laužtas skaičius? Gali būti, kad koks tūlas savivaldybės tarnautojas šį skaičių gavo sudėjęs pastaruoju metu įrengtas ir planuojamas įrengti šviesoforines perėjas (3 perėjos Šilutės pl., 3 Baltijos pr. ir po vieną Taikos pr. ir Smiltelės g.).
Dėl kitų miestų sutinku, visko gali būti, kad nebus rodyklių pagrindiniame žaliame signale.
Dėl Klaipėdos 8 sankryžų informacija teisinga, vykdomi tyrimai. Tiesiog teks palaukti.
Ok, esate teisus - tiesiog nevertinau skersai einačių pėsčiųjų. Tikriausiai todėl, kad nepamenu ar buvo dėl žalios lentelės nukentėjusių einant skersai automobilio. Atsimenu kelis atvejus, kai buvo nukentėjusių einant lygiagrečiai, tikėtina, kad būtent dėl šių atvejų dabar naikinamos žalios lentelės.
Na manęs einančio per perėją skersai vos nepartrenkė bobos vairuojamas autonobilis, atsirėmė į koją bandydamas sukti dešinėn pagal žalią rodyklę.
Na manęs einančio per perėją skersai vos nepartrenkė bobos vairuojamas autonobilis, atsirėmė į koją bandydamas sukti dešinėn pagal žalią rodyklę.
Skardinę?
Neskaičiau temos įdėmiai. Ar buvo kada nors pateikta nors kokia oficiali informacija, kiek buvo sužalota vnt ir % pėsčiųjų perėjose? Nesitikiu atskiros statistikos dėl skardinių rodyklių.
Skardinę?
Neskaičiau temos įdėmiai. Ar buvo kada nors pateikta nors kokia oficiali informacija, kiek buvo sužalota vnt ir % pėsčiųjų perėjose? Nesitikiu atskiros statistikos dėl skardinių rodyklių.
Dėl skardinių rodyklių niekas atskirai statistikos nefiksavo, deja. O diskusiją dėl eismo įvykių pėsčiųjų perėjose tikslinga tęsti temoje apie pėsčiųjų perėjas.
O tai būna taip, kad ir pėsčiajam žalia, ir neskardinė rodyklė automobiliui į dešinę šviečia?
Aš taip pat perėjoje tokioje situacijoje gavau šiek tiek ant kapoto pasivažinėt ir ne kartą analogiškas pavojingas situacijas mačiau laukdamas žalios bet jau mašinoje.
Vairuotojas sutelkia dėmesį į atvažiuojančius iš kairės ir nebepažiūri ar nėr pesčiųjų, einančių iš dešinės.
Aš taip pat perėjoje tokioje situacijoje gavau šiek tiek ant kapoto pasivažinėt ir ne kartą analogiškas pavojingas situacijas mačiau laukdamas žalios bet jau mašinoje.
Vairuotojas sutelkia dėmesį į atvažiuojančius iš kairės ir nebepažiūri ar nėr pesčiųjų, einančių iš dešinės.
Taip, viena iš priežasčių, kad sutelkia dėmesį į kairę. Kita priežastis, man visgi peršasi mintis, kad nemažai vairuotojų nesuvokia, kad išvis pėstiesiems gali degti žalia.
Aš tokiems kaip tas juodas automobilis einant per perėją sugėdimu pabarškinęs per kėbulą, gal kitą kartą ne tik į automobilius žiūrės, bet ir pėsčiuosius.
Taip, viena iš priežasčių, kad sutelkia dėmesį į kairę. Kita priežastis, man visgi peršasi mintis, kad nemažai vairuotojų nesuvokia, kad išvis pėstiesiems gali degti žalia.
Neteisėtai, nes sankryža rekonstruota pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, kurios pagal fazių išsidėstymą šioje vietoje draudžia įrengti lentelę su žalia rodykle. Tam pačiam Kerui į tai nusispjaut, nes tokių lentelių pridėliota visam mieste.
Off topic klausimas : o kas tokioje situacijoje (turiu omenyje rodykles prieštaraujančias galiojančiam teisiniui reglamentavimui) turi daryti tvarką? Policija daryti ikiteisminį tyrimą? Prokuratūra? Kelių transporto inspekcija?
Kažkas nesilaikant teisės aktų sukabina rodykles, ženklus ir etc ir niekas už nieką neatsako??? Jei dėl to tarkim įvyksta autoįvykis ir žūsta zmogus??? Kaltas tik vairuotojas? O kad netinkamas šviesoforo įrengimas priestarauja teisės aktams kaltų yra ar nėra?
Deja, bet tai buvusio Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero palikimas. Kur sugalvojo kabint lenteles, ten ir sukabino. Net ir ten, kur tai pažeidžia teisės aktus. Tikėkimės prie dabartinio vedėjo bus daugiau tvarkos.
Susisiekimo ministerija bandė skyriui aiškinti, kad lentelės neatitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių. Visiškas ignoras iš skyriaus, ir gatvėse matome tai, ką matome.
Eismo įvykio atveju manau, tikrai galima ieškoti teisybės. Bet kiek žmonių žino, kad ta lentelė neteisėta? O žinant, turbūt tektų kreiptis į teismą.
Viena iš tokių lentelių yra Savanorių pr. - Birželio 23-iosios - Žukausko g. sankryžoje Kaune, iš Birželio 23-iosios g. Vakar važiuoju link šviesoforo, pirma juosta pustuštė, nes daugelis rikiuojasi į antrą juostą, turbūt, kad neva netrukdytų sukti į dešinę. O rezultatas toks, kad užsidegus žaliam signalui neišnaudojama pirma juosta važiavimui tiesiai. Ja galėjo pravažiuoti dvigubai daugiau automobilių. Vietoje to daugelis susigrūda į antrą juostą ir nepravažiuoja per pirmą žalią signalą.
Viena iš tokių lentelių yra Savanorių pr. - Birželio 23-iosios - Žukausko g. sankryžoje Kaune, iš Birželio 23-iosios g. Vakar važiuoju link šviesoforo, pirma juosta pustuštė, nes daugelis rikiuojasi į antrą juostą, turbūt, kad neva netrukdytų sukti į dešinę. O rezultatas toks, kad užsidegus žaliam signalui neišnaudojama pirma juosta važiavimui tiesiai. Ja galėjo pravažiuoti dvigubai daugiau automobilių. Vietoje to daugelis susigrūda į antrą juostą ir nepravažiuoja per pirmą žalią signalą.
į antrą juostą dažniausiai grūdasi antraeilininkai, o šioje situacija didžioji dalis nori iškart už Lidlo sukti į dešinę, todėl jau sankryžoje su Savanoriais rikiuojasi į antrą juostą.
į antrą juostą dažniausiai grūdasi antraeilininkai, o šioje situacija didžioji dalis nori iškart už Lidlo sukti į dešinę, todėl jau sankryžoje su Savanoriais rikiuojasi į antrą juostą.
Turėjot omeny už Lidlo į kairę. Bet tikrai ne visi, kas stovi antroje juostoje, už Lidlo suka. Dalis tikrai važiuoja tiesiai. Atkreipsiu dėmesį, kaip bus po lentelės nuėmimo
Turėjot omeny už Lidlo į kairę. Bet tikrai ne visi, kas stovi antroje juostoje, už Lidlo suka. Dalis tikrai važiuoja tiesiai. Atkreipsiu dėmesį, kaip bus po lentelės nuėmimo
Ne tik del lidlo, juk pravažiavus Rimi nebegalima Žukausko gatve toliau važiuoti pirma juosta, reikia rikiuotis į antrą. Tai jei sankryžą su savanoriais pravažiuotum iš pirmos juostos paskui reiktų praleisti visus važiuojančius antra eile. Aišku jei kažkas suka prie lidlo į kairę galima lyst prieš tokį ir toliau važiuoti tiesiai antra eile.
Viena iš tokių lentelių yra Savanorių pr. - Birželio 23-iosios - Žukausko g. sankryžoje Kaune, iš Birželio 23-iosios g. Vakar važiuoju link šviesoforo, pirma juosta pustuštė, nes daugelis rikiuojasi į antrą juostą, turbūt, kad neva netrukdytų sukti į dešinę. O rezultatas toks, kad užsidegus žaliam signalui neišnaudojama pirma juosta važiavimui tiesiai. Ja galėjo pravažiuoti dvigubai daugiau automobilių. Vietoje to daugelis susigrūda į antrą juostą ir nepravažiuoja per pirmą žalią signalą.
Na ir be lentelės ta pirma juosta nebutu išnaudojama gerai, nes tada ja užimtu sukantis i dešine ir vistiek visi rinktusi antra juosta.
Comment