Tai kad nemaža dalis naujų šviesoforų turi ir dviračio žymėjimą, tiesiog nėra atskiros linijos dviračiams.
Mes tuo ir stebimės, kad neretai žmonės padaro beveik viską, ko reikėtų, bet visko nepadaro. Nupiešti tuos kvadratėlius, kad dviratininkai turėtų atskirą pervažos juostą šalia perėjos arba tiesiog pervažą, kur perėjos nėra, yra lengviausia dalis, smulkmena, palyginus su viso tako padarymu, bet tos smulkmenos nepadaro. Tada dviratininkai vis tiek važiuoja, bet jausdamiesi, kad jais nepasirūpino iki galo.
Mes tuo ir stebimės, kad neretai žmonės padaro beveik viską, ko reikėtų, bet visko nepadaro. Nupiešti tuos kvadratėlius, kad dviratininkai turėtų atskirą pervažos juostą šalia perėjos arba tiesiog pervažą, kur perėjos nėra, yra lengviausia dalis, smulkmena, palyginus su viso tako padarymu, bet tos smulkmenos nepadaro. Tada dviratininkai vis tiek važiuoja, bet jausdamiesi, kad jais nepasirūpino iki galo.
Per tuos kvadratukus vis tiek eina žmonės, tai iš esmės jie yra nenaudingi.
Per tuos kvadratukus vis tiek eina žmonės, tai iš esmės jie yra nenaudingi.
Priprastų ir nebeitų. Dviratį nupieškit, raudonai nudažykit, reklamėlę paleiskit. Galima išauklėt žmones. Bet sutik, jei KET leidžia važiuoti tik esant kvadratukams, o dviračių takų tiesėjai piktybiškai nedaro kvadratukų, tai tie dviračių takai nedžiugina rimtų dviratininkų.
Priprastų ir nebeitų. Dviratį nupieškit, raudonai nudažykit, reklamėlę paleiskit. Galima išauklėt žmones. Bet sutik, jei KET leidžia važiuoti tik esant kvadratukams, o dviračių takų tiesėjai piktybiškai nedaro kvadratukų, tai tie dviračių takai nedžiugina rimtų dviratininkų.
Ką vadiname rimti dviratininku? Tą, kuris su aptempta apranga bendrais takais pro žmones ant 30 prasineša? Jeigu taip, tai tokiems linkiu būti nutrenktiems.
Persistumti dviratį per perėją nėra sunku, susitaupo gal 10 sekundžių, lyginant su pervažiavimu. Nematau problemos dviratį persisitumti, ką ir darau 9 kartus iš 10.
Ką vadiname rimti dviratininku? Tą, kuris su aptempta apranga bendrais takais pro žmones ant 30 prasineša? Jeigu taip, tai tokiems linkiu būti nutrenktiems.
Persistumti dviratį per perėją nėra sunku, susitaupo gal 10 sekundžių, lyginant su pervažiavimu. Nematau problemos dviratį persisitumti, ką ir darau 9 kartus iš 10.
Rimtais laikau tuos, kurie naudojasi dviračiu kaip vykimo ten, kur jiems reikia (į darbą, mokyklą, parduotuves ir pan.), priemone, o ne išvažiuoja tik pasivažinėt.
Persistūminėti dviratį yra nesąmonė, sudaryti sąlygas ir leisti pervažiuoti būtų normalu. Čia ne sekundžių taupymas, o žmonių energijos. Aišku, prasinešinėjančių ant greičio pro žmones aš irgi nekenčiu. Čia kita problema. Tokius reiktų perauklėt, įtikint laikytis taisyklių.
Rimtais laikau tuos, kurie naudojasi dviračiu kaip vykimo ten, kur jiems reikia (į darbą, mokyklą, parduotuves ir pan.), priemone, o ne išvažiuoja tik pasivažinėt.
Persistūminėti dviratį yra nesąmonė, sudaryti sąlygas ir leisti pervažiuoti būtų normalu. Čia ne sekundžių taupymas, o žmonių energijos. Aišku, prasinešinėjančių ant greičio pro žmones aš irgi nekenčiu. Čia kita problema. Tokius reiktų perauklėt, įtikint laikytis taisyklių.
Persistumti dviratį yra saugiau visiems, nesvarbu ar tik pramogai važiuoji, ar su reikalais. Sakau tai kaip vairuotojas, kaip pėstysis, kaip dviratininkas, kaip paspirtukinkas.
Persistumti dviratį yra saugiau visiems, nesvarbu ar tik pramogai važiuoji, ar su reikalais. Sakau tai kaip vairuotojas, kaip pėstysis, kaip dviratininkas, kaip paspirtukinkas.
Bandant tave suprast, matyt, reiktų pažiūrėt panevėžiečio akimis ar kaip. Dviratininkų pasitaiko retai ir automobilių vairuotojams patogu, kad jie eina ir stumiasi dviratį tarp pėsčiųjų? Ar pėsčiųjų irgi nebūna daug? Nes jeigu susikaupia daugiau pėsčiųjų ir dar keli dviratininkai, tai judėti viename bendrame plote užknisa ir dviratininkus, ir pėsčiuosius.
Bandant tave suprast, matyt, reiktų pažiūrėt panevėžiečio akimis ar kaip. Dviratininkų pasitaiko retai ir automobilių vairuotojams patogu, kad jie eina ir stumiasi dviratį tarp pėsčiųjų? Ar pėsčiųjų irgi nebūna daug? Nes jeigu susikaupia daugiau pėsčiųjų ir dar keli dviratininkai, tai judėti viename bendrame plote užknisa ir dviratininkus, ir pėsčiuosius.
Kaip vairuojančiam, judantys dviračiai ir paspirtukai man trukdo dėl to, kad apsunkina posūkio atlikimą papildomu jų stebėjimu ir jie yra sunkiai prognozuojami. Kaip dviratininkui ir paspirtukininkui, jie man trukdo, nes yra sunkiai prognozuojami. Kaip pėsčiajam, jie man trukdo dėl to, kad važiuoja ant galvų ir reikia šokti į šalį, kad nenutrenktų. Viskas pasibaigia, kai dviračiai ir paspirtukai yra stumiami ir tampa paprastais pėsčiaisiais. Būtų mano valia - išvis nebūtų nei pervažų, nei važiavimo per perėją, nes nei pėstieji, nei dviratininkai nelabai supranta kur kieno zona.
Jeigu kalbant apie Panevėžį, tai susikaupimai yra daugmaž tik centre, bet tada ir per perėją nepervažiuosi, nes teks su visu srautu judėti. O visur kitur tai gana išsibarstę, nes perėjų daug, atstumai tarp perėjų nedideli, nebūtina pagrindinių sankryžų kirst.
Va nebūti sunkiai prognozuojamiems, elgtis ramiai ir atsargiai, pamatyti ir atsižvelgti į visus kitus eismo dalyvius yra jų pareiga.
Bet dviračių pervažos bent jau atskirtų pėsčiuosius nuo dviratininkų ir paspirtukininkų, bent jau ten būtų tvarka. Dabar tos tvarkos nėra visai, o dviračiai ir paspirtukai vis tiek dažnai važiuoja, o ne stumiami, ypač kai yra šviesoforai. Pėstieji ir dviratininkai vienoje perėjoje trukdo vieni kitiems kuo greičiau ir saugiai kirsti gatvę.
Pareigos yra kažkur internete ir ant popieriaus parašytos taip toli, kad labai didelės dalies žmonių jos neliečia.
Užtenka praeiti taku, kur viena pusė yra pėstiesiems, kita ratuotiems - mažai tvarkos. Eina kas kur nori, važiuoja kas kur nori. Ir jeigu kokiam nesusipratėliui paskambinsi skambučiu, kad trauktusi iš dviračio tako, dar apkoliotas liksi.
Bet čia tik mano įspūdžiai, gal kitur yra kitaip arba kiti mažiau kreipia į tai dėmesį
Paskelbtas konkursas Beržų gatvės dalies nuo Basanavičiaus g. iki Velžio kelio. Bus keičiama asfalto danga ir remontuojamas pietinis šaligatvis. Darbai turi būti pabaigti iki 2024-11-30. Biudžetas - 4,132 mln. be PVM
Užtenka praeiti taku, kur viena pusė yra pėstiesiems, kita ratuotiems - mažai tvarkos. Eina kas kur nori, važiuoja kas kur nori. Ir jeigu kokiam nesusipratėliui paskambinsi skambučiu, kad trauktusi iš dviračio tako, dar apkoliotas liksi.
Man tai dažniau tenka apkoliuoti ratuotus, kad ne savo dalyje važiuoja (tiesa, beveik visada paspirtukininkai). Ypač patinka, kai jie įsivaizduoja, jog aš turiu šokti nuo tilto, nes šaligatvis per siauras prasilenkti, o sulėtinti važiavimo nesugeba.
Smėlynės g. rekonstrukcija. Atkarpa nuo geležinkelio iki Paliūniškio g. beveik išasfaltuota, sudėti beveik visi bordiūrai. Likusi atkarpa link rožyno dar nepilnai nukasta.
Aukštaitijos sostinė nusiteikusi maždaug po poros metų turėti dar vieną aplinkkelį – šiuo metu ties Molainiais nutrūkstančią V. Alanto gatvę sujungti su Vakarine gatve. Taip būtų baigtas kone prieš du dešimtmečius pradėtas projektas, leisiantis iš pietinės pusės nuvažiuoti į vakarinę miesto dalį aplenkiant centrą.
Panevėžio savivaldybė šiuo metu paskelbusi V. Alanto gatvės trečiojo etapo rangos darbų konkursą. Jo laimėtojas iki 2025 metų lapkričio pabaigos turės nutiesti beveik 700 metrų naują V. Alanto gatvės atkarpą – nuo Projektuotojų, Bendrijų gatvių iki Vakarinės gatvės sankryžos. (...)
Nors ankstesniame projekte naujos V. Alanto gatvės atkarpos sankirtoje su Vakarine buvo numatyta žiedinė sankryža,
Savivaldybės administracijos vadovo T. Juknos manymu, veikiausiai šis sprendimas bus keičiamas. „Nėra prasmės toje vietoje įrengti žiedą. Ties Molainių gatvės pabaiga tolesnė plėtra kol kas nenumatyta. Sankryža bus šiek tiek paprastesnė – ne žiedinė“, – sako T.Jukna.
VZ.LT 2024.02.29 Trys didžiausios Panevėžio sankryžos bus rekonstruojamos į žiedines
Panevėžio miesto savivaldybės taryba ketvirtadienį nusprendė teikti paraiškas gauti Europos Sąjungos finansavimą Klaipėdos–Vakarinės, Klaipėdos–Nemuno bei J. Basanavičiaus–Beržų gatvių sankryžų rekonstrukcijai.
„Visos trys sankryžos yra vienos judriausių mieste, jose jau keleri metai iš eilės formuojasi taip vadinamos „juodosios dėmės“ – fiksuojami įskaitiniai eismo įvykiai, kuriuose nukenčia žmonės“, – pranešime cituojamas Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
Pasak jo, žiedinės sankryžos – viena efektyviausių priemonių, sprendžiant saugaus eismo problemas, todėl minėtas sprendimas priimtas atsižvelgus į ekspertų siūlymą.
Šiuo metu rengiami sankryžų rekonstrukcijų techniniai projektai. Kiek kainuos sankryžų rekonstrukcijos darbai, paaiškės parengus techninius projektus bei įvykdžius projektų veikloms įgyvendinti reikalingus viešuosius pirkimus.
Trijų sankryžų rekonstrukcijų projektams iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų būtų skirta 85%, likusi dalis – 15% – sudarytų savivaldybės biudžeto lėšos.
Panevėžio gatvių remontai svarbūs ne tik Rožyno ar kitų Panevėžio mieto rajonų gyventojams.
Tai gali būti aktualu ir važiuojantiems iš Vilniaus ar Kauno į Rygą ir svarstantiems kaip geriau važiuoti - tiesiai per miestą ar aplinkkeliu A17. Smėlynės gatvė sutampa su keliu A10 nuo Panevėžio centro (tilto per Nevėžį) iki miesto šiauriniu pakraščiu ties Piniava.
Sekunde.lt 2024.03.31 Gatves teks dalytis su kelininkais
Su pavasariu grįžta gatvių remonto darbai. Jau nuo balandžio vidurio keliones vėl teks kitaip planuotis Panevėžio Rožyno mikrorajono gyventojams – atnaujinamas Smėlynės gatvės remontas.
Šįmet kelininkų turėtų sulaukti ir Beržų, Lėkiškio, Žvaigždžių, Kranto, Danutės, Vysk. K. Paltaroko bei kitos gatvės.
Savivaldybė planuoja per trejus metus suremontuoti daugiau nei tris dešimtis gatvių ar jų atkarpų, rekonstruoti aštuonias sankryžas.
Trejų metų planai
Panevėžio miesto taryba pritarė, kad kapitališkai būtų rekonstruojama itin prastos būklės Žvaigždžių gatvės dalis nuo Kniaudiškių iki J. Zikaro g. Joje numatoma kloti naują asfaltą, įrengti automobilių stovėjimo vietų, nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takų, atnaujinti lietaus nuotekų tinklus. (...) Pasirašius sutartį su rangovu, Žvaigždžių gatvės atkarpą planuojama sutvarkyti per dvejus metus.
Savivaldybės Statybos skyriaus vedėjo Dariaus Linkono teigimu, netrukus planuojama skelbti viešuosius pirkimus tvarkyti dar mažiausiai penkiolikai gatvių ar jų atkarpų.
„Neseniai patvirtintas 2024–2026 metų gatvių tvarkymo eiliškumo sąrašas. Juo vadovaudamiesi skelbsime viešuosius pirkimus tvarkyti gatves. Per šiuos metus visų sutvarkyti nespėsime, planuojame tą padaryti per trejus metus“, – pabrėžė D. Linkonas
Žiedų miestas
Balandžio viduryje Rožyno gyventojai ir vėl turės keisti savo kelionių maršrutus – į Smėlynės gatvę sugrįžta kelininkai.
Šįkart, anot Statybos skyriaus vadovo, nepatogumai turėtų tęstis iki rudens. Bus baigta tvarkyti atkarpa nuo geležinkelio pervažos iki Šiaurinės gatvės.
Pasak D. Linkono, didžioji dalis darbų jau padaryta, dar reikės uždengti du sluoksnius asfalto dangos, įrengti šaligatvius, saugumo saleles, atitinkamai sužymėti.
„Smėlynės gatvė bus uždaryta nuo balandžio 15-osios. Planuojame, kad prieš rugsėjį, naujus mokslo metus sutvarkytoje gatvėje eismas bus atnaujintas. Suprantame, kad gyventojams kils tam tikrų iššūkių, bet geriau keturis mėnesius pakentėti laikinus nepatogumus, nei visus metus važinėti blogos būklės keliu“, – sako D. Linkonas.
Pasak vedėjo, jau nupirkti ir paprastojo gatvės remonto tvarkymo darbai Beržų gatvėje nuo J. Basanavičiaus iki Velžio kelio. O gabaliukas nuo J. Basanavičiaus iki Ramygalos gatvės bus remontuojamas kartu su žiedine sankryža. Numatyta, kad Beržų g. ir J. Basanavičiaus gatvių sankirtoje žiedas turėtų atsirasti iki 2026-ųjų.
Tai nebus vienintelis naujas žiedas mieste – jau šiemet turėtų prasidėti Klaipėdos ir Vakarinės gatvių bei Klaipėdos ir Nemuno gatvių sankryžų rekonstrukcijos į žiedines.
Tikimasi, kad užteks lėšų įgyvendinti ir jau anksčiau suplanuotų sankryžų – Stoties, Pušaloto ir Marijonų gatvių bei Smėlynės, Marijonų ir Senamiesčio gatvių rekonstrukcijoms. Čia taip pat suplanuotos žiedinės sankryžos. (...)
Comment