Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet Vilniaus meras sakė, kad perėja labai pagerins saugumą, bus labai patogi net senjorams ir buvo absoliučiai verta tam išleisti 300K. Kaip čia dabar gaunasi, nebesuprantu
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Prie ko čia naujai įrengta požeminė perėja, kuri yra už 600 metrų nuo partrenkimo vietos?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
teoriskai ne prie ko, o praktiskai ji panaikino bet kokia realia galimybe kirsti Laisves pr. vienam lygyje keliu kilometru spinduliu.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O jei ta galimybė bus padaryta prie Impulso, tai reikš, kad žmonės eis kelis kilometrus, norėdami pereiti gatvę antžemine perėja ir daugiau nebus partrenktų žmonių?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet jeigu bus normali perėja, susidarys KAMPŠČEI ir VAYROTOJEMS bus sunkiau važiuoti.
Comment
-
Su Laisvės prospektu yra atskira problema. Kol nebuvo Vakarinio aplinkkelio, iš jos visaip mėginta padaryti izoliuotą transporto arteriją. Po vakarinio nutiesimo toks poreikis atkrito, o dar ir prisideda jos nevykusi padėtis per patį vidurį mikrorajonų. Rezultate gaunasi, kad ji neatlieka pilno vaidmens nei kaip izoliuota arterija, nei kaip kvartalinė gatvė. O turėtų atlikti vieną konkretų vaidmenį. Su tokiomis gatvėmis-hibridais turi didžiulių bėdų visa postsovietinė erdvė. Maskvoje išvis košmaras, kai 10 eismo juostų malasi automobiliai su viešuoju transportu bendrame sraute, beveik visur pėsčiuosius sukišo po žeme, o kamščiai visvien niekur neketina dingti. Todėl, kad nuo pradžių priiminėjo neteisingus sprendimus. Nereikia mėginti sutaupyti ir naudoti tą pačią gatvę skirtingoms paskirtims. Jei gatvėje daromos skirtingų lygių sankirtos, tai vadinasi negali būti nei VT stotelių (išskyrus stambesnius persėdimo mazgus), nei įvažiavimų į parkingus, nei paslaugų objektų su paradiniais įėjimais į tą gatvę. Na o jei norime turėti visus tuos dalykus, tuomet ir gatvė turi būti pritaikyta žmonėms.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.09, 15:46.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSu Laisvės prospektu yra atskira problema. Kol nebuvo Vakarinio aplinkkelio, iš jos visaip mėginta padaryti izoliuotą transporto arteriją. Po vakarinio nutiesimo toks poreikis atkrito, o dar ir prisideda jos nevykusi padėtis per patį vidurį mikrorajonų. Rezultate gaunasi, kad ji neatlieka pilno vaidmens nei kaip izoliuota arterija, nei kaip kvartalinė gatvė. O turėtų atlikti vieną konkretų vaidmenį. Su tokiomis gatvėmis-hibridais turi didžiulių bėdų visa postsovietinė erdvė. Maskvoje išvis košmaras, kai 10 eismo juostų malasi automobiliai su viešuoju transportu bendrame sraute, beveik visur pėsčiuosius sukišo po žeme, o kamščiai visvien niekur neketina dingti. Todėl, kad nuo pradžių priiminėjo neteisingus sprendimus. Nereikia mėginti sutaupyti ir naudoti tą pačią gatvę skirtingoms paskirtims. Jei gatvėje daromos skirtingų lygių sankirtos, tai vadinasi negali būti nei VT stotelių, nei įvažiavimų į parkingus, nei paslaugų objektų su paradiniais įėjimais į tą gatvę. Na o jei norime turėti visus tuos dalykus, tuomet ir gatvė turi būti pritaikyta žmonėms.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Būtent, reikia perdaryt visą gatvės koncepciją, kad ji būtų patraukli ir patogi pėsčiųjų susisiekimui su abejomis pusėmis. Tai to ir reiktų siekti su laiku, o ne virkauti dėl vienos požeminės perėjos, kuri jau padaryta ir pamiršta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pritariu, ta požeminė perėja buvo senai numatyta, jog Laisvės pr. nebebūtų šviesoforų nuo Lazdynų tilto iki pat spaudos rūmų. Dabar kai yra aplinkkelis aš irgi sutikčiau, kad gatvė taptų labiau civilizuota, lėtesnė su daug viršžeminių perėjų, bet vienas likęs šviesoforas prie dabartinės koncepcijos ten tikrai buvo ne į temą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pritariu, ta požeminė perėja buvo senai numatyta, jog Laisvės pr. nebebūtų šviesoforų nuo Lazdynų tilto iki pat spaudos rūmų. Dabar kai yra aplinkkelis aš irgi sutikčiau, kad gatvė taptų labiau civilizuota, lėtesnė su daug viršžeminių perėjų, bet vienas likęs šviesoforas prie dabartinės koncepcijos ten tikrai buvo ne į temą.Paskutinis taisė MikasRidikas; 2019.01.09, 15:50.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Lidl pereja buvo pradeta daryti jau praejus laikui po Vakarinio aplinkelio atidarymo. Vietoj to kad padaryt antra pesciuju sviesofora prie Impuls, jie paeme ir padare pozemine pereja pensininkams prie Poliklinikos. Tam prasme nueita visiskai kitu, nedraugisku pestiesiems, keliu, nors ir srautas Laisves pr. buvo sumazejes. MikasRidikas kaip galima numoti ranka ir pamirsti bei su laiku kazko siekti, jei miestas toliau stampuota tarybiniu pozeminiu pereju projektus - dabar Pilaites/Pociuno sankryzoje, toliau Ukmerges?
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Ir tai dar reikia gerai įvertinti, kaip tai realizuoti, nes nors ir stipriai sumažėjo srautas atidarius aplinkkelį, bet jis vis tiek gana nemažas, nes tai vis tiek tranzitinė gatvė. Prie to dar stipriai prisideda idiotiškas įvažiavimas į aplinkkelį iš Oslo gatvės (ar nėra planų kaip nors tai spręsti?), dėl kurio dalis automobilių pasirenka Laisvės prospektą. Paėmus ir tiesiog pridarius perėjų su šviesoforais, nemaža tikimybė, kad Laisvės pr. vėl sėkmingai stovės vieningame kamštyje, o gyventojai patogiai uostys išmetamųjų dujų aromatą. Na, bet bent patogiai
O Laisves pr stovi kamstyje rytais, jis driekiasi nuo Oslo g. tilto per Neri. Ka ten siulot daryt, nes gi sviesoforo nera, o kamstis yra, kaip taip?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Nesuprantu, ar nenorima girdeti ar.. juk buvo dar praeitais metais ir pilnai veikiantis aplinkkelis ir sviesoforine pereja ties Lidl. Ir niekada, net piko metu prie jos nebuvo kamsciu. Visi pravaziuodavo per viena cikla. O dabar jau reikia daryt studijas ir skaiciavimus, o kaip cia bus atkurus sviesofora? Tiesa tuomet dazniau rinkausi aplinkkeli vaziuojant namo del prastos Laisves pr. dangos. Siais metais ja suremontavus, per Laisves pr. vaziuoju greiciau nei leistina ir taip sutaupau keliasdesimt sekundziu.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO Laisves pr stovi kamstyje rytais, jis driekiasi nuo Oslo g. tilto per Neri. Ka ten siulot daryt, nes gi sviesoforo nera, o kamstis yra, kaip taip?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimądel to automobiliu ir daugeja, nes sukuriamos salygos kuo patogiau jais vaziuoti vardan keliu sekundziu bloginant salygas pestiesiems.
Comment
-
Maršrutas iš Laisvės pr. į Centra bet kuriuo atveju nebus masiškai įveikiamas pėstute, netgi dviratis (ypač šaltuoju metų laiku) nėra alternatyva, todėl dauguma ir važiuoja automobiliu arba viešuoju transportu. Aš bandau įsivaizduoti logiką, kodėl reikėjo pereiti gatvę BŪTENT toje vietoje - iš sporto klubo ar iki ar Sodros į kita laisvės prospekto pusę - tada jau tikrai durnam reikia būt, kad eiti per tokią gatvę kai šalia požeminė perėja. Iš Impulso į TV bokštą - tada jau per tilta nei aukščio, nei atstumo skirtumo nebelieka. Čia net logiškai žiūrint nėra iš kur pėsčiųjų srautams atsirasti...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąMaršrutas iš Laisvės pr. į Centra bet kuriuo atveju nebus masiškai įveikiamas pėstute, netgi dviratis (ypač šaltuoju metų laiku) nėra alternatyva, todėl dauguma ir važiuoja automobiliu arba viešuoju transportu. Aš bandau įsivaizduoti logiką, kodėl reikėjo pereiti gatvę BŪTENT toje vietoje - iš sporto klubo ar iki ar Sodros į kita laisvės prospekto pusę - tada jau tikrai durnam reikia būt, kad eiti per tokią gatvę kai šalia požeminė perėja. Iš Impulso į TV bokštą - tada jau per tilta nei aukščio, nei atstumo skirtumo nebelieka. Čia net logiškai žiūrint nėra iš kur pėsčiųjų srautams atsirasti...
- 2 patinka
Comment
Comment