Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Gal pabandykit islipt is masinos kad pereit gatve kiton pusen, tada atkris klausimai ar smagu eiti 15 minuciu viaduku ir tris kartus kirsti ivaziavimus, kur taip pat nera pereju, kad pereiti i kita Laisves pr. puse. Jau rasiau "straipsni" cia apie tai kad sita pozemine pereja uzmuse visa versla ex Merkurijaus verslo centre, nes zmones tiesiog tingi list i pozemi. Tai be abejo, manau ten turetu buti sviesoforine pereja.
    Aš tai vaikščiojimą priimu kaip sportą bei malonumą ir niekad nėra problema paeiti toliau. labai erzina žmonės, kurie eina ne šaligatviu, o kerta kampą per žolę ir išmyna taką, nes taip sutaupo kelias sekundes laiko, kurį po to iššvaisto sedėdami prie TV. Galiausiai nutiesiamas šaligatvis ir per ta taką, nes tipo žmonės nepatenkinti, kad purvynė, o jau su nauju šaligatviu atsiranda dar keli nauji shortcutai ir t.t.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Bet Vilniaus meras sakė, kad perėja labai pagerins saugumą, bus labai patogi net senjorams ir buvo absoliučiai verta tam išleisti 300K. Kaip čia dabar gaunasi, nebesuprantu
      Prie ko čia naujai įrengta požeminė perėja, kuri yra už 600 metrų nuo partrenkimo vietos?

      Comment


        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

        Prie ko čia naujai įrengta požeminė perėja, kuri yra už 600 metrų nuo partrenkimo vietos?
        teoriskai ne prie ko, o praktiskai ji panaikino bet kokia realia galimybe kirsti Laisves pr. vienam lygyje keliu kilometru spinduliu.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          teoriskai ne prie ko, o praktiskai ji panaikino bet kokia realia galimybe kirsti Laisves pr. vienam lygyje keliu kilometru spinduliu.
          O jei ta galimybė bus padaryta prie Impulso, tai reikš, kad žmonės eis kelis kilometrus, norėdami pereiti gatvę antžemine perėja ir daugiau nebus partrenktų žmonių?

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

            O jei ta galimybė bus padaryta prie Impulso, tai reikš, kad žmonės eis kelis kilometrus, norėdami pereiti gatvę antžemine perėja ir daugiau nebus partrenktų žmonių?
            abi tos vietos turetu buti sviesoforines pesciuju perejos - ir prie Impulso ir prie Lidl (kuri jau buvo tokia gi ir nebuvo jokiu kamsciu).

            Comment


              Bet jeigu bus normali perėja, susidarys KAMPŠČEI ir VAYROTOJEMS bus sunkiau važiuoti.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Bet jeigu bus normali perėja, susidarys KAMPŠČEI ir VAYROTOJEMS bus sunkiau važiuoti.
                John, kuo tau parūpo užmiesčio rajonai? Save gerbiančiam miestiečiui turėtų būti nusispjauti ant diskusijų apie varguolių rajonų problemas, kai tiek neteisybės yra pačiame mieste. Negadink savo įvaizdžio..

                Comment


                  Su Laisvės prospektu yra atskira problema. Kol nebuvo Vakarinio aplinkkelio, iš jos visaip mėginta padaryti izoliuotą transporto arteriją. Po vakarinio nutiesimo toks poreikis atkrito, o dar ir prisideda jos nevykusi padėtis per patį vidurį mikrorajonų. Rezultate gaunasi, kad ji neatlieka pilno vaidmens nei kaip izoliuota arterija, nei kaip kvartalinė gatvė. O turėtų atlikti vieną konkretų vaidmenį. Su tokiomis gatvėmis-hibridais turi didžiulių bėdų visa postsovietinė erdvė. Maskvoje išvis košmaras, kai 10 eismo juostų malasi automobiliai su viešuoju transportu bendrame sraute, beveik visur pėsčiuosius sukišo po žeme, o kamščiai visvien niekur neketina dingti. Todėl, kad nuo pradžių priiminėjo neteisingus sprendimus. Nereikia mėginti sutaupyti ir naudoti tą pačią gatvę skirtingoms paskirtims. Jei gatvėje daromos skirtingų lygių sankirtos, tai vadinasi negali būti nei VT stotelių (išskyrus stambesnius persėdimo mazgus), nei įvažiavimų į parkingus, nei paslaugų objektų su paradiniais įėjimais į tą gatvę. Na o jei norime turėti visus tuos dalykus, tuomet ir gatvė turi būti pritaikyta žmonėms.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.09, 15:46.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Su Laisvės prospektu yra atskira problema. Kol nebuvo Vakarinio aplinkkelio, iš jos visaip mėginta padaryti izoliuotą transporto arteriją. Po vakarinio nutiesimo toks poreikis atkrito, o dar ir prisideda jos nevykusi padėtis per patį vidurį mikrorajonų. Rezultate gaunasi, kad ji neatlieka pilno vaidmens nei kaip izoliuota arterija, nei kaip kvartalinė gatvė. O turėtų atlikti vieną konkretų vaidmenį. Su tokiomis gatvėmis-hibridais turi didžiulių bėdų visa postsovietinė erdvė. Maskvoje išvis košmaras, kai 10 eismo juostų malasi automobiliai su viešuoju transportu bendrame sraute, beveik visur pėsčiuosius sukišo po žeme, o kamščiai visvien niekur neketina dingti. Todėl, kad nuo pradžių priiminėjo neteisingus sprendimus. Nereikia mėginti sutaupyti ir naudoti tą pačią gatvę skirtingoms paskirtims. Jei gatvėje daromos skirtingų lygių sankirtos, tai vadinasi negali būti nei VT stotelių, nei įvažiavimų į parkingus, nei paslaugų objektų su paradiniais įėjimais į tą gatvę. Na o jei norime turėti visus tuos dalykus, tuomet ir gatvė turi būti pritaikyta žmonėms.
                    Būtent, reikia perdaryt visą gatvės koncepciją, kad ji būtų patraukli ir patogi pėsčiųjų susisiekimui su abejomis pusėmis. Tai to ir reiktų siekti su laiku, o ne virkauti dėl vienos požeminės perėjos, kuri jau padaryta ir pamiršta.

                    Comment


                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                      Būtent, reikia perdaryt visą gatvės koncepciją, kad ji būtų patraukli ir patogi pėsčiųjų susisiekimui su abejomis pusėmis. Tai to ir reiktų siekti su laiku, o ne virkauti dėl vienos požeminės perėjos, kuri jau padaryta ir pamiršta.
                      Pritariu, ta požeminė perėja buvo senai numatyta, jog Laisvės pr. nebebūtų šviesoforų nuo Lazdynų tilto iki pat spaudos rūmų. Dabar kai yra aplinkkelis aš irgi sutikčiau, kad gatvė taptų labiau civilizuota, lėtesnė su daug viršžeminių perėjų, bet vienas likęs šviesoforas prie dabartinės koncepcijos ten tikrai buvo ne į temą.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Pritariu, ta požeminė perėja buvo senai numatyta, jog Laisvės pr. nebebūtų šviesoforų nuo Lazdynų tilto iki pat spaudos rūmų. Dabar kai yra aplinkkelis aš irgi sutikčiau, kad gatvė taptų labiau civilizuota, lėtesnė su daug viršžeminių perėjų, bet vienas likęs šviesoforas prie dabartinės koncepcijos ten tikrai buvo ne į temą.
                        Lidl pereja buvo pradeta daryti jau praejus laikui po Vakarinio aplinkelio atidarymo. Vietoj to kad padaryt antra pesciuju sviesofora prie Impuls, jie paeme ir padare pozemine pereja pensininkams prie Poliklinikos. Tam prasme nueita visiskai kitu, nedraugisku pestiesiems, keliu, nors ir srautas Laisves pr. buvo sumazejes. MikasRidikas kaip galima numoti ranka ir pamirsti bei su laiku kazko siekti, jei miestas toliau stampuota tarybiniu pozeminiu pereju projektus - dabar Pilaites/Pociuno sankryzoje, toliau Ukmerges?

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Pritariu, ta požeminė perėja buvo senai numatyta, jog Laisvės pr. nebebūtų šviesoforų nuo Lazdynų tilto iki pat spaudos rūmų. Dabar kai yra aplinkkelis aš irgi sutikčiau, kad gatvė taptų labiau civilizuota, lėtesnė su daug viršžeminių perėjų, bet vienas likęs šviesoforas prie dabartinės koncepcijos ten tikrai buvo ne į temą.
                          Ir tai dar reikia gerai įvertinti, kaip tai realizuoti, nes nors ir stipriai sumažėjo srautas atidarius aplinkkelį, bet jis vis tiek gana nemažas, nes tai vis tiek tranzitinė gatvė. Prie to dar stipriai prisideda idiotiškas įvažiavimas į aplinkkelį iš Oslo gatvės (ar nėra planų kaip nors tai spręsti?), dėl kurio dalis automobilių pasirenka Laisvės prospektą. Paėmus ir tiesiog pridarius perėjų su šviesoforais, nemaža tikimybė, kad Laisvės pr. vėl sėkmingai stovės vieningame kamštyje, o gyventojai patogiai uostys išmetamųjų dujų aromatą. Na, bet bent patogiai
                          Paskutinis taisė MikasRidikas; 2019.01.09, 15:50.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Lidl pereja buvo pradeta daryti jau praejus laikui po Vakarinio aplinkelio atidarymo. Vietoj to kad padaryt antra pesciuju sviesofora prie Impuls, jie paeme ir padare pozemine pereja pensininkams prie Poliklinikos. Tam prasme nueita visiskai kitu, nedraugisku pestiesiems, keliu, nors ir srautas Laisves pr. buvo sumazejes. MikasRidikas kaip galima numoti ranka ir pamirsti bei su laiku kazko siekti, jei miestas toliau stampuota tarybiniu pozeminiu pereju projektus - dabar Pilaites/Pociuno sankryzoje, toliau Ukmerges?
                            Laisvės pr. (bent jau nuo Tukstantmečio g. iki spaudos rūmų) de fakto yra greitojo eismo gatvė, su požeminėmis perėjomis visuose mazguose. Jei daryti antžemines perėjas, tai reikia naikinti visas požemines ir visiškai pertvarkyti eismą, ką ir rašiau.

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                              Ir tai dar reikia gerai įvertinti, kaip tai realizuoti, nes nors ir stipriai sumažėjo srautas atidarius aplinkkelį, bet jis vis tiek gana nemažas, nes tai vis tiek tranzitinė gatvė. Prie to dar stipriai prisideda idiotiškas įvažiavimas į aplinkkelį iš Oslo gatvės (ar nėra planų kaip nors tai spręsti?), dėl kurio dalis automobilių pasirenka Laisvės prospektą. Paėmus ir tiesiog pridarius perėjų su šviesoforais, nemaža tikimybė, kad Laisvės pr. vėl sėkmingai stovės vieningame kamštyje, o gyventojai patogiai uostys išmetamųjų dujų aromatą. Na, bet bent patogiai
                              Nesuprantu, ar nenorima girdeti ar.. juk buvo dar praeitais metais ir pilnai veikiantis aplinkkelis ir sviesoforine pereja ties Lidl. Ir niekada, net piko metu prie jos nebuvo kamsciu. Visi pravaziuodavo per viena cikla. O dabar jau reikia daryt studijas ir skaiciavimus, o kaip cia bus atkurus sviesofora? Tiesa tuomet dazniau rinkausi aplinkkeli vaziuojant namo del prastos Laisves pr. dangos. Siais metais ja suremontavus, per Laisves pr. vaziuoju greiciau nei leistina ir taip sutaupau keliasdesimt sekundziu.
                              O Laisves pr stovi kamstyje rytais, jis driekiasi nuo Oslo g. tilto per Neri. Ka ten siulot daryt, nes gi sviesoforo nera, o kamstis yra, kaip taip?

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                Nesuprantu, ar nenorima girdeti ar.. juk buvo dar praeitais metais ir pilnai veikiantis aplinkkelis ir sviesoforine pereja ties Lidl. Ir niekada, net piko metu prie jos nebuvo kamsciu. Visi pravaziuodavo per viena cikla. O dabar jau reikia daryt studijas ir skaiciavimus, o kaip cia bus atkurus sviesofora? Tiesa tuomet dazniau rinkausi aplinkkeli vaziuojant namo del prastos Laisves pr. dangos. Siais metais ja suremontavus, per Laisves pr. vaziuoju greiciau nei leistina ir taip sutaupau keliasdesimt sekundziu.
                                Norima girdėti. Girdima, kad siūlote daryti daugiau perėjų. O automobilių mieste vis dar daugėja. Aš juk nesakau, kad nereikia keisti, tačiau nesutinku, kad reikia tiesiog imti ir prismaigstyti šviesoforų.

                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                O Laisves pr stovi kamstyje rytais, jis driekiasi nuo Oslo g. tilto per Neri. Ka ten siulot daryt, nes gi sviesoforo nera, o kamstis yra, kaip taip?
                                Siūlau toje atkarpoje pastatyti keletą pėsčiųjų šviesoforų.

                                Comment


                                  del to automobiliu ir daugeja, nes sukuriamos salygos kuo patogiau jais vaziuoti vardan keliu sekundziu bloginant salygas pestiesiems.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    del to automobiliu ir daugeja, nes sukuriamos salygos kuo patogiau jais vaziuoti vardan keliu sekundziu bloginant salygas pestiesiems.
                                    Ir kol kas dar daugės, nes manančių, kad reikia jų mažinti, nepaisant savivaldybės deklaracijų, yra tikriausiai kokie 5 proc. max. Tačkė yra tačkė ir negali būti kalbų apie sąlygų joms bloginimą. Aišku?

                                    Comment


                                      Tai, kad pačioje savivaldybėje, panašu, kad nėra vieno konsensuso. Sprendžiu iš to, kaip dirba viešosios tvarkos skyrius, lengva ranka glostydamas statančius kur tik nori.

                                      Comment


                                        Maršrutas iš Laisvės pr. į Centra bet kuriuo atveju nebus masiškai įveikiamas pėstute, netgi dviratis (ypač šaltuoju metų laiku) nėra alternatyva, todėl dauguma ir važiuoja automobiliu arba viešuoju transportu. Aš bandau įsivaizduoti logiką, kodėl reikėjo pereiti gatvę BŪTENT toje vietoje - iš sporto klubo ar iki ar Sodros į kita laisvės prospekto pusę - tada jau tikrai durnam reikia būt, kad eiti per tokią gatvę kai šalia požeminė perėja. Iš Impulso į TV bokštą - tada jau per tilta nei aukščio, nei atstumo skirtumo nebelieka. Čia net logiškai žiūrint nėra iš kur pėsčiųjų srautams atsirasti...

                                        Comment


                                          Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                          Maršrutas iš Laisvės pr. į Centra bet kuriuo atveju nebus masiškai įveikiamas pėstute, netgi dviratis (ypač šaltuoju metų laiku) nėra alternatyva, todėl dauguma ir važiuoja automobiliu arba viešuoju transportu. Aš bandau įsivaizduoti logiką, kodėl reikėjo pereiti gatvę BŪTENT toje vietoje - iš sporto klubo ar iki ar Sodros į kita laisvės prospekto pusę - tada jau tikrai durnam reikia būt, kad eiti per tokią gatvę kai šalia požeminė perėja. Iš Impulso į TV bokštą - tada jau per tilta nei aukščio, nei atstumo skirtumo nebelieka. Čia net logiškai žiūrint nėra iš kur pėsčiųjų srautams atsirasti...
                                          Čia kalba eina apie rajono vidinį susisiekimą pėsčiomis. Ir taip, yra poreikis vaikščioti iš gyvenamųjų namų vienoje prospekto pusėje į Impuls, Iki, Buga, Maxima kitoje pusėje. Ir perėjimas ten ganėtinai komplikuotas ir nemalonus. Daug kartų teko eiti. Pasirinkimas arba nepatogus viadukas, arba požeminė perėja prie Sodros. Todėl nenuostabu, kad daliai marginalinių džigitų tvora skiriamojoje juostoje - ne kliūtis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X