Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai manau jau gali nujausti, kad viešai pranešus apie normalios požeminės perėjos statybą už 20 milijonų, vadylos ir visa Gariūnų fauna pasiustų ir žvygautų apie "auksines požemines perėjas" ir "Laisvės pr. už 300K pastatė".
    ​​​​​Realesnis variantas būtų tiesiog padaryti tunelį mašinoms važiuojantiems tiesiai Narbuto g., o viršuje palikti normalią sankryžą su normaliais pėsčiųjų ciklais.
    Neįmanoma, kad tiek kainuotų keliasdešimties ar maks. 100 metrų (dėl nuolydžio) kelių metrų pločio ir vos 3 m. aukščio požeminis pravažiavimas. Reikia imtis priemonių, kad tai būtų padaryta vėliau.

    Karoliniškės, 2018 m., 580k
    Sostinės Laisvės prospekte atidaryta nauja saugi požeminė pėsčiųjų perėja. Lazdynų, Karoliniškių ir Viršuliškių rajonus skiriantis itin judrus šešių eismo juostų Laisvės prospektas tapo saugesniu tiek dviratininkams, tiek pėstiesiems. Naujoji perėja – 43 m ilgio ir 4 m pločio. Požeminė perėja įrengta savivaldybei pasitelkusi privačias lėšas Vilniaus savivaldybė perėjos įrengimui skyrė daugiau kaip 291 tūkst. Eur, tiek pat lėšų skyrė ir UAB „Lidl Lietuva“.
    Pilaitė, 2016 m., 340k
    Atidarius 86 m ilgio ir 4,2 m pločio požeminę perėją, virš jos iki šiol buvusi antžeminė perėja bei šviesoforai bus panaikinti. Tai leis automobilių transportui judėti nestabdomai, sutrumpės kelionės laikas. Vilniaus miesto savivaldybė pasitelkusi privačias lėšas vos per pusę metų įrengė požeminę pėsčiųjų perėją. Bendrovė „Maxima LT“ perėjos įrengimui skyrė 171 tūkst. Eur, tiek pat lėšų skyrė ir savivaldybė.

    Comment


      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

      Neįmanoma, kad tiek kainuotų keliasdešimties ar maks. 100 metrų (dėl nuolydžio) kelių metrų pločio ir vos 3 m. aukščio požeminis pravažiavimas. Reikia imtis priemonių, kad tai būtų padaryta vėliau.

      Karoliniškės, 2018 m., 580k


      Pilaitė, 2016 m., 340k
      Kiek, tavo manymu, kainuotų normalių dviračiams skirtų pandusų įrengimas visomis kryptimis Saltoniškių požeminėje perėjoje?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Kiek, tavo manymu, kainuotų normalių dviračiams skirtų pandusų įrengimas visomis kryptimis Saltoniškių požeminėje perėjoje?
        300-500k?

        Ar tai LABAI brangiau nei visokie suprojektuoti ir greitai bus pradėti statyti menkesnio reikalingumo viadukai?
        Click image for larger version  Name:	070147239-c9fc0c97-50b0-453d-b41e-9cb49b8a154f.jpg Views:	1 Size:	324,9 kB ID:	2014998

        Click image for larger version  Name:	Citify-Gariunu-viadukas-07.jpg Views:	1 Size:	150,7 kB ID:	2014999

        Click image for larger version  Name:	Citify-Pilaites-pr.-pesciuju-viadukai-02.jpg Views:	1 Size:	262,0 kB ID:	2015000

        Click image for larger version  Name:	Citify-Pilaites-pr.-pesciuju-viadukai-04.jpg Views:	1 Size:	225,5 kB ID:	2015001

        Brangiau nei viadukai vidury niekur su 0,1 pėsčiojo/dviratininko per 5 metus (8000 kartų mažesnis srautas nei čia būsiąs per dieną)?

        Comment


          Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

          300-500k?

          Ar tai LABAI brangiau nei visokie suprojektuoti ir greitai bus pradėti statyti menkesnio reikalingumo viadukai?

          Brangiau nei viadukai vidury niekur su 0,1 pėsčiojo/dviratininko per 5 metus (8000 kartų mažesnis srautas nei čia būsiąs per dieną)?
          300K kainavo Laisvės pr. požeminė "perėja" iki infliacijos. Dabar tokia kainuotų maždaug 600K. Kadangi Saltoniškių sankryžoje reiktų viso AŠTUONIŲ pandusų, norint užtikrinti normalią galimybę dviračiams (o ir neįgaliesiems su vežimėliais) judėti visomis kryptimis su tinkamais nuolydžiais, kaina butų ne vieną, ne du ir turbūt ne tris kartus didesnė.
          Paskutinis taisė digital; 2022.11.29, 16:50. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

          Comment


            Galima apsieiti ir su 4 pandusais, ne patogiausias variantas patekti į tunelį, bet smarkiai pigesnis?

            Be to čia pačio tunelio kasti jau nereikės, kas irgi sumažintų kainą.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Galima apsieiti ir su 4 pandusais, ne patogiausias variantas patekti į tunelį, bet smarkiai pigesnis?

              Be to čia pačio tunelio kasti jau nereikės, kas irgi sumažintų kainą.
              O kodėl 4 pandusai? Tai gal ir po vieną juostą mašinoms nuimkim, nes nu pigiau bus? Jei jau darom, darom viską tinkamai.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                O kodėl 4 pandusai? Tai gal ir po vieną juostą mašinoms nuimkim, nes nu pigiau bus? Jei jau darom, darom viską tinkamai.
                Galim nuimti, ten 3 juostų tikrai nereikia.

                Dabar realiai yra 4 pandusai pėstiesiems, tai pritaikyti juos dviračiams nėra toks blogas variantas.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  300K kainavo Laisvės pr. požeminė "perėja" iki infliacijos. Dabar tokia kainuotų maždaug 600K. Kadangi Saltoniškių sankryžoje reiktų viso AŠTUONIŲ pandusų, norint užtikrinti normalią galimybę dviračiams (o ir neįgaliesiems su vežimėliais) judėti visomis kryptimis su tinkamais nuolydžiais, kaina butų ne vieną, ne du ir turbūt ne tris kartus didesnė.
                  Nu ne, ji kainavo ne 300K, nu kiek galima vel Ji kainavo 580 K. Keliais postais auksciau parasyta juk kiek kas dave.

                  Comment


                    LRT.lt 2022.12.06
                    Prasideda Konstitucijos prospekto požeminės pėsčiųjų perėjos rekonstrukcija
                    Nuo pirmadienio, gruodžio 12-osios, pusę metų truksiančiai rekonstrukcijai bus uždaroma požeminė pėsčiųjų perėja Konstitucijos prospekte. Kaip LRT.lt informavo Vilniaus miesto savivaldybė, po rekonstrukcijos gyventojų patogumui atsiras dar vienas išėjimas, o iš Europos aikštės požemine pėsčiųjų perėja bus galima pasiekti ne tik kitą gatvės pusę, bet ir Baltąjį tiltą.


                    Dėl požeminės pėsčiųjų perėjos rekonstrukcijos, nuo gruodžio 12 d., ja kirsti Konstitucijos prospekto nebus galima. Pereiti gatvę bus galima jau egzistuojančiomis šviesoforais reguliuojamomis perėjomis sankryžoje su L. Kačynskio gatve ir sankryžoje su Gegužės 3-iosios gatve

                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-baltaji-tilta
                    Kažkada keletą metų dirbau NMC ir tekdavo dažnai naudotis ta perėja, kai būdavo reikalų anoje upės pusėje.
                    Iš šiaurinės pusės įėjimai labai patogūs, galima patekti tiesiai į PC "Europa", Hanerio biurus ir Europos aikštę.
                    Tuo tarpu pietinėje pusėje yra palilimas tik į viršų link stotelės; tekdavo ratais kvadartais eiti pro 1975 -1980 m. visuomeninius pastatus - takai dažnai būdavo susiaurinti dėl vykstančių remontų, nusileisti prie CUP ir toliau kampuotu maršrutu pasiekti Baltąjį tiltą.


                    Negaliu patikėti. Negi iš tikrųjų panaudos aukščių skirtumą ir iš tos perėjos iškirs tiesioginį išėjimą link Baltojo tilto.
                    Čia būtų laukiamas sprendimas.

                    Comment


                      Įdedu Edd 2022.12.14 paskelbtas nuotraukas iš Konstitucijos pr. 18B / Artery termos, kur kalbama apie Konstitucijos pr. požeminę pėsčiųjų perėją
                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                      Manau galima nuspėti kokiu tikslu jie atsikrausto - atėjo eilė jungčiai su požemine perėja:






                      Su šiuo požeminės perėjos įėjimu atsisveikinsim:


                      Vietoj jo turėtų atsirasti toks:


                      Comment


                        Na taip, prie Regitros jau pora metų po remonto praėjo, o kaip perėja nepaženklinta, taip nepaženklinta.

                        http://shorturl.at/vzJNV

                        Suprantu, kad kažkoks laikinas ženklinimas yra tikrai tikrai perdėtas noras.
                        Paskutinis taisė Nitro; 2023.02.07, 08:48.

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Na taip, prie Regitros jau pora metų po remonto praėjo, o kaip perėja nepaženklinta, taip nepaženklinta.

                          http://shorturl.at/vzJNV

                          Suprantu, kad kažkoks laikinas ženklinimas yra tikrai tikrai perdėtas noras.
                          Negali būti, kad ten dar projekto metu numatyta neženklinta perėja?

                          Tokios numatomos, kai yra ypač mažas pėsčiųjų eismas.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                            Negali būti, kad ten dar projekto metu numatyta neženklinta perėja?

                            Tokios numatomos, kai yra ypač mažas pėsčiųjų eismas.
                            Jei perėja žymima kelio ženklais, nematau jokios logikos nepažymėti jos ir horizontaliu ženklinimu.

                            Iki remonto ten buvo iškili perėja, po remonto visa aplinkinė infrastruktūra sutvarkyta taip, lyg ta iškili perėja ten ir turėtų būti atstatyta (aukštesni bordiurai ir pan.), bet kažkas kažkur įstrigo.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                              Negali būti, kad ten dar projekto metu numatyta neženklinta perėja?

                              Tokios numatomos, kai yra ypač mažas pėsčiųjų eismas.
                              O kaip reikia smegenis susitrenkti kad įrengti nepaženklintą perėją? Net KET pats sau prieštarauja ką tokioje perėjoje reikia daryti, ką jau kalbėti apie realią situaciją.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                S

                                P. S. Tas įstrižinės perėjos eksperimentas toliau Pylimo g. link stoties baigtas – geltoni punktyrai jau nugramdyti prieš 2 mėn.
                                Ar grąžinti buvusios šviesoforo fazės? Nes dar iš šviesoforas buvo nesąmoningai perreguliuotas, žmonės imdavo eiti per raudoną.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                  Ar grąžinti buvusios šviesoforo fazės? Nes dar iš šviesoforas buvo nesąmoningai perreguliuotas, žmonės imdavo eiti per raudoną.
                                  Teko važinėti pora savaičių kol buvo naujos perėjos, tai nuolat tektavo laukti su transportu gatvėje prie raudonos. Dabar jau pora mėn. praktiškai arba žalia važiuojantiems Pylimo g., arba labai greit užsidega žalia.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Vilnius. 2023.

                                    Rasų g. ir Sukilėlių g. sankryža. "Taigi čia neįgalieji nevaikšto"

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Vilnius. 2023.Rasų g. ir Sukilėlių g. sankryža. "Taigi čia neįgalieji nevaikšto"
                                      Dėl gretimos Liepkalnio-Dunojaus g. sankryžos, kur tokia pati situacija, rašiau į Tvarkau Miestą 2021 m. rudenį, gavau tokį atsakymą:

                                      Atsakingas padalinys: Rasų seniūnija

                                      Atsakymas: 2021-10-15 09:43:21
                                      Laba diena, dėkojame už Jūsų pranešimą, kuris buvo patikrintas Rasų seniūnijoje. Informuojame , kad 2021 m. Liepkalnio g. - Dunojaus gatvių sankryžos bei pėsčiųjų perėjos tvarkymo darbai įtraukti į Vilniaus miesto planuojamų infrastruktūros darbų sąrašą.
                                      Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)

                                      Niekas iki šiol nepadaryta, gal su Liepkalnio g. remontu sutvarkys.
                                      Paskutinis taisė digital; 2023.02.27, 12:52. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

                                      Comment


                                        Taigi įtraukė tik 2021 metais. Aš vis dar laukiu kada sutvarkys "laikinai padarytą" pėsčiųjų taką ties skalvių žiedu. Nuo 2012 laukiu. Taip pat laukiu tuoj tuoj busiančios Pavilnioniu gatvės rekonstrukcijos kurios metu prižadėjo padaryti nuotekų sistemą kad neskęstu po kiekvieno lietaus. Nuo 2019 laukiu.

                                        Comment


                                          Kas vyksta su Konstitucijos pr. požemine perėja. Kaip suprantu, ji dabar neveikia. Nelabai kas jos ir pasigedo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X