Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąKai perki naudotus, matomai kiti UseCase'ai dėl ko apskritai perki ir kaip vertini eskploatavimą.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIr naujus auto dažnai perka įmonės, o jos moka skaičiuoti. Dyzelio eksplotacija kaip bebūtų pastebimai pigesnė.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Mikriukus taip, bet lengvųjų dyzelių irgi perka vis mažiau. Tarp tų 12% dyzelių turbūt pagrinde tik suv'ai visokie kaip Land Cruiser.
Comment
-
VW, Škoda - daugumoj fleet sale'ai, dažnai įvairių ministerijų ir pan., kur auto parkams vadovauja visiukus baigę transporto inžinieriai. Tai tie dyzelines škodas ir vw iš inercijos pirks dar ir po 2050 metų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
VW, Škoda, Peugeot, dar gal Kia tikrai dyzeliai populiarūs
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan regis valstybines istaigos, kaip ministerijos, nebegali dyzelių pirkt?
Yra išimtis kad galima nesilaikyti šio reikalavimo, jei rinkoje nėra jokios galimybės įsigyti reikiamų parametrų netaršių automobilių.-
- 1 patinka
Comment
-
Straipsnis kurį įkėliau kitoje temoje yra aktualus ir čia.
Vokietijos automobilių įmonės susiduria su vis stipresne konkurencija iš ne EU šalių, ypač Kinijos.
Pagrindinė priežastis – elektromobiliai.
https://www.politico.eu/article/rust...on-of-germany/
Straipsnyje labai daug pavyzdžių. Čia vienas.
The Germans are already feeling the effects of their miscalculation.
Volkswagen, which has dominated the Chinese auto market for decades, lost its crown as the country’s largest automaker in the first quarter to BYD, a local competitor, amid a surge in EV sales. China is the world’s largest car market, accounting for nearly 40 percent of Volkswagen’s revenue.
A recent study by insurer Allianz projected that if current trends hold with Chinese manufacturers increasing their market share in both China and Europe, European carmakers and suppliers could see their profits fall by tens of billions of euros by 2030, with German companies bearing the brunt.
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Negi tikrai neaišku?
Comment
-
Ta senesnė žinutė labai svarbi. Dar neseniai Europoje turėjome gausybę elektronikos gamintojų. Thomson, Grundig ir belekiek kitų. Dabar liko vos vienas kitas, gal ir nei vieno. Automobiliams galimai panaši situacija pareina.
Vokietijos automobilių įmonės susiduria su vis stipresne konkurencija iš ne EU šalių, ypač Kinijos.
Pagrindinė priežastis – elektromobiliai.
https://www.politico.eu/article/rust...on-of-germany/
Straipsnyje labai daug pavyzdžių. Čia vienas.
The Germans are already feeling the effects of their miscalculation.
Volkswagen, which has dominated the Chinese auto market for decades, lost its crown as the country’s largest automaker in the first quarter to BYD, a local competitor, amid a surge in EV sales. China is the world’s largest car market, accounting for nearly 40 percent of Volkswagen’s revenue.
A recent study by insurer Allianz projected that if current trends hold with Chinese manufacturers increasing their market share in both China and Europe, European carmakers and suppliers could see their profits fall by tens of billions of euros by 2030, with German companies bearing the brunt.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tikrai. "Tesla su keliais modeliais aplenkė Audi su daug modeliu". Tai čia kieno modeliais? Iš kur tokie skaičiai? Nes aš tai kitokius skaičius randu.
Audi parduoda apie 1,6M automobilių per metus. Čia viskas kartu sudėjus.
Volvo 600k.
Du Tesla modeliai parduoda 460k per ketvirtį (1,85M per metus) ir kiekiai toliau sparčiai auga.
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Audi parduoda apie 1,6M automobilių per metus. Čia viskas kartu sudėjus.
Volvo 600k.
Du Tesla modeliai parduoda 460k per ketvirtį (1,85M per metus) ir kiekiai toliau sparčiai auga.
Prie Teslos sėkmės prisideda dar ir "cool" faktorius. Tas pats, kas iPhonas vs Androidas. Ar iPhonas vertas savo pinigų? Ne. Ar Tesla yra verta savo pinigų? Nelabai. Bet visi nori Teslos, o ne Audi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Audi vs Tesla skaičius už 2022 metus randu tokius, kad Audi vis dar pirmauja.
Prie Teslos sėkmės prisideda dar ir "cool" faktorius. Tas pats, kas iPhonas vs Androidas. Ar iPhonas vertas savo pinigų? Ne. Ar Tesla yra verta savo pinigų? Nelabai. Bet visi nori Teslos, o ne Audi.-
- 4 patinka
Comment
Comment