Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Rimac Nevera annihilated the latest Nürburgring EV record by 20 seconds.
    Ir čia dar labai nepalankiom oro sąlygom, kai lauke virš 30 laipsnių, asfaltas įkaitęs ir padangos lydosi kiekviename posukyje.

    Rimac istorija šiaip yra viena įspūdingiausių sėkmės istorijų, pagal kurią tikrai kada nors sukurs filmą. Bičas iš neturtingos Eastern Bloc šalies iš savo garažo hobio padaro verslą, gamina elektrinius supercar'us ir vos po 12 metų jis iš Zagrebo priemiesčio valdo Bugatti Rimac įmonę...

    Comment


      Į Lietuvą yra atvežtas Zeekr (PC Europa).
      Jeigu kada būsit netoliese, labai rekomenduoju pažiūrėti iš vidaus.
      Labai aiškiai pamatysit šiandieninę kinietiškų automobilių kokybę.




      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Liūdnokas tas Lamborghini. Turi galimybe nedėti baisių grotų priekyje, bet vis tiek uždeda. Šiu požiūriu tikrai galima pagirti kinų gamintojus, automobilio priekis atrodo geriau.
        neturi galimybės nedėti grotų. 1340 arklių daug šilumos išskiria.

        -

        Comment


          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
          Rimac Nevera annihilated the latest Nürburgring EV record by 20 seconds.

          fy ... EV recod, kai aplenks benzingalvius, tada ir pakalbėsim. Dabar tik Teslai gėdą padarė.

          -

          Comment


            gerietis
            Dėl Lamborghini: yra EV su daugiau arklių ir jokių matomų grotelių. Nežinau kodėl Lambo turi, o kiti ne.


            Dėl Rimac: ne visus benzininius aplenkė, bet beveik visus, įskaitant tuos kur kainuoja virš milijono eurų:
            • Porsche 918 Spyder
            • Lexus LFA Nürburgring Package
            • Ferrari Enzo
            • Pagani Zonda F Clubsport
            • Maserati MC12
            • Gumpert Apollo Sport
            • ...

            Comment


              Vdv lambo išsiskiria varikliu ir pagreičiu.
              Ar EV srityje nebus, kad dauguma EV variklių ir pagreičių labiau suvienodės ir nebeliks "super automobilio" privalumų?

              Comment


                Beje, rimtas klausimas.

                Kodėl šiandien neapsimokėtų turėti EV, gyvenant Lietuvoje?
                Vos vos dėvėti jau neblogai atpigę.
                mobile.de randu 2021 metų VW ID.4 už 25-30k.
                Rida 10-50k.

                Pavyzdžiui šitie du: pirmas ir antras.

                Ir pasirinkimo daugiau nei pakankamai:
                https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car



                ​​

                Comment


                  Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                  Beje, rimtas klausimas.

                  Kodėl šiandien neapsimokėtų turėti EV, gyvenant Lietuvoje?
                  Vos vos dėvėti jau neblogai atpigę.
                  mobile.de randu 2021 metų VW ID.4 už 25-30k.
                  Rida 10-50k.

                  Pavyzdžiui šitie du: pirmas ir antras.

                  Ir pasirinkimo daugiau nei pakankamai:
                  https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car
                  ​​​
                  Geras pastebėjimas tikrai, ridos nedidelės, kaina jau gerokai mažesnė negu naujo. Vertas variantas, juo labiau, kad už 26k eur šiais laikais iš naujų tai suv nelabai ką nupirksi.
                  Paskutinis taisė booraz; 2023.08.22, 08:42.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                    Beje, rimtas klausimas.

                    Kodėl šiandien neapsimokėtų turėti EV, gyvenant Lietuvoje?
                    Vos vos dėvėti jau neblogai atpigę.
                    mobile.de randu 2021 metų VW ID.4 už 25-30k.
                    Rida 10-50k.

                    Pavyzdžiui šitie du: pirmas ir antras.

                    Ir pasirinkimo daugiau nei pakankamai:
                    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car

                    ​​
                    Tuo tarpu Lietuvoje

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-08-22 084100.png
Views:	248
Size:	163,9 kB
ID:	2070081
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                      Beje, rimtas klausimas.

                      Kodėl šiandien neapsimokėtų turėti EV, gyvenant Lietuvoje?
                      Vos vos dėvėti jau neblogai atpigę.
                      mobile.de randu 2021 metų VW ID.4 už 25-30k.
                      Rida 10-50k.​​
                      Todėl, kad pirkti naudotą auto loterija, nežinai kokiais keliais, kas ir kaip važinėjo. O naujų EV kainos lyginant su įprastais benzininiais/hribridiniais dar aukštoka. Palyginkite kiek pvz. kainuoja naujas paprastas Toyota RAV ir kiek bZ4X. Plius tokių kainų LT net nėra.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.22, 08:59.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Jeigu Alfa Romeo dalių vis dar sunkoka gauti, tai sėkmės visiems labai paprastiems chingdong babum pirkėjams. Už kvailumą susimokės. Tik tiek, kad iš "planetos išsaugojimo sprendimo" gausis dar didesnis vartotojiškumas keičiant visas šitas skalbenkes.
                        3-5 metus palizinguos ir ims kitą, nespės masiškai sugesti viskas. Oficialiai importuojami bus aprūpinti ir dalim.

                        -

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Todėl, kad pirkti naudotą auto loterija, nežinai kokiais keliais, kas ir kaip važinėjo. O naujų EV kainos lyginant su įprastais benzininiais/hribridiniais dar aukštoka. Palyginkite kiek pvz. kainuoja naujas paprastas Toyota RAV ir kiek bZ4X. Plius tokių kainų LT net nėra.
                          Nematau jokios loterijos perkant su 50-100kkm rida iš oficialaus atstovo.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė booraz Rodyti pranešimą

                            Nematau jokios loterijos perkant su 50-100kkm rida iš oficialaus atstovo.
                            Niekas po 2 metų geros auto neparduoda už pusę kainos, stebuklų nėra. O perkant iš oficialų atstovų tą kaina nemaža, kad irgi nelabai apsimoka.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Niekas po 2 metų geros auto neparduoda už pusę kainos, stebuklų nėra. O perkant iš oficialų atstovų tą kaina nemaža, kad irgi nelabai apsimoka.
                              "Niekas" galiu paneigti trimis pavyzdžiais savo asmenine patirtimi perkant tris auto maždaug 90kkm ridos 3-7 metų senumo iš autosalono. Problemų neturėjau, apart standartinių aptarnavimų.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                "Niekas" galiu paneigti trimis pavyzdžiais savo asmenine patirtimi perkant tris auto maždaug 90kkm ridos 3-7 metų senumo iš autosalono. Problemų neturėjau, apart standartinių aptarnavimų.
                                Garantija neveltui dažniausiai būna 5 metai ir 150K rida, nes šiais laikais auto ir daromi, kad tiek galėtų važiuoti ir po to pradeda byrėti, nes dėl emisijų griežtų reikalavimų taupomos medžiagos, svoris kiek įanoma mažinamas ir pan. Tai kaip ir sakiau su naudota auto yra loterija, ypač, jei jau garantija į pabaigą.
                                Flickr

                                Comment



                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                  Geras pastebėjimas tikrai, ridos nedidelės, kaina jau gerokai mažesnė negu naujo. Vertas variantas, juo labiau, kad už 26k eur šiais laikais iš naujų tai suv nelabai ką nupirksi.
                                  Šią akimirką taip ir atrodo.

                                  Škoda Kamiq iš 2021 metų ir su 50k ridos kainuoja kaip VW ID4 iš tų pačių metų ir su panašia rida.
                                  https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=373906455
                                  ID4 yra žymiai didesnis.
                                  Kamiq yra mažiausias iš Škoda džipukų, kuris realiai yra paaukštintas VW Golf.


                                  Renault Captur, kuris yra Clio ant aukštakulnių, iš 2021 metų ir su 30+k ridos kainuoja kaip ID4 iš tų pačių metų ir su panašia rida.
                                  https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=373375213




                                  Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                                  Beje, rimtas klausimas.

                                  Kodėl šiandien neapsimokėtų turėti EV, gyvenant Lietuvoje?
                                  Vos vos dėvėti jau neblogai atpigę.
                                  mobile.de randu 2021 metų VW ID.4 už 25-30k.
                                  Rida 10-50k.

                                  Pavyzdžiui šitie du: pirmas ir antras.

                                  Ir pasirinkimo daugiau nei pakankamai:
                                  https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car



                                  ​​​​​

                                  @Lettered
                                  1. Mano duotose nuorodose pardavinėjau autosalonai.
                                  Yra ne vienas ir ne du skelbimai kur dar likusios garantijos.
                                  Mano ir mano draugų patirtis yra nepanaši į "pradeda byrėti".
                                  Bent jau kol kas.


                                  2. Turių draugų kurie nusipirko automobilius per mobile.de
                                  Ir galima pirkti su paskolom, lizingais, paskolom ant įmonės ir pan. nors automobilis pirktas užsienyje.
                                  Lietuvoje yra įmonės kurios tame specializuojasi, ta prasme susimoki kad jie viską patikrintų ir atvežtų.
                                  Kad ir tie patys "Deals on Wheels" sutikrina ir atveža mašiną kurią užsienio skelbimuose susiradai pats.


                                  3. Pažiūrėsiu, gal kažką praleidau. Bet rimtai pradeda atrodyti kad vos vos dėvėti elektromobiliai labai stipriai atpigę ir apsimoka įsigyti.


                                  Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.22, 18:04.

                                  Comment


                                    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                                    Šią akimirką taip ir atrodo.
                                    Beje neperseniausiai vykusiame draugų-pažįstamų meete, iš maždaug 10 automobilių buvo du ID.4, tai nusistebėjau, kaip čia vos ne mainstreaminis auto toks brangus, bet pasirodo yra variantų jį nusiprikti sąlyginai nebrangiai.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Niekas po 2 metų geros auto neparduoda už pusę kainos, stebuklų nėra. O perkant iš oficialų atstovų tą kaina nemaža, kad irgi nelabai apsimoka.
                                      po 2 ne, bet po 3 metų pilna. Baigiasi lizingas ir gražina atstovui. Pas mus darbuotojai perkasi savo eksploatuotus įstaigoje automobilius pasibaigus nuomos laikotarpiui.
                                      -

                                      Comment


                                        Dar neseniai čia vyko diskusijos kokie nevykę ir atsilikę yra Kinijos EV gamintojai.
                                        • Audi naudos IM Motors EV platformą.
                                        • Volkwagen naudos Xpeng.
                                        • Nissan naudos Dongfeng.
                                        Pavyzdžių yra ir bus daugiau. Case closed.



                                        Edit:
                                        Volvo neužilgo naudos Geely.
                                        Norėčiau atkreipti dėmesį į tai kad Volvo, Audi, VW ir Nissan turi savo EV platformas, bet vistiek perka kinietiškas.
                                        Visų oficialiai pateikiama priežastis yra ta pati – nespėja laiku padaryti pakankamai gerai, tai perka kad sutaupyti laiko.

                                        Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.22, 17:41.

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          "Niekas" galiu paneigti trimis pavyzdžiais savo asmenine patirtimi perkant tris auto maždaug 90kkm ridos 3-7 metų senumo iš autosalono. Problemų neturėjau, apart standartinių aptarnavimų.
                                          Bet ne už pusę kainos po 2m.
                                          Šiaip gera auto su mažai ridos gali ir 5m nebūti už pusę kainos.
                                          Ps: dar visai neseniai ir oficialiuose salonuose būdavo atvejų su klastojamomis ridomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X