Nežinojau kad dyzelių jau nebėra. Na ne esmė, norėjau pasakyti kad VDV liks tik senuose 3 kartos. Nes ketvirta bus tik elektrinė: "the fourth, all-electric generation".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?Parašė miurdock Rodyti pranešimąTai gal nebus lubose ta kaina, konkurencinga, tiksliau normali jei užkraut kokį 100 km ir važiuot toliau kol dešrainį suvalgysite
Comment
-
O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?-
Comment
-
Tai gal galima būti argumentuoti iš ko ta kaina susideda? Žymiai daugiau elektros suvartojama? Super brangios įkrovimo stotelės? Jų atsiperkamumas paskaičiuotas per metus? Noras pasipelnyti kol nėra infrastruktūros?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
Asmeniškai manęs tai neskatina pirkti EV.
Comment
-
Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
- 1 patinka
Comment
-
taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.
Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.
Comment
-
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąreiktų nepamiršti kad brangu yra tik pačio greičiausio krovimo stotelėse - kuo lėčiau, tuo pigiau. kam nesvarbu kaina, galės krautis greitai, o kas nori sutaupyti, galės krautis pigiau.
įdomu kiek laiko reiktų stovėti kad mašina beveik dykai prisipildytų dyzelio
Comment
-
Kraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.
Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.
Comment
-
tai jai reik baisiai pigiau emi sena atmosferini dyzeliuka, padarai kuro padavymo pasildyma, surenki is hesburgeriu/mcdonaldsu panaudota alieju, nufiltroji ir vazineji papigiai.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?
- 1 patinka
Comment
-
Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
- 1 patinka
Comment
-
Už 100 eur/val. manau atsirastų suprantantis, kuris tau paskaičiuotų visą stotelės matematiką.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
Bet ką tie skaičiai keičia? Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.-
- 2 patinka
Comment
-
o visų galų espertas išlindoParašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.
Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.
kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
...Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.
Comment
-
golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliaiParašė thomcius Rodyti pranešimą
o visų galų espertas išlindo
Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.
kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?
*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliai


oho kiek naujadarų ir golfietis ir elektro kažkas ir protingumas matuojamas kilometrais, gerai, kad ne kW ar kWh 


Svarbu nepagrįstą nesąmonę parašyti
Comment
-
neskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)Parašė Valiukas Rodyti pranešimą...Nu o kad pasikraut kainuos tiek pat ar ten brangiau negu saliarkos prisipilt, ar tai kažką keičia?
Sutinku kai elektromobilių kainos išsilygins su vdv, tada nereikės skaičiuoti kada panašios klasės automobilis atsipirks ir ar jį ekonomiškai apsimoka pirkti.
Dabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.
Comment
-
neskatina tik jeigu važinėji non-stop greitkeliais, t.y. mažoji dalis vairuotojhų. visi kiti turi galimybių krautis neskubant, t.y. pigiai, jie iš viso gali eksploatuoti beveik dykai.Parašė thomcius Rodyti pranešimąneskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)
Tylu bus tik kai iš viso iš miestų bus išgrūsti automobiliai, nes net ir miesto greičiais didžiausias garsas eina ne iš variklio, o iš padangų.Parašė thomcius Rodyti pranešimąDabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.
- 1 patinka
Comment
-
Nu gal ir neskatina, bet nebūtinai vieša privati infrastruktūra turi būti kažką skatinanti. Enefit ir kiti elektros rinkos dalyviai įkrovimo stoteles kuria jau esančiam autoparkui ir jų vartotojų patogumui, o ne tam, kad kažką kažkam paskatintų. Jau prisiskatinom su nemokamom (tiksliau - mūsų visų pinigais subsidijuojamom) įkrovimo stotelėm, ateina laikas tos paskatos vaisius raškyti. Neabejoju, kad visai netrukus dings ir kitos lengvatos EV vairotojams (nemokamas parkavimas, subsidijos ir pan.). Tik va net ir be šitų paskatų traukinys jau įsibėgėjo.
Nu ir dar - net jei greitas įkrovimas bus 3x brangesnis, vis tiek bus jame besikraunančių grynai dėl patogumo. Nu nes šiaip jau px ar ten 10 ar 100 eurų, jei tau į Nidulę nulėkt reikia, vadinasi reikia
- 1 patinka
Comment


Comment