Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Rail Baltica Lietuvoje FB puslapis įdėjo kelias foto su statybomis. Viena iš foto, Neries tilto statyba. Panašu, kad vis dar nelabai juda. Turbūt vis dar "kala polius"
    Prieš kelias dienas judosius dalinosi keliomis nuotraukomis, kuriose matėsi 4 grąžtai poliams (įskaitant vieną tam "įspūdingam" diametrui) ir viena poliakalė, tikriausiai skirta garsiajam špuntui sukalti.
    Vien pagal statybvietės dydį galima vertinti, kad darbai ten vyksta max kokiu 15 proc. intensyvumu.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tagi rašė, kad bus unikalūs poliai.
    Lietuvoje apskritai labai sudėtingi gruntai, itin raižytas reljefas, prastas klimatas ir pavojinga seismologinė situacija. Tokių vietų planetoje reta.
    Kadangi pats SK dalies nemačiau, bet pagal nuogirdas, tai tiesiog labai nevykusiai suprojektuoti patys poliai. Projektą rengė lyg ir ispanai, kurie pritaikė sprendinius kaip pas save, nors pas mus gruntai visai kitokie. Juk tai ne pirmas tiltas Lietuvoje, bet visur kitur kažkaip apsieidavo be 1,8 m diametro polių. Todėl tikėtina, kad mažas tempas yra ir dėl kitų problemų projektinėje dokumentacijoje.

    Comment


      Nenuvertinkim tų ispanų, nes tai bus ilgiausias tiltas lietuvoje ir greitojo geležinkelio apkrovos tikrai skirtingos nei visų kitų tiltų LT. Čia ne Lyduvėnų tiltas su vmax 60km/h, ar kiek ten.

      Comment


        Tiltuose dažniausiai problemų kelia ilgi tarpatramiai, kuo šis tiltas nepasižymi, nes didžioji jo dalis yra virš sausumos ir atramų galima patankinti. Vien tai, kad tai gretasis geležinkelis, tikrai nesukuria didelių apkrovų. Greitai važiuoja keleiviniai sastatai, kurių masę, palyginti su krovininiais, yra labai maža. Jeigu tas tiltas būtų kažkokios įmantrios formos, kreivėje ar pan., tai gal ir būtų išskirtinės dinaminės apkrovos. Dabar - vargu.

        O dėl apkrovų, LTG Infra puslapyje radau tokią info:
        2.3.5. Leidžiama maksimali apkrova 1. 1520 mm vėžės geležinkelių linijose didžiausia leidžiamoji statinė ašies apkrova yra 25 t, o 1435 mm vėžės geležinkelių linijose – 22,5 t.
        Tai sakyčiau esami "rusiškos" vežės tiltai, kaip pvz. Lyduvėnų tiltas, turėtų būti sudetingesnės konstrukcijos.

        Comment


          Fizikos pradmenys: energija (apkrova) nuo masės priklauso tiesiškai, kai nuo greičio - eksponentiškai. E=mc2

          Comment


            Be to, naujasis tiltas - dvikelis. Turbūt skaičiuojamas ir dviejų 250 km/h traukinių prasilenkimas ant jo.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Tai sakyčiau esami "rusiškos" vežės tiltai, kaip pvz. Lyduvėnų tiltas, turėtų būti sudetingesnės konstrukcijos.
              Aišku, ką ten tie ispanai, nieko nenusimano, sofos ekspertai geriau žino kurie tiltai turi būti sudėtingi ir kokio diametro poliai turi būti.

              Comment


                Šiaip tai ganėtinai išsamiu tilto (ir bendrai, daugumos Kaunas-Panevėžys) dalių projektų LTG tyčia ar netyčia viešai pasidalino per viešą rinkos konsultacija. Štai konkrečiai tilto konstrukcijų projektas, lietuvių ir anglų kalbomis, su skaičiavimais ir brėžiniais. Jei jums kažkas atrodo pernelyg stipriai padaryta, tai tikrai galėsit pacituoti vietas kurios užkliuvo.

                https://0x0.st/XUs2.pdf
                Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.23, 11:54.

                Comment


                  Parašė artexs Rodyti pranešimą

                  Aišku, ką ten tie ispanai, nieko nenusimano, sofos ekspertai geriau žino kurie tiltai turi būti sudėtingi ir kokio diametro poliai turi būti.
                  Na nežinau kaip šitas sakinys susijęs su pacituota ištrauka iš mano komentaro apie esamus tiltus pas mus, bet tebūnie. Kadangi naratyvas yra "ispanai negali klysti" vs "sofos ekspertai", tai čia diskusiją ir užbaikime. Kadangi aš tik sofos ekspertas, tai priimsiu tą teiginį, kad ispanai neklystantys ir viską darantys tobulai. Nors kaip praktika rodo, jeigu pastato konstruktyvui suprojektuoti pasamdysi dvi skirtingas konstruktorių komandas, jų sprendiniai gali kardinaliai skirtis ir pvz. pamatų įrengimo sąmata gali būti irgi 2x skirtumo. Bet čia turbūt tik lietuviai gali taip skirtingi suprojektuoti
                  Paskutinis taisė sleader; 2024.10.23, 13:59.

                  Comment


                    O čia žiūrint į šią foto tikrai 250km/h išims tokį lenktą posukį traukinys?
                    Click image for larger version

Name:	463972132_983324136934156_383604160279684334_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=f727a1&_nc_ohc=Dkl2oyRzeP4Q7kNvgEVeGXk&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fvno8-1.fna&_nc_gid=AW_UFWM-icBxnx08_Mjc8GD&oh=00_AYDB5ITyhiZbt1hVL8uz40aKv9_wDTMN6
Views:	738
Size:	663,8 kB
ID:	2161135

                    Comment


                      Kaip suprantu kertasi du geležinkeliai. Galėjo dobilo lapo sankryžą padaryti.
                      -

                      Comment


                        Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
                        O čia žiūrint į šią foto tikrai 250km/h išims tokį lenktą posukį traukinys?
                        250 km/h užtenka 2800 m posūkio radiuso, kai šitas, iš akies, atrodo arčiau kokių 5000m. Tai ne tik 250 km/h ten galėtų važiuoti, bet ir ant 300 km/h galėtų laisvai išiminėti tą posūkį.

                        Comment


                          smalsu, nuo panevezio irgi varys 250 vienkeliu?
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            bet ir ant 300 km/h galėtų laisvai išiminėti tą posūkį.
                            Įdomu koks yra maksimalus posūkio greitis (nes būtų smagu matyti naują paprastojo geležinkelio greičio rekordą Lietuvoje arba bent 500 km/h)

                            Comment


                              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                              smalsu, nuo panevezio irgi varys 250 vienkeliu?
                              Vienkeliu teoriškai greitis netgi didesnis gali būti.
                              Geresnis klausimas, kaip bus nuo Kauno iki Lenkijos.

                              Comment


                                Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą

                                Įdomu koks yra maksimalus posūkio greitis (nes būtų smagu matyti naują paprastojo geležinkelio greičio rekordą Lietuvoje arba bent 500 km/h)
                                Nominalus minimumas kurio realiai laikomasi visose ne miesto teritorijose RB yra 4000m radiusas, kas yra pakankama reguliariai 350km/h operacijai jei tik keleiviniams traukiniams būtų pritaikyta trasa - krovininiams truputi per didelės pakylos būtų, nebūtų saugu sustoti jei būtų daroma kad keleiviniai 350km/h galėtų važiuoti.

                                Bet realistiškai, greitį limituos iešmai kūrių bus gana dažnai ir kurie tik iki 300km/h tiesia kryptimi tinkami.

                                Comment


                                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                  Nominalus minimumas kurio realiai laikomasi visose ne miesto teritorijose RB yra 4000m radiusas, kas yra pakankama reguliariai 350km/h operacijai jei tik keleiviniams traukiniams būtų pritaikyta trasa - krovininiams truputi per didelės pakylos būtų, nebūtų saugu sustoti jei būtų daroma kad keleiviniai 350km/h galėtų važiuoti.

                                  Bet realistiškai, greitį limituos iešmai kūrių bus gana dažnai ir kurie tik iki 300km/h tiesia kryptimi tinkami.
                                  4000 m radiuso 350 km/h neužtektų, bet 300 km/h turėtų būti ok. O šiaip tai turės būti kažkokie bandymai, kur turbūt link 300 km/h RB traukiniai turėtų įsibėgėti. Žinoma, su sąlyga, kad RB apskritai kada nors bus pastatytas.

                                  Čia šiaip pora pavyzdžių apie HSR curve radiusus

                                  Minimum railway curve radius - Wikipedia


                                  Estimated minimum horizontal curve radii for HSR, maglev and Hyperloop... | Download Scientific Diagram
                                  Paskutinis taisė John; 2024.10.23, 20:37.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    4000 m radiuso 350 km/h neužtektų, bet 300 km/h turėtų būti ok. O šiaip tai turės būti kažkokie bandymai, kur turbūt link 300 km/h RB traukiniai turėtų įsibėgėti. Žinoma, su sąlyga, kad RB apskritai kada nors bus pastatytas.
                                    Huh, nežinau kur tiksliai 350 km/h pasigavau. Gal turėjo omenyje su didesne maksimalia pakyla(cant)?

                                    Testai man regis įprastai būna iki 120% maksimalaus greičio, tai apie 300km/h ir turėtų būti.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Vienkeliu teoriškai greitis netgi didesnis gali būti.
                                      Geresnis klausimas, kaip bus nuo Kauno iki Lenkijos.
                                      Pataisykit, bet teoriškai ten užtenka sumėtyti ECTS2 markerius ir "aprengti" pervažas? Eismo valdymo dalis bet kokiu atveju bendra su šiaurine puse.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Pataisykit, bet teoriškai ten užtenka sumėtyti ECTS2 markerius ir "aprengti" pervažas? Eismo valdymo dalis bet kokiu atveju bendra su šiaurine puse.
                                        Čia apie greičius buvo šneka. Įtariu, kad RB I max. greitis 120 km, jei ne mažiau.
                                        O tikrieji planai dėl šios atkarpos, kiek suprantu, dar kol kas ankstyvojo projektavimo lygyje.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Čia apie greičius buvo šneka. Įtariu, kad RB I max. greitis 120 km, jei ne mažiau.
                                          O tikrieji planai dėl šios atkarpos, kiek suprantu, dar kol kas ankstyvojo projektavimo lygyje.
                                          Žemės paįmimas dabar vyksta, detalus techninis projektas turėtų būti rengiamas tuo pačiu metu. Žemėlapis naudotas viešinime prieš metus: https://swecolietuva.maps.arcgis.com...a9f1e7b6f8e8c1

                                          Comment

                                          Working...
                                          X