Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Be to, naujasis tiltas - dvikelis. Turbūt skaičiuojamas ir dviejų 250 km/h traukinių prasilenkimas ant jo.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tai sakyčiau esami "rusiškos" vežės tiltai, kaip pvz. Lyduvėnų tiltas, turėtų būti sudetingesnės konstrukcijos.
      Aišku, ką ten tie ispanai, nieko nenusimano, sofos ekspertai geriau žino kurie tiltai turi būti sudėtingi ir kokio diametro poliai turi būti.

      Comment


        Šiaip tai ganėtinai išsamiu tilto (ir bendrai, daugumos Kaunas-Panevėžys) dalių projektų LTG tyčia ar netyčia viešai pasidalino per viešą rinkos konsultacija. Štai konkrečiai tilto konstrukcijų projektas, lietuvių ir anglų kalbomis, su skaičiavimais ir brėžiniais. Jei jums kažkas atrodo pernelyg stipriai padaryta, tai tikrai galėsit pacituoti vietas kurios užkliuvo.

        https://0x0.st/XUs2.pdf
        Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.23, 11:54.

        Comment


          Parašė artexs Rodyti pranešimą

          Aišku, ką ten tie ispanai, nieko nenusimano, sofos ekspertai geriau žino kurie tiltai turi būti sudėtingi ir kokio diametro poliai turi būti.
          Na nežinau kaip šitas sakinys susijęs su pacituota ištrauka iš mano komentaro apie esamus tiltus pas mus, bet tebūnie. Kadangi naratyvas yra "ispanai negali klysti" vs "sofos ekspertai", tai čia diskusiją ir užbaikime. Kadangi aš tik sofos ekspertas, tai priimsiu tą teiginį, kad ispanai neklystantys ir viską darantys tobulai. Nors kaip praktika rodo, jeigu pastato konstruktyvui suprojektuoti pasamdysi dvi skirtingas konstruktorių komandas, jų sprendiniai gali kardinaliai skirtis ir pvz. pamatų įrengimo sąmata gali būti irgi 2x skirtumo. Bet čia turbūt tik lietuviai gali taip skirtingi suprojektuoti
          Paskutinis taisė sleader; 2024.10.23, 13:59.

          Comment


            O čia žiūrint į šią foto tikrai 250km/h išims tokį lenktą posukį traukinys?
            Click image for larger version

Name:	463972132_983324136934156_383604160279684334_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=f727a1&_nc_ohc=Dkl2oyRzeP4Q7kNvgEVeGXk&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fvno8-1.fna&_nc_gid=AW_UFWM-icBxnx08_Mjc8GD&oh=00_AYDB5ITyhiZbt1hVL8uz40aKv9_wDTMN6
Views:	777
Size:	663,8 kB
ID:	2161135

            Comment


              Kaip suprantu kertasi du geležinkeliai. Galėjo dobilo lapo sankryžą padaryti.
              -

              Comment


                Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
                O čia žiūrint į šią foto tikrai 250km/h išims tokį lenktą posukį traukinys?
                250 km/h užtenka 2800 m posūkio radiuso, kai šitas, iš akies, atrodo arčiau kokių 5000m. Tai ne tik 250 km/h ten galėtų važiuoti, bet ir ant 300 km/h galėtų laisvai išiminėti tą posūkį.

                Comment


                  smalsu, nuo panevezio irgi varys 250 vienkeliu?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    bet ir ant 300 km/h galėtų laisvai išiminėti tą posūkį.
                    Įdomu koks yra maksimalus posūkio greitis (nes būtų smagu matyti naują paprastojo geležinkelio greičio rekordą Lietuvoje arba bent 500 km/h)

                    Comment


                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                      smalsu, nuo panevezio irgi varys 250 vienkeliu?
                      Vienkeliu teoriškai greitis netgi didesnis gali būti.
                      Geresnis klausimas, kaip bus nuo Kauno iki Lenkijos.

                      Comment


                        Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą

                        Įdomu koks yra maksimalus posūkio greitis (nes būtų smagu matyti naują paprastojo geležinkelio greičio rekordą Lietuvoje arba bent 500 km/h)
                        Nominalus minimumas kurio realiai laikomasi visose ne miesto teritorijose RB yra 4000m radiusas, kas yra pakankama reguliariai 350km/h operacijai jei tik keleiviniams traukiniams būtų pritaikyta trasa - krovininiams truputi per didelės pakylos būtų, nebūtų saugu sustoti jei būtų daroma kad keleiviniai 350km/h galėtų važiuoti.

                        Bet realistiškai, greitį limituos iešmai kūrių bus gana dažnai ir kurie tik iki 300km/h tiesia kryptimi tinkami.

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Nominalus minimumas kurio realiai laikomasi visose ne miesto teritorijose RB yra 4000m radiusas, kas yra pakankama reguliariai 350km/h operacijai jei tik keleiviniams traukiniams būtų pritaikyta trasa - krovininiams truputi per didelės pakylos būtų, nebūtų saugu sustoti jei būtų daroma kad keleiviniai 350km/h galėtų važiuoti.

                          Bet realistiškai, greitį limituos iešmai kūrių bus gana dažnai ir kurie tik iki 300km/h tiesia kryptimi tinkami.
                          4000 m radiuso 350 km/h neužtektų, bet 300 km/h turėtų būti ok. O šiaip tai turės būti kažkokie bandymai, kur turbūt link 300 km/h RB traukiniai turėtų įsibėgėti. Žinoma, su sąlyga, kad RB apskritai kada nors bus pastatytas.

                          Čia šiaip pora pavyzdžių apie HSR curve radiusus

                          Minimum railway curve radius - Wikipedia


                          Estimated minimum horizontal curve radii for HSR, maglev and Hyperloop... | Download Scientific Diagram
                          Paskutinis taisė John; 2024.10.23, 20:37.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            4000 m radiuso 350 km/h neužtektų, bet 300 km/h turėtų būti ok. O šiaip tai turės būti kažkokie bandymai, kur turbūt link 300 km/h RB traukiniai turėtų įsibėgėti. Žinoma, su sąlyga, kad RB apskritai kada nors bus pastatytas.
                            Huh, nežinau kur tiksliai 350 km/h pasigavau. Gal turėjo omenyje su didesne maksimalia pakyla(cant)?

                            Testai man regis įprastai būna iki 120% maksimalaus greičio, tai apie 300km/h ir turėtų būti.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Vienkeliu teoriškai greitis netgi didesnis gali būti.
                              Geresnis klausimas, kaip bus nuo Kauno iki Lenkijos.
                              Pataisykit, bet teoriškai ten užtenka sumėtyti ECTS2 markerius ir "aprengti" pervažas? Eismo valdymo dalis bet kokiu atveju bendra su šiaurine puse.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Pataisykit, bet teoriškai ten užtenka sumėtyti ECTS2 markerius ir "aprengti" pervažas? Eismo valdymo dalis bet kokiu atveju bendra su šiaurine puse.
                                Čia apie greičius buvo šneka. Įtariu, kad RB I max. greitis 120 km, jei ne mažiau.
                                O tikrieji planai dėl šios atkarpos, kiek suprantu, dar kol kas ankstyvojo projektavimo lygyje.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Čia apie greičius buvo šneka. Įtariu, kad RB I max. greitis 120 km, jei ne mažiau.
                                  O tikrieji planai dėl šios atkarpos, kiek suprantu, dar kol kas ankstyvojo projektavimo lygyje.
                                  Žemės paįmimas dabar vyksta, detalus techninis projektas turėtų būti rengiamas tuo pačiu metu. Žemėlapis naudotas viešinime prieš metus: https://swecolietuva.maps.arcgis.com...a9f1e7b6f8e8c1

                                  Comment


                                    Parašė artexs Rodyti pranešimą

                                    Aišku, ką ten tie ispanai, nieko nenusimano, sofos ekspertai geriau žino kurie tiltai turi būti sudėtingi ir kokio diametro poliai turi būti.
                                    Jau tik nereikia tų ispanų ant rankų nešiot, nes panašu, kad viskas užsivilkino būtent dėl jų. Prasidėjo nuo to, kad jie "suprojektavo" primityviai užnešdami kartotinį ispanišką tiltą. O tada jau prasidėjo projektavimas taisant.
                                    Ispaniškų tiltų specialistas nebūtinai bus geresnis už lietuviškų tiltų specialistą Lietuvoje.
                                    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.10.24, 14:07.

                                    Comment


                                      Video atnaujinimas apie statybas https://www.youtube.com/watch?v=P3kZnaSAbjY

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                        Jau tik nereikia tų ispanų ant rankų nešiot, nes panašu, kad viskas užsivilkino būtent dėl jų. Prasidėjo nuo to, kad jie "suprojektavo" primityviai užnešdami kartotinį ispanišką tiltą. O tada jau prasidėjo projektavimas taisant.
                                        Ispaniškų tiltų specialistas nebūtinai bus geresnis už lietuviškų tiltų specialistą Lietuvoje.
                                        Tai kad ko gero tik pamatai ir kelios lokalios smulkmenos skiria grynakraujį kartotinį ispanišką tiltą nuo lietuviško.

                                        Comment


                                          Gal kur Streetview matosi jau stovintis ispaniškas tiltas?
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X