Be to, naujasis tiltas - dvikelis. Turbūt skaičiuojamas ir dviejų 250 km/h traukinių prasilenkimas ant jo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Aišku, ką ten tie ispanai, nieko nenusimano, sofos ekspertai geriau žino kurie tiltai turi būti sudėtingi ir kokio diametro poliai turi būti.Parašė sleader Rodyti pranešimąTai sakyčiau esami "rusiškos" vežės tiltai, kaip pvz. Lyduvėnų tiltas, turėtų būti sudetingesnės konstrukcijos.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip tai ganėtinai išsamiu tilto (ir bendrai, daugumos Kaunas-Panevėžys) dalių projektų LTG tyčia ar netyčia viešai pasidalino per viešą rinkos konsultacija. Štai konkrečiai tilto konstrukcijų projektas, lietuvių ir anglų kalbomis, su skaičiavimais ir brėžiniais. Jei jums kažkas atrodo pernelyg stipriai padaryta, tai tikrai galėsit pacituoti vietas kurios užkliuvo.
https://0x0.st/XUs2.pdfPaskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.23, 11:54.
- 5 patinka
Comment
-
Na nežinau kaip šitas sakinys susijęs su pacituota ištrauka iš mano komentaro apie esamus tiltus pas mus, bet tebūnie. Kadangi naratyvas yra "ispanai negali klysti" vs "sofos ekspertai", tai čia diskusiją ir užbaikime. Kadangi aš tik sofos ekspertas, tai priimsiu tą teiginį, kad ispanai neklystantys ir viską darantys tobulai. Nors kaip praktika rodo, jeigu pastato konstruktyvui suprojektuoti pasamdysi dvi skirtingas konstruktorių komandas, jų sprendiniai gali kardinaliai skirtis ir pvz. pamatų įrengimo sąmata gali būti irgi 2x skirtumo. Bet čia turbūt tik lietuviai gali taip skirtingi suprojektuotiParašė artexs Rodyti pranešimą
Aišku, ką ten tie ispanai, nieko nenusimano, sofos ekspertai geriau žino kurie tiltai turi būti sudėtingi ir kokio diametro poliai turi būti.
Paskutinis taisė sleader; 2024.10.23, 13:59.
Comment
-
250 km/h užtenka 2800 m posūkio radiuso, kai šitas, iš akies, atrodo arčiau kokių 5000m. Tai ne tik 250 km/h ten galėtų važiuoti, bet ir ant 300 km/h galėtų laisvai išiminėti tą posūkį.Parašė ojojoj Rodyti pranešimąO čia žiūrint į šią foto tikrai 250km/h išims tokį lenktą posukį traukinys?
- 8 patinka
Comment
-
Įdomu koks yra maksimalus posūkio greitis (nes būtų smagu matyti naują paprastojo geležinkelio greičio rekordą Lietuvoje arba bent 500 km/h)Parašė John Rodyti pranešimąbet ir ant 300 km/h galėtų laisvai išiminėti tą posūkį.
Comment
-
Vienkeliu teoriškai greitis netgi didesnis gali būti.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąsmalsu, nuo panevezio irgi varys 250 vienkeliu?
Geresnis klausimas, kaip bus nuo Kauno iki Lenkijos.
Comment
-
Nominalus minimumas kurio realiai laikomasi visose ne miesto teritorijose RB yra 4000m radiusas, kas yra pakankama reguliariai 350km/h operacijai jei tik keleiviniams traukiniams būtų pritaikyta trasa - krovininiams truputi per didelės pakylos būtų, nebūtų saugu sustoti jei būtų daroma kad keleiviniai 350km/h galėtų važiuoti.Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
Įdomu koks yra maksimalus posūkio greitis (nes būtų smagu matyti naują paprastojo geležinkelio greičio rekordą Lietuvoje arba bent 500 km/h)
Bet realistiškai, greitį limituos iešmai kūrių bus gana dažnai ir kurie tik iki 300km/h tiesia kryptimi tinkami.
- 6 patinka
Comment
-
4000 m radiuso 350 km/h neužtektų, bet 300 km/h turėtų būti ok. O šiaip tai turės būti kažkokie bandymai, kur turbūt link 300 km/h RB traukiniai turėtų įsibėgėti. Žinoma, su sąlyga, kad RB apskritai kada nors bus pastatytas.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nominalus minimumas kurio realiai laikomasi visose ne miesto teritorijose RB yra 4000m radiusas, kas yra pakankama reguliariai 350km/h operacijai jei tik keleiviniams traukiniams būtų pritaikyta trasa - krovininiams truputi per didelės pakylos būtų, nebūtų saugu sustoti jei būtų daroma kad keleiviniai 350km/h galėtų važiuoti.
Bet realistiškai, greitį limituos iešmai kūrių bus gana dažnai ir kurie tik iki 300km/h tiesia kryptimi tinkami.
Čia šiaip pora pavyzdžių apie HSR curve radiusus

Minimum railway curve radius - Wikipedia

Estimated minimum horizontal curve radii for HSR, maglev and Hyperloop... | Download Scientific DiagramPaskutinis taisė John; 2024.10.23, 20:37.
- 4 patinka
Comment
-
Huh, nežinau kur tiksliai 350 km/h pasigavau. Gal turėjo omenyje su didesne maksimalia pakyla(cant)?Parašė John Rodyti pranešimą
4000 m radiuso 350 km/h neužtektų, bet 300 km/h turėtų būti ok. O šiaip tai turės būti kažkokie bandymai, kur turbūt link 300 km/h RB traukiniai turėtų įsibėgėti. Žinoma, su sąlyga, kad RB apskritai kada nors bus pastatytas.
Testai man regis įprastai būna iki 120% maksimalaus greičio, tai apie 300km/h ir turėtų būti.
Comment
-
Pataisykit, bet teoriškai ten užtenka sumėtyti ECTS2 markerius ir "aprengti" pervažas? Eismo valdymo dalis bet kokiu atveju bendra su šiaurine puse.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Vienkeliu teoriškai greitis netgi didesnis gali būti.
Geresnis klausimas, kaip bus nuo Kauno iki Lenkijos.
Comment
-
Čia apie greičius buvo šneka. Įtariu, kad RB I max. greitis 120 km, jei ne mažiau.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pataisykit, bet teoriškai ten užtenka sumėtyti ECTS2 markerius ir "aprengti" pervažas? Eismo valdymo dalis bet kokiu atveju bendra su šiaurine puse.
O tikrieji planai dėl šios atkarpos, kiek suprantu, dar kol kas ankstyvojo projektavimo lygyje.
Comment
-
Žemės paįmimas dabar vyksta, detalus techninis projektas turėtų būti rengiamas tuo pačiu metu. Žemėlapis naudotas viešinime prieš metus: https://swecolietuva.maps.arcgis.com...a9f1e7b6f8e8c1Parašė Sula Rodyti pranešimą
Čia apie greičius buvo šneka. Įtariu, kad RB I max. greitis 120 km, jei ne mažiau.
O tikrieji planai dėl šios atkarpos, kiek suprantu, dar kol kas ankstyvojo projektavimo lygyje.
- 4 patinka
Comment
-
Jau tik nereikia tų ispanų ant rankų nešiot, nes panašu, kad viskas užsivilkino būtent dėl jų. Prasidėjo nuo to, kad jie "suprojektavo" primityviai užnešdami kartotinį ispanišką tiltą. O tada jau prasidėjo projektavimas taisant.Parašė artexs Rodyti pranešimą
Aišku, ką ten tie ispanai, nieko nenusimano, sofos ekspertai geriau žino kurie tiltai turi būti sudėtingi ir kokio diametro poliai turi būti.
Ispaniškų tiltų specialistas nebūtinai bus geresnis už lietuviškų tiltų specialistą Lietuvoje.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.10.24, 14:07.
- 1 patinka
Comment
-
Tai kad ko gero tik pamatai ir kelios lokalios smulkmenos skiria grynakraujį kartotinį ispanišką tiltą nuo lietuviško.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Jau tik nereikia tų ispanų ant rankų nešiot, nes panašu, kad viskas užsivilkino būtent dėl jų. Prasidėjo nuo to, kad jie "suprojektavo" primityviai užnešdami kartotinį ispanišką tiltą. O tada jau prasidėjo projektavimas taisant.
Ispaniškų tiltų specialistas nebūtinai bus geresnis už lietuviškų tiltų specialistą Lietuvoje.
Comment
Comment