174 mlrd. USD ir 13 mlrd EUR 2022 vasario 1-ą. Čia neatskirtos likvidi ir nelikvidi dalys.
Rusijos biudžeto deficitas 2024-ais - 3,3 trl. RUB, t.y. grubiai apie 33 mlrd. USD. Iš užsienio niekas pinigų neskolins, nei kinai, nei indai. O Centrinio banko rezervas, kaip žinia, įšaldytas. Ar yra dar kokie nors šaltiniai palaikyti dabartinį karo tempą be pinigų spausdinimo?
Assadą panašu ne už dyką priėmė, gaus kažkiek USD ir karui finansuoti.
Net neatidaręs nuorodos sakau kad tai yra pramanas. Visų pirma Asadas tokios sumos fizinėje formoje turėti tiesiog negali. O jei turėtų tai reiktų išvežti 1,350,000,000 banknotų po 100 dolerių. ChatGPT sako kad tie banknotai svertų 1,350,000 kilogramų. Il-76 gali vežti 50,000 kilogramų. Žodžiu ukrainiečių portalas darosi sau gėdą.
p.s. sorry ChatGPT man regis suklydo su banknotų svoriu, t.y. sako kad sveria 1 gramą, o kitur nurodoma mažiau. Viršuje skaičiavimai gali būti netikslūs. Vis tiek tai yra niekai
Net neatidaręs nuorodos sakau kad tai yra pramanas. Visų pirma Asadas tokios sumos fizinėje formoje turėti tiesiog negali. O jei turėtų tai reiktų išvežti 1,350,000,000 banknotų po 100 dolerių. ChatGPT sako kad tie banknotai svertų 1,350,000 kilogramų. Il-76 gali vežti 50,000 kilogramų. Žodžiu ukrainiečių portalas darosi sau gėdą.
p.s. sorry ChatGPT man regis suklydo su banknotų svoriu, t.y. sako kad sveria 1 gramą, o kitur nurodoma mažiau. Viršuje skaičiavimai gali būti netikslūs. Vis tiek tai yra niekai
Taigi akivaizdu, kad ir kiek ten tų pinigų išvežė, tai ne fizine forma, o bankų sąskaitose ar kriptovaliutų pavidalu.
Taigi akivaizdu, kad ir kiek ten tų pinigų išvežė, tai ne fizine forma, o bankų sąskaitose ar kriptovaliutų pavidalu.
Kažkaip didoka suma, kad paslėptum, ten kriptoje gal suslėpsi milijardą kitą, bet 135 .. kažkaip labai abejoju, nepaslėpsi, bet kokia forma, kompetetingi organai suseks.
Ir kaip sukaupti tokiai Sirojai kuri faktiškai failed state paskutinius 10 metų, o prieš tai irgi neklestėjo, beigi naftų/dujų/spice didesniais kiekiais neturi ir niekada neturėjo.
Filmuota viduryje dienos, gruodžio 21 dieną, Estijoje, Narvoje. Atėjo atostogų metas ir dalis "naujųjų skandinavų", tų kurie nepilnai integruoti taip sakant patraukė į savo istorinę tėvynę. Vaizdas įspūdingas:
Laivas su chuilo dujomis iš Arctic LNG 2 praplaukiojęs 4 mėnesius manoma jas iškrovė Vladivostoke, nes nesugebėjo kam nors parduoti dėl JAV sankcijų https://charter97.org/ru/news/2024/12/26/623994/
Daug įvairių skaičių apie ekonomiką ir pan., klausimas kiek galima tikėti tuo ypač nuo karo pradžios, kai kurių iš viso nėra nuo 2023 metų: Infografika: Rusija skaičiaishttps://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...sija-skaiciais
p.s. kas nustebino tai ypač mažos pvz Uljanovsko srities vid. metinės pajamos tik €3000, kas yra €250/month
Fingrid has today submitted to the Helsinki District Court an application to seize the m/v Eagle S vessel to secure its claim for damages related to the breakdown of EstLink 2 connection.
Beje dabartiniame politiniame kontekste su tuo laivu yra daug nemalonių elementų vienai tokiai pseudo-draugiškai valstybei. Laivo kapitonas yra Davit Vadatchkoria, 39 metų Gruzijos pilietis. Tai jo pats pirmas reisas šiuo laivu: laivo valdymą jis perėmė spalio gale, įlipęs į laivą Danijoje ir nuplukdęs tankerį į Ust-Lugą. Ten laivas praleido vos ne du mėnesius ir išplaukė į pirmą reisą. Laivo kapitonas ten irgi praleido tuos du mėnesius. Be to ten laivo įgula pasipildė papildomais jūreiviais. Laivo įgula sudaryta iš Gruzijos ir Indijos piliečių. Tas pats laivas įtariamas nutraukęs kabelius tarp Suomijos ir Švedijos spalio mėnesį.
The captain of the Eagle S was Davit Vadatchkoria, IStories found out. Earlier, a 39-year-old citizen of Georgia posted a profile with the same name on the CrewData sailor search service.
According to port data, the Eagle S left the Indian port of Kandla and stopped in the Danish port of Skagen on October 15 before entering Ust-Luga on October 26.
The tanker stood there for almost two months until it left on December 20 for St. Petersburg, where it spent less than 24 hours between December 22 and 23. The vessel returned to Ust-Luga on December 23 and left the Russian port 13 hours later.
According to Aunsson, Eagle S may also have damaged the C-Lion1 cable between Finland and Germany, which failed about a month ago after the Chinese vessel Yi Peng 3 passed by it at a lay-by off the coast of Sweden.
The vessel is owned by Dubai-based Caravella LLC. According to Whois service, her domain was registered on July 6, 2023, IStories noticed. Eagle S received its registration in the Cook Islands on July 26, 2023.
Jau dvi paros Suomių įlankoje stebimas įdomus vaizdas. Atkreipkite dėmesį į žalių ir raudonų taškų koncentraciją virš Lahemmaa (nukopijvau vaizdą iš Marine Traffic):
Kalbama, kad suomių karo laivai su NATO kariniais laivais stabdo visus laivus, plaukiančius į arba iš Rusijos uostų, ir juos tikrina. Ieško šnipinėjimo aparatūros ir atlieka kitas patikras
Kiek skaičiau, tai čia tiesiog vieta, kur visi lavai plaukiantys į/iš ruskyno prisišvartuoja ir laukia tolimesnių nurodymų ir joks čia ne "laivų kalėjimas" ar panašiai.
Suomijos ir Estijos valdžia gąsdina savo piliečius karu su Rusija, o patys visais būdais provokuoja kaimyninę atominę galią. Kitas žingsnis šiuo keliu buvo Raju klasės daugiafunkcio laivo įplaukimas saugoti EstLink 1 povandeninį elektros kabelį šešių mylių koridoriuje tarp Suomijos ir Estijos valstybių sienų Suomijos įlankoje. Tiesą sakant, tai gali sukelti neteisėtas visų laivų, keliaujančių iš Rusijos ir į Rusiją, kratas tarptautiniuose Suomijos įlankos vandenyse.
SINGAPORE/BEIJING, Jan 7 (Reuters) - Shandong Port Group has banned U.S.-sanctioned tankers from calling into its ports in the eastern Chinese province, home to many independent refiners that are the biggest importers of oil from countries under U.S. embargo, three traders said.
The province imported about 1.74 million barrels per day (bpd) of oil from Iran, Russia and Venezuela last year, accounting for about 17% of China's imports, ship tracking data from Kpler showed.
If enforced, the ban would drive up shipping costs for independent refiners in Shandong, the main buyers of discounted sanctioned crude from the three countries, the traders added.
Last month, Washington imposed further sanctions on companies and the shadow fleet that deal with Iranian oil. President-elect Donald Trump, who takes office on Jan. 20, is expected to tighten sanctions further on Iran, as he did during his first administration.
The ban could slow imports into China, the world's largest oil importing nation, traders said.
The Shandong Port notice issued on Monday was obtained from two of the traders and confirmed by a third. It forbids ports to dock, unload or provide ship services to vessels on the Office of Foreign Assets Control list managed by the U.S. Department of the Treasury.
Shandong Port oversees major ports on China's east coast including Qingdao, Rizhao and Yantai, which are major terminals for importing sanctioned oil.
J. Bideno administracija penktadienį įvedė kol kas plačiausią sankcijų paketą, nukreiptą prieš Rusijos pajamas iš naftos ir dujų. Šiuo žingsniu siekiama sumažinti Rusijos pajamas iš naftos ir dujų, rašo „Reuters“. Šios priemonės yra „svarbiausios sankcijos Rusijos energetikos sektoriui, kuris yra didžiausias Kremliaus karo mašinos pajamų šaltinis“, – žurnalistams telefonu sakė aukštas J. Bideno pareigūnas.
JAV iždo departamentas paskelbė sankcijas Rusijos bendrovėms „Gazprom Neft“ ir „Surgutneftegas“, kurios žvalgo, išgauna ir parduoda naftą, ir 183 laivams, gabenusiems rusišką naftą, iš kurių daugelis priklauso vadinamajam šešėliniam senstančių tanklaivių laivynui, valdomam ne Vakarų bendrovių. Jiems taip pat priklauso tinklai, kurie prekiauja nafta.
Daugelis šių tanklaivių buvo naudojami naftai į Indiją ir Kiniją gabenti, nes dėl 2022 m. Vakarų valstybių nustatytos kainų viršutinės ribos didžioji dalis Rusijos naftos prekybos iš Europos persikėlė į Aziją. Kai kurie tanklaiviai gabeno ir rusišką, ir iranietišką naftą.
Tuo metu JK vyriausybė savo ruožtu taip pat paskelbė apie sankcijas „Gazprom Neft“ ir „Surgutneftegas“ ir nurodė, kad šių įmonių gaunamas pelnas „papildo (Rusijos prezidento Vladimiro Putino) karo skrynią ir sudaro sąlygas karui“ Ukrainoje, rašo ELTA.
Comment